Keresett kifejezés: feeder 659 találat
EXCALIBUR CARP METHOD FEEDER NS HOROG
EXCALIBUR ROUND FEEDER BARBLESS HOROG 8 DB/CSOMAG
650 Ft
ALAGÚT FEEDER KOSÁR (KEREK)
420 Ft
CARP EXPERT DISTANCE FEEDER ETETŐKOSÁR
990 Ft

Feeder szerelékek II. - Pontyozó szerelékek
Megjelent: 2012. May 04. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Elérkeztünk cikksorozatunk második részéhez, melyben a hazánkban oly népszerű, pontyozó feeder szerelékeket nézzük meg alaposabban. Az első részben igyekeztem inkább általános megoldásokat mutatni. A most következő szerelékek kifejezetten a pontyok megfogását célozzák, segítségükkel ott és úgy tudjuk ...

Feederrel a mederben
Megjelent: 2012. April 16. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

A márciusi hirtelen felmelegedéssel szinte szétrobbantak az addig a vermelõhelyeken lebzselõ halcsapatok. Hiába kerestem a Duna-ág hókonyaiban, állóvizû öbleiben, sõt a lassú áramlású mellékágakban a békéshalakat, néhány apró karikán, snecin, apró pontyon kívül semmi sem akadt a horgomra. Pár ...

Mi fán terem a method feeder
Megjelent: 2012. April 13. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Ha az ember fia sokat használ feederbotot, természetes, hogy szeretne minél többet megtudni a történetéről is. Hogyan és mikor jutott eszébe valakinek a ködös Albionban, hogy a bot spiccét használja kapsásjelzőnek? Miért volt fontos, hogy az angliai tavak és folyók partján oly népszerű úszós horgászmódszerek mellett kifejlődjön a ...

Halak a tavaszban, avagy feederbottal a Pátkai-víztározón
Megjelent: 2012. April 02. | Forrás: Halmos Mihály | Események/Kiállítások

A csodaszép környezetben található, halban gazdag Pátkai-víztározót minden tavasszal a jó fogás reményében keresem fel. Az előző évi tapasztalatok alapján mondhatom, hogy már az első melegebb szelek megérkezése után, közvetlenül a jég eltűnését követően érdemes finom fenekező, vagy úszós ...

Feeder fogta csuka
Megjelent: 2012. January 27. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Augusztus utolsó hetére érkezett meg az igazi nyári kánikula. Állat és ember egyként menekült a fák árnyékának hűsébe, igyekezett minél kevesebb időt eltölteni a tűző napsütésben. A vizek szinte forrtak a pipáló halaktól, akik így próbáltak a mélyebb, oxigén hiányos vízből felemelkedve egy kis ...

Márnázás tele-feederrel
Megjelent: 2011. November 25. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

A múltkori úszózáskor fogott márna felkeltette bennem a kérdést, fenekezve, álló csalival talán többet is lehetne fogni ebből a kiváló sporthalból és alaplé anyagból. El is határoztam, hogy egy következő túrával adom meg a választ magamnak. Az őszi Nagy-Duna ugyanolyan festői ragyogással, de még alacsonyabb ...

Pontyozás feederbottal: a method feeder
Megjelent: 2011. September 19. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Amióta kezembe vettem első feederbotomat, álló és folyóvízen egyaránt a hosszú előkés, nyitott kosaras technikát alkalmaztam. A módszer kis hazánkban is nagyon rövid idő alatt óriási népszerűségre tett szert, mivel a végletekig lefinomított szerelék, a technikával maximálisan kivitelezhető pontosság lehetővé tette a ...

Light vagy Heavy feeder?
Megjelent: 2011. August 31. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Sokféle horgászmódszer létezik, egy-egy módszeren belül pedig számtalan specializált eszköz és szerelék, variációk száma szinte végtelennek tűnik. Nincs ez másként a feederezéssel sem. Sokféle bot közül választhatunk, vannak rövidebbek és hosszabbak, erősebbek és lágyabbak egyaránt. Mégis melyik a jobb, ...

Feederbottal a régi helyeken
Megjelent: 2011. May 13. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Feederbottal a régi helyeken - Halmos Biztos vagyok abban, hogy ahogyan bennem is, úgy minden kedves horgásztársam emlékében hűen él az első, kezdeti halfogások élménye, s mellette azok a csodás helyszínek képei, ahol horgásszá érésünk, a természet értékeit megbecsülő emberré válásunk folyamata elkezdődött. Ezeket ...

