Hajdú-Bihar Megyei Ifjúsági Horgásztábor
Megjelent: 2008. augusztus 08. | Forrás: Csizmadia István táborvezető | Események/Kiállítások 2008.07.01 és.07.11. között rendezték meg a Hajdú-Bihar Megyei Ifjúsági Tábort Berekfürdõn. Az Energofish Kft ezt a tábort is - mint sok másikat -, szárnyai alá vett és gazdagon szponzorálta, hogy elõsegítse a fiatal horgászpalánták fejlõdését. A tíz napos táborban a gyerekek megismerkedhettek a horgászat apapismereteivel, a tábor végén redig egy sikeres horgászversennyel zárták az együttlétet.

A táborba érkezõ gyereket ilyen pólókkal várták a szervezõk

Beszámolók a táborról:

Elsõ nap megérkeztünk, mindenki azzal a reménnyel, hogy sok halfogásban lesz része. Sajnos, nekem egy normális kapásom sem volt, emiatt csalódtam is a táborban, mert a
múlt héten (tábor elõtti héten) Folyáson fél nap alatt fogtam 12 kg halat. Volt benne ponty, amúr, afrikai harcsa. Szombaton sikerült akasztanom egy 5-6 kg-os busát, csak oldalába akadt, ezért elment.
Azt hittem "megyei horgásztábor" néven olyan helyekre látogatunk el, ahol rendszeresen telepített vizek vannak és mindenki fog méretes halat.
A szállás és a reggeli, ebéd, vacsora elfogadhatónak mondható, bár hagy kivetni valót.
A tábor rendjében is csalódtam, már lassan 18 éves leszek és még azt is be kell jelentenem, ha wcézni megyek, na de mindegy, mostanában kicsit túl sokat is engedtem meg magamnak, kis fegyelem nem árt.
Nekem a legjobbnak mondható élményem az volt, amikor a bottartómat akartam leszúrni és átfordultam rajta és beleestem a vízbe, nyakig vizes lettem. Szerintem vicces volt.
A táborban sokat unatkoztunk (12-es szoba) a sok kárt, amit okoztunk ennek is tudható. Kár, hogy a TV-ket ki kellett vinnünk, így még nagyobb lett az unalom.
A táborban a verseny tetszett a legjobban, mind ifi és gyerek kategóriában szoros verseny volt, de szerintem a legjobbak megérdemelten nyertek, mert Gergõ és Roland is fogtak pontyot és egyéb halakat, én meg kifogtam a nagy büdös semmit.
Hát nekem így utólag türhetõ volt a tábor, bár minden nap vágytam haza, mert 1000 jobb dolgom is lett volna, de valahogy kibírtam.
Kívánok a következõ évekre hasonló sok jó élményben gazdag horgásztábort.

Tóth Szabolcs

A csapat

Horgásztábor

Számomra a tábor nagyon jól kezdõdött, mert kifogtam életem elsõ naphalát.
Eleinte honvágyam volt, de sokat szórakoztunk, így hamarabb teltek az órák. Legtöbbet a horgásztábornál lévõ tónál horgásztunk, de néha elmentünk a nagyobbik tóra.
Pár nap múlva kezdetét vették a versenyek. Az elsõ verseny a szellemi totó volt, amelyen a 3. helyezést értem el. Aztán három horgászverseny követte egymást, amelyeken viszonylag jól szerepeltem. Aztán a célbadobás következett, amelyen 2. helyezést értem el. Aztán az utolsó verseny, a barkácsverseny is elkezdõdött, melyen az ifjúsági korcsoportnak egy fenekezõs szereléket kellett készíteni, a gyerek korcsoportnak pedig egy úszós felszerelést. Ezen a versenyen 2. helyezést értem el.
A tábor alatt számtalan baleset történt, sõt még tûzoltást is láthattunk. A tábor alatt elmentünk a berekfürdõi termálstrandra, ahol nagyon jót szórakoztunk. Párszor éjszakai horgászatot is tartottunk.
Csütörtökön volt a díjkiosztó, ahol átvehettem a 2. helyezésért járó kupát és még sok más ajándékot.
Köszönjük az Energofishnek a sok ajándékot és a biztatást.
Remélem, jövõre is részt vehetek ezen a több napos táboron.

