Keresett kifejezés: sneci 18 találat

Thriller
Megjelent: 2011. November 28. | Forrás: Jakó László | Írások

Ha ezt a cikket balinok olvasnák, minden bizonnyal egy thrillerben éreznék magukat. Már, csak ha abból indulunk ki, hány őnhal vesztét okozta ez a csodás csali. Én magam már közel ezer fogatlan rablót csaltam lépre, s ha ezt megszorzom azzal, ahány hasonlóan szenvedélyes balinvadász leledzik e földtekén, valószínűleg egy csillagászati ...

Tiszaalpáron jártunk
Megjelent: 2011. November 18. | Forrás: Energo Team | Írások

Szeptember végét írtuk, amikor egy alsóbb Tisza szakaszhoz tartozó vízterületet, a tiszalpári Holt-Tiszát látogattunk meg. Demeter Zsolt, magyar bajnok pergetőt kísértük el, aki az országos bajnokság első fordulójára készült. Tiszaalpár vadregényes holtága Az alpári holtág egy régi Tisza meder, mely ...

Kánikulai dévérek
Megjelent: 2011. October 26. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Beköszöntött az ősz. Terméstesen nem az időjárásra gondolok. A naptár 2011 szeptember első szombatját mutatta. Régen megbeszéltük barátaimmal, hogy kiugrunk egy egész napos pecára a Fehérvárcsurgói Víztározóra. Rég volt alkalmam egy teljes napot a horgászatnak szentelni, nem tudtam, de nem is akartam ellenállni a ...

Vörösszárnyúak kontra Match
Megjelent: 2011. October 24. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Vörösszárnyúak kontra Match - Talabér Gergely Az ember néha egészen különleges helyekre juthat el. Ilyenkor úgy tűnik, minden együtt van. Tökéletes a víz, festői a környezet. De ne vágjunk a közepébe! A történetünk tavasszal kezdődött, az éves nyári szabadságunkat terveztük. Megegyeztünk, olyan helyre megyünk, ahol ...

A bajnok küzdelme a frontvonalban
Megjelent: 2011. August 12. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Megnyugtathatunk mindenkit, ezen a fronton lövések nem dördültek, az ég viszont zengett néhányszor. Valójában annyi történt, hogy a Kamasaki Champion Match 3,90-es botját teszteltük egy levonuló nyári front környezetében. Baljós fellegek, szerencsére már távolodtak Egy, az átlagosnál mélyebb tavat választottunk a ...

10 termék, ami megkönnyíti az életünket
Megjelent: 2011. July 08. | Forrás: Energo Team | Írások

Benne vagyunk az igazi nyári horgászszezonban, és szeretnénk néhány jellegzetes, de talán nem mindenki által ismert terméket bemutatni. Ezek az eszközök hétköznapi termékek, nem is kell értük vagyonokat fizetni, de mégis sokunk felszereléséből hiányoznak. Némelyiküket szinte minden nap használhatjuk, azért fontosak, míg más ...

Straub Dezső, a pecás bonviván
Megjelent: 2011. May 25. | Forrás: Jakó László | Írások

Ki ne ismerné közülünk a vén Dunán nevelkedett, huncut szemű, örökifjú sporttársunkat? Ki tudja, hányszor derültünk sziporkázó humorán, a színpadon és a televízió képernyőjén egyaránt. Arról viszont kevesebbet tudunk, hogy a horgászat szeretete mikor és miként vert gyökeret zsigereiben. Mert bizony ...

Bevetésen a Blade Pole
Megjelent: 2011. May 16. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A sokat dicsért Energo Team Blade sorozat spiccbotja járt nálunk egy gyakorlati próbán. Mivel egy kifejezetten tiszta, de sekélyvizű szakaszt horgásztunk meg, egy némileg hosszabb, 7 méteres modellt választottunk. A tiszta, sekély víz miatt nem árt, ha tartunk némi távolságot a halaktól, így kevésbé ülünk a nyakukra, s talán nem lesz ...

