Keresett kifejezés: töltő 229 találat
IBITE 435 ELEM + BULB LED CSOMAG

Kényelemre hangolódva
Megjelent: 2017. December 04. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A horgászatban – mint azt jól tudjuk – se biztos recept, se két egyforma nap nincsen. Megesik, hogy egymást érik a kapások, és megállni sincs időnk, máskor pedig kénytelenek vagyunk hosszasan ülni bevetett készségeink mellett. Mivel szent meggyőződésem, hogy kedvenc szenvedélyünk a rekreációról, a búfelejtő feltöltődésről szól, éppen ezért egyáltalán nem elhanyagolható kérdés, hogy a kapás nélküli időszakot hogyan vagyunk kénytelenek ...

Keszegek, kárászok, Jelly Baits
Megjelent: 2017. November 24. | Forrás: Frankó Zoltán | Írások

Augusztusban, pontyhorgászat kapcsán került a kezembe a Benzár Jelly Baits Luminophore worm csali. Kicsit kétkedve szemléltem, tökéletes utánzat, sőt annál is több, de hogy a hal meg is eszi? Amikor az első ponty elcsavarta a feederbot spiccét az igen meggyőző volt. Ezután már kerestem az alkalmat, hogy foglalkozzak a Jelly Baits termékekkel. Ezek a csalik négy évszakosak, nem egyszerűen pótolják az éppen hiányzó élő csalit, hanem lágy anyaguk, könnyű ...

Akcióban a Benzar Method Feeder
Megjelent: 2017. October 19. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Előző írásunkból már megtudhattátok, hogy az új Benzár method botok nem éppen a finom keszegező feederek közé tartoznak. Első közös élményeim velük szeptember végére estek, s bár szemlátomást minden klappolt a jó pecához, mégis az őszi idilli pontyfogást egyetlen, ám korántsem elhanyagolható dolog nehezítette: az őszi vízeresztés. Ha nem is látványosan, de azért rendesen fogyott a víz a tározóból, ezt pedig az arany hasúak rettenetesen ...

Távdobásból jeles: a Pro és a Neo Cast orsók
Megjelent: 2017. September 26. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Mindig is tudtuk, hogy a legpontosabb zsinórfektetés a wormshaft tengellyel ellátott zsinórrakó rendszerek privilégiuma, és ha még ezt megspékelik az extra lassú dobemeléssel, azt hiszem, többet nem is kívánhatunk a zsinórrakás minőségét illetően. Ha még hozzáteszem azt is, hogy a szóban forgó pontyos orsó(k) gyorsfékkel ellátott, azt hiszem, nem csak nekem szalad össze a nyál a számban. Legújabb pontyos orsóinkról hulljon hát le a lepel, az Energofish ...

Valami új kezdete! – I. Energofish Feeder Race
Megjelent: 2017. September 20. | Forrás: Szabó Bence | Írások

2016-08-30 Tavaly januárban, amikor létrejött az Energofish feeder csapata, még mi magunk sem gondoltuk, hogy szűk másfél év alatt mennyi minden fog velünk történni. Belekóstoltunk a „profik" világába, sorra gyűjtöttük az értékes tapasztalatokat a rangosabbnál rangosabb versenyeken. Aztán az idén úgy gondoltuk, hogy kipróbáljuk magunkat valami egészen új dologban is, mégpedig a versenyszervezésben! Az ötletgazda Jéger Szabolcs és Lukácsi Béla ...

Methoddal kapitális halakra
Megjelent: 2017. August 31. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A pontycsalik sűrűjében egyre nehezebb eligazodnunk, sokunkban fogalmazódik meg a kérdés napi szinten, hogy a tucatnyi természetes alapú, vagy mesterséges horogcsalik közül melyek felelnek meg arra az esetre, ha egyértelműen a ponty szelektív horgászata a cél, és azon belül is a kapitális egyedek horogra csábítása. A bojlis vonal adta lehetőségeket talán nem kell bemutatni, de mi a helyzet akkor és hogyan járunk el helyesen, ha feederrel szeretnénk ...

