Keresett kifejezés: COMFORT 4 találat
CARP EXPERT COMFORT CAMO SZÉK
CARP EXPERT COMFORT SZÉK
KAMASAKI HOROGKÖTŐ COMFORT

Halvédelem Carp Expert módra!
Megjelent: 2020. October 24. | Forrás: Kubuk Dániel | Írások

Kedves horgásztársak! Manapság szerencsére a legtöbb horgásztavon már alapvető elvárás a halakkal való kíméletes bánásmód. Ez nem csak a kimondott sporthorgászok, de a hétköznapi horgász számára is fontos és betartandó, ugyanis attól függetlenül, hogy mi a célunk a hallal megérdemli a tisztességes, kíméletes bánásmódot. Ebben az írásban a kimondottan ezen célra használatos eszközöket szeretném bemutatni nektek! Carp Expert bojlis ...

Nagyhalas kiegészítők hosszútávú horgászatokra
Megjelent: 2020. September 01. | Forrás: Kubuk Dániel | Írások

Pontyhorgászként sok időt töltök vízparton kapásra várva és abban bízva, hogy bármikor betoppanhat a várva várt hal. Ezen horgászatok során a célkitűzés azonban nem az átlagos méretű pontyok és amúron, hanem a szép kort megélt, öreg harcosok, akiknek súlya alatt a kép készítése közben már megremeg az ember keze. Akár több napig is tarthat egy-egy szép hal becserkészése a vadregényes vízeken... Ezek a halak azonban megérdemlik a megfelelő ...

Felturbózva
Megjelent: 2020. June 17. | Forrás: Kubuk Dániel | Írások

Mint már egy korábbi cikkemben említettem, biztos volt számomra, hogy visszatérek még Pródra, hogy az ott megszerzett tapasztalatokat felhasználva növeljem a kifogott halak méretét! Ez a nap most érkezett el Június második péntekjén! Délután háromkor elindultam haza a munkahelyemről, hogy 17:00-kor már a tóparton lehessek! Gyorsan vettem magamhoz némi ételt és italt tudván, hogy 24 órára készülök a vízpartra. Egy kollégámmal indultunk útnak ezúttal a ...

Kényelemhez elengedhetetlen
Megjelent: 2024. March 09. | Forrás: Csala Viktor | Írások

Sokunknak megvan az az emlék, amikor csak felpattantunk a biciklire és irányba vettünk egy számunkra kedves kis vízterületet egy maroknyi horgász felszereléssel, amit bele raktunk egy vödörbe. Sok mindenre volt jó az a kis tároló alkalmatosság. Etető anyagot kevertünk benne és valljuk be elfért benne minden és amikor rá került a tető az volt a mi kis székünk is. A kényelemtől messze állt, de megtette egy kis időre ám, de kellemes volt róla felállni is ...

Prémium pontyhorgászat: Ha többre vágysz!
Megjelent: 2021. December 10. | Forrás: Kubuk Dániel | Írások

Immár második éve van szerencsém együtt dolgozni az Energofish csapatával és tapasztalataimat írások illetve videók formájában megosztani a horgász közösséggel. Ez a második év azonban egy jelentős fordulópontot jelentett az életemben, ugyanis lehetőséget kaptam, hogy a remek minőségű és mindenki számára elérhető Carp Expert márka mellett, az Energofish Kft által forgalmazott prémium minőségű termékeket is kézbevegyem és kipróbáljam ...

A bűvös 100 kg
Megjelent: 2021. September 06. | Forrás: Szarka László | Írások

Hogy én mekkora mázlista vagyok! Autózok ötszáz kilométert egy jó kis csukázás és cikk reményében, amit sikerült nem csak csuka, de még kapás nélkül is megúszni, s ahelyett, hogy bánkódnék, még örülök is a dolgok ilyetén alakulásának. Legalábbis így utólag. A b terv ugyanis method feederezés volt a Palotavárosi-tavon, ahová Szabó Bencét kísértem el egy szezon eleji egyfordulós versenyre. Ettől kezdve pedig jókor voltam jó helyen, mert Bence ezen a ...