Végre feederezve a mederben
Megjelent: 2011. March 10. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Be kell vallanom nem én jöttem rá. Idén még meg sem próbáltam a mederben horgászni, hiszen a 2-3 fokos folyóvízben semmi reményt nem éreztem a halfogásra. A Ráckevei Duna-ágon, ilyen hideg víznél, még ha mostanában nem is erős az áramlás, nagyon ritkán szokott előfordulni táplálkozó hal. Éppen ezért ...

Folyóvizen feederrel
Megjelent: 2010. December 08. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A hûlõ vizek kiváló lehetõségeit kihasználva próbáltunk rá a Tisza folyóra. Feederezés mellett döntöttünk, mégpedig az Energo Team Carp Expert Feeder 3,60-as botját vittük magunkkal. A horgászatot a Salmo Team Hungary tagja, Kovács Adrián segítségével kívántuk megvalósítani. A Power Feeder ...

Brutal Feederrel az amurok ellen
Megjelent: 2010. August 13. | Forrás: Pálfai Gábor-www.horgaszutazas.hu | Írások

Júliusban, éves rendszeres családi nyaralásomat töltöttem a Balatonnál Zamárdiban. Természetesen, ilyenkor a család az első, de ezzel szerintem a legtöbb kétgyermekes apuka így van. Háttérbe szorul a vadászösztön és a horgászvér, előtérbe kerül a pancsolás a gyerekekkel, a fagyi, a sör és a sültkolbász ...

Folyóvízen feederrel
Megjelent: 2010. June 16. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Végre megszűntek a monszunokhoz hasonlatos esőzések, kiültem hát a stégemre, a Ráckevei-Soroksári-Duna-ág partjára kicsit sütkérezni a régen látott napfényben. Természetesen horgászbottal, nálam a napozás is csak így képzelhető el. Az eső ellenére is néha szórtam a pályát, kíváncsi voltam kitartottak-e ...

ET Power Feeder 5000
Megjelent: 2010. June 09. | Forrás: EnergoTeam | Írások

ET Power Feeder 5000 Ezúttal a Tisza-tóra látogattunk egy kis feederezésre. Elsősorban az Energo Team vadonatúj orsóját, a Power Feeder 5000-et akartuk kipróbálni, de egy jó botra is szükségünk volt. Választásunk a 3,60-as ET Carp Expert Feederre esett. A Power Feederhez a Carp Expert Feeder botot választottuk Az időponttal szerencsénk volt, a ...

Csömöri peca
Megjelent: 2024. April 24. | Forrás: Pető Gábor | Írások

A hosszú hétvégére nem terveztem pecát, de 16-án mégis úgy adódott, hogy a család nélkülözni tudott néhány órára. Emiatt hirtelen felindulásból „reggel”, 08:30 körül úgy döntöttem, hogy kilátogatok a lakóhelyemhez közeli Csömöri Horgásztóra.    Gyors pakolás - persze minimál felszerelés, csak a legszükségesebbek – és 08:45-kor már úton is voltam.    Mivel tényleg elég közel van hozzánk a tó, 9 órára oda is értem. Amíg a ...

Finom method januárban
Megjelent: 2024. February 17. | Forrás: Szabó Bence | Írások

Az elmúlt hetek időjárása nem kifejezetten kedvezett a békés halas horgászoknak, hiszen napokon, sőt, heteken keresztül jég alatt voltak az állóvizek, tavak, holtágak. A 2024-es év első napjai azonban horgászati lehetőséggel kecsegtettek, amit természetesen ki is használtam! Felkerekedtem és célba vettem kedvenc vizemet, a Törökbálinti Horgászparkot! Ezúttal azonban nem nagytávolságú, pontyos pecára készültem, hanem valami egészen másra. Hogy mire? Az ...

Orsók minden helyzetre
Megjelent: 2023. December 23. | Forrás: Frankó Zoltán | Írások

Az új Carp Expert orsók lefedik a feederes horgászat teljes szükségletét, de megtaláljuk közöttük az úszós horgászat vagy éppen a süllőzés megfelelő társát is. Igényeink szerint válogathatunk, mindenre megfelelő megoldást találunk. Hosszú élettartamú, szép megjelenésű orsók. Carp Expert újdonságok. 1. Power Runner 3000 és 4000 orsók. A partközeli és átlagos távolságok horgászatának eszközei. Aluminium dob, 7+1 csapágy. Egyaránt ...

