Keresett kifejezés: drennan 21 találat
ESP SIMA PVA TASAK

Januári meglepetés
Megjelent: 2012. March 05. | Forrás: Pintér Péter | Írások

Januárban megkezdődött az új szezon. Mivel az idő elég enyhe maradt tudtam, hogy horgászni kell! Az engedély beszerzése után rögtön az első hétvégére pecát terveztem. Ilyenkor nem érdekel a nagy halak üldözése. Boldogan elszórakozok akár apró halakkal is, a lényeg, az, hogy a vízparton lehessek. Mindenképpen pergetni akartam, de csak ...

Feeder fogta csuka
Megjelent: 2012. January 27. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Augusztus utolsó hetére érkezett meg az igazi nyári kánikula. Állat és ember egyként menekült a fák árnyékának hűsébe, igyekezett minél kevesebb időt eltölteni a tűző napsütésben. A vizek szinte forrtak a pipáló halaktól, akik így próbáltak a mélyebb, oxigén hiányos vízből felemelkedve egy kis ...

Szeptemberi matchbotozás
Megjelent: 2012. January 18. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Minden évben elérkezik a szeptember. A fák levelei lassan sárgulni kezdenek és a kánikula helyét átveszik a hűvösebb, ködös hajnalok. Ilyenkor végre nappal is horogra csalhatók a korábban a forróságtól kábultan úszkáló potykák. Az ősz elhozza a horgászat igazi szezonját. Sokan kilátogattunk aznap a ...

Nyílik a PecaPláza!
Megjelent: 2011. December 07. | Forrás: EnergoTeam - Lukácsi Béla | Események/Kiállítások

2012-ben új horgászóriást hozott a télapó! December 08-án megnyitotta kapuit az Energofish Pecapláza. A bolt elsősorban az Energofish kínálatával kápráztatja el vásárlóit, ebbe természetesen több nagy világmárka tartozik. Nézzük a részleteket. Hol? A Pecapláza, a Market Centrál Ferihegy bevásárlóközpont területén találjuk meg. A Bevásárlóközpont a következő módokon közelíthető meg: Személygépkocsival: - Budapest felől ...

Spiccbottal a Ráckevei Duna ágon
Megjelent: 2011. October 31. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Korábbi dömsödi matchbotos kalandom másnapján két alternatíva is felmerült bennem a folytatással kapcsolatban. Az első egy komolyabb feederes-pontyozós alternatíva volt, messze bent a meder közepén. Ugyanakkor az elmúlt pár napban a pontyok mintha visszavonulót fújtak volna, semerre sem láttam számottevő akciót a környéken. A másik ...

Kánikulai dévérek
Megjelent: 2011. October 26. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Beköszöntött az ősz. Terméstesen nem az időjárásra gondolok. A naptár 2011 szeptember első szombatját mutatta. Régen megbeszéltük barátaimmal, hogy kiugrunk egy egész napos pecára a Fehérvárcsurgói Víztározóra. Rég volt alkalmam egy teljes napot a horgászatnak szentelni, nem tudtam, de nem is akartam ellenállni a ...

Vörösszárnyúak kontra Match
Megjelent: 2011. October 24. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Vörösszárnyúak kontra Match - Talabér Gergely Az ember néha egészen különleges helyekre juthat el. Ilyenkor úgy tűnik, minden együtt van. Tökéletes a víz, festői a környezet. De ne vágjunk a közepébe! A történetünk tavasszal kezdődött, az éves nyári szabadságunkat terveztük. Megegyeztünk, olyan helyre megyünk, ahol ...

Horgásszunk a horizonton!
Megjelent: 2011. September 26. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

A finomszerelékes horgászmódszer kétségkívül a legérzékenyebb technika. Segítségével az óvatosan kapó halakat is könnyen horogra csalhatjuk. De mi történik, ha uszonyos barátaink az agyonhorgászott part menti vizekből a mélyebb, távolabbi területekre húzódnak. Ez gyakran megesik az időjárásnak ...

Vigaszpontyok
Megjelent: 2011. August 03. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

A sors fintora, hogy az idei évben kedvenceimmel, a ragadozóhalakkal nincs különösebb szerencsém. Túráimat többnyire az útonállók köré szervezem, de bármerre indulok mindig mellém szegődik a balszerencse. Amennyiben sikerül horogra csalnom néhány jobb példányt, azok rendre leakadnak mielőtt a kezem rájuk tehetném. A sorozatos kudarcaimat a ...

Ki a kicsit nem becsüli...
Megjelent: 2011. June 13. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Ki a kicsit nem becsüli... - Talabér „Ki a kicsit nem becsüli... a nagyot nem érdemli" tartja a mondás, de valóban így is volna? Egy esős vasárnap délelőtt látogattam ki az egyik közeli tóra. A széllel bélelt keszegkergetés után vágytam egy igazi pontyos pecára, természetesen szigorúan finom szerelékkel! A Székesfehérvárhoz ...

Szeles keszegezés
Megjelent: 2011. May 11. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Mifelénk rendszeresen van remek horgászidő, általában ilyenkor nem jutok ki a vízpartra. Sokkal jellemzőbb, hogy a horgászatra szánt nap esik az eső, fúj a szél, hideg van, frontos az idő, illetve ezek különböző koktélok formájában tálalva. Nem volt ez másként szombat délután sem. Hallottuk a híreket homok viharról Pesten, lezárt ...

FEHOVA - 2011
Megjelent: 2011. March 27. | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

Ismét eltelt egy év, újra eljött a legnagyobb magyarországi horgászkiállítás, a FEHOVA ideje. Több hónapja lázasan dolgoztunk azon, hogy a kiállítás sikeres legyen. Rengeteg munkát fektettünk az előkészítésbe, az új polcrendszerek elkészítésébe, kialakításába, az új termékek időre ...