Szemerszki Richárd

Barkácsvetélkedõ közben

Élményeim

Számomra a horgásztábor jól kezdõdött, mert a szellemi vetélkedõn harmadik helyezést értem el.
Másnap a külsõ tóra mentünk pecázni, ahol a barátom fogott egy 2 kg-os pontyot, aztán elmentünk a fûrdõbe. Utánna voltak horgászversenyek, három is. Az egyiken 2. helyezést, a másodikon 1. lettem, míg a harmadikon 5. Volt még célbadobás, azon 5. lettem. Volt barkácsolás, melyen 1. helyezést értem el. Az összesítésben 2. helyezést értem el és nagyon örültem, amikor megtudtam. A következõ nap, csütörtökön éjszakai horgászat is volt és pénteken mentünk haza.
Szerintem jó volt a tábor.

Nagy Roland

A harmadik helyezett

Horgásztábor

Az elsõ nap mindenki megkapta a szobájában az ágyát és azonnal lementünk horgászni. A nagy víz láttán nagy halakra számítottunk. Másnap ismerkedtünk a hellyel, a szobatársakkal. Elmentünk más tavakra is, de nem tudom hogy miért, nem fogtunk sok halat.
Ez így ment vasárnapig. Ezen a napon szellemi vetélkedõ volt, amin az elsõ helyezést értem el.
Másnap reggel a külsõ tavon volt horgászverseny, amin második lettem.
A célbadobáson 3. helyezést tudhattam magaménak.
A következõ horgászversenyen ismét második lettem. Délután barkácsoltunk, ahol négyen lettünk másodikak. Ezt gyorsasági horogkötéssel döntöttük el, így 5. helyezést értem el.
Következõ napon 7 órakkor kezdtük a horgászversenyt, amin 4. lettem. Össtesítésben szintén a 4. helyet szereztem meg.
Elmentünk strandolni is.
Köszönjük a biztatást és az ajándékokat támogatóinknak és az Energofishnek.

Megyesi Tibor

A két korcsoport gyõztesei

A horgásztábor

Elsõ nap, mikor idejöttünk a táborba még nem barátkoztam senkivel, utánna meg már sok barátot szereztem.
Nagyon jó volt horgászni, igaz nem fogtunk nagy halakat, csak kicsiket, de azért nagyon jó volt.
Mikor kimentünk éjszakára horgászni, akkor kigyulladt az erdõ és Pista bácsival elmentünk a tûzhöz. Pista bácsi kihívta a tûzoltókat. Mikor a tûzoltók már majdnem eloltották a tüzet, elmentünk velük egy tûzcsaphoz vízért. Nagyon jó volt egy tûzoltókocsiban ülni. Én , Laci, Richárd, Sutyi, Danika ültünk benne.
A másik nap is kigyuladt az erdõ. Aznap betörték az ablakot, utánna való nap a szekrény üvegét. Pista bácsi nagyon mérges volt.
Nagyon jó volt fürödni, labdáztunk, úsztunk. Jó volt a horgásztábor, másnak is ajánlom.
Máskor is eljövök.
Ja, Dénes majdnem fogott egy nagy halat.

Jancsicska Mihály

A büszke nyertes

Az elsõ nap megismerkedtem a szobatársaimmal, utánna kimentünk horgászni. Pista bácsi bemutatkozott és elmondta a szabályokat. Elmentünk vacsorázni, majd haza jöttünk a vacsorából. Még utánna kimentünk a srácokkal pecázni.
A második nap reggel 6 órakor keltettek, utánna ki kellett menni reggelizni, majd lehetett horgászni. Én nem fogtam egész nap semmit.
A harmadik nap ugyanúgy keltettek mindenkit, délig itt horgásztunk, utánna elmentünk ebédelni, majd mentünk a nagy tóra. Aki akart az jött. Csak Palkó fogott egy kispontyot és Gabi, meg Kari, meg Dénes fürödtek a tóban.
A negyedik nap ugyanúgy szóltak mindenkinek, majd reggeliztünk, utánna aki akart horgászott délig. Utánna mentünk fürdõbe, majd vacsorázni.
Az ötödik nap én fogtam négy kárászt, egyet az esõ elõtt, meg amikor az esõ esett akkor fogtam az úszós botommal.
A hatodik nap a fenekezõ botommal fogtam négy kárászt, egyet nappal, a másik hármat éjszaka, amikor a közelünkben tûz volt.
A hetedik nap újra fogtam négy kárászt. Zoli kitörte az ajtó ablakát Gabival, amit meg kellett fizetni. Meg Zolit haza küldik.
A nyolcadik nap elmentünk fürdõbe.
A kilencedik nap fogtam egy kárászt.