Felpörgetve
Megjelent: 2017. July 19. | Forrás: Lukácsi Béla | Írások

2016-08-30 Sokan keresnek meg azzal a kérdéssel, hogyan kell vezetni napjaink egyik legkiválóbb balincsaliját a Salmo Thrillt. Ahogy a legtöbb speciális balin csaliról, úgy a Salmo Thrill-ről is elmondható, hogy minél gyorsabban mozog a műcsali, annál eredményesebb. A sikeres halfogás reményében a technika elsajátításához szükséges hasznos tanácsok mellet felszerelést is ajánlok. Meglepőnek tűnhet, de a halak extrém sebesség elérésére képesek. ...

Az új EnergoTeam fejlámpák
Megjelent: 2017. June 26. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Bizonyára a legtöbb horgász találkozott már a fejlámpák különféle változataival. Kétség sem férhet hozzá, az egyik legpraktikusabb kiegészítőről van szó. A vaksötét éjszakában, a legrosszabb látási viszonyok közepette érezzük és tapasztaljuk nap, mint nap a nélkülözhetetlenségét. Legyen szó horgászatról, kempingezésről, szárazföldi, vagy vízi túrázásról, ennek az eszköznek mindig hasznát élvezhetjük. Ha velünk van, azt természetesnek ...

Versenyeink
Megjelent: 2017. June 26. | Forrás: Szabó Bence | Írások

Alig egy hónappal a Top Mix-Preston Feeder Kupa után következett a hazai feederes élmezőny számára az év egyik legfontosabb versenye, a II. Feeder Klubcsapat Országos Bajnokság, melynek szintén a Balatonújlak melletti Mária csatorna biztosított helyszínt. Izgatottan vártuk a versenyt, hiszen 4 héttel korábban, a ranglistaversenyen, eltöltöttünk itt 3 napot, melyről azt gondoltuk, hogy remek felkészülés lehet az ob-ra. Mint utóbb kiderült, tévedtünk. De ne ...

Célkeresztben a PVA Bomb
Megjelent: 2017. June 02. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A célzott pontyhorgászatban rengeteg hatékony etetési taktika létezik. A tradicionális növényi magvakkal való etetéstől kezdve egészen a különféle pelletekkel, bojlikkal történő csalogatásig sokféle módszert bevetünk a siker érdekében. Szerencsére egyre többen kezdik felismerni a PVA hálók nyújtotta előnyöket. Ezeket alkalmazva, a legfinomabb pontycsemegékkel töltögetve eltéveszthetetlenül pontosan, a horgunk közvetlen közelében fejtik ki a ...

A mélység titkai
Megjelent: 2017. May 22. | Forrás: Szabó Bence | Írások

Egy hatalmas, égszínkék, pontyugrásokkal tarkított vízfelület. Ennyi és nem több az, amit elsőre egy bányatóból láthatunk. Sokan nem is gondolnák, hogy a bányászatnak köszönhetően milyen változatos mederalakulatokat rejt a mélység. A púpok, törések feltérképezése és pontos megetetése kulcsfontosságú a horgászat sikere szempontjából. De hogyan tudjuk megtalálni ezeket? A válasz egyszerű, markerúszó segítségével! Amikor megérkeztünk az ...

Feltolós úszózás
Megjelent: 2017. May 17. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Emlékeztek még a pontyhorgászat örök klasszikusára, a feltolós úszós horgászatra? Való igaz, a modern technikák megjelenése és azok rohamos fejlődése bizony háttérbe szorították ezt az ősi módszert, de a feltolós nádi pontyozás minden szépségére szerintem nagyon sokan tisztán emlékszünk még. Bennem is kristálytiszták azok a hangok, azok a színek, azok az emlékképek, amelyek a feltolós úszós pontyozás varázsát jelentették. Tagadhatatlan, hogy ...

