Keresett kifejezés: energoteam 156 találat
ET COMPETITION FEEDER REST CR 43 BOTTARTÓ

Összefogaló a 2014-es HorgászShowról
Megjelent: 2014. October 28. | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

Ismét megrendezésre került a Horgász Show, ami egy picit az aktuális év lezárása és a következő megnyitása is. Mivel a ragadozó szezon közepére esett a kiállítás, így a pergetők nagy szerepet kaptak. Természetesen a kiállításon mi is képviseltük magunkat, és most sem maradhatott el néhány érdekes újdonság. A már megszokott helyen, közel a bejárathoz találhatta meg a nagyközönség az Energofish standját. Itt találkozhattak Koós Ferenccel, ...

Vízközti match
Megjelent: 2014. October 27. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Vannak helyzetek, mikor a halak vízközt táplálkoznak és elsősorban ott foghatóak. Szilvási Szilárddal futottunk bele egy hasonló szituációba, aki Európabajnokhoz méltóan oldotta meg a feladatot, a békéscsabai Fás-tavon, ahol szinte minden Magyarországon őshonos halat megfoghatunk. Nézze most is adásunkat, a premier október 29-én 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap október 30-án 10:00-as ...

A halradarokról egyszerűen
Megjelent: 2014. October 15. | Forrás: Lukácsi Béla | Írások

Untitled Document Ma már nem egy extra dologról beszélünk, ha a halradart említjük. A legtöbb horgásznak hasznos segédeszköz, ráadásul manapság már a partról használható radarok is óriási fejlődésen mentek át. De mit is látunk a radaron és mire érdemes használnunk? Erre a kérdésre keressük most a választ, bemutatva az egyik legújabb partról is használható radart, a Vexilar Smart Phone-t. A halradar egy picit téves elnevezés, mert igazából arra ...

Paszta: a pontyok kedvence
Megjelent: 2014. October 14. | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

Régen sokan horgásztak kenyérgyurmával, vagy tésztával; ezek akkoriban eredményesek voltak, de a mai modern világban kicsit feledésbe merültek. Benzár Zsolt azok közé tartozik, akik mindent kipróbáltak és keresik az új utakat: ha úgy tetszik a paszta egy modern kenyérgyurma is lehetne, persze annál ez sokkal több, a filmből minden kiderül. Nézze most is adásunkat, a premier október 15-én 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a a Fishing and Hunting ...

Süllők a kövön!
Megjelent: 2014. September 29. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Sokaknak, még manapság is a süllő éjszakai ragadozó, pedig nappal is jól fogható, persze ehhez meg kell találnunk őket. A Salmo Hungary csapata, most egy hasonló szituációban kergeti a süllőket. A meglepetés hal most sem hiányzik a palettáról. Nézze most is adásunkat, a premier Október 1-én 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap Október 2-án 10:00-ás kezdettel láthatjuk. Természetesen ...

Matchbotos horgászat mikropellettel
Megjelent: 2014. September 22. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Benzár Zsolt pontyra horgászik kedvenc módszerével, mégpedig a matchbotos technikával. Zsolt most is rengeteg trükköt oszt meg velünk, melyekkel a hétköznapokban is eredményesek lehetünk. A ragasztott pellet pedig hab a tortán, amelynek nem tudtak ellenállni a pontyok. Nézze most is adásunkat, a premier szeptember 24-én 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap szeptember 25 -én 10:00-as kezdettel ...

Vendéghorgászat a Cetariu tározón
Megjelent: 2014. September 08. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Két profi horgászunk egymás mellett horgászik, így némi "versengést" láthatunk. Persze nem a horgászok mérték igazából össze erejüket, hanem a legjobb etetőanyagot és csalit keresték, ami az adott vízen jól működik. Módszerként mindketten feedert alkalmaztak, hogy a lehető legkisebb legyen az eltérés. Nézze most is adásunkat, a premier szeptember 10-én 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig ...

Kell egy jó botzsák!
Megjelent: 2014. September 04. | Forrás: Halmos Mihály | Tesztek

Tartós, strapabíró gyöngyvászon, ítéletnapig működő zipzár,- fogalmazhatnánk meg röviden és tömören az igényeinket, ha bottáska választásáról esik szó. Az évről évre gyarapodó horgászfelszerelés arzenálom megkívánta, hogy egy időben több botzsákot használjak. Közöttük a legidősebb, egy 18 éve vásárolt darab, mely a mai napig is maximálisan kiszolgálja az igényeimet. Fakulás, színelváltozás, szakadás nincs rajta, sőt a zipzár is ...

