Keresett kifejezés: BOT 904 találat

Írások 1924 találat
Lekoppintott boloval
Megjelent: 2008. July 08. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Sokat kellett várni mire jó lett a vízállás. Hol alacsony volt, hol pedig túlságosan magas ahhoz, hogy a kiválasztott helyet meghorgásszam. Még tavaly döntöttem úgy, hogy rápróbálok alkalom adtán ere a kövezésre. Esti pergetéseim alkalmával, a ráfolyás felőli oldalon rendszeresen láttam ugrani a paducot és fordulni a jobb ...

Feederpróba
Megjelent: 2008. July 07. | Forrás: Nagy Levente | Írások

A feederbotos horgászattól messze állok, nyugodtan mondhatnám, mint Makó Jeruzsálemtől... A legemlékezetesebb találkozásom eszel a technikával, illetve a technikához tartozó horgászbottal az idén áprilisban Budapesti FEHOVA kialításon történt, mikor a feederbotos horgászat legújabb vívmányát próbálgatva, ...

Kis halak, nagy őrőmők
Megjelent: 2008. July 04. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Sokszor elhangzik „Nagy víz nagy hal”. Ha ezt visszájára fordítjuk, akkor „Kis víz kis hal”. Ebben van némi igazság, de lehet meglepetés is a dologban, erre volt és lesz is példa... Ezelőtt három évvel történt Rövid 2, 10 m-es, finom pálcával kis két centis Salmokat dobáltam. Domolykóra „fájt a fogam”. Jól ...

ET Heavy Feeder vs. Competiton Match
Megjelent: 2008. July 03. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Sokunkban felmerült már az a kérdés, hogy vajon a rengeteg rendelkezésre álló horgászmódszer közül vajon melyik a leg eredményesebb egy adott kategóriában. Az igazság az, hogy ez helyzettől függően mindig változik. Most szeretnék bemutatni egy horgásznapot és az ott akkor alkalmazott technikát. A végén majd kiderül ki volt a ...

Pontyokra hangolva
Megjelent: 2008. June 26. | Forrás: Gotthard Ferenc | Írások

Nálam a pontyozás kicsit mást jelent, mint a pontyozók zöménél. Nem vonultatom fel fenekező botok hadát, nem szórok be kiló számra bojlit, nem tökölök elektromos kapásjelzőkkel. Általában egy szál bottal indulok a nyomukba, figyelem, hol ugranak, hol turkálnak, és ahol a legtöbb rájuk utaló jelet látom, ott vetem be horgomat egy ...

Hegyek kőzőtt - vőlgyek kőzőtt
Megjelent: 2008. June 25. | Forrás: Gotthard Ferenc | Írások

Elegem volt már a környékbeli tavak, által nyújtotta lehetőségekből, egy kis változásra vágytam, amire a legjobb megoldást a hegyekben csörgedező pisztrángos patakok egyike jelenthette. Tóni és Szabi barátom is hasonlóképpen vélekedett, ezért közösen indultunk el meghódítani a Nagyküküllő felső folyását. ...

Cserkész leszek - 3. â- Csónakból finoman
Megjelent: 2008. June 24. | Forrás: Pásztor István | Írások

Akadó környékén, partközelben látott hal fél siker… A máshol látott hal azonban ettől még nem lesz automatikusan a másik fél… Megesik, hogy aki a kereső horgászatba merül, nem látja a fától az erdőt. Ez képletes is lehet, hiszen sokszor bokros helyen keressük a halat, és sokszor bokros helyen is találjuk… de sokszor nem. A ...

Csuka helyett
Megjelent: 2008. June 23. | Forrás: Gotthard Ferenc | Írások

Ócfalva egy olyan hely, ahová mindig szívesen megyek horgászni, nemcsak a halak miatt, hanem csak úgy egyszerűen szeretek oda járni és kész. Tehát a legutóbbi horgászatot magától értetődő módon ide terveztem. Amolyan pergetéssel egybekötött úszós horgászatra készültem, szóval a csukáknak és pontyoknak volt némi ...

Kuttyogtatás Koós úszóval
Megjelent: 2008. June 20. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

A kuttyogtató szezon elkezdődött. Épp a legfogósabb hetek előtt állunk, így nem árt áttekinteni, milyen felszerelésigénye van ennek a speciális módszernek. Az Energofish abban a szerencsés helyzetben van, hogy szakértői között tudhatja Koós Ferencet, s a nevével fémjelzett harcsás eszközöket. A Banax Koós Catfish botok exkluzív ...

Vissza a kezdetekhez
Megjelent: 2008. June 19. | Forrás: Gotthard Ferenc | Írások

Már apró gyermekként is megmagyarázhatatlanul vonzottak a vizek, igaz akkoriban még csak ágúsztatásban, meg kavicsdobálásban merült ki minden tevékenységem, de ennek köszönhetem, hogy horgász lett belőlem. Történt egyszer, hogy szüleimmel egy hosszabb hétvégét töltöttünk a hegyekben, kisebb baráti társasággal. ...

Kicsi, zőld ls finom
Megjelent: 2008. June 18. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Ahogy a partra értem, máris láttam felbukkanni egy halat a túlsó vízszélben. Jól kezdődik! Remegve kötöttem fel az előkét, majd türelmetlenül matattam a legyek között - száraz kell ide, csakis száraz! Bár újonnan választott botom elméletileg a könnyebb nimfákat is jól kezeli, én inkább a szárazlegyes horgászatban ...