Visszatérés a Patkó horgásztóra!
Megjelent: 2021. May 29. | Forrás: Kubuk Dániel | Írások

Már egy év is eltelt azóta, hogy első forgatásom helyszínéül a Patkó horgásztavat választottuk ki. Ez a tó a környéken igen elismertnek számít, gyönyörű amúr és egyre inkább fejlődő ponty állományának köszönhetően! Nem titkolt célom volt a forgatás alatt egy gyönyörű amúrt a kamerák elé mutatni, de sajnos akkor ez a célom nem teljesült ezért eldöntöttem, hogy visszatérek és megfogom a hőn áhított halat! Fel is vettem a kapcsolatot Tóth ...

Palotavároson a jég beállta előtt
Megjelent: 2021. March 13. | Forrás: Szabó Bence | Írások

Január első hete, nem úgy, mint az azt követő kettő, még horgászati lehetőséggel kecsegtetett tulajdonképpen az ország összes vizén, hiszen az újév első napjain kifejezetten enyhe volt az időjárás. Egy fanatikus horgásznak nem is kell ettől több, ha nincsen jég a kiszemelt tavon, akkor irány horgászni! Az úticél ez alkalommal egy régi ismerős, a Palotavárosi Felső-tó volt, amely hosszú ideje meghatározó helyszíne a hazai method feeder országos ...

Pontyok a jég mellől
Megjelent: 2021. February 26. | Forrás: Szabó Bence | Írások

Hogy mi a jó a téli horgászatokban? Bár alapvetően szeretek télen horgászni, de, hogy miért, azt néha már magam sem tudom, főleg akkor nem, amikor a tópartra érve az a látvány fogad, mint legutóbb a nyékládházi Koi 1-es tó kapujában. Bizony, a fele vízfelületet jég borította, ami nem tett túlzottan optimistává a halfogást illetően, és akkor még finoman fogalmaztam. Persze vagyok annyira elvetemült, hogy ez ne szegje kedvem, így természetesen a ...

Bevetésen a Benzar bojlik
Megjelent: 2020. September 15. | Forrás: Kubuk Dániel | Írások

A termetes halak megfogásához bizony nem minden esetben elég a szerencse. Természetesen megfoghatók a matuzsálemi óriások is egy-egy jobb napon, de nagyban számít, mit is teszünk az ügy érdekében! Mivel az általunk keresett halak óvatosan táplálkoznak, ugyanis már sokmindent megéltek, időre van szükség mielőtt felveszik az általunk felkínált csalit. Ehhez viszont fontos, hogy a csali ott várja a megfelelő pillanatig. Így tehát szelektálnunk kell. Ennek az ...

TOP 10 karácsonyi ajándék ötlet feeder horgászoknak
Megjelent: 2019. December 06. | Forrás: Szabó Bence | Írások

Rohamléptekkel haladunk az év talán legszebb, legmeghittebb időszaka, a karácsony felé. Az ünnep közeledtével sokunkban ott motoszkál, hogy vajon mivel ajándékozzuk meg szeretteinket. Természetesen a karácsony nem szabad, hogy kizárólag az ajándékokról szóljon, azonban egy jól eltalált meglepetés nagy örömet okozhat családtagjaink, esetleg barátaink számára. Márpedig adni jó, nagyon jó! A következőkben összeszedtem azokat az ajándék ötleteket, amelyeknek ...

IV. Method Feeder Országos Bajnokság – az elődöntők
Megjelent: 2019. May 21. | Forrás: Szabó Bence | Események/Kiállítások

200 nevező, az ország legjobb methodosai, egy kiszámíthatatlan, megosztó horgászvíz és rengeteg munka, amely szerencsére nem volt hiábavaló. Ezek az első gondolatok, amelyek eszembe jutnak, ha az idei, a sorrendben már IV. Method Feeder Országos Bajnokság eddig lezajlott szakaszára gondolok. Igen, a java még csak ezután jön, hiszen a csapatból hárman is bejutottunk a június végén rendezendő döntőbe, ahol a legjobb ötven versenyző méri majd össze tudását! ...