Hûse Imre

A második helyezett

Horgásztábor

Július 1-én 2 és 4 óra között kellett gyülekezni, de a családommal már 12 órakor már itt voltunk.
Egybõl mentünk ebédelni és utánna a fürdõbe. Háromra visszaértünk, hogy kipakoljuk a ruháinkat.
Nagyon sok barátra leltem, pl. Dani, Sanyi, Imi, Krisztián, Erik, András, Tibi és Ricsi.
Harmadik nap kimentünk a nagyhalas tóra. Az elején meg a közepén egy halat sem fogtam, de a végén egy kis 10 dkg-os pontyot fogtam, melyet visszaengedtem. Este 6 órakor elmentünk vacsorázni és nagyon fínom volt. Visszaértünk a táborba és néhány gyerek azonnal ment pecázni.. Pecázás után 10 órakor volt a lefekvés.
6-án megkezdõdtek a versenyek. Az 1. halfogó verseny után délután célbadobós verseny lett.
A holnapi nap megint halfogó verseny lett. Enyém egy 50 g-os vörösszárnyú keszeg lett, délután meg úszós szerelést kellett csinálni.
A következõ nap szintén halfogó verseny lett, de én nem fogtam semmit.
Én összesen 8. lettem. De nem baj, mert kaptam sapkát, ólmot meg pólót és horogkiszedõt, de még damilt is.
Én nem keseredtem el, nagyon jól éreztem magam.

Gyõrffy Péter Pál

A táborról.

Számomra a tábor egy olyan élmény volt, hogy ilyet nem sokan tapasztalhatnak. Az én szempontomból nézve meg még kevesebben, mivel én nyertem meg a versenyeket. Ez számomra nagy élmény volt. Mikor elkezdõdtek a megmérettetések nem gondoltam, hogy én fogom nyerni azokat az összetett versenyeket.
Elsõ nap, mikor megérkeztünk, akkor tudtuk meg, hogy kik lesznek az "ellenfeleink". Kapott mindenki egy pólót és egy szobakulcsot. A szobák 4 ágyasak voltak. Én a táborba egy barátommal érkeztem és vele ill. még 2 szobatársammal voltam egy szobában. A többi napon az ismerkedésen illetve a horgászaton volt a hangsúly. A második héten elkezdtük a versenyeket, ahol én 1., 2. és 3. helyezéseket értem el és ez élég volt arra, hogy felállhassak a dobogó legfelsõ fokára. A versenyeken sorozatban nagyon kevés halat sikerült fognom a nagy melegnek és a sekély víznek köszönhetõen.
Többször tértünk ki lazább dolgokra. Ezek alatt értem a fûrdõt és az egyéb szórakozásokat.
A tábor ideje alatt sok "havert" szereztem.
Volt éjszakai horgászat is, ahol szintén nagyon kevés hal akadt a horogra.
Voltak eltérõ esetek is a megszokottól. Volt ablakbetörés, erdõtûz és egyéb balesetek is.
Az én véleményem szerint a tábor jó volt, persze voltak rossz napjaim is.
A táborvezetõ elküldött az országos versenyre és remélem, hogy részt tudok venni és jó eredményt elérni.
Köszönök szépen mindent a támogatóknak, szponzoroknak, hogy segítettek a közremûködésben.

Tisztelettel. Dan Gergõ

Hajdú-Bihar Megyei Ifjúsági Horgásztábor

Ez volt életem legelsõ tábora, ami egészen jól telt, ugyanis sok új barátra találtam.
Megtanultam sok horgászattal kapcsolatos dolgot, tapasztaltabb lettem és nagyon sok kalandban részesültem.
A szállás és a Jó Falat vendéglõ étele nagyon ízlett.
Lehetett csocsózni, focizni, stb.
Nagyon jól éreztem magam és még egy hetet maradnék, ha lehetne.
Értékes ajándékokat kaptunk, melyek szükségesek a gyakorláshoz.
A versenyek jól megszervezettek voltak és szorosak.
A táborvezetõnknek köszönhetõen jövõre újra itt!

