Keresett kifejezés: F 4027 találat
BENZÁR CONCOURSE METHOD CARP FINE BARBLESS HOROG
BENZÁR FITO SPECIMEN-C HOROG
990 Ft
KOÓS HARCSÁZÓ HOROG MS4310HCCPPTFE BEAK HOOKS FORGED REVERSED RINGED HC CUT POINT
WIZARD OFFSET PRO HOROG
210 Ft

Bemutatkozik az ET Zander Jig Fast
Megjelent: 2010. December 20. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Az Energo Team Zander Jig Fast botok közül a hosszabbat, a 2,40-es modellt vittük el horgászni. Szeretnénk ezt a pálcát, és rajta keresztül az egész Zander Jig botcsaládot bemutatni, mert bár friss, vadonatúj modellekről van szó, máris „híre kelt" és igen nagy népszerűséget jósolhatunk neki. Laci első próbálkozása a ...

Folyóvizen feederrel
Megjelent: 2010. December 08. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A hûlõ vizek kiváló lehetõségeit kihasználva próbáltunk rá a Tisza folyóra. Feederezés mellett döntöttünk, mégpedig az Energo Team Carp Expert Feeder 3,60-as botját vittük magunkkal. A horgászatot a Salmo Team Hungary tagja, Kovács Adrián segítségével kívántuk megvalósítani. A Power Feeder ...

Csak tiszta forrásból
Megjelent: 2010. September 24. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Ha ilyen csapadékos nyarak keserítik életünket, amikor a folyóvizek időt se kapnak a letisztulásra, csak annyit tehetünk, hogy fennebb és fennebb megyünk a folyón, a forrásból sáros víz nem jöhet – legalábbis Bartók szerint, a forrás legyen tiszta! Amint eljött a tervezett horgászat napja, kénytelen voltam felismerni, hogy az ablakomat csapkodó víz nem más, mint egy rohadt sűrű eső, amelynek esze ágában sincs elállni, úgy egy-két évig. Okés, nem vagyok ...

Süllők, felszíni wobblerekkel
Megjelent: 2010. August 30. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Köztudott dolog, hogy éjszaka kifejezetten jól foghatóak a süllők különböző felszíni és felszín közeli wobblerekkel. A nyári éjszakákon, amikor csattog a víz a rablásoktól, nincs más feladatunk, mint odadobni egy jól mozgó műhalat és a siker garantált. De nehezebb a dolgunk, ha nappal, illetve holdfényes éjszakákon ...

Brutal Feederrel az amurok ellen
Megjelent: 2010. August 13. | Forrás: Pálfai Gábor-www.horgaszutazas.hu | Írások

Júliusban, éves rendszeres családi nyaralásomat töltöttem a Balatonnál Zamárdiban. Természetesen, ilyenkor a család az első, de ezzel szerintem a legtöbb kétgyermekes apuka így van. Háttérbe szorul a vadászösztön és a horgászvér, előtérbe kerül a pancsolás a gyerekekkel, a fagyi, a sör és a sültkolbász ...

Fenekezés a tatai Derítő-tavon
Megjelent: 2010. June 30. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

A minap, bent járva az Energofish-nél, leskelődtem a polcokon, milyen új pecák érkeztek. A sűrű boterdő pálcái között megakadt a szemem egy szép kivitelű, igazi klasszikus pontyozó botsorozaton az Arno-n, melyből két, számomra legkézhezállóbb méretet ki is választottam. Én ugyanis, sokakkal ellentétben, sohasem szeretek két egyforma ...

Folyóvízen feederrel
Megjelent: 2010. June 16. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Végre megszűntek a monszunokhoz hasonlatos esőzések, kiültem hát a stégemre, a Ráckevei-Soroksári-Duna-ág partjára kicsit sütkérezni a régen látott napfényben. Természetesen horgászbottal, nálam a napozás is csak így képzelhető el. Az eső ellenére is néha szórtam a pályát, kíváncsi voltam kitartottak-e ...

ET Power Feeder 5000
Megjelent: 2010. June 09. | Forrás: EnergoTeam | Írások

ET Power Feeder 5000 Ezúttal a Tisza-tóra látogattunk egy kis feederezésre. Elsősorban az Energo Team vadonatúj orsóját, a Power Feeder 5000-et akartuk kipróbálni, de egy jó botra is szükségünk volt. Választásunk a 3,60-as ET Carp Expert Feederre esett. A Power Feederhez a Carp Expert Feeder botot választottuk Az időponttal szerencsénk volt, a ...

