Keresett kifejezés: PLUTO 1 találat
MERÍTŐHÁLÓNYÉL CARP HUNTER

Erdő mélyén feederbottal
Megjelent: 2012. November 22. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

erdo_melyen_feeder_bottal Az idő hétvégére szelesre fordult. A levegő hűvös volt, megtelt a szürkén gomolygó felhők hozta párával. A fák levelei mélyzöld árnyalatot nyertek a felhők függönyén átszűrődő napfénytől. Lágyan hullámoztak a szélben. Felüdülés volt ez a hidegfront az augusztusi hőség kellős közepén. ...

Feederbottal ítéletidőben
Megjelent: 2013. October 08. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Az időjárás az őszi horgászatok alkalmával gyakorta megtréfálja az embert. A nyári kánikulai pecáknak ugyan vége, helyüket átveszik az esős, szeles, borongós napok. Sokszor vár esős, szeles idő a vízparton, ami megnehezíti a horgászatot. Néhány ügyes trükkel mégis felül kerekedhetünk az elemeken és lehetőségeinkhez mérten jót horgászhatunk. Ezekből a fogásokból hoztam ma egy csokorral. Lássuk, hogyan érdemes nekivágni, ha a szombatra tervezett ...

Egyszeruen feederbottal!
Megjelent: 2012. October 10. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

A horgászboltok kirakatai telis-tele vannak szebbnél szebb orsókkal, fémdobjukon csak úgy szikrázik a napfény. Nem csoda, hiszen napjainkra szinte az ipari formatervezés csúcsára jutottak a horgász felszerelések gyártói is. Ezekre azonban komolyabb árat is szabnak. De mi legyen azokkal a horgászokkal, akik ezeket a csodákat nem tudják, vagy nem akarják ...

Egyszerűen feederbottal - Pontyhorgászat 1.
Megjelent: 2012. October 08. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Korán érkeztem a tópartra, kánikulai napokon ez az egyetlen megoldás, hogy elkerüljük a forróságot, mégis hódoljunk szenvedélyünknek, a horgászatnak. Egy módszert szeretnék bemutatni, melyet bizonyára sokan ismernek és művelnek, a feederhorgászatot. Nem akarok idegen tollakkal ékeskedni, hiszen a feederezés technikájáról sok, ...

Jeges tapasztalatok - mégis jó a halradar
Megjelent: 2011. January 07. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Karácsony előtt néhány nappal egy 5 tagú csapat gyűlt össze horgászboltom előtt. Csaba, Zsombor, Levente, Szabolcs és jómagam voltunk tagjai e kis csapatnak, kik figyelmen kívül hagyva a kinti időjárás viszontagságait, de szem előtt tartva a bizonytalan jégre lépés lehetőségét elhatároztuk, hogy az idei télen először lékhorgászattal ...

Egy tavaszi délután
Megjelent: 2010. May 17. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Cimboráimmal egy újonnan megnyílt kis horgásztóra igyekeztünk. A vízről keveset tudtunk, csupán néhány információval rendelkeztünk, ami a ránk váró körülményeket és a tavat benépesítő halakat illeti, így nyugodtan mondhatom, hogy „sötétben" tapogatóztunk. Csongor most ismerkedik a feederbotos ...

EnergoTeam Kupa 2009 - Gyerekdöntő
Megjelent: 2009. August 19. | Forrás: EnergoTeam | Írások

2009. augusztus 14.-én került megrendezésre Győr-Sopron megyében, pontosabban a Szigetközben, a dunaszegi Mélyvölgyi Méri Tavaknál az EnergoTeam Kupa gyerekversenyének döntője. Élesben megy a verseny A szabályok szerint ezen a versenyen a 4-től 12 éves korig vehettek részt a gyerekek, szigorúan szülői felügyelet mellett. Egyszerre egy bottal, ...