Keresett kifejezés: SAMURAI 5 találat

Téli pergető finomságok
Megjelent: 2021. January 28. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A hideg téli hónapok kiváló lehetőséget nyújtanak a kisebb testű ragadozók fogására. A süllők és csukák pergető horgászata is remek dolog, mégis ezen a télen számos alkalommal ragadtam magamhoz inkább a legfinomabb pálcáimat és vettem célba a megszelídült kis patakokat, csatornákat azzal a szándékkal, hogy a sügérek mellett a domolykókból is nyakon csíphessek egy-egy darabot. Az első ködös téli reggelen könnyű pergető bottal vettem ...

Eredményesen Wizard gumikkal
Megjelent: 2020. December 23. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Az ősz legszínesebb hónapjában minden egyes perc ajándéknak számít, amit a természetben tölthetünk. A hideg ellenére a novemberi tarkaságba öltözött vízpartok hívogatják a pergetni vágyókat, tényleg mindent megér, ha ilyenkor magunkba szívhatjuk a tavak, vagy szelíd folyócskák színes látványát. Varázs ez, hiszen kedvenc ragadozóink is most állnak sorban műcsalijainkért, a legdíszesebb téli köntösükben pompázó csukák sugallják belénk, hogy ne is ...

Wizard előkék pergetéshez
Megjelent: 2020. September 28. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Kétség sem férhet hozzá, hogy a ragadozóhalak eredményes horgászatában a különféle harapásálló előkéknek hatalmas jelentősége van. Sokan veszítettünk már el halat és csalit azért, mert harapásálló előke nélkül horgásztunk, vagy éppen csak annyi történt, hogy nem a megfelelőt választottuk. Azóta persze igyekszünk elkerülni a halvesztést, és a mellé járó - sok esetben tetemesnek mondható - anyagi kudarcot is. Megtanultuk, hogy a megfelelő, a ...

UL őrület: a Wizard Mini Slice
Megjelent: 2020. September 17. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A Wizard Slice fogósságáról, a vele szerzett tapasztalatokról olvashattatok már nálunk idén többször is, a balinok és harcsák körében aratott sikerekről beszámoltam nektek a korábbi írásaimban. Most viszont egy igazi újdonságot tárok elétek, a hozzám hasonló UL fanatikusok egyik leendő kedvence, a Wizard Mini Slice lesz a főszereplője mai cikkünknek.  Nagy becsben tartott Wizardos dobozom immár a minikkel kiegészülve várja a következő ...

Thrillek diadala II. rész
Megjelent: 2020. September 13. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Az első részt tehát azzal fejeztem be, hogy a nagy harcsának tényleg kell a (nagy) Thrill. Sokszor kell neki a hetes is, de a majd kétszer akkora tömeggel bíró kilences sokkal nagyobb összhangban dolgozik a harcsás felszereléssel. A biztonságot jelentő vastagabb fonott miatt muszáj feltenni a kilences Thrillt, kisebb testvérét nem lehet pont oda és akkora távra hajítani, ahova mi akarjuk.  22 centivel nagyobb mint elejtője, pontosan 192 centis és 65 kilós ...

Fedezd fel a világot: Travel spinning!
Megjelent: 2019. July 17. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Mennyire jól esik egy fárasztó nap, vagy mozgalmas munkahét után nyakunkba venni a közeli vadvizeket, távol a zúgó város zajától kiszellőztethetjük a fejünket, frissítőként hat – még rövid időre is – ha a természet pulzálásában elveszhetünk. Nem a hatalmas halakról, és nem is a határok feszegetéséről szól ez a pár könnyed órácska. Szerencsére a felszerelések, kiváltképpen a pergető eszközök háza táján tapasztalhatunk olyan ...

Hatalmas kínálat és Energofish sikerek a Horgász Show-n
Megjelent: 2019. March 08. | Forrás: Frankó Zoltán | Események/Kiállítások

Kellemes kora tavaszi időjárás volt március 1-én, amikor a Horgászshowra igyekeztünk Stál Gyula csapattársammal. A jó idő, gondoltam, nem csak a halakat, hanem a horgászokat is megmozgatja. A felszerelés hiányzó elemeinek beszerzése és az első vízparti próbálkozások ideje ez. Ennek megfelelően a Horgászshowra rengetegen látogattak ki. Az Energofish standján mindhárom nap hatalmas nyüzsgés, pörgés volt jellemző. Cégünk ezen a kiállításon is széles ...

Taroltak a Benzar csalik a 2019-es Fehován!
Megjelent: 2019. February 14. | Forrás: Frankó Zoltán | Események/Kiállítások

Fegyver, Horgász, Vadász Szakkiállítás és Vásár, mégpedig már a 26. a sorban. Tradicionális szezonnyitó esemény ez, ahová el lehet hozni az új termékeket bemutatni. Hazafelé autózva az M5-ös autópályán akaratlanul is számot vetettem a mögöttem hagyott napokról. Kissé fáradt fejjel próbáltam rendszerezni a gondolataim, bár ekkor még nem tudtam, én írok beszámolót a vásárról. Alább következzenek a csütörtöktől vasárnapig tartó börze legfontosabb ...

Ugye veled is találkozunk a 2019-es FeHoVa-n?
Megjelent: 2019. January 18. | Forrás: Szabó Bence | Események/Kiállítások

A Fehova, elvégre évek óta az új szezont megelőző első horgászkiállítás, rendre sok újdonságot tartogat a látogatók számára, hiszen a kiállítók évről évre itt mutatják be elsőként a legfrissebb termékeiket. Esetünkben sincs ez másként, sőt, nem túlzás azt állítani, hogy a 2019-es Fehován több olyan felszerelést, csalit is szemrevételezhetnek majd standunkon az érdeklődők, amelyek teljesen egyedülálló fejlesztések mind a békés-, mind pedig a ...

Ragadozók a pontyok között
Megjelent: 2018. November 20. | Forrás: Lukácsi Béla | Írások

Elsőre talán egy picit furcsa, most a PontyShow-ról lesz szó, de a Pergetők a célközönség. Történt ugyanis, hogy ebben az évben a PontyShow keretein belül megrendezésre került a Pergető Parádé, ahol az Energofish által forgalmazott pergető márkák is képviseltették magukat. A fentebb említett Energofish által forgalmazott márkák közül, talán elsőként sokaknak a Salmo jut eszébe. Ez nem véletlen, ugyanis most is hatalmas kínálattal volt kint ...

Wizard fortélyok őszre
Megjelent: 2018. October 30. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Hogy a Wizard háza táján egy percig sem állt meg év közben az élet, azt mi sem bizonyítja jobban, minthogy a pergető szezon kezdetére óramű pontossággal érkezett meg a legújabb fejlesztésű pergető bot néhány nagyon különleges plasztikcsali kíséretében. Nem volt hát kérdés, az októberi napsütés már az ET. Wizard Samurai Spinnel a kézben fogadott csónakos és parti pergető portyáimon egyaránt. A Samurai a legnagyobb méretsorral rendelkezik a ...