Keresett kifejezés: S 4115 találat
CRALUSSO Fluo mini bojli
CRALUSSO JELLY CORN 30DB/DOBOZ
CRALUSSO JELLY SHELL 30 DB/DOBOZ
CRALUSSO JELLY CSIGA (30 DB/DOBOZ)
CRALUSSO JELLY NADÁLY HARCSA CSALI FULL NATURAL (12 DB/CSOMAG)
CRALUSSO BALANCED WAFTERS BOJLI
BENZAR MIX WINTER PELLET BOX + TWISTER CSALI

Banax Helicon 500 NF - Leporolva
Megjelent: 2015. September 16. | Forrás: Murányi Antal | Tesztek

A Banax nyeletőfékes orsója elsőre egy durva gépnek tűnt, majd a házat szétbontva, megbizonyosodhattam, hogy a kemény külső finom belsőt takar… A tervezők nem spóroltak, igyekeztek minden extrával elkényeztetni a nagyhalra vágyó horgászokat. A Banax Helicon 500NF orsó viszonylag átlagos külső mögött hozza mindazt, amit ez idáig megkedveltünk a nyeletőfékes orsókban. Legyen szó rablóhalazásról vagy ...

Vadvíz rejtelmei
Megjelent: 2015. July 02. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Egy vadvíz gyakran okoz meglepetéseket, ebben az adásban is teszthorgászunk bebizonyítja, hogy egy finom szerelékkel milyen eredményesek lehetünk. Persze ehhez kell a megfelelő felszerelés, etetőanyag, csali és a felismerés is. Nézze most is adásunkat, a premier Július 08-án 21:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap Július 09-én 01:30-as és 13:30-as kezdettel láthatjuk. Természetesen csütörtök reggel már itt ...

Nagyító alatt: a Carp Hunter pontyozó botjai
Megjelent: 2015. July 01. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A piacon kapható pontyos botok középmezején is érdemes körülnéznünk annak reményében, hogy jó felépítésű, de mérsékelt árfekvésű horgászbotokra bukkanjunk. Aki most ismerkedik a távoli modern pontyhorgászat műfajával, annak elrettentő lehet egy-egy kézbe vett darab égbe szökő ára. Azok számára ajánljuk mostani írásunkat, akik szeretnének olyan botot, mely tartós igénybevétel mellett is évekig partner lesz, elvárás vele szemben a nagy ...

A Carp Expert Magic Gél
Megjelent: 2015. June 12. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A minőségi, hatékony aromakoncentrátumokban eddig sem szenvedtünk hiányt, mégis a Carp Expert cég jóvoltából egy igazán egyedi termékkel bővült a halak csalogatására kifejlesztett anyagok kínálata. A nyomófejjel ellátott adagoló nemcsak a gazdaságos felhasználást segíti elő, de a „tiszta” munkát is lehetővé teszi. Az adagolófej használatát a tömény, nagy sűrűségű állag is indokolja, enélkül szenvedés és időigényes művelet ...

Pontyinvázió
Megjelent: 2015. June 08. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Vannak helyzetek mikor egyszerűbb a pontyhorgász dolga egy vízen, annyira jól telepített; persze ott is van olyan módszer, vagy csali, ami jobban működik. Mivel csak egy rövidke napunk volt a tó felderítésére, így nem a nagyobb pontyok keresésével fogalakoztunk, hanem azzal hogy mi a legjobb módszer egy ilyen rendkívül halas vízen. Nézze most is adásunkat, a premier június 10-én-án 21:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést ...

A Raduta tározó dévérei
Megjelent: 2015. May 26. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Bizonyára sokan hallottak már a Raduta tározóról, ami elsősorban nagy pontyairól és süllőiről híres. Azonban mint minden jó pontyos vízben, ebben is található szép számmal dévérkeszeg, ezek nyomába eredt Benzár Zsolt feederbottal. Ismét láthatunk néhány ravasz trükköt Zsolttól, nemhiába lett VB negyedik helyezett egyéniben a Feeder Világbajnokságon. Nézze most is adásunkat, a premier május 27-án 21:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting ...

V. Benzár Mix Kupa
Megjelent: 2015. May 21. | Forrás: ET-DI | Írások

Hargita megyében a homoródszentpáli III-as Catch and Release horgásztavon rendezte meg Benzár Zsolt az V. Benzár Mix Kupát, Székelyudvarhelytől 16 kilométerre a csodálatos Nagy-Homoród patak völgyében. Agropisc Kft. Tulajdonában lévő tórendszer Zsolt az előző évi tapasztalatok alapján invitált minket (Timár Dani és Szilvási Szilárd) egy jó kis matchbotos keszegezésre (20-30 kg), de ahogy az lenni szokott már a ...