A nehézbombázó: CXP Neo Long Cast 10000
Megjelent: 2017. May 09. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A Neo széria legnagyobbjához, a minden létező elemében távoli horgászatra tervezett CXP Neo Long Cast 10000 bemutatásához érkeztünk ma. Az erőtől duzzadó monstrum nemcsak a katalógusfotókon látszik nagynak, a valóságban egészen egyszerűen megdöbbentőek a méretei. A legmeghatározóbb képet persze akkor mutatta, amikor a 73 mm (!) átmérővel rendelkező dobján több, mint 600 méter 0,25-ös monofil feszült. Mondhatni, ha nem ismertem volna, megijedtem volna ...

Orsópróba: Long Cast Neo Feeder 6000
Megjelent: 2017. April 20. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

2017-04-20 Akár honnan is nézzük, nem megszokott az a tendencia, hogy egy szezonon belül több orsótípus is megjelenjen egy márkán, sőt egy azonos kategórián belül. A Carp Expertnél fedezhettük fel ezt a nem mindennapi áttörést. Nemhogy egy éven belül, de valóban azonos időben, egyszerre négy remek orsó is napvilágot látott az újdonságnak számító Neo családban. A Neo Feeder, Neo Runner és Neo Long Cast 10000 mellett a mai írásunkban a finomszerelékes ...

Egyesületi vizeken
Megjelent: 2017. April 12. | Forrás: Szabó Bence | Írások

Egy egyesületi víz, ahonnan nem lehet halat elvinni. Igen, egy egyesületi víz, ahonnan nem lehet halat elvinni. Megmondom őszintén, elsőre nekem is hihetetlennek tűnt mindez, hiszen az „egyesületi tó" és a „nem lehet halat elvinni" kifejezések csak a legritkább esetben szerepelnek egymás után. Jól tudjuk azonban, hogy a kivétel erősíti a szabályt! Ebben az írásban a kivételek egyikén történt horgászatomról olvashattok. Frankó Zoltán, ...

A nagyszerű method
Megjelent: 2017. April 06. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A pontyhorgászatban alkalmazott végszerelékek ismertetésével foglalkozó sorozatunkban most egy kicsit elkanyarodunk a bojlis vonaltól, s az annyiak által kedvelt és eredményesen használt rövid előkés feeder technikát helyezzük nagyító alá. Igyekszünk most egy olyan általánosnak nevezhető method végszereléket részletesen bemutatni, amelynél megtalálható minden olyan modern kiegészítő, mely az eredményességet, a könnyű kezelhetőséget hivatott ...

Kikosarazva
Megjelent: 2017. March 22. | Forrás: Treznyák Tibor | Írások

Ha valaki a középkorban olyan kosarat kapott szíve hölgyétől, ami alul is nyitott volt, azzal nehezen jutott fel a vár tornyába. Mi viszont megelégszünk a vízparttal, ahol nyitott, zárt, vagy éppen bordás változatok várnak minket. Tekintsünk át közülük párat, hogy megtudhassuk, melyek azok a helyzetek, ahol a legeredményesebben használhatjuk őket. Rácsos kosár Egy jól ismert feeder kosár típus, amit az alábbi tulajdonságok alapján ...

Halak a jég széléből
Megjelent: 2017. March 20. | Forrás: Nagy Levente | Írások

2017-03-20 De nagyon vártuk már ezt a pillanatot…Elérkezett! Kaptuk a hírt egy átutazótól, hogy a közeli víztározó jege néhány méterre eltávolodott a parttól. Erre vártunk már hónapok óta, így alig telt el néhány óra és az elsők között már kint is voltunk a vízparton... Az elmúlt napok enyhülést hoztak és ennek köszönhetően a hegyekben felgyülemlett hóréteg olvadni kezdett, a patakok vízhozama órák alatt a többszörösére nőtt, ...