Dunai gondolatok methoddal
Megjelent: 2023. November 25. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Egész éves dunai ténykedésemet meghatározta a szelektív horgászat. Minden általam űzött módszernél a nagyok megfogására helyeztem a hangsúlyt, bolós és feederes pecáim mindegyikénél a mennyiségre való törekvés csak másodlagos volt. Kezdődött ez azzal, hogy az etetőanyagot fokozatosan durvább szemcsésre cseréltem, jött több angolmorzsa és mikropellet a mag-mixekkel együtt, aztán októbertől a márnaszezon legjavára már ott tartottam, hogy a kosaraimba a ...

Nagyponty horgászat method módszerrel!
Megjelent: 2023. September 09. | Forrás: Raffer Kristóf | Írások

Amikor a pörgős, sűrített tempóban zajló versenyszezonból ki szeretnék egy kicsit szakadni, akkor általában a Dunára vagy pedig egy nagyhalas tóra megyek. Jelen esetben a Fehérvárcsurgói víztározóra látogattam el, hiszen a tározóban nagy számban megtalálhatóak, akár 15-20kg feletti pontyok is, és bíztam benne, hogy sikerül majd ezekből is egyet partra segíteni. A felszerelésemet, illetve a csalogatóanyagokat is a nagyhalak ízléséhez igazítottam, ...

A kiérdemelt fürdőzés
Megjelent: 2023. July 01. | Forrás: Szabó Bence | Írások

Fürdés ilyen jól még egyikünknek sem esett, ez nem kérdés, hiszen magyar bajnokok lettünk method feeder szakágban, csapatban, nem is akármilyen CSAPATBAN! Bár a legendás Maty-ér vize még csak közelítette a 20-22 Celsius-fokot, mi egyetlen percig sem gondolkodtunk azon, hogy beugorjunk-e vagy sem! Magyar bajnokok lettünk ugyanis, ilyen esetben pedig illik megmártózni a versenynek helyszínt biztosító vízben! Határtalan örömünkben meg sem fordult a fejünkben, hogy ne ...

MFF - A method feeder horgászok szúnyogriasztója!
Megjelent: 2023. June 10. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Érdekesen csenghet sokaknak a cím, hogy a feeder horgászoknak már külön szúnyogírtót is terveznek, viszont az a mondat is több horgásznál megragadhatott, hogy szúnyogírtós kézzel nem nyúlnak sokan az etetőanyaghoz, mivel a benne lévő vegyszer riasztóan hathat a halakra. Ezen kritérium megoldására jött létre az MFF - vegyszermentes szúnyogriasztó család! Az MFF szúnyogriasztó használatával távolról elkerülnek a szúrós kis ördögök, mert a ...

Írországi kalandok - így éltük meg a VI. Klubcsapat Feeder Világbajnokságot
Megjelent: 2023. May 27. | Forrás: Szabó Bence | Írások

A tavalyi Klubcsapat Feeder Országos Bajnokságon szerzett ezüstérmünknek köszönhetően vívtuk ki a jogot arra, hogy idén részt vehessünk a feeder horgászat Bajnokok Ligáján, azaz a Klubcsapat Feeder Világbajnokságon. Nagyon-nagyon örültünk ennek a lehetőségnek, hiszen hosszú évek óta ezért dolgoztunk, de ekkor még nem tudtuk, hogy mekkora fába is vágjuk a fejszénket ennek az írországi kalandnak a leszervezésével.  Feladatok valódi armadája várt ...

Ibite újdonságok az éjszakai horgászatokhoz
Megjelent: 2023. March 25. | Forrás: Raffer Kristóf | Írások

Azoknak a horgászoknak, akik hozzám hasonlóan kedvelik az éjszakai horgászatokat, biztos vagyok benne, hogy nem kell már bemutatni az Ibite termékcsaládot, hiszen legyen szó, akár feederezésről vagy úszózásról, ezek a világítós kapásjelzők bizony nagy segítségünkre vannak. Feederes és úszós újdonságok egy kupacban. Mivel én az esetek döntő többségében feederezek, ezért számomra a spicc jelző ledek jelentenek kiváló alternatívát, ha ...

Methodos felkészülés
Megjelent: 2023. March 18. | Forrás: Szarka László | Írások

Alig néhány éve annak, hogy a method feeder országos bajnokság döntőjén, amelyet akkoriban még csak kétfordulós versenyként rendeztek meg, gyakorlatilag mindenki részt vehetett, aki benevezett az eseményre. Ehhez képest az idei, immár hetedik method bajnokság esetében már az is kisebb fegyvertény, ha valaki a százhúsz fős középdöntőbe kvalifikálja magát, az meg különösen, amikor valaki ezen az akadályon is túljutva, majd részt vehet a negyvenfős bajnoki ...