Ami még nem volt!
Megjelent: 2015. April 30. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A horgászcikkek telített piacán egy-egy újonnan megjelenő termékről egyre kevesebbszer mondhatjuk el, hogy bizony nem tudtunk volna élni nélküle. Ezt gondoltam én is, amikor kezembe került az Energofish által forgalmazott zsinórszámláló készülék. Az eszköz teljes létjogosultságáról az első használat után győződhettem meg, segítségével egy korábbról megmaradt tízes L&K fonott zsinór használhatóságát dönthettem el pillanatok alatt. Azóta a ...

Megérkeztek az új Carp Expert feederbotok!
Megjelent: 2015. April 22. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A feederek vérfrissítése, a meglévő, jól teljesítő paletta színesítése a lehető legjobb időzítéssel, pont a szezon kezdetére esett. A FeHoVa kiállításra látogatók személyesen is meggyőződhettek a 3 új feederbot remek tulajdonságairól, lehetőségük volt kézbe venni, s alaposan szemügyre venni őket. Akik minderről lemaradtak, azoknak most lehetőségük nyílik megismerkedi velük. Jelen írás kereteiben a 3,6 méteres változatok főbb tulajdonságait ...

Téli pontyok feederrel
Megjelent: 2015. April 13. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Untitled Document A legtöbben a hidegek beálltával a sarokba teszik botjaikat. Azonban nem kell feladni ekkor sem a horgászatot, egy jól megválasztott taktikával, és persze minőségi etetőanyagok és csalik segítségével, ekkor is eredményesek lehetünk. Érdemes velünk tartani, mert a mostani tavaszi felmelegedő vizekben is jók lehetnek ezek a csalik és taktikák. Nézze most is adásunkat, a premier április 15-én 21:00-kor kerül adásba, a Fishing and ...

Mi kell a paducnak?
Megjelent: 2015. March 16. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Eddig hasonló felvételek nem kerültek a nagyközönség elé! Benzár Zsolt sok figyelmet fordít az etetőanyagai fejlesztése során arra, hogy a halak szempontjából a lehető legjobban működjenek. A kísérleti stádiumban lévő etetőanyagról víz alatti felvételeket is készített, hogy tisztában legyen vele, hogyan bomlik, illetve hogyan reagál rá a paduc, mert esetünkben egy paducos etetőanyagot tesztel. A film természetesen egy horgászattal van összekötve, ...

Dévérek a gátról
Megjelent: 2015. March 02. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A mostani adásunk egy völgyzárógátas tározón készült, ahol dévérek voltak a célhalaink. Most is finomszerelékkel vettük célba őket, méghozzá match szerelékkel. Ismét igazán aktív és emlékezetes horgászatban volt részünk. Nézze most is adásunkat, a premier márius 4-én 21:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap február 5-én 01:30-as és 13:30-as kezdettel láthatjuk. Természetesen csütörtök reggel már ...

A Zetelaki tározó dévérei
Megjelent: 2015. January 21. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Ismét egy világbajnoki negyedik helyezett feederhorgászt láthatunk: Benzár Zsoltot, aki nem arról híres, hogy különleges dolgokat mutatna be. Egyszerűen, de nagyon hatékonyan teszi a dolgát és persze az etetőanyagok minden rejtelmét ismeri. Azért akik figyelmesek, most is nagyon sok hasznos praktikát láthatnak. Nézze most is adásunkat, a premier január 21-én 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap ...

Októberi márna parádé
Megjelent: 2015. January 06. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Untitled Document A késő őszi időszakban kiváló lehetőség nyílik a márna horgászatára, ezt használta ki Szilvási Szilárd. Szilárd megmutatja nekünk milyen gyönyörű márnák foghatóak a Békésszentandrási duzzasztónál, érdemes megnézni ezt az élményszámba menő horgászatot ezen a vad vízen. Nézze most is adásunkat, a premier január 7-én 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap január ...

Vízközti match
Megjelent: 2014. October 27. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Vannak helyzetek, mikor a halak vízközt táplálkoznak és elsősorban ott foghatóak. Szilvási Szilárddal futottunk bele egy hasonló szituációba, aki Európabajnokhoz méltóan oldotta meg a feladatot, a békéscsabai Fás-tavon, ahol szinte minden Magyarországon őshonos halat megfoghatunk. Nézze most is adásunkat, a premier október 29-én 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap október 30-án 10:00-as ...

