Az Energofish Kft. a GINOP-3.2.2-8.2.4-16-2019-01650 sz. "Vállalatirányítási Rendszer bővítése teljes logisztikai lánc és RFID funkcionalitással, és humán erőforrás modullal "című projekt keretében 9,98 millió Ft vissza nem térítendő támogatási összeget nyert el, amely összeget az alábbi célok megvalósítására fordítottuk.

Az Energofish Kft.-nél már futó Flexium ERP Vállalatirányítási Rendszer kibővítése történt új modulokkal. Az új funkcionalitások segítik a megbízható belső működést, az állományban lévő dolgozók adataival és teljes körű juttatásaikkal. Mivel az adatok egy rendszerben lettek tárolva, nem szükséges külső szoftverekkel, adatbázisokkal kommunikálni, ezzel idő spórolható meg, illetve az adatok biztonságosan lesznek eltárolva egy helyen. A fejlesztés során a gyártott termékek és alapanyagok teljes mértékben nyomon követhetőek lettek a megrendeléstől az összeszerelésen át a végső értékesítésig vagy selejtezésig, ha szükséges a visszáruzásig. A rendszer lehetőséget ad 10 féle dokumentum tulajdonság létrehozására. Ezek egymástól független, vagy opcionálisan egymáshoz kapcsolható (fa-struktúrában) dimenziók, melyekkel tetszés szerint csoportosíthatók a dokumentumok. A belső raktározási folyamatok is elérhetővé váltak, ha egy adott termék útját végig szeretnénk kísérni. A rendelés tervezésben nagy segítséget nyújt a napi fogyás nyomon követése is. A gyártás folyamatához elengedhetetlen volt egy fejlesztés, amely a dolgozói be- és kiléptető rendszer. Ez a rendszer a munkaidő alatt is képes mérni a szünetre felhasznált időt, mely egybeépül a napi ledolgozott órákat nyilvántartó rendszerhez. A dolgozók nyomon követése alkalmas olyan lassító körülmények, gátakként jelentkező („dugók a workflow-ban”) gócpontok feltárására, mely megmutatja, hol lassulhat le vagy akadhat el a munkafolyamat, hol érdemes optimalizálni, a raktárállományt átcsoportosítani, hol keletkezik erőforrás igény, hol van átcsoportosítható tartalék.

Pályázat projekttábla (PDF)