Amikor a horgászat az életet jelenti
Megjelent: 2017. March 14. | Forrás: EnergoTeam | Írások

2017-03-14 Nem is gondolnánk, hogy a horgászat mi-mindent jelenthet nekünk: Csendet. Kikapcsolódást. Feltöltődést. Magányt. Barátokat és megannyi mást is, amit lehet, hogy csak a horgászat adhat nekünk. Ismerjenek meg egy történetet és benne egy fiatalembert, akinek a horgászat az Életet jelenti! Tartson most is velünk, a premier Március 15-én 20:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap ...

Bemutatjuk: Treznyák Tibor
Megjelent: 2017. February 09. | Forrás: EnergoTeam | Írások

2017-01-19 Tibivel sokan találkozhattak már a Peca Plázában, a szakkiállítások Energofish standján, de ismerhetitek az Energofish Feeder Team-ből, vagy a Facebook oldalakról, online és offline cikkekből! Mi a foglalkozáod? Lassan 5 éve értékesítő kollégaként dolgozom a Pecapláza vecsési üzletében, emellett általam készített írásokkal is találkozhattok az írott és elektronikus horgász sajtókban is. Kor: Idén töltöttem a 30 évet ...

Bemutatjuk:  Koós Ferenc
Megjelent: 2017. February 07. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Koós Ferenc évek óta izgalmas előadásokkal vár mindenkit a legnagyobb horgászkiállításon és harcsatáborokat tart a harcsafogás iránt érdeklődőknek, 2017-ben sem lesz ez másképpen! Most viszont mi kérdeztünk, kivételesen nem a harcsahorgászatról, hanem a harcsavadászról! Ikonikus kép :-) Mi a foglalkozáod? A foglalkozásom természetfilmes és professzionális harcsahorgász. Kor: 1958-ban születtem. Mióta horgászol, hogyan ...

Jöhetnek a mínuszok!
Megjelent: 2017. January 23. | Forrás: Halmos Mihály | Tesztek

2016-01-23 A hideg elleni védelemmel felvértezett horgászt, vadászt és más természetkedvelőt az utóbbi időben megtapasztalt kemény mínuszok sem tudják a négy fal rabjává tenni. A jól kiválasztott téli ruházatok biztosítják a lehetőséget arra, hogy a jócskán nulla fok alatti levegőn is élvezzük a téli aktív pihenésünket a szabadban, a vizek partján, illetve a jég hátán. Mindehhez jól szigetelő, réteges öltözet kell! Mai cikkünkben a két ...

Fonott zsinórok a gyakorlatban
Megjelent: 2017. January 10. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

2 Nemcsak a kezdő, még a haladó horgászok is sokszor elbizonytalanodnak, amikor egy-egy új technika kipróbálása, vagy a módszerváltás gondolata a fonott zsinórok kiválasztása elé állítja az embert. A dilemma érthető, a modernkori fonott zsinórok piacán bizony horgász legyen a talpán, aki eligazodik! A pergetés legszebb, legsportosabb módszere is nagyon sok kritériumot ír elő a felszerelés kiválasztásánál. Jelen írással Ariadné módjára kivezetjük az ...

Egy bajnok ajánlásával-Benzár Mix receptek-harmadik rész
Megjelent: 2016. December 19. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Mint ahogy már megszokhattuk, az idei évben is számos újítás, újdonság látta meg a napvilágot. Nem maradtak ki ezen sorból a Benzar Mix terméknév alatt felsorakozó etetőanyagok sem, melyek az idei évben egy új, elsősorban a feeder (de nem csak) horgászoknak kifejlesztett etetőanyag családdal bővültek. A történet talán akkor kezdődött, amikor Zsolt a 2014-ben megrendezett feeder világbajnokságon egyéniben az előkelő negyedik helyet érte el, nagyon ...