Benzár Zsolt tesztel
Megjelent: 2014. August 25. | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

Kevesen tudják, hogy ebben az évben a feeder világbajnokságon Benzár Zsolt végzett a negyedik helyen. Zsolt kiválóan kezeli a feederbotokat is, de igazi mestere az etetőanyagoknak és a csaliknak. Most egy kétnapos pecára kísértük el ahol számos újdonságot mutat be nekünk. Nézze most is adásunkat, a premier Augusztus 27-én 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap Június 28 -án 10:00-as kezdettel ...

Plusz 20-as ponty, feederbottal!
Megjelent: 2014. August 11. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Untitled Document Az életben és persze a horgászatban vannak céljaink, mint például az első hal megfogása. Utána jöhetnek a pontyok, majd lesznek célok: egy 10 kilogramm fölötti, vagy egy 15 fölötti. Lázár Józsi mindezeken többszörösen túl jutott már, egy ideje a 20 kilogrammos határt feszegeti. Persze ez nem annyira egyszerű feederbottal, ahol általában egy fél napos horgászatról beszélünk, és csak két bottal. Józsi azonban megoldotta, és kamera ...

Feederszett, ahogyan illik…
Megjelent: 2014. August 08. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Untitled Document Újabb hónaphoz érkeztünk, s a megszokott metódushoz híven újabb felszerelést mutatunk be a hozzátartozó kiegészítőkkel együtt. Akik lemaradtak valamilyen okból az előző hónapok kiváló szettjeiről, azoknak itt a lehetőség, hogy horgász-eszköztárukat újabb egyeddel frissítsék fel. Az Energofish csapata Gold Star, Carp Expert és Carp Hunter márkákból összeállított feeder szettje nemcsak kényelmes, de igazán eredményes halfogásra ...

SALMO KUPA 2014
Megjelent: 2014. July 29. | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

Kedves Olvasóink, alább tájékoztatjuk Önöket a 2014-es SALMO KUPA verseny részleteiről! I. forduló: 2014. szeptember 14. Balaton, Fonyód II. forduló: 2014. november 15. Kaposvár, Deseda III. forduló: 2014. november 16. Balatonboglár, Bugaszegi- tó Az egyes fordulók részletes versenykiírását az adott vízterületeken a halászati jog jogosultja határozza meg. A Salmo Kupa három fordulós páros ...

Vadvízen match bottal
Megjelent: 2014. July 28. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Nem a szó szerinti vadvízről beszélünk, hanem egy adott tó olyan részéről ahová kevesen járnak horgászni. Persze ez adódik abból is, hogy nehéz terepről van szó, nádcsomókkal tarkítva; azonban az ilyen kis vadregényes helyek, sokszor rengeteg halat rejtenek. Így a horgászat is nagyobb élményt nyújthat. Nézze most is adásunkat, a premier július 30-án 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a megújult PVTV, vagyis mostantól a Fishing and Hunting ...

Koós harcsatábor
Megjelent: 2014. July 14. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Ki ne ismerné a harcsahorgászok mesterét Koós Ferencet, aki minden évben táborokat szervez azoknak, akik jobban szeretnének elmélyülni a harcsahorgászat misztikusnak hitt világában. De mi is zajlik egy ilyen táborban? Most betekintést nyerhetünk, és közben persze néhány trükköt is elleshetünk. Nézze most is adásunkat, a premier július16-án 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap július 17 ...

Adea pontyai
Megjelent: 2014. July 01. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Folytatjuk tesztünket a Fluo adalékokkal, most Adeára látogattunk el, ahol mi mást mint a pontyokat céloztuk meg. A módszer feeder, két féle kosárral, egy hagyományossal, és egy mostanában egyre kedveltebb method kosárral, Ezekbe ráadásul két különböző etetőanyag került. Így egy érdekes összevetésnek is tanúi lehetünk. Nézze most is adásunkat, a premier Július 02-án 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a a Fishing and Hunting műsorán, az ...

A fluoadalék próbája
Megjelent: 2014. June 18. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Az utóbbi évek egyik nagy újítása a fluo anyagok elterjedése az etetőanyagok és csalik gyártása során. Persze nem mindegy milyen alapanyagot használunk fel, és hogy azt hogyan adagoljuk. Persze ehhez tesztek kellenek, most egy újabb fluo adalék próbájának lehetünk tanúi, figyeljenek, mert ezt valóban érdemes használni! Nézze most is adásunkat, a premier Június18-án 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést ...

