Energofish2019. szeptember 10.

Augusztus végén rendezték meg a Nagyrédei Horgásztavon a a CATGEAR Harcsafogó versenyt, ahol előkelő helyezést ért el a Koós Catfish Team csapata.

A verseny négy napon át tartott, engedélyezett volt a csónakból való pergetés és kuttyogatás is. A verseny nehezen indult a Koós Ferencék számára, de a kezdeti nehézségek után remek versenyt zárt csapatuk. A csapat összes fogása 103 kg lett, összesen 5 halat sikerült a partra húzni. Érdekességként megemlíthető, hogy a második helyezett 23 kg-os eredménnyel végzett, míg a harmadik helyezett csapat 13 kg-ot ért el.

Koós Ferencék a legnagyobb hal díját is kiérdemelték a 45 kg-os harcsával.

A Koós Horizont botok nagy távra a Shadow botok pedig közelebbi célpontokra voltak bevetve és tökéletesen tették a dolgukat.

A csapat értékelése: Véget ért a nagyrédei Catgear Harcsafogó verseny, ami számunkra elég nehezen indult, mivel az összes gyönyörű csalihalunk elpusztult a verseny előtti éjszaka, pedig mindig nagy gondot fordítunk rájuk. A kisorsolt helynek sem örültünk annyira, jobb lett volna egy nádas melletti hely, de annyira nem izgultunk, mert Nagyrédén szinte az összes állásról lehet szép méretű harcsát fogni.

Az első estét a szomszéd csapattól kapott kárásszal és karika keszegekkel kezdtük el, amit még sötétedés előtt sikerült fogni. A csalizással töltöttük az időt, amikor a partmenti nádasban felkínált csalihalunkra meg is érkezett az első kapás. Nem lett meg sajnos, visszahúztunk és meglepetésünkre egy óra múlva ismét elhúzta egy bajszos, ami ismét elvitte a csalihalunkat. Ezt még kétszer eljátszotta a verseny alatt, valamikor gyönyörű buffantással egybekötve. Egyszer sikerült megakasztanunk, de sajnos leakadt fárasztás közben.

Az első két halunk a szektorunk negyedtávjáról érkezett, majd a legnagyobb 45 kg-os harcsánk a szektorunk háromnegyed távjáról.

Második este sem maradtunk kapások nélkül, de csak egy 6 kg-os harcsát sikerült partra terelni.

Ferivel folytatott reggeli eszmecserénk alatt felfigyeltünk a szektorunkba egy elég szép tolásokat produkáló halra, amit este is láttunk, amint hajtja a kishalakat. Napközben próbálkoztunk úsztatva horogra csalni, de nem sikerült, viszont mikor rásodródtam a csónakkal elég látványosan távozott, de ezzel elárulta fekhelyét.

Az egyik karónkat áttelepítettük a vélt fekvőhelyéhez, ami a harmadik este 21:50-kor meg is hozta az eredményét. Egy 41 kg-os harcsa akadt a horogra. Ezúton is gratulálunk minden résztvevőnek és helyezettnek! Köszönjük Gál Tamásnak és Nagyrédei Horgásztónak!

Egy emlékezetes verseny margójára

2019-09-09 | Forrás: Szabó Bence

A 2018-as évhez hasonlóan idén is a festői környezetben elterülő Deseda adott otthont a három évvel ezelőtt, hagyományteremtő céllal elindított versenyünknek, az Energofish Feeder Race-nek. A pálya halállománya garancia volt a mozgalmas pecára, mi pedig legjobb tudásunk szerint igyekeztünk előkészíteni mindent, hogy a résztvevőknek kizárólag a horgászattal kelljen foglalkozniuk. Végig arra törekedtünk, hogy jó hangulatot, baráti miliőt teremtsünk az...

Módszerek háborúja 2019 - beszámoló

2019-08-21 | Forrás: Treznyák Tibor

Háromfán versenyt nyerni nagy dicsőségnek számít! Még a legtapasztaltabb horgászok is elbukhatnak, ha nem ismerik ki a tó rejtelmeit. Fokozottan igaz ez a Módszerek Háborújára, ahol egyaránt kell pontyot, rablóhalat és keszeget-kárászt zsákmányolni a sikerhez. Már az év elején felmerült bennünk a gondolat, hogy jó lenne elindulni ezen a versenyen, így minden bátorságunkat összeszedve, Szabi kollégámmal kimenőt kértünk otthon és a pecaplázában is ...

III. Energofish Feeder Race beharangozó

2019-08-08 | Forrás: Ujszászi Dániel

Az előző két felvonás hagyományait, újdonságait folytatva az idei évben, augusztusról szeptemberre fordulva már harmadik alkalommal kerül megrendezésre kétfordulós versenyünk, az Energofish Feeder Race. A megmérettetés helyszíne – reméljük sokak örömére - a tavalyi kiíráshoz hasonlóan a Kaposvár mellett található Deseda tározó lesz. A visszaszámlálás megkezdődött, a nevezési lista töltődik, kedvcsinálónak pedig következzen néhány lényeges...

IX. Feeder Országos Bajnokság – a döntő

2019-08-05 | Forrás: Szabó Bence

A 2019-es IX. Feeder Országos Bajnokság elődöntőjéről egy korábbi írásomban már beszámoltam, melyet itt bárki megtekinthet: http://bit.ly/2KwCWZs. Nem sokkal a desedai kalandjaink után pedig már el is érkezett a 40 fős finálé, melynek idén a Látóképi Víztározó adott otthont. Hatalmas víz, csodálatos versenypálya, változatos, színes halfauna és szeszélyes, időnként viharos időjárás jellemezte az itt eltöltött hetünket, amely során sajnos nem sikerült...

Szemes lehetőségek

2019-07-26 | Forrás: Ujszászi Dániel

Nagy kockázatot nem vállalok, ha azt mondom: szinte minden egyes vízparti látogatást megelőzően felmerülő (egyik) nagy kérdés az etetéshez használni kívánt konkrét csalogatóanyagokat érinti. A vonatkozó lehetőségek tárhaza gyakorlatilag végeláthatatlannak tekinthető, legyen szó akár porózus, száraz etetőanyagokról, akár darabos összetevőkről, mint például a különböző méretű és ízesítésű pelletek, illetve a jelenlegi írásnak is témát adó...

Brüsszeli sikerek: kezelni kell a kormorán populációt!

2019-07-04 | Forrás: Energofish

Június elején Brüsszelben került megrendezésre a 2019-es EFTTEX Nemzetközi Horgász Kiállítás. Az EFTTEX-et 1982-ben rendezték meg először. Az eseménynek minden évben más-más európai város ad otthon. A kiállítás 2019-ben visszaért Belgium fővárosába, Brüsszelbe. A sikersztori folytatódott az idei kiállításon. Az Energofish Kft. harmadik alkalommal ért el óriási sikereket a Benzar Mix Hungary horogcsalijaival. A kilátogatók körében...