"Ez az e-mail cím nem létezik az adatbázisban" - üzenet esetén ellenőrizze azonosítóját, hogy ne legyen benne elütés!
"Az Ön profilja még nem aktív" - válasz esetén kérjük, keresse területi képviselőjét!
"Hibás felhasználónév vagy jelszó" - üzenet esetén valószínűleg elgépelte jelszavát. Gyakori hiba a CAPS LOCK billentyű benyomása, vagy .com/.hu végződés eltévesztése.
"El kell fogadnia a biztonsági kódot..." - esetén ellenőrizzük mentett bejelentkezéseinket a böngészőnkben. Előfordul, hogy korábban http-vel kezdődő oldalunk bejelentkezése mellett, az új, biztonságos (SSL), https-el kezdődő oldalunkhoz újra elmentette a belépést; amikor ki akarjuk választani a felhasznólónevet, akkor a régit alkalmazza, ami előfordulhat, hogy a Google™ reCaptcha™ rendszerének már nem elégséges. Ilyenkor ellenőrizzük a mentett bejelentkezéseket, és a sima http-vel kezdődő címet töröljük.
Amennyiben továbbra sem sikerül belépnie, akkor igényeljen új jelszót! Ehhez használja a JELSZÓ EMLÉKEZTETŐT. Írja be e-mail címét és a rendszer küld egy aktiváló levelet, amennyiben létezik a cím rendszerünkben. A levélben található linkre kattintva tudja új jelszavát megadni. Jelszókövetelmény: minimum 6 karakter, legalább 1 nagy és 1 kisbetű, valamint legalább 1 szám.
Ha a fent leírt módok egyikén sem tud belépni fiókjába, akkor kérjük, keresse területi képviselőjét, aki segít!
Jelszavakat nem tudunk visszakeresni, sem kérésre elküldeni. A rendszer titkosítottan tárolja azokat.
Soha ne mentsünk nyilvános hozzáférésű eszközökön belépési adatokat, ügyeljünk, hogy beírásakor se láthassa más! A rendszer adott idő elteltével automatikusan is kiléptet, de minden esetben érdemes kijelentkezést használni.
E-mail cím * | |