EnergoTeam2020. március 16.

Kedves Partnerünk!

Szeretnénk tudatni Önökkel, hogy az érvényben lévő veszélyhelyzet fennállása kapcsán számos intézkedést vezettünk be, melyekkel egyaránt igyekszünk megóvni munkatársaink és kereskedelmi partnereink egészségét is!

A Kormány rendelkezésével párhuzamosan, nagykereskedésünk az előírásnak megfelelően 7:00-tól 15:00-ig tart nyitva, csökkentett kapacitással. Kérünk minden partnerünket, hogy lehetőségéhez mérten online adja le rendelését, s csak kivételesen indokolt esetben látogasson el nagykereskedésünkbe!

- Nagykereskedésünkben Partnereink kiszolgálása zavartalanul történik. Egészségünk megóvása érdekében kézfertőtlenítőket helyeztünk ki és fokozott takarítással biztosítjuk a lehető leginkább higiénés környezetet. Mindezen intézkedésünk ellenére, kérjük minden kedves kereskedő partnerünket, hogy amennyiben megteheti, online adja le rendelését! Kiszállításunk továbbra is zökkenőmentesen működik a korábbiakban megszokott gyors határidő tartása mellett!

- Nagykereskedésünk csökkentett üzemmódban működik, annak érdekében, hogy munkavállalóink egészségét megóvhassuk. Partnereink megrendelésinek kiszolgálása ennek ellenére zavartalan!

- Üzletkötő kollégáink valamennyi partnerünk rendelkezésére állnak telefonon, vagy emailen. Digitális hátterünk lehetővé teszi, hogy akár újdonságainkról is megfelelő tájékoztatást kaphassanak üzletkötőinktől, de rendelésük leadásában szintén számíthatnak rájuk!

A horgászboltok nyitva vannak, így számunkra is kiemelt fontosságú, hogy minden partnerünk áruellátása zavartalan legyen. Ezért továbbra is mindent megteszünk, hogy megoldást találjunk a következő időszakban felmerülő helyzetekre is!

Bármilyen kérdése lenne, vagy további felvilágosításra lenne szüksége a veszélyhelyzet kapcsán, keresse területi képviselőjét bizalommal!

Üdvözlettel,
Energofish Kft.
2020. március 16.

Új prémium márkák az Enrgofish kínálatában

2020-07-02 | Forrás: EnergoTeam

Örömmel jelentjük be, hogy az Energofish Kft. forgalmazásában újabb prémium horgász márkák jelentek meg július elején. Minden horgászmódszerhez elérhető kínálatunkban többféle termék-megoldás, amivel élményekkel és sikerekkel lehet nyugtázni egy horgásznapot. Szortimentünk folyamatosan növekszik a piaci igényekhez mérten, így külföldi, import felsőkategóriás termékeink körét is folyamatosan növeljük. Drennan A Drennan termékek 3 alap...

Apró, de annál fontosabb részletek a method horgászatban

2020-06-30 | Forrás: Ujszászi Dániel

Ebben az írásban viszont nem szigorúan újdonságaink, hanem azok az aprócikkek kerülnek a fókuszba, melyeknek köszönhetően felkészülten várhatjuk a következő horgászatunkat. A „töltögetős” módszerrel – és úgy általában a (ponty) horgászattal – kapcsolatosan kijelenthető, hogy a siker kulcsa sokszor a legapróbb részletekben rejlik. Egy adott vízterületre bárki, bármikor el tud látogatni, azonban az eredményességhez jó néhány dolognak...

A nagytávolságú horgászat eszközei

2020-06-27 | Forrás: Szabó Bence

Örökké visszatérő téma, hogy miért akarunk mi, magyarok mindig olyan nagyot dobni?! Miért nem elég nekünk maximum 50-60 méterre horgászni, amikor Angliából zömében ezt látjuk? Illetve, feederezés még egyáltalán az, amit a távdobó botokkal művelünk? Már most leszögezem, hogy szerintem az, persze! A távoli dobások szükségessége pedig egy olyan tényező, amit vagy elfogadunk és adaptálunk a horgászatunkba vagy nem látogatjuk azoknak a vizeknek a partját,...

Balatoni balinok ASP spinnerekkel

2020-06-24 | Forrás: Halmos Mihály

A tilalom végéhez érve már nekem is nagyon viszketett a tenyerem a balinos botom után. Sem a hely, sem pedig a módszer nem volt kérdés számomra. Természetesen pergetve, gyors csalikat használva, és persze hogy a Balaton küszöktől hemzsegő mólói felé vettem az irányt.  Gerinces, könnyű és átkozottul gyors. Ennyi a lényege a 3-15 grammos Wizard Samurainak. A legrövidebb Samurai még 100 gramm sincs, élvezet vele szórni a 10 gramm körüli balinos...

Nagy dévérek és nagy pontyok az erdő szélén

2020-06-20 | Forrás: Frankó Zoltán

Kora tavasszal kezdtem készülni a Method OB selejtezőjére. Ahogy a frissített versenyszabályzat megjelent, benne a fonott zsinór száműzésével, azonnal váltottam monofil dobóelőkére és elkezdtem a monofil előkékkel való kísérletezést. Azt is hamar eldöntöttem, hogy Látóképen fogok selejtezni. A keszeges, kárászos, pontyos method közel áll hozzám. Olyan vízterületeket kerestem a környéken, melyek erre alkalmasak. A helyi horgászboltban futottam össze egy...

Felturbózva

2020-06-17 | Forrás: Kubuk Dániel

Mint már egy korábbi cikkemben említettem, biztos volt számomra, hogy visszatérek még Pródra, hogy az ott megszerzett tapasztalatokat felhasználva növeljem a kifogott halak méretét! Ez a nap most érkezett el Június második péntekjén! Délután háromkor elindultam haza a munkahelyemről, hogy 17:00-kor már a tóparton lehessek! Gyorsan vettem magamhoz némi ételt és italt tudván, hogy 24 órára készülök a vízpartra. Egy kollégámmal indultunk útnak ezúttal a...