ET Excalibur Pole 6.00 - bemutató
Megjelent: 2011. April 12. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

ET Excalibur Pole 6.00 - bemutató - ET Gondolom, sokan vannak úgy, mint mi, hogy alig várták, hogy tűnjön el a jég, hogy melegedjenek a vizek, és rávethessük magunkat az első tavaszi keszegekre. Kapóra jött az Energo Team Excalibur Pole spiccbotjának teszteléséhez egy Tisza-tavi meghívás. Ráadásul a március 15-i négynapos hétvége meghozta az ...

Szerelékek versenye
Megjelent: 2011. April 08. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Szerelékek versenye. - Székely Zoltán Legszebb nemzeti ünnepünk alkalmából végre ránk mosolygott a tavasz várva-várt melege, melynek eredményeként megpezsdült a Ráckevei Duna-ágban is a vízi élet. A hajnali vízfelszínen itt-ott halak löttyentek, sőt rablást is láttam, és mindenfelé snecik gyűrűztek a naptól ...

Horgászik a család
Megjelent: 2011. March 25. | Forrás: Fábián József | Írások

Az Energofish Kft által kiírt pályázatra beérkezett anyagok közül a következő írás érte el a második helyezést: Első generációs horgász vagyok. Hogy mit értek ez alatt? Azt, hogy úgy fertőzött meg a halfogás szeretete, hogy korábban senki nem kergette a halakat a környezetemben. Nem egy szülő, egy testvér, vagy egy barát ...

Matchbotos keszegezés a tél fogságában
Megjelent: 2011. March 02. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

A visszafagyott vizek nem hogy elvették a kedvem, inkább növelték a kiéhezésemet a horgászatra. A téli horgászattal többek között az az alapvető baj, hogy a hideg időben a halak nagy része energiaspórolási okból nagyon lassan áramló, vagy álló vizekben szeret telelni, de természetszerűleg éppen ezek a területek fagynak be legelőbb ...

Fagyban, hóban
Megjelent: 2011. February 02. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Január közepére úgy megenyhült az időjárás, hogy némi halszagot kezdtem érezni a levegőben. Rá is akadtam egy mellékágra melynek felszínéről félig-meddig eltakarította a melegedés és a szél a jeget. Álmosan mozdult az úszó, hol le, hol fel, ennek megfelelően féltenyérnyi-tenyérnyi karikák, sügerek, ...

Az utolsó nap
Megjelent: 2010. December 13. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Sosem hagytam még el úgy a Deltát, hogy ne kerestem volna fel az őnöket. Ezúttal sem lehetett másképp, az utolsó napomat rájuk szenteltem. Néha süllőzés közben be-beugrott egy- két jobb darab az esték folyamán, de nem elégedtem meg a véletlenül fogott balinokkal, célzottan rájuk akartam horgászni. Az Ó-Dunán csak kis ...

Harcsatámadás
Megjelent: 2010. October 01. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Két-három naposra tervezett horgásztúrám kudarcba fulladt időhiány miatt. Valahogy semmi nem akart összejönni azokban a napokban. Lassan kezdtem összeomlani és folyamatosan azon agyaltam, hogy ha csak egyetlen éjszakára is, de végre vízpartra mehessek. Végül csak sikerült megoldanom a dolgot és egy éjszakai pergetésre elszabadulnom. Kellett ...

Süllők, felszíni wobblerekkel
Megjelent: 2010. August 30. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Köztudott dolog, hogy éjszaka kifejezetten jól foghatóak a süllők különböző felszíni és felszín közeli wobblerekkel. A nyári éjszakákon, amikor csattog a víz a rablásoktól, nincs más feladatunk, mint odadobni egy jól mozgó műhalat és a siker garantált. De nehezebb a dolgunk, ha nappal, illetve holdfényes éjszakákon ...