Olvadás
Megjelent: 2011. February 21. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Majd’ két hétig nem voltam horgászni… Ez idő alatt sok minden történt, de ami a horgászat szempontjából fontos, hogy az időjárás erősen meglágyult, éjszakánként is alig mínusz 2 fokig hűlt a levegő. Ez a felmelegedés nem volt elég ahhoz, hogy eltűnjön a jég a vizekről, viszont elégséges volt, hogy jelentősen ...

Meglepetés domolykó
Megjelent: 2010. December 06. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Egy igen hideg, párás napra ébredtem. Kint mínusz 8, és iszonyú köd lepte be a tájat, szinte alig láttam a velünk szemben álló épületet. Az első mínuszok mindig rosszul esnek az embernek, nehezen tudjuk elfogadni, hogy vége a jó időknek! Bizonytalanná váltam… talán jobb lenne itthon maradni a meleg házban, aztán mikor eszembe jutottak ...

Nyári kalandok Írországban
Megjelent: 2010. October 18. | Forrás: Bodnár Zoltán | Írások

.Nyári kalandok az energofish botjaival. A nyár folyamán sajnos nem volt túl sok időnk horgászni, és amikor sikerült, a nagy meleg miatt akkor is elmaradtunk a várt eredményektől. De azért többször a kezem ügyébe kerültek az EnergoTeam botjai. Többek között a Zoom Feeder és a Slider Match. Ilyenek az ír compók Nem az, aminek ...

ET Carp Match - Nomen est omen
Megjelent: 2010. April 21. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Folytatódott tavaszi tesztünk a Dunakeszi kavicsbányatavon. A Cayman spiccbotozás után kicsit távolabbi területet, és mélyebb vizet vettünk célba, így jöhetett az Energo Team Classic Carp Match botja. Remek idő várt ránk a Dunakeszi kavicsbányatavon A pálca hasonlatos a Bream Match-hez, de annál karakteresebb, szigorúbb. A 3.90-es változatra ...

A Pó másik arca II.
Megjelent: 2009. September 04. | Forrás: Pálfai Gábor | Írások

Fogtunk szép dévéreket, márnákat, és egy gyönyörű amurt már a folyón, de egy szép nyurgával viszont még adósunk maradt a Pó. Így Csönge Feri barátom bevetette sok évtizedes balatoni tapasztalatát és harcba indult a nyurgák ellen. Feri nem bonyolította túl a dolgot, leült horgászni a tábor kikötőjében ...

Első dobások - második rész
Megjelent: 2009. August 28. | Forrás: Nagy Levente | Írások

A horgászat néha ez egyik legidegtépőbb türelemjáték tud lenni, melyet sokan ilyen, vagy olyan okok miatt már az elején feladnak. Legtöbbször a halhiány az, ami elveszi az ember kedvét az egésztől - mi más is lehetne… Igaz ez főleg a kezdő horgászokra, vagy olyanokra, akik egy új módszerbe próbálnak belekóstolni. Ilyen módszer a ...

Első dobások – első rész
Megjelent: 2009. August 26. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Az egész úgy négy-öt éve kezdődött, mikor először kedvet kaptam a műlegyezéshez… A folyóparton sétálva egy ismeretlen fickóval találkoztam, aki combig állva a vízben legyező felszereléssel „simogatta a vizet". Pihenésképpen leültem a szembe lévő fűz árnyékába és kivárva a megfelelő pillanatot, hogy ő is ...

A jó bot kis helyen is elfér
Megjelent: 2009. July 29. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Alapvető dilemma bot vásárlásnál, hogy teleszkóposat, vagy rakós rendszerűt vegyünk. a teleszkópos mellett szól a kis szállítási hossz, viszont ellene, hogy a sok illesztés miatt lényegesen kényesebb a koszra. A rakós rendszer előnye a nagyobb szilárdság, tartósság, de a szállítás problémás lehet, főleg egy hosszabb ...

A felfedezés öröme
Megjelent: 2009. July 20. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Sokféle szempontból fel lehet fedezni egy vizet, még akkor is, ha már több alkalommal horgásztunk az adott vízterületen. Már néhány éve horgászom egy jókora víztározón, de valami rejtélyes ok miatt kizárólag a süllők érdekeltek, annak ellenére, hogy harcsák, balinok, dévérek, pontyok és még sok más ...

Munkában a Power Picker
Megjelent: 2009. July 06. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Legutóbb süllőztünk az Energo Team Power Picker botjával, majd néhány napra rá a Tiszán tettünk próbát egy folyóvízi keszegezéssel. A horgászat egyik varázsa, hogy sosem tudhatjuk előre, milyen napot fogunk ki, mikor eszik a hal, vagy mikor kell megszenvedni minden kapásért. A Tisza-tó bőkezű helyszínnek bizonyult ...

Vörös és arany
Megjelent: 2009. June 26. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Feleségem egyre nagyobb hajlandóságot mutat a horgászat iránt. Nem kis örömömre. Ezért minden alkalmat megragadok, hogy a halfogási vágy minél jobban elhatalmasodjon rajta. Jól mutat az igényes fekete lakkozás a matt bordó bottesten Nagy áttétel… Halfogó keverék összetevői Bizos ...

Jó match volt...
Megjelent: 2009. June 04. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Nemrég arról kaptunk hírt, hogy egy tiszai holtágban egész jól lehet fogni a termetes kárászokat. Bizony nem voltak ritkák a kiló feletti darabok, így természetesen nem kellett bennünket sokáig győzködni, hogy itt is kipróbáljuk az Energo Team Competition Tele Match botját. Tavasszal a sekély részeken gyorsabban melegszik a víz ...