Energofish: minden, ami peca!

Az Energofish Kft Kelet-Európa és Magyarország egyik legnagyobb horgászfelszerelés gyártója és forgalmazója. 1992-ben alakult, függetlenségét mai napig megőrző, magyar tulajdonú vállalkozás.

Megalakulása óta tagjai vagyunk az EFTTA (European Fishing Tackle Trade Association) szervezetnek és állandó kiállítója az általuk rendezett EFTTEX kiállításnak. Kínálatunkban sikeres saját márkáink, mint a Carp Expert, a Benzar Mix, a Wizard, az iBite, The One mellett nemzetközi márkák is megtalálhatók, amilyen a Salmo, Sonik, Navitas vagy a Ridgemonkey.

Az import tevékenységünk és portfóliónk megerősítése végett a fenti lista sorozatosan bővül, immár cégünk képviseli a Nytro, japán Seaguar, litván Deeper és a sokak által ismert Maver és Mustad márkák magyar jelenlétét.

Piaci sikereinket több mint 150 fős elkötelezett csapatunknak, beszállítóinknak és partnereinknek köszönhetjük. Mostanra már több mint 2000 viszonteladónak szállítunk a régióban.

Az Energofish Kft. célja minden tevékenysége során a lehető leginnovatívabb szintű megoldások alkalmazása és a biztonságra való törekvés. Ezen tényezők mentén minden belső folyamatunk a modern implementációk és ezeknek megfelelő fejlesztések kialakítására, működtetésére irányul.

2020-ban ISO 9001 és ISO 27001 minősítést, majd BISNODE tanúsítványt is szereztünk, elismerve ezzel átlátható és dokumentált működésünket.

Cégünk a Forbes magazinban is megjelent és elnyertük a Dun & Bradstreet Hitelminősítési Tanúsítvány AAA jelzésű ezüst fokozatát, mely azt jelzi, hogy velünk történő üzleti kapcsolat kialakításának pénzügyi kockázata rendkívül alacsony.

Légy velünk tudatos, zöld és fejlődjünk együtt továbbra is!

Történetünk

Célunk: minden horgász ládájában ott legyünk termékeinkkel, örömet szerezve egy remek sporthoz a profiktól a hobbi horgászokig!

1992-ben tulajdonos alapítónk, Markóczy József álmodott egy merészet, s letette az alapjait a mára több nemzetközi piacon jelen lévő, Magyarországon pedig piacvezető horgászati és kiegészítő cikk nagykereskedő Energofish Kft-nek. A közel harminc éve alatt egy sikertörténetté érett cégünk, elégedett horgászboltok, online áruházak és többszázezer horgász örömére.

Partnerboltjainkban megtalálható felszerelések fejlesztésében, a legszéleskörűbb fogyasztói igényeknek is megfelelő termékek jelennek meg. Ezek kidolgozásában hozzáértő szakembereink és bajnok sporthorgászaink (Benzár Zsolt, Bokor Károly, Deli Ibolya, Koós Ferenc, Lukácsi Béla, Szabó Bence, Szilvási Szilárd és a Feeder Team) egyaránt segítenek.

EFFTEXMinőségi horgász felszereléseink, kiegészítő termékeink egyedi fejlesztési ötletességüknek és kiváló ár-érték arányuknak köszönhetik sikerességüket. A fejlesztéseink mögött rejlő kitartó munkát igazolja több mint 40 nemzetközi és hazai kiállításon szerzett díjunk.

Az Energofish Kft viszonteladói hálózatán keresztül értékesít, egyetlen saját üzemelttetésű kiskereskedelmi mintaboltja a 2011 óta Budapest mellett, Vecsésen működő Peca Pláza. Folyamatosan, megbízható minőségben, professzionális kiszolgálással és több mint 20000 termékkel a kínálatunkban várjuk minden kedves hal rajongó vásárlónkat a Peca Plázában!

Hazai jelenlétünk nemcsak az értékesítésben betöltött szerepünk miatt jelentős, de gyártókapacitásunk egy része is itthon van. Büszkék vagyunk Marcaliban és Dömsödön létrehozott gyártóegységünkre, mely számos egyedi termékünkért felel.

A magyar piac mellett már elérhetőek alábbi weboldalaink is: szlovák, cseh, román, nemzetközi (angol nyelvű), osztrák (német nyelvű), szerb, spanyol, ukrán. Új partnereink száma Olaszországtól Németországig szinte minden nagyobb uniós országban folyamatosan növekszik, így már az Unió egész területére ki tudjuk szállítani a kért termékeket.

Az Energofish csapat

Magyarországon közel 120 fő dolgozik kis- és nagykereskedésünkben partnereink, vásárlóink színvonalas kiszolgálásának biztosításán, míg további leánycégeinkben több mint 50 fős csapattal dolgozunk együtt számos más országban. Sikereink elsősorban elkötelezett és lelkes munkavállalóinknak köszönhető! Büszkék vagyunk mindegyikük teljesítményére, s arra, hogy többen közülük a nyitás óta velünk vannak!

Energofish Csapat
Idővonal

1992

Markóczy József cégalapító, tulajdonos

Markóczy József megalapította az Energofish Kft.-t!

1995

Carp Expert

Megjelenik a Carp Expert, amely Magyarország és a régió egyik legismertebb békéshalas horgász márkája lett az elmúlt időszakban.

2003

Wizard

A ragadozóhalas horgász márkák piacára bevezettük a Wizard márkát, mely töretlen népszerűségnek örvend azóta is a pergető horgászok körében.