Verseny az ívó halakkal.
Megjelent: 2010. July 02. | Forrás: Lukácsi Béla | Írások

Manapság már bevett szokás, az egyesületeknél hogy nincs pontytilalom egész évben, ennek csak a horgászok örülnek, bár ha a pontyok szerelmi nászban úsznak, akkor fittyet hánynak mindenféle szuper csalinak. A sors úgy hozta, hogy a Jászjákóhalmai horgászegyesület versenyén, a pontyok pont ebben a stádiumban ...

Balatoni horgásznap
Megjelent: 2010. June 21. | Forrás: Jancsek János | Események/Kiállítások

Kedves olvasók, a mostani cikkel szeretném önöket elkalauzolni, egy kis horgászegyesület életébe. A Balatonboglár és Vidéke Horgászegyesület, május 2.-án horgásznapot tartott, ami már tradíció 1952 óta! Az egyesület tagjaként, immáron elnökeként, az első horgásznap megrendezése várt rám, és a ...

Mormiskázzunk
Megjelent: 2010. February 19. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Mivel a tél csak nem akar elmúlni, nem bírta a csapat néhány tagja megállni, lementek egyszer-kétszer lékhorgászni, ide a közelbe, az egyik hókonyba. Szabolcs barátom, aki nem csak kitűnő legyező, hanem szinte minden horgászmódszerben profi, miután volt pár szép eredménye a jégen, lecsalt engem is. Kevés időm lévén csak a ...

V. Energoteam Kupa Országos Amatőr horgászverseny
Megjelent: 2009. November 18. | Forrás: Fülöp László | Írások

Mielőtt részletesen is beszámolnánk az idei Energoteam Kupa országos döntőiről, íme néhány adat a versennyel kapcsolatban. Az idén már ötödik alkalommal rendeztük meg az Energofish Kft. támogatásával az Energoteam Kupát, amely hazánk legjelentősebb és legtöbb horgászát megmozgató horgászeseménye. Az első ...

Önfeledt szórakozás
Megjelent: 2009. November 11. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

A balin horgászata az egyik legsportosabb, legmunkásabb és talán a legszórakoztatóbb horgászat is egyben. Ennek ellenére igencsak megosztja a horgászok táborát ez a folyton izgő-mozgó, habzsoló halfajta. Sokan méltánytalanul lenézik, mivel horgászatát nem tartják sokra, és gasztronómiailag sem nyújt különösebb ...

Kárpátaljától a Maldiv szigetekig
Megjelent: 2009. June 29. | Forrás: Zákonyi Botond | Írások

Elindultam szép hazámból, Kárpátaljáról- mondhatja Markóczy József, az Energofish Kft. tulajdonosa, amikor beszélgetésünk elején visszatekintünk a kezdeti évekre.Beszélgetésünk apropója amúgy az a rendkívül sikeres maldivi horgászat, ahonnan nemrégen tért haza lebarnulva, kipihenve, feldobódva az ottani ...

Power Pickerrel a Tiszán
Megjelent: 2009. June 24. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Amikor először kézbe kaptam az Energo Team Power Picker botját, azonnal kiderült, hogy az XXX Strong felirat nem csupán reklámfogás. Már „szárazon” érezni lehetett az erejét, amin semmi csodálkoznivaló nincs, ha jobban szemügyre vesszük a pálcát. Egy Tiszai kanyar külső íves kövezését horgásztunk meg ...

Harcsalesen a Dunán
Megjelent: 2009. June 08. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A hosszú ideje tartó magas vízállás kicsit keresztbehúzta harcsapergetéssel kapcsolatos összes elképzelésemet. A táplálékhalak és velük együtt a harcsák, a fűzfabokrokba vertek tanyát, vagy a mély kotrásokban múlatták az időt. A fűzfás reménytelen vállalkozásnak tűnt. Egészen mélyről, a ...