Keresett kifejezés: SZETT 244 találat
ET BOT HÁTSÓ- ÉS TOP SETTARTÓ

Gumihalas évkezdés
Megjelent: 2011. February 01. | Forrás: Sztahovits Péter | Írások

Január elsején, ha mód van rá, igyekszem a vízen tölteni pár órát. Ahogy mondani szokták, ahogyan kezdjük az évet, úgy is fog folytatódni. Még ha tisztában is vagyok vele, hogy azért az egész év nem állhat csak horgászatból, azért egy próbát megér mindig a babona. Zoli barátommal indultunk egy ...

Borúra derű
Megjelent: 2010. December 23. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Borúra derû Napok óta vártam a lehetõségre, hogy levezessem a felgyülemlett feszültséget egy kiadós horgászattal. Naponta többször is megnéztem az idõjárás elõrejelzéseket, de nem ígértek sok jót. Esõ, hidegfront, hó, fagy színesítette a palettát. Nem várhattam tovább, ha horgászni akartam ...

Bemutatkozik az ET Zander Jig Fast
Megjelent: 2010. December 20. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Az Energo Team Zander Jig Fast botok közül a hosszabbat, a 2,40-es modellt vittük el horgászni. Szeretnénk ezt a pálcát, és rajta keresztül az egész Zander Jig botcsaládot bemutatni, mert bár friss, vadonatúj modellekről van szó, máris „híre kelt" és igen nagy népszerűséget jósolhatunk neki. Laci első próbálkozása a ...

A sügerek Mekkája
Megjelent: 2010. December 03. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Utolsó napjaimat tapostam a Duna torkolatvidékén. Az idõjárás nem változott, borongós, esõs, hûvös volt a klíma. Még ebben a késõi idõszakban sem megszokott ez a cudar idõ, de én az utóbbi két évben különös érzékkel tudom az ilyen zord idõjárási viszonyokhoz idõzíteni a ...

Süllők a porondon
Megjelent: 2010. November 24. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Október második felébe léptünk, bármennyire is szomorú, de ez már az őszi időszak, csak egy lépés és itt a tél. A helyzet úgy alakult, hogy pont ebben az időszakban a Duna-deltában kötöttem ki Attila barátommal. Utazásunkban nem teljesen a horgászaté volt a főszerep. Farkas Levi barátom, Crişan-i horgásztanyáján nagyobb ...

Tiszai matchezés
Megjelent: 2010. October 22. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Az Energo Team 2010-es vadonatúj matchorsóját, a Carp Expert Match 3000-t vittük el egy intenzív próbára. A helyszín a Tisza-tó volt, ahol a megállapodott, kedvező vízállás hatására a hírek szerint igencsak étvágyuknál voltak a halak. Egy jó horgászatért mindent, irány a víz! ET Carp Expert Match 3000-es ...

Csak tiszta forrásból
Megjelent: 2010. September 24. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Ha ilyen csapadékos nyarak keserítik életünket, amikor a folyóvizek időt se kapnak a letisztulásra, csak annyit tehetünk, hogy fennebb és fennebb megyünk a folyón, a forrásból sáros víz nem jöhet – legalábbis Bartók szerint, a forrás legyen tiszta! Amint eljött a tervezett horgászat napja, kénytelen voltam felismerni, hogy az ablakomat csapkodó víz nem más, mint egy rohadt sűrű eső, amelynek esze ágában sincs elállni, úgy egy-két évig. Okés, nem vagyok ...

Brutal Feederrel az amurok ellen
Megjelent: 2010. August 13. | Forrás: Pálfai Gábor-www.horgaszutazas.hu | Írások

Júliusban, éves rendszeres családi nyaralásomat töltöttem a Balatonnál Zamárdiban. Természetesen, ilyenkor a család az első, de ezzel szerintem a legtöbb kétgyermekes apuka így van. Háttérbe szorul a vadászösztön és a horgászvér, előtérbe kerül a pancsolás a gyerekekkel, a fagyi, a sör és a sültkolbász ...

Hajdú-Bihar Megyei Ifjúsági Horgásztábor
Megjelent: 2010. August 11. | Forrás: Csizmadia István táborvezető | Írások

A Hajdú-Bihar Megyei Horgász Szervezetek Szövetsége hagyományos ifjúsági horgásztáborát immár 20. alkalommal rendezte meg 2010.július 01-10. közötti időszakban ezúttal Hortobágyon. A jelentkezők közül 21 fő 9-16 éves ifjú horgásztársunk részvételét tudtuk támogatni. A megnyitó ...

Twisteres sügerezés
Megjelent: 2010. July 21. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Egy véletlen folytán bukkantunk rá a portyázó sügerekre az Egyik tiszai holtágon. Ezt a méltatlanul mellőzött kis halfajt kevesen horgásszák, pedig műcsalis becserkészése igazán jó móka. Nagyon falánk kis ragadozó, ha jól eszik, és a helyet is jól választottuk meg, egyiket lehet fogni a másik után. Apró, ...

Erőpróba
Megjelent: 2010. July 16. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Mindig szerettem a kihívásokat, talán ezért is lett a kedvenc módszerem a pergetés. Amikor megismerkedtem a harcsák műcsalival történő megfogásával, tudtam ez az, amire szükségem van. Állandóan vonzott ez a nagytestű ragadozóhal, bármilyen módszerrel szívesen vadászok rájuk, de az igazi mégis a pergetés. Az éjszaka ...

Ír napok - második rész
Megjelent: 2010. July 14. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Ír napok – második rész Míg az írországi beszámolóm első részében a pergetés körülményeiről és eszközeiről számoltam be, a második részben főleg egy általam korábban nem művelt módszerre, a trollingozásra térnék ki. Ez a műfaj amennyire ismeretlen idehaza, éppen olyan gyakran művelt ...