Hidegfrontban
Megjelent: 2010. May 26. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Május közepe van és a fagyosszentek környékén tényleg betört a hidegfront. Süvöltött a szél és szinte vízszintesen esett az eső. Minden normális ember ilyenkor védett helyre húzódik, de bennem mocorgott a kis ördög és a sok éves tapasztalat, hátha az ilyen hirtelen időváltozás meghozza a halak étvágyát. ...

Csuka históriák:-Minden, ami fénylik
Megjelent: 2010. May 03. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Az utóbbi időszak kétségkívül egyik legizgalmasabb újdonsága az Energo Team vadiúj villantó-kollekciója. Annyira terebélyes a felhozatal, hogy a minispinnerektől kezdve az akár étkezésre is alkalmas gigászi támolygó kanalakig, minden eddig ismert forma és típus fel lett vonultatva. Mivel ezúttal csukákra készültem, főleg ...

Elkezdődött a 16. FeHoVa
Megjelent: 2009. March 19. | Forrás: Energo Team | Események/Kiállítások

Az idén 11 ország 220 kiállítójának részvételével kezdődött el a FeHoVa. Az eseményt Gráf József FVM miniszter nyitotta meg köszöntőjével. Ezúttal a „C" pavilonban állítanak ki a horgászok , míg a „G"-ben a vadászokat várja gazdag program. Az „F" pavilonban rendezték be a lőtereket, ahol íjjal, ...

15. FeHoVa
Megjelent: 2008. March 27. | Forrás: Energo Team | Írások

Ez bizony már a 15. FeHoVa. Az Energofish Kft. a korábbi esztendőkben megszokott széles termékkínálattal, most még nagyobb területen várja a horgászat kedvelőit. A már jól ismert márkák 2008-as kínálatát nem csak megnézni, de megvásárolni is lehet. Az idén minden eddiginél nagyobb területen mutatja be horgászattal kapcsolatos ...

BANAX Koós Catfish élesben I. rész
Megjelent: 2007. October 02. | Forrás: Energo Team | Írások

A 2007-es esztendő egyik látványos „dobása" Koós Ferenc, az ismert harcsahorgász és a Banax együttműködéséből megszületett botcsalád. Ebből a 1200 g-os kuttyogtató botot vettük górcső alá. Nem csak az íróasztalon, hanem szó szerint a mélyvízben is. Amit még előjáróban nem árt tudni, hogy az 1,90 m-es, kifejezetten ...

Energofish Kupa Balatonszepezd
Megjelent: 2007. September 19. | Forrás: ZéBé | Írások

Az idei esztendőben már volt Szepezden Bor és halászléfőző verseny, Szepezd Kupa horgászverseny, zsíroskenyér party, szüreti felvonulás, most pedig a Vénus kemping fogadta az első szepezdi csónakos horgászverseny résztvevőit. Hol a partról...Az északi part első horgászkempingje ideális helyszín, mert partközeli vize kellően mély, és ha ne adj ...

Nitro Soft Pellettel pontyra
Megjelent: 2007. August 29. | Forrás: Energo Team | Írások

Gyorstesztünkben az amerikai Eagle Claw gyártó Nitro Biscuits termékcsaládjából próbáltuk ki a kifejezetten pontyhorgászok számára létrehozott, kétféle ízesítésű soft pelletet. A sötét színű ánizsos és a bordós árnyalatú rákos horogravalókat vetettük be a pontyok ellen. Mára bizony egy ...

50 órás harcsafogó verseny
Megjelent: 2007. May 30. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Rekordmennyiségű nevezés érkezett, így harminckilenc páros részvételével rendezhették meg május 18. és 20. között, a már hagyományossá vált ötven órás harcsafogó versenyt, a csodálatos környezetben fekvő fehérvárcsurgói tavon. Az eseményt a Fehérvárcsurgói Harcsabarátok Köre ...

Fix2 kupa
Megjelent: 2007. May 15. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Óriási sikerrel bonyolították le május 13.-án a Győr-Moson-Sopron megyei Hövejen a Magyarországon első alkalommal megrendezett Fix2 Kupát. Az Agrofavorit Kft legkisebb méretű, de halban annál gazdagabb horgásztavát hatvan versenyző ülte körül, már reggel hat óra után néhány perccel. Igaz, hogy az öt órás verseny csak nyolckor ...

