A termék jelenleg nem elérhető.
Salmo Sparky Shad 4 cm
A Sparky Shad-et egyedülálló keresztmetszet jellemzi. Ez az egyedi felépítés és a speciális súlyelosztási rendszer olyan tulajdonságokat kölcsönöz a műcsalinak, mely – bátran állíthatjuk – semelyik más tömeggyártott műcsalihoz nem hasonlítható. Lassú vontatásnál erős oldalütések és a farok vad lengése jellemzi a Sparky Shad mozgását. A vontatás sebességének gyorsulásával a kilengés csökken, viszont ezzel párhuzamosan a vibráció hihetetlen mértékben fölgyorsul. Ez nem csak a speciális súlyelosztási rendszernek köszönhető, hanem a különleges kialakítású terelőlemeznek is. A fent említett tulajdonságoknak köszönhetően a Sparky Shade kitűnő választás hagyományos pergető horgászathoz és trollingozáshoz egyaránt. Gyakorlatilag bármilyen édesvízi ragadozó halat üldözőbe vehetünk vele, legyen az sügér, pisztráng, süllő, domolykó vagy jász.
Salmo Tiny 3cm, S,F
790 Ft
Növényzetben pergetve
Megjelent: 2021-09-27 | Forrás: Szebenyi Péter | Írások

Nyáron ránézve egy kis csatornára, joggal merül fel a kérdés bennünk hol található meg itt a hal, mivel és hogyan cserkeljük be őket. Sokan meg sem próbálnak horgászni rajta, gondolván: „ennyi gazból lehetetlen kifogni a halat”. Én mégis időről időre meglátogatom eme vizeket ...

Cserkelés domolykóra Salmo wobblerekkel
Megjelent: 2021-06-30 | Forrás: Szebenyi Péter | Írások

Ha a domolykók és a köztem lévő korábbi kapcsolatra gondolok, akkor mindig a Nagy Ho-Ho-Ho Horgász esete jutot eszembe. Hisz szegény narancs sipkás mese hősünk nap mint nap látta a halat, de megfogni nem tudta. Csúnyán kinevették minden próbálkozását. Így jártam én is évekig ...

Háromszög csali
Megjelent: 2018-07-10 | Forrás: Lukácsi Béla | Írások

A rohamosabban fejlődő világunkban egyre nehezebb egyedit alkotni, általában vannak ötletek, amelynek utánanézve rájövünk, vagy már hasonló. Pontosan így van ez a horgászcikk iparban azon belül a műcsalik körül is. Azért természetesen akadnak kivételek, az egyik ilyen a ...

Balinok keringője
Megjelent: 2018-07-04 | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A tilalmi időszak utáni balinkergetésre bizonyára nagyon sokan vártunk már, vizeink féktelen ragadozója nekem is sokkal szebbé tette a májust. A hajnali és kora esti wobblerezések varázsa már önmagában felemelő, de jó csaliválasztással, apró trükkökkel még felejthetetlenebbé ...

Wobblercsodák: a Salmo Sparky Shad
Megjelent: 2017-07-19 | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A Sparky-val elejtett kapitális domolykóm csodálatos emlékképei táplálják mind a mai napig azt a tüzet, ami a szűnni nem akaró pergető fanatizmusom táptalajául szolgál immáron egy esztendeje. 2016. július huszonötödike nagy nap volt saját horgászpályafutásom és a Salmo ...

Energofish magazinajánló
Megjelent: 2017-04-25 | Forrás: Energo Team | Írások

Ismét itt az újabb Energofish Magazin, nézzük a tartalmat mit várhatunk. visszatekintünk a kiállításokra, egy tavaszi spiccbotos kárászozást is láthatunk a Tisza-tavon. Praktika sem marad el Halmos Mihály egy egyszerű trükköt mutat be arra, hogyan varázsolhatunk fehér csontiból ...

Tavat kerestem, de folyót találtam
Megjelent: 2016-09-27 | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Az új, az ismeretlen felfedezésének különleges vonzalma nem csak a gyermeki kíváncsiság meghatározó motivációja. Persze, csak elhatározás kérdése minden, a komoly, felnőtté érett férfiembert is könnyedén magával ragadhatja a hév, a felfedezés vágya. Az új élmények ...

Egy wobbler a csúcson: Salmo Sparky Shad
Megjelent: 2016-08-30 | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A Salmo legújabb négy centis felúszó csalijának érkezését jómagam is türelmetlenül vártam már. Talán soha nem bíztam még úgy egy wobblerben, mint benne, a képek és a leírások alapján előzetesen és látatlanban is nagyon komoly jövőt jósoltam neki. Most, hogy túl vagyok ...

Energofish Magazin - 2020 május
Megjelent: 2020. május 27.
UL pergetés is témaként szerepel a mai adásban, a legnagyobb ragadozóknak a harcsáknak is nyomába eredünk Koós Ferenc segítségével. A The One legújabb csalikülönlegességét is megismerhetjük, és a Dunán feederezünk a mostani adásunkban.