2004

EFTTEX London 2004

Az EFTTEX nemzetközi horgász kiállítást Londonban rendezték meg, ahol az Energofish első alkalommal mutatta be a Fishing Box márkát és termékcsaládot.

2005

Fehova 2005

Első alkalommal vesz részt kiállítóként az Energofish kft. FeHoVa-n, s azóta is minden évben jelen vagyunk a kiállításon.

EFTTEX Varsó 2005 EFTTEX Varsó 2005

Varsóban rendezték meg az EFTTEX kiállítást, ahol a legszebb kis standnak járó díjat kapta meg az Energofish.

Salmo Kupa 2005

Romániában került megrendezésre az első Salmo Kupa, melyet az Energofish szervezett.

2006

Fehova 2006

A FeHoVa kiállításon bemutatkozott az első Benzar rakós bot, melyet Benzár Zsolt álmodott meg.

Megrendezük az Salmo kupát Magyarországon is!

2009

Ponytshow 2009

Először rendezték meg Magyarországon a Pontyshow-t, ahol az Energofish is megjelent.

Mann's

Az Energofish Kft. forgalmazásában már Magyarországon is elérhető lett a Mann’s gumihalas termékkínálata.

2011

Pecapláza Pecapláza

Megnyílt az Energofish Kft. mintaboltja. A vecsési Pecaplázában kiskereskedelmi forgalomban is megvásárolhatók a saját márkás termékeink.

2014

Fehova 2014

A horgászok első alkalommal találkozhattak a Benzar Mix csali és etetőanyag márka újdonságával, a Jelly Baits horogcsalival. A FeHoVa kiállításon mutatkozott be a népszerű csali.

2015

EFTTEX Varsó 2015

A varsói EFTTEX kiállításon a Legjobb új termék díjat nyerte meg a Jelly Baits a csali kategóriában.

iBite 2015 Varsó

A varsói EFFTEX kiállítás az iBite márka szempontjából is fontos esztendő volt. Bemutatkozott az „smart fishing”-et képviselő iBite márka.

2017

EFTTEX Budapest 2017 EFTTEX Budapest 2017

Budapest adott otthont az EFTTEX kiállításnak, ahol két díjat is nyert az Energofish. A Legjobb csali díjat a Benzar Jelly Baits Luminophore nyerte meg, míg a The One Enzimax az újdonságok között bizonyult a legjobbnak.

2018

Fehova 2018

A FeHoVa kiállítás óriási népszerűségnek örvendett ebben az évben is. Az Energofish standján olyan kiváló horgászokkal találkozhattak a horgászok, mint Bokor Károly és Benzar Zsolt. A kiállításon bemutatkozott a The One Particle Mix, amely azóta is a pontyhorgászok egyik kedvenc terméke.

2019

EFTTEX Brüsszel 2019 EFTTEX Brüsszel 2019

A brüsszeli EFTTEX kiállításon a Legjobb csali díjat ismét a Benzar Mix Jelly Baits csalija nyerte el.

Sonik

A prémium kategóriás pontyhorgász termékek kedvelői számára fontos volt a 2019-es esztendő. Az Energofish Kft. kínálatában elérhetővé vált a Sonik Sport és a NAVITAS termékcsalád.

Pál István

Pál Istvánt, az Energofish Kft. ügyvezetőjét beválasztják az EFTTA igazgatóságába.

2020

RidgeMonkey RidgeMonkey

Újabb prémium kategóriás pontyhorgász márka jelent meg az Energofish kínálatában, a RidgeMonkey.

ISO Bisnode

ISO 9001, 27001 és BISNODE minősítést szerez az Energofish Kft, elsőként a magyar Horgászcikk kereskedők közül.

2021

Go Green

2021-ben fontos lépéseket tettünk a környezettudatos működés területén. A kereskedelmen kívül Cégünk belső életében is törekszik a környezetvédelemre. Csomagolóanyagjainkat folyamatosan lebomló anyagokra cseréljük és cégen belül szelektív szemétgyűjtést végzünk. Irodai eszközök vásárlásánál fontos szempont számunkra, hogy azok nagy részben újrahasznosított anyagokból készüljenek. Partnereink körében is népszerűsítjük a környezetvédelem fontosságát, amivel egyedülállóan Magyarországon tudnánk a szakmában ilyen környezetvédelmi törekvést érvényesíteni.

2022

2022-ben megszereztük, bevezettük és alkalmazzuk is az MSZ EN ISO 14001:2015 Környezetközpontú Irányítási Rendszert, amely megerősítése a mintegy 3 éve elindított Go Green gondolkodásunknak, kampányainknak és termékeinknek a horgászcikk iparban! A „zöldülés” mellett, nagyon büszkék vagyunk másik új informatikai biztonsági alapokat garantáló tanúsítványunkra is, mely az MSZ EN ISO/IEC 27001:2013 Információbiztonsági Irányítási Rendszer.

2023

Go Green

Cégünk a Forbes magazinban is megjelent és elnyertük a Dun & Bradstreet Hitelminősítési Tanúsítvány AAA jelzésű ezüst fokozatát!

Deeper | Nytro | Seaguar

Az import tevékenységünk és portfóliónk megerősítése végett kínálatunk sorozatosan bővül, immár cégünk képviseli az angol Nytro feeder márkát, japán Seaguar-t és a méltán híres Deeper szonár termékeket.

2024

MAVER | Mustad

Töretlen sikereinknek hála, elnyertük a Mustad és Maver márkák forgalmazási jogait is, melyek világszerte kellő ismertségnek örvendenek a horgászok körében!