KOÓS CATFISH SPIRÁLFORGÓ 100LB
Termékleírás

Koós Ferenc neve mára összeforrt a harcsahorgászattal. A nevével fémjelzett KOÓS CATFISH kiegészítők egytől-egyig tudatosan fejlesztett, kiváló minőségű alapanyagokból előállított, extrém módon terhelhető termékek. Hagyományos, „hordó" formájú forgóba ágyazott spirál. Az előkék és bizonyos esetekben a wobblerek gyors felhelyezését és gyors cseréjét hivatott kiszolgálni. Rendkívüli teherbírású, anyagból speciális csavarási technológiával állítják elő így a legnagyobb, kapitális halak fárasztásakor is bizonyosak lehetünk a felszerelésünk teherbírásában.

Cikkszám Ajánlott fogyasztói ár Méret Kiszerelés
79700-100 KOÓS CATFISH SPIRÁLFORGÓ 100LB 10DB/CS. (Ehhez a termékváltozathoz nem tartozik egyedi termékkép, ezért a fő termékképet jelenítettük meg.) 1 990 Ft 100 Lb1 db/cs

Kérje a termékeket kedvenc Energofish Partnerboltjába és válasszon hozzá ajándék halaspárnát!

Partnerboltba kérem

KOÓS CATFISH CSAPÁGYAS FORGÓ+SPIRÁL KAPOCS 100LB
Energofish Magazin június
Megjelent: 2018-06-18 | Forrás: Energo Team | Írások

Ismét foglalkozunk a harcsahorgászokkal, most a részletekkel foglalkozunk. Nagyon fontosak ugyanis a felszerelés apró részletei, mint például egy egyszerű horogkötés, amely helyes megkötését akkor értékeljük, ha akasztunk egy jobb harcsát. Megvolt a Feeder Ob elődöntője, ...

Bemutatjuk:  Koós Ferenc
Megjelent: 2017-02-07 | Forrás: EnergoTeam | Írások

Koós Ferenc évek óta izgalmas előadásokkal vár mindenkit a legnagyobb horgászkiállításon és harcsatáborokat tart a harcsafogás iránt érdeklődőknek, 2017-ben sem lesz ez másképpen! Most viszont mi kérdeztünk, kivételesen nem a harcsahorgászatról, hanem a harcsavadászról! ...

Magarzin 2018 június
Megjelent: 2018. június 21.
Ismét foglalkozunk a harcsahorgászokkal, most a részletekkel foglalkozunk. Nagyon fontosak ugyanis a felszerelés apró részletei, mint például egy egyszerű horogkötés, amely helyes megkötését akkor értékeljük, ha akasztunk egy jobb harcsát.  Megvolt a Feeder Ob elődöntője, ahol az Energofish feederesei kiválóan szerepeltek, a sikeres szereplésnek köszönhetően, a döntő több mint 10 százalékát a mi horgászaink adják.  Az Energofish életében mindig fontosas voltak a gyermek horgászok, természetesen ez most is így van a Zabos Géza horgász egyesülethez látogattunk el a gyermeknapi horgászversenyre.  A nyári hónapokban kiválóan fogható növényevő halunk az  amur, Benzár Zsolt az amur method horgászatához ad tippeket.  Végül de nem utolsósorban maradva a method módszernél megismerhetjük a legújabb Excalibur horgokat, amelyek a method módszer szerelmesei dobozában nélkülözhetetlenek. Tartson most is velünk, a premier júniuus 20-án 20:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap június 21-én 12:30-as kezdettel láthatjuk. Természetesen csütörtök reggel már itt az Energofish videó galériájában is megtekintetik a műsort.