Compózás nagyban
Megjelent: 2010. May 10. | Forrás: Bodnár Zoltán | Írások

Nagy várakozással indultam neki a hétvégi háromnaposra tervezett horgászatomnak. Az idén első alkalommal vettem üldözőbe a dévéreket. A hideg idő miatt a keszegek is lassabban kezdtek táplálkozni, ezért a minden évben április utolsó heteiben megkezdett dévér horgászatomat későbbre terveztem. A hétvége első ...

Elsőként
Megjelent: 2010. April 09. | Forrás: Nagy Levente | Írások

A március végén megrendezett fegyver, horgászat, és vadászat (FEHOVA) nemzetközi szakkiállításon az Energofish standján számos újdonság került bemutatásra, melyet az idelátogató horgászok nagy érdeklődéssel fogadtak. Az új bojlis, feeder, match és bolognai botok között kiállításra került egy új ...

Első horgászat
Megjelent: 2010. March 05. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Egy igencsak izgalmas és sikeresnek mondható lékhorgász szezont tudhatok magam mögött, tele szebbnél szebb élményekkel és feledhetetlen emlékekkel. Hideg és hosszú telünk volt, ami jégbe fagyasztott szinte minden álló és folyóvizet így volt hol gyakorolni a horgászat e kevesek által kedvelt módszerét. Most azonban, lassan kienged a ...

Banax Sounion teszt a nagy csukák földjén
Megjelent: 2010. February 03. | Forrás: Bodnár Zoltán | Tesztek

Üdvözlök mindenkit az Energofish honlapján. Bodnár Zoltán vagyok és az Energofish kft lehetőséget adott, hogy Írországban tesztelhessem az általuk forgalmazott illetve gyártott termékeket. Első tesztalanyom a vontatós csukahorgászatnál használt multiplikátor orsó: a Banax Sounion 304 WL. Itt Írországban, a horgászat sok dologban eltér az ...

Horgásznapló 2009 - második rész
Megjelent: 2009. December 30. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Az előző részben szándékosan csak egy hazai vizet emeltem ki a sok közül, mert úgy gondolom ezek megérnek egy külön címet, mely alatt néhány mondat és néhány fotó segítségével feleleveníthetem az itt történteket. Mivel is kezdhetném, ha nem a Marossal, mely az idén is számtalan horgászélménnyel ...

Csukák
Megjelent: 2009. December 18. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Nem a hanyagság szüleménye ez az egyszerű címválasztás, sokáig töprengtem, vívódtam, hogy milyen titulussal jellemezhetném a legjobban ezeket a tarka ruhás krokodilpofájú rablókat. Több ötlet is felötlött bennem, de végül úgy döntöttem, hogy ez a megszólítás mindent körülölel, magába foglal, ami ...

Őszi hangulat
Megjelent: 2009. November 30. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Sajnos az időjárás bebizonyította, hogy óhatatlanul is egyre közelebb kerülünk a télhez, no de még a fagyos idő beállta előtt lehet pár szép őszi napunk. Bizony az ősznek is megvan a maga szépsége, a hajnali ködbe burkolózott vízpart, az egyre sárguló falevelek, a csodás színekben pompázó őszi táj és ...

V. Energoteam Kupa Országos Amatőr horgászverseny
Megjelent: 2009. November 18. | Forrás: Fülöp László | Írások

Mielőtt részletesen is beszámolnánk az idei Energoteam Kupa országos döntőiről, íme néhány adat a versennyel kapcsolatban. Az idén már ötödik alkalommal rendeztük meg az Energofish Kft. támogatásával az Energoteam Kupát, amely hazánk legjelentősebb és legtöbb horgászát megmozgató horgászeseménye. Az első ...

Salmo Thrill a Kazah VB-n
Megjelent: 2009. November 13. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A magyar csónakos pergető válogatott, benne a Salmo Team Hungary két versenyzőjével, Lukácsi Bélával és Kovács Adriánnal, 2009 októberében a szakág világbajnokságán vett részt Kazahsztánban. Az Ili folyó deltavidékén, a Balhas-tó közelében kijelölt versenyszektor halgazdagsága ellenére nem ...

Csukazértis!
Megjelent: 2009. November 06. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

A csukahorgászat legszebb módja a műcsalival történő csukázás. Nem állítom, hogy a késő őszi úszós csukázásoknak nincs varázsa, de még a bukdácsoló úszó látványa sem tudja azt az érzést kárpótolni, mikor a csalink által keltett rezgések egy éles koppanással megszűnnek, és a ...

Somogyország kincse 2 - A kiskorpádi Szigetes-tó
Megjelent: 2009. October 21. | Forrás: Jancsek János | Írások

Ahogy ígértem az előző részhez képest egy kicsit komolyabbra vesszük a pecát! A pár naposra tervezett bojlis horgászatra hárman indultunk, a cél Kiskorpád, Szigetes-tó, ami Kaposvártól 15km-re található. A kiskorőádi Szigetes-tó A tóról: 4,5 hektáron fekszik, száz db 5- 15,5kg közötti nagy ponty ...

Domolykók, melyekre mindig számítani lehet
Megjelent: 2009. October 19. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Akik olvasták korábbi írásaimat, gyakran találkozhattak, olyan történetekkel, melyeknek főszereplői a domolykók voltak. Ez nem véletlen, hisz természetes vizeink többségében, melyekben én is horgászom, szinte kivétel nélkül jelen vannak, így akarva-akaratlanul, szinte minden horgászatom alkalmával találkozom velük. Gyakran még akkor ...