Homokbányák ragadozói
Megjelent: 2014. June 02. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A homokbányák ideális feltételeket teremtenek a ragadozóhalaknak, éppen ezért sokszor foghatunk bennük szebb ragadozókat is. Most ezeket céloztuk meg elsősorban plasztikcsalikkal. Ismét apró, de annál hasznosabb trükkök láthatóak műsorunkban. Nézze most is adásunkat, a premier június 04-én 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a megújult PV-TV, vagyis mostantól a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap június 05-én 10:00-as ...

SZÉTSZEDTÜK: ET Zenta pergetőorsó
Megjelent: 2014. May 30. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Nem csak gyermeki "mindent szétszedő" lényünk ismételt felszínre törése miatt kaptuk darabjaira a Energo Team Zenta nevű 10 csapágyas orsóját, hanem szerettük volna megmutatni, mit is várhatunk tőle. A szezon elején több vadonatúj pergető orsó is érkezett az Energo Team kínálatába. Szép sorban be fogjuk ezeket mutatni. Elsőnek a Zenta nevű modell került terítékre. Egy nem túl nagy, 2000-es modellt választottunk ...

Spiccbot - akár gyereknapra is!
Megjelent: 2014. May 21. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A Magyar Horgász hasábjain nemrégiben volt olvasható Ferenczy Dénes gyermekhorgászatról szóló sorozata. Egyik vezető téma a megfelelő első felszerelés kiválasztása volt. A klasszikus felállás az, hogy ahány méteres a bot, annyi tagból áll A tapasztalt szakíró, és egykori jó kezű versenyző kiemelte, hogy a gyerekek első felszerelésének kiválasztásakor nagyon kell ügyelni arra, hogy ne a legegyszerűbb, ...

Benzár Zsolt pickerbottal
Megjelent: 2014. May 19. | Forrás: EnergoTeam | Írások

x Szinte mindenki ismeri már Benzár Zsoltot, aki nemzetközi szinten is elismert horgász. A mostani adásunkban egy leheletfinom feederbottal célozza meg a dévéreket. Persze a finom bothoz finomabb orsó éS persze zsinór is dukál, ami előfeltétele annak, hogy a legóvatosabb kapások se maradjanak észrevétlenül. Nézze most is adásunkat, a premier május 21-én 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a megújult PV-TV, vagyis mostantól a Fishing and Hunting ...

Kora tavaszi domolykók
Megjelent: 2014. May 06. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A lehető legegyszerűbben állítottunk össze felszerelést, azért hogy mozgékonyak is maradjunk, a domolykó horgászatához ugyanis nem árt néha helyet cserélni. Egy helyről néhány domolykó fogása után, és persze ha ritkultak a kapások tovább is álltunk. Ezzel a módszerrel egész nap fogtuk a halakat. Nézzük mi is kell egy ilyn minimál felszereléshez. Nézze most is adásunkat, a premier május 07-én 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a PV-TV ...

Piotr Piskorski az Energofish standján
Megjelent: 2014. April 21. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Hosszas szervezés után sikerült elcsábítanunk Piotr Piskorskit, a világhírű pergető horgászt a 2014-es FEHOVA Energofish standjára. Piskorski nem mellesleg a Salmo cég tulajdonosa is. Most elsősorban azoknak szeretnénk kedveskedni, akik nem tudták megnézni az előadását, nekik készítettünk egy összefoglalót a lényegesebb dolgokról. Nézze most is adásunkat! A premier április 23-án 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba a PV-TV műsorán, az ismétlést ...

A 200 éves tó csukái
Megjelent: 2014. April 07. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Egy igazán öreg tó, már rejthet hatalmas ragadozókat. Nos nekünk sikerült találnunk, kétszáz éves tavat, és megnéztük milyen a ragadozó állománya. Talán nem véletlen hogy termetes csukák kerültek elő. A következő adásunkban az itt készült felvételeket láthatják. Ismét hatalmas csukák, és praktikus tanácsok a WSB tagjaitól. Nézze most is adásunkat, a premier április 09-én 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a PV-TV műsorán, az ...

Linea EFFE Vigor: belső értékek
Megjelent: 2014. April 04. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Az olasz Linea EFFE termékeivel egyre gyakrabban találkozhatunk a vízparton. A Vigor F névre hallgató orsócsalád 30-as tagját vettük górcső alá - ezúttal szó szerint. Darabjaira szedtük, hogy technikailag is értékeljük, milyen szerkezetet kapunk ezzel az orsóval. Az orsó fémdobos, 4 csapágyas, hátsó fékes változat. Hajtókarja az orsó túloldaláról induló csavarral rögzül. ...