Vita FishMax folyékony aroma
Megjelent: 2007. April 23. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Megjött a jó idő, ránk szakadt az áprilisi nyár. Kaptam egy fülest, miszerint a csepeli versenypályán szép számmal fogják a nagy dévéreket. Mivel az ilyen csodálatos időben az irodai munka amúgy is fárasztóbbnak tűnik, mint máskor, úgy döntöttem, hogy lemegyek tesztelni. Reggel még beugrottam az irodába hogy elintézzem a legfontosabb ...

Fehova 2005
Megjelent: 2005. March 03. | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

FEHOVA 2005 Nagy népszerűségnek örvendett a bojlisok körében az Energofish standon a Rod Podok széles választéka. Az új márkák közül ki kell emelni a két legnagyobb francia gyártó, a Technipeche és az Amiaud cég csúcsminőségű állványait. Emellett természetesen az olcsóbb kategória is képviseltette magát Lovy márkanévvel. A nívós kiállító falaknál már csak a wobblerei voltak szebbek a teljes készletét bemutató lengyel Salmo ...

2023. - Második felvonás
Megjelent: 2024. August 24. | Forrás: Koós Ferenc | Írások

Sziasztok! Ebben az írásomban az ígéretemhez híven a Koós Catfish Team, a csapatunk, 2023. évi idényének a második felét, a nyári és az őszi hónapok eseményeit foglalom össze.  A nyár közepe, a fogás szempontjából nehézkes időszaknak számít. Az oka egyszerű: a nyár közepére az idei táplálék halivadékok is elérik a fogyasztható méretet, az egyéb vízlakókkal együtt, így táplálékbőség alakul ki a vizeinkben. A harcsák válogatósabbá, ...

Dupla, vagy semmi!
Megjelent: 2024. August 03. | Forrás: Szabó Attila | Tesztek

Azt gondolom, bátran kijelenthetem, hogy a Double Tip a Carp Expert széria egyik legnépszerűbb botcsaládja volt, ami nem véletlen, hiszen egy botban kaptunk egy nagyszerű bojlis pálcát, illetve egy távdobó feeder botot. Azonban ezek a botok nem ma jelentek meg, így gondoltunk egyet, és a rendelkezésre álló legmodernebb technológiákat felhasználva megalkottuk az utódot, a Carp Expert Max2 Double Tip botokat! Újdonságok 360 és 390 centméteres ...

Batéi pontyok
Megjelent: 2024. July 27. | Forrás: Pető Gábor | Írások

Egy jó barátom meghívásának eleget téve volt szerencsém két horgásznapot is el tölteni Somogy megyében. Somogyban annyi szép, halban gazdag horgásztó van, hogy csak nehezen tudtuk kiválasztani, hogy melyikre is menjünk.   Sudár Gergő csapattársam a nagybajomi Ötös-hárs horgásztavon indul a method OB selejtezőjén, ezért összebeszéltünk, és így dőlt el, melyik tóra esik az első napi túra. Ezen a napon is jól sikerült a peca, fogtunk sok halat, de itt ...

Pecasuli Ráckevén
Megjelent: 2024. July 24. | Forrás: Skultéti László | Írások

Ahogy egyre sokasodnak a horgászattal töltött éveim, azt gondoltam, hogy sok újdonságot már nem tartogathatnak nekem, hiszen kevés olyan szegmense lehet még, melyekhez idáig nem volt szerencsém. Mekkorát tévedtem!  2024 januárjában egyszer csak megcsörrent a telefonom és a vonal másik végén az ismeretlen hang Varga György a Ráckevei Horgászegyesület Ifjúsági felelőseként mutatkozott be. Egy közös horgász barátunk közbenjárásának hála jutott el ...

Pontyokra hangolva
Megjelent: 2024. July 06. | Forrás: Csala Viktor | Írások

Amikor kifejezetten pontyokra szeretnénk horgászni és minden más halfajt „kizárni”, nincs könnyű dolgunk, pláne akkor, ha több nehezítő tényező is van a pakliban. Akik ismernek tudják, szeretem a kihívásokat, ezért a Maty-ér felé vettem az irányt és elhatároztam, hogy ezen a horgászaton csak pontyot szeretnék fogni. Nehéz belekezdeni egy ilyen témába, de sikerrel jártam; csak és kizárólag bajszosok akadtak a horgomra. Na de lássuk, hogyan is állt össze ez ...