Fókuszban a Carp Expert Neo Thermo ruha
Megjelent: 2019. január 11. | Forrás: Halmos Mihály | Tesztek

A vastag téli öltözetekkel szemben teljes joggal várjuk el a legalapvetőbbeket: védjen a hideg ellen, legyen vízhatlan, a fölösleges meleget, amely pára formájában csapódna le a rétegek alatt, eressze át és ne akadályozzon minket a szabad mozgásban. Az ősz utolsó hónapjában debütáló Carp Expert Neo kétrészes thermo ruhája a fent felsoroltakat alapból tudja, ezen felül olyan pozitív tulajdonságokkal rendelkezik, melyek eddig csak a méregdrága téli öltözetek kiváltságai voltak. A CXP Neo thermo ruha tulajdonságairól a Téli horgászatokhoz öltözve című írásunkban már szót ejtettünk, jelen cikkünkben a ruha legfontosabb ismérveinek felelevenítése mellett a különféle méretosztályok adatait közöljük pontosan számszerűsítve, a cikk végén olvasható táblázatban összefoglalva.

Ha mínuszokban pergetni, vagy ládán ülve rakózni támad kedvünk, a CXP Neo kétrészes ruhájára minden körülmény között számíthatunk.

A Carp Expert Neo thermo ruha a legzordabb téli időjárási körülmények mindegyikének ellenáll, hiszen teljes mértékben vízhatlan, meleg, megfelelő légáteresztő képességgel bír és mindemellett kényelemre szabott öltözet!

A hideget és a csapadékot kint, a meleget pedig bent tartja. Vessétek alá a legextrémebb tesztnek, nem fogtok benne csalódni!

A gondos tervezésnek köszönhetően kényelmes viseletet biztosít a késő őszi, fagypont körüli hőmérsékletekben, de akár -20 fokig is biztonságosan ellenáll az idő viszontagságainak. A ruhának két része van, egy kantáros alsó, illetve egy klasszikus kabát, melyen egy sor ötletes megoldás is megfigyelhető.

A kabát hosszított hátrésze egy áldás, tökéletesen védi a feneket és a derekat. Nagy szélben, nulla fok körül sem didergek, akár pergetek, akár a ládámon ülve űzöm finomszerelékkel a pontyok, keszegek legjavát.

A hosszított hátrésznek köszönhetően kizárt, hogy a szél befújjon a nadrág és a kabát közé. Ennek az apróságnak köszönhetően derekunk védelme maximálisan biztosítva van még a legnagyobb szélben és esőben is!

Jöhet hó, jég, eső, a csapadék minden formája az anyagon kívül marad!

A horgászat minden módszerét könnyűszerrel űzhetjük benne, nem jelent akadályt a cserkelő, sok sétát igénylő pergetés sem.

Megkönnyítve a méretválasztást: 190 cm vagyok, 85 kiló és az XL-es méret bizonyult tökéletesnek.

A kapucnit teljesen felcipzárazva teljes arcunk, nyakunk védelme is biztosított.

Ha akarom még a számat is eltüntethetem a hideg elől.

Óriási kapucni, magasított nyakrész, és a behúzóknak köszönhetően kirekeszthetjük belőle a hideg szelet.

Pergetésnél sokat mozog a karunk és a vállunk…

… de a passzés ujjnak hála, nem hatol be a hideg az alkarunknál!

A nadrágon található gumírozott kantáraknak köszönhetően testmagasságunktól függően beállíthatjuk a kívánt feszességet, míg a szárak remek kialakítása miatt abban is biztosak lehetünk, hogy azok nem fognak lecsúszni a vállunkról mozgás közben. A nadrág teljes egészében körbeöleli a derekunkat, így testünk talán legkényesebb, megfázásra legérzékenyebb része duplán is védve van a hidegtől.

Erősített nagyméretű térdrész, ami által nemcsak hogy még kopásállóbb a nadrág, de annyiszor térdelünk le benne, ahányszor csak akarunk, vagy jobban mondva bírunk.

A lábszár széles és cipzározható, így a vastag téli csizmákra, hótaposókra is könnyen ráhúzható.