Vadvízen match bottal
Megjelent: 2014. July 28. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Nem a szó szerinti vadvízről beszélünk, hanem egy adott tó olyan részéről ahová kevesen járnak horgászni. Persze ez adódik abból is, hogy nehéz terepről van szó, nádcsomókkal tarkítva; azonban az ilyen kis vadregényes helyek, sokszor rengeteg halat rejtenek. Így a horgászat is nagyobb élményt nyújthat. Nézze most is adásunkat, a premier július 30-án 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a megújult PVTV, vagyis mostantól a Fishing and Hunting ...

Adea pontyai
Megjelent: 2014. July 01. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Folytatjuk tesztünket a Fluo adalékokkal, most Adeára látogattunk el, ahol mi mást mint a pontyokat céloztuk meg. A módszer feeder, két féle kosárral, egy hagyományossal, és egy mostanában egyre kedveltebb method kosárral, Ezekbe ráadásul két különböző etetőanyag került. Így egy érdekes összevetésnek is tanúi lehetünk. Nézze most is adásunkat, a premier Július 02-án 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a a Fishing and Hunting műsorán, az ...

A fluoadalék próbája
Megjelent: 2014. June 18. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Az utóbbi évek egyik nagy újítása a fluo anyagok elterjedése az etetőanyagok és csalik gyártása során. Persze nem mindegy milyen alapanyagot használunk fel, és hogy azt hogyan adagoljuk. Persze ehhez tesztek kellenek, most egy újabb fluo adalék próbájának lehetünk tanúi, figyeljenek, mert ezt valóban érdemes használni! Nézze most is adásunkat, a premier Június18-án 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést ...

Homokbányák ragadozói
Megjelent: 2014. June 02. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A homokbányák ideális feltételeket teremtenek a ragadozóhalaknak, éppen ezért sokszor foghatunk bennük szebb ragadozókat is. Most ezeket céloztuk meg elsősorban plasztikcsalikkal. Ismét apró, de annál hasznosabb trükkök láthatóak műsorunkban. Nézze most is adásunkat, a premier június 04-én 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a megújult PV-TV, vagyis mostantól a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap június 05-én 10:00-as ...

Kell egy bolognai!
Megjelent: 2014. March 14. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A mai napig tisztán emlékszem első bolognai botos élményem körülményeire. A „csodabot" nem az én kezeim között volt, apró legényként talán el sem bírtam volna még. Az általam akkoriban (is) sokat horgászott patak partján ügyködő horgászt néztem, ahogyan a hat méteres gyűrűs botjával mesteri módon vezette felszíni wobblerjét a túlpartot övező növénysávval párhuzamosan. Ezt a technikát bizony más eszközzel nem lehetett volna kivitelezni. ...

FeHoVa 2014
Megjelent: 2014. February 19. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A FeHoVa kiállítással kezdetét vette egy új horgász esztendő! A kiállítás a tavasz közeledtét is jelzi, ráadásul most valóban kellemes idő várta a horgászokat, így duplán megpezsdült a horgászvér: a jó idő, a sok újdonság és érdekesség láttán. Ebben az évben az Energofish Kft. több programot illetve látnivalót szervezett. Közel kétszáznegyven gyermeket utaztatott a Tisza-tavi Sporthorgász Kft-vel ...

Maconka dévérei
Megjelent: 2014. February 17. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Melyik horgásznak ne lenne ismerős Maconka, van aki imádja, van aki kevésbé szereti, de egyet el kell ismerni, a hal és fajgazdagsága páratlan. Most a dévéreket vettük célba, ehhez feeder specialistánkat Lázár Józsefet hívtuk meg. Józsi ismét jó kézzel választotta meg az etetőanyagokat, és persze a csalikat, így az eredmény most sem maradt el. Nézze most is adásunkat, első alkalommal február 19-én 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a PV-TV ...

21. FeHoVa, ott a helyünk!
Megjelent: 2014. February 10. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A tavasz előjelének tekinthetjük a FeHoVa kiállítást is, mivel már megszokott, hogy az aktuális év újdonságait ezen a kiállításon láthatják először a horgászok. Most sem lesz ez másként, rengeteg újdonsággal és óriási kínálattal várják az érdeklődőket. Ráadásul az előző évben az előadások is magas szintet ütöttek meg, ezt a szintet nehéz lesz tartani, a mérce azonban még magasabbra lett rakva! Mint a ...

Egy bot két technika
Megjelent: 2013. December 16. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Így karácsony előtt jól esik egy kis pontyos történet még a melegebb időszakból. Most Szilágyi Zsolt mutat be nekünk egy bottal két technikát, talán már sokaknak ismerős lehet a Match bot, ami egyben lehet egy féder is, most ezt alkalmaztuk a pontyok ellen. Nézze most is műsorunkat! December 18-án 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a PV-TV műsorán az ismétlést pedig másnap december 19-én 10:00-as kezdettel láthatjuk. Természetesen csütörtök ...