Bakos András
FeHoVa 2024 - Deeper Quest a fedélzeten!
Megjelent: 2024. január 21. | Forrás: Energofish | Események/Kiállítások

Új év – új horgászszezon, megannyi érdekesség. Várunk mindenkit a 2024-es év első horgász tematikával felvértezett rendezvényén, a FeHoVa kiállításon! Február 8-11. között találkozunk a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontban. Lassan kilépve a téli időszakból, eljött az idei év első kiállítása is, a FeHoVa. A visszajáró érdeklődők már megszokhatták, hogy az Energofish standja a horgász szekció legnagyobb alapterületét tudhatja...

MATE verseny beszámoló
Megjelent: 2023. október 16. | Forrás: Bartucz Tamás | Események/Kiállítások

A hagyományokhoz hűen idén is megrendezésre került október 2.-án a XIII. MATE Egyetemi Horgászverseny a MATE SZIC HÖK és a Halászati és Horgászati Szakkollégium szervezésében. Az idei verseny a festői környezetben elhelyezkedő, és rendkívül erős keszegállományú galgahévízi Bika tavon került megrendezésre. A versenyzők három kategóriában indulhattak, összesen 43 versenyző egyéni, páros és három fős csapatokban mérte össze...

XXIII. Balatoni ifjúsági horgászviadal
Megjelent: 2023. június 20. | Forrás: Energoteam | Események/Kiállítások

A Balatoni Halgazdálkodási Np Zrt és a Balatoni Horgászegyesületek Szövetsége közös rendezvényét 2023. 06.11-én Révfülöpön a Mathias Corvinus alapítványi kollégiuma gyermektáborában, annak kikötőjében tartottuk meg. 15 ifjúsági horgász és hozzájuk kapcsolódó, azonban a versenyben részt nem vevő 7 fő gyermek horgász részvételével. A reggel 7 óriási gyülekező és regisztráció után a versenyzők elfoglalták horgászhelyeiket a kisorsolt...

Markóczy József gyermeknapi emlékverseny
Megjelent: 2023. június 05. | Forrás: Energofish | Események/Kiállítások

"Számos helyen fogtam halat, de a Tisza szerelmese voltam igazán. A horgászat mindig nyugodt embert csinált belőlem, ezt az érzést akartam továbbadni a következő generációnak! - Markóczy József (1946 -2021) tiszteletére állíttatta az Energofish Kft, Tiszaújváros Önkormányzata és a ZGHE." 2023. június első vasárnapja különleges volt, az Energofish Kft. és a tradícionális Zabos Géza HE. gyermek napi verseny életében. Átadásra került egy emléktárgy...

FeHoVa 2023 - Twisteres hangulattal várunk a kiállításon!
Megjelent: 2023. január 29. | Forrás: Őze Dániel | Események/Kiállítások

Új év – új horgászszezon, megannyi érdekesség. Várunk mindenkit a 2023-as év első horgász tematikával felvértezett rendezvényén, a FeHoVa kiállításon! Február 9-12. között találkozunk a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontban. Lassan kilépve a téli időszakból, eljött az idei év első kiállítása is, a FeHoVa. A visszajáró érdeklődők már megszokhatták, hogy az Energofish standja a horgász szekció legnagyobb alapterületét tudhatja...

Lujza-majori horgásztábor: 400 sneci 1 óra alatt
Megjelent: 2022. július 28. | Forrás: Jéger-Csertus Anita | Események/Kiállítások

Július második hetében megrendezésre került a FŐHESZ-Poronty SE horgásztábor, 15 gyermek részvételével a Lujza-majori halastónál. Rengeteg programmal, játékokkal, vetélkedőkkel, horgászvizsgára való felkészítő oktatással, sokféle ajándékkal és díjjal készültek a lelkes szervezők a gyerekek szórakoztatására. Volt lézerharc, rókavadászat, fotóvadászat, horgászverseny a Palotavárosi felsőtónál, társadalmi munka Lovasberényben, egy fagyizással...