Egyéb zőldségek
Megjelent: 2008. June 17. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Egy napig bírtam tétlenül. Pontosan ennyi ideig nem horgásztam a VISION kis zöld botjával. Sürgősen cselekednem kellett tehát, mielőtt súlyosbodik az állapotom. Ezért a legközelebbi tó felé vettem az irányt - pontosabban két tóban is szerencsét próbáltam, de erre majd később térek ki. Vegyük szép sorjában a dolgokat! A 4-es ...

Pontyos esték
Megjelent: 2008. June 16. | Forrás: Gotthard Ferebc | Írások

Leugrunk este pár órára? Nem teketóriáztam, rögtön rábólintottam. Álmos barátommal már csak azt kellett eldöntenünk, hogy hová és mire? Végül egy közeli horgásztó mellett döntöttünk, és mivel túlnyomó részt pontyok vannak a tóban, a halfaj is adott volt. Gyorsan dobáltuk be a ...

Vadvízen pergetve
Megjelent: 2008. June 13. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Hajdani gyermekkorom legszebb élményei a hegyek gyomrából csordogáló, kristálytiszta patakok legpompásabb ragadozójához, a sebes pisztránghoz fűződnek. Tisztán emlékszem azokra a napokra, mikor néhány óra alatt 4-5 de akár 10 pisztrángot is kipergettünk barátommal a Gyergyói havasokban eredő Somlyó, Borzont, Bakta, vagy a nálunk ...

Sió mustra
Megjelent: 2008. June 13. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Azt ugye mindenki tudja, hogy van két nagy folyónk, a Duna és a Tisza. Sokan tudják, hogy van még számos kisebb folyóvizünk, mint például a Rába. Azt már kevesen tudják, hogy sok patak és csatorna is a horgászok rendelkezésére áll, ha valaki veszi a fáradságot és megkeresi, felfedezi őket. A Balaton magas vízállása miatt, van ...

Egy pontyos délután
Megjelent: 2008. June 12. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Rég nem szórakoztam olyan jól, mint az elmúlt nap délutánján… Dél körül hívott Csaba cimborám, hogy nincs-e kedvem vele tartani egy néhány órás horgászatra egy városunk határában található kis magántóra, melyet Eszenyő néven ismerünk. Biztos forrásból tudta, hogy néhány nappal azelőtt ...

Wobbleres harcsázás
Megjelent: 2008. June 12. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Virágzik az akác, itt az igazi harcsára pergetés ideje. Vegyük azonban figyelembe a halászati törvényt, mely a 80 cm alatti példányokat védi /ettől eltérés lehet, ha a vizek halászati hasznosítói másképp döntenek/. Érdemes elővenni azonban a pergető botot, mert kellő kitartással és szerencsével a jobb harcsás vizeken bőven e ...

Pisztrángok támadása - első rész
Megjelent: 2008. June 11. | Forrás: Gotthard Ferenc | Írások

Az elmúlt hetekben kénytelen voltam beérni a békés halak által nyújtott horgászlehetőségekkel, aztán egyszer csak felcsillant a remény: meghívást kaptam egy pisztrángos tóra, ahol ismét szívem csücske, a pergetés kapta a főszerepet. Az adott víz egy régi patakmederből mesterségesen kialakított horgásztó volt, és ...

Pisztrángok támadása - második rész
Megjelent: 2008. June 11. | Forrás: Gotthard Ferebc | Írások

Mivel nap egyre magasabban járt és reggel óta szakadatlanul dobáltunk, arra következtetésre jutottunk, hogy jó lenne végre harapni is valamit... De egyelőre csak a gondolattal maradtunk, mert egyikünk sem bírta letenni kezéből a botot. Nem is bántam meg, hogy az étkezést elhalasztottam, mert hamarosan erőszakosan jelentkezett egy újabb testes példány… Lehúzott ...

Klubcsapat VB Niort, Franciaország - másidik forduló
Megjelent: 2008. June 08. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Kettõ! Sajnos nem másodikak vagyunk, hanem csupán két pont miatt csúsztunk le a dobogóról. Kicsit keserû szájízzel konstatáljuk, hogy nem tudtunk kellõen alkalmazkodni a gyakran változó viszonyokhoz. Kiváló hangulat, a kezdéskorWT akcióbanNagy Attila remekül kezdett az A szektorban, ugyanazon a helyen, ahol az elõzõ nap mindössze 210 grammot ...

Klubcsapat VB Niort, Franciaország - első forduló
Megjelent: 2008. June 07. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Túlestünk rajta! Mint az egyik favoritra, hatalmas nyomás nehezedett a magyar csapatra. Nehéz szüléés volt, de megoldottuk, hogy a holnapi napot optimizmussal várjuk A hajnali ébredés és reggeli után, mindenki eszeveszett etetőanyag-keverésbe kezdett. Mivel mindenki tudta, hogy melyik szektorban fog horgászni, és az edzésnapok alatt már végigpróbáltunk minden ...

Klubcsapat VB - 4. - 5. nap
Megjelent: 2008. June 06. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Csütörtök, újabb edzésnap. Egy kicsit mindenkin érződik a fáradtság, kezdődik az idegeskedés. Ma a fogás is kevesebb másfél és négy és fél kiló között, bár ez a víz tisztulásának következtében mindenkire érvényes volt. Egy szép dévér a csütörtöki edzésenA nap ...

Klubcsapat VB - harmadik nap
Megjelent: 2008. June 05. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A reggelinél mindenki a tegnapi nap eseményeit elemezte, inkább optimista hangulatban, csak Erdei Attila mondta, hogy várjuk ki a mai nap eredményeit, utána majd tisztábban látunk. Mindezt azért, mert az egyik legerősebb csapat, az olasz Trabucco került a mellénk lévő szektorba.Korai készülődésA csapat jó hangulatát mi sem jellemzi jobban, hogy a szállásunk ...