És a végén, ahogy ígértem, jöjjön hát a táblázatba foglalt méretosztály sok-sok mérési adattal centiméterben kifejezve. Így a kabát teljes hossza, hasrésze, a hónaljtól mért ujjhossza, a nadrág belső lábhossza és a derékbőség ismeretében könnyen és egyszerűen kiválaszthatjuk a számunkra legmegfelelőbb méretet.

Radarozz! – Lucky Spear FF918-c
Megjelent: 2024. március 13. | Forrás: Heincz András | Tesztek

A nagyhalas és pergető horgászatban is előnyünkre válik, ha ismerjük a vizet, a benne rejlő akadókat, töréseket, halágyakat, mivel így tudhatjuk hol érdemes keresgélni vagy épp melyik helyet kerüljük el nagy ívben. A meder feltérképezésében nagy segítséget nyújtanak a mára már bárki által elérhető halradarok.  Határ a csillagos ég, szokták mondani, és ez igaz a radarokra is. Találunk néhány 10 ezer forintostól kezdve a sok milliós masináig,...

Wizard MXT Karbon - Megérkezett a legújabb pergető merítő széria
Megjelent: 2023. október 14. | Forrás: Őze Dániel | Tesztek

Egy igazán prémium kivitelű és kifejezetten praktikus pergető háló szortiment jelent meg a Wizard termékeink között, amely produktumot minden pergető horgász szívesen fogja használni, legyen szó csónakos vagy igazi cserkelő horgászatról. Az MXT Karbon merítőháló kifejezetten a ragadozóhalakhoz lett tervezve, és ehhez mérten kiváló minőségű anyagokból készült, hogy megfeleljen a legmagasabb elvárásoknak. 3 féle méretben került...

MFF - A method feeder horgászok szúnyogriasztója!
Megjelent: 2023. június 10. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Érdekesen csenghet sokaknak a cím, hogy a feeder horgászoknak már külön szúnyogírtót is terveznek, viszont az a mondat is több horgásznál megragadhatott, hogy szúnyogírtós kézzel nem nyúlnak sokan az etetőanyaghoz, mivel a benne lévő vegyszer riasztóan hathat a halakra. Ezen kritérium megoldására jött létre az MFF - vegyszermentes szúnyogriasztó család! Az MFF szúnyogriasztó használatával távolról elkerülnek a szúrós kis ördögök, mert a...

CATMAGNET – Forradalmian új magyar találmány, mely megkönnyíti a harcsahorgászatot
Megjelent: 2022. december 29. | Forrás: Nieto Ramón | Tesztek

Nieto Ramón, szenvedélyes horgász vagyok. Talán négy-öt éves lehettem, amikor nagypapám megtanított horgászni. Emlékszem, hogy az első botjaimat együtt raktuk össze. Nádat szedtünk bottestnek, majd borosdugót faragtunk úszótestnek. Sosem felejtem el, ahogy izgatottan néztem a vizet órákon keresztül és teljesen elvarázsolt a halfogás rituáléja.  A harcsahorgászatnak megvan a maga szépsége, a fogásokon túl is. A horgászat iránti szeretetem...

Teszt: Szúnyogok elleni védelem egyszerűen és eredményesen
Megjelent: 2021. július 29. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

A nyári horgász szezon egyik fontos eleme a szúnyogok elleni védekezés. A vízparton töltött perceket, órákat, estéket alaposan megkeseríthetik a szúnyogok jelenléte. De mit tehetünk ellenünk? Legújabb termékcsaládunk, az MFF márka kínálatában több opciót is kínálunk a vérszívó rovarok megfékezésére. Tesztünkben ezeket mutatjuk be. Az egyik legegyszerűbb és kézenfekvő védekezési módszer a szúnyogriasztó spray. A védelem létrehozásához csak...

Fókuszban: Wizard pergető táskák
Megjelent: 2021. június 18. | Forrás: Lukácsi Béla | Tesztek

A legújabb Wizard pergető táskának 3 praktikus változata van, amelyeknek mindegyiknek megvan a saját helye. Ezt járjuk most egy picit körbe, közben megnézzük mi is fér egy ilyen táskába. Mindhárom táska egyedi megoldásokat rejt, de van bennük közös vonás is. Természetesen a színűk megegyezik, illetve közös bennük az is, hogy egy masszív széles vállpánttal a vállunkra akaszthatjuk. Mindegyik táskán a vállpánt állítható, illetve akár le...