Keresett kifejezés: Benzár 214 találat

I. Feeder Klubcsapat Országos Bajnokság
Megjelent: 2016. September 07. | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

2016-08-30 Az idei év elején, amikor a MOHOSZ közzétette a 2016-os versenynaptárat, a sok, már-már megszokottnak nevezhető verseny mellett két újdonságnak számító megmérettetés kelthette fel az ország feeder horgászainak figyelmét. Az egyik a Method Feeder OB, a másik pedig az I. Feeder Klubcsapat Országos Bajnokság. Előbbivel egy korábbi írásomban már foglalkoztam, így a mostani bekezdésekben arról fogok írni, hogy az Energofish Feeder Team hogyan ...

Maconkai reváns
Megjelent: 2016. September 07. | Forrás: Szabó Bence | Események/Kiállítások

2016-09-08 Mikor januárban megláttam a MOHOSZ versenynaptárban, hogy az idei évben megrendezik az I. Method Feeder Országos Bajnokságot, rögtön tudtam, hogy számomra ez lesz az idei év egyik, ha nem a legfontosabb megmérettetése. Később aztán a helyzet némileg változott, hiszen lehetőséget kaptam, hogy az Energofish Feeder Team tagjaként horgásszam végig a szezont, így részt vehettem a „hagyományos" feeder ob-n, valamint megyünk az I. Klub Feeder Országos ...

Methodozás PomPommal
Megjelent: 2016. June 20. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Tavasszal érkezett meg a Benzár PomPom csali, amely érdekes új utat mutat a feeder és a method horgászoknak. Mellé természetesen a feederes eszközök kerülnek ismét terítékre. A célhal pedig mi lehetne más, mint a ponty. Tartson most is velünk, a premier Június 22-én 20:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap Június 23-án 12:30-as kezdettel láthatjuk. Természetesen csütörtök reggel már itt az Energofish videó ...

Method feederrel egyszerűen, eredményesen
Megjelent: 2016. June 15. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A változatosság jó, a változatosság kell, a változatosság gyönyörködtet. Ahogy az élet számos egyéb területén, úgy a horgászsportban is az a legcsodálatosabb, amikor a kitűzött céljainkat többféle módon van lehetőségünk elérni. Mert bizony nincs két egyforma út, de mindegyiknek megvan a maga szépsége, ami egyedivé teszi azt a számunkra. A tavasz beköszönte óta oly sokat nyúzott csúszó kosaras szerelékkel ellátott medium feederemet én is ...

Angolmorzsa és pastonchino az etetőanyagban
Megjelent: 2016. June 07. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Untitled Document A különféle adalékanyagok közül az angolmorzsának és a pastonchinonak vitathatatlan szerepe van az eredményesség szempontjából. E két rendkívül fontos adalék közül az angolmorzsát ismerik többen, a pastonchino – annak ellenére, hogy a világ minden részén hatalmas prioritása van a versenyhorgászatban hosszú-hosszú évek óta – sajnos a mai napig csak kevesen használják, pedig csalogató hatása valóban rendkívüli ...

Két feeder két horgász és a paducok
Megjelent: 2016. June 05. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Két mesterhorgász és egyben barát is, a paducok nyomába eredt, mint a cím már sejteti a mostanában egyre népszerűbb feeder technikát használták. A parton a körülmények nem éppen kényelmesek, de a sok kapás és a megfogott halak kárpótolták horgászainkat. Tartson most is velünk, a premier Június 08-án 20:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap Június 09-én 12:30-as kezdettel láthatjuk. Természetesen ...

Horgászat a Champion zsinórokkal
Megjelent: 2016. May 24. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Szilvási Szilárd Európa bajnokunk közreműködésével megszülető Champion zsinórok a feeder és pickerbotos horgászat különleges elvárásaihoz szabott horgászzsinórjainak körét gazdagítja. A jó minőségű feederes kiegészítőkre napjainkban soha nem látott igény mutatkozik. Ezért is rendkívül fontos egy-egy speciális - a horgászatot precízebbé, a szerelékkel, a hallal való kontaktust közvetlenebbé tévő - monofil zsinór ...

Pelletek, pontyok, praktikák!
Megjelent: 2016. May 19. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A bőség zavara, no meg a terjedelem szabta határok miatt előző cikkünkben csak a Benzár pelletek bemutatása fért bele, így az Energofish kínálatát színesítő további két pellet családdal jelen írásunk keretében ismerkedhettek meg. A Carp Expert Z Micro és a Champion mix változatos ízesítésű és színű pelletfajtáiból könnyedén kiválaszthatjuk az évszakhoz, a víztípushoz, vagy mederfenékhez leginkább passzoló pelleteket. Az intenzív aromával ...

Feederrel a mélyből
Megjelent: 2016. April 11. | Forrás: Energo Team | Írások

Benzár Zsolt, most egy mély vízi feederezés trükkjeit mutatja be nekünk. Méghozzá a Zetelaki tározó gyönyörű környezetében, ráadásul most láthatjuk elsőként a legújabb All-around feederbotját Zsoltnak, amely 5 spiccel lesz kapható, és szinte minden feederes feladatot megoldhatunk vele. Tartson most is velünk, a premier április 13-án 20:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap április 14-én 12:30-as kezdettel ...

HORGÁSZSHOW 2016, tavasz
Megjelent: 2016. March 28. | Forrás: Energo Team | Írások

Ma már a vízparton üldözik a halkat, és kipróbálják a HorgászShown látottakat, a megvásárolt eszközök pedig kipróbálásra kerültek. Három nap, hatalmas érdeklődés, izgalmas programok, sok-sok kiállító, rengeteg újdonság és felhőtlen kikapcsolódás. Ez volt az idei Tavaszi HorgászShow! A legközelebbi kiállításig őszig kell várni, persze hogy addig sem maradjunk kiállítási élmény nélkül, elevenítsük fel a HorgászShow pillanatait, a mi ...

Erőgumis feederes szerelék a gyakorlatban
Megjelent: 2016. March 25. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Untitled Document A felmelegedő vizeink varázsütésre elevenednek meg a tavasz első hónapjában. Ahhoz, hogy a keszegek mellett a be-beugró pontyok megfogására is esélyünk legyen, bizony a finomra hangolt szereléket ennek megfelelően át kell némileg hangolnunk. A legfontosabb tehát az, hogy a feederes-pickeres végszerelékünk érzékenységéből semmit ne áldozzunk fel, mégis alkalmas legyen a nagyobb erőhatások leküzdésére, hogy a vékony horogelőkénk ...

Pontyos évkezdés
Megjelent: 2016. March 23. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A március elejei célzott pontyirányos horgászatok ötven százalékos sikere soha nem szegte kedvemet. A lassan melegedő víz, a meghatározó széljárás és a nálunk oly gyakori változó fronthatásai bizony joggal redukálták eddig is a vízparton töltött hosszú órák eredményességét. A betliért mindig kárpótolt viszont egy-egy jól eltalált nap, amikor a megválasztott felszerelés-csali-időjárás pozitív hármas hatása mellé szegődött némi szerencse ...

ÚJRA HORGÁSZSHOW
Megjelent: 2016. March 17. | Forrás: Energo Team | Írások

Immár ötödik alkalommal kerül megrendezésre Magyarország legizgalmasabb horgászeseménye a Horgász Show, 2016. március 18. és 20. között Budapesten, a SYMA Rendezvény és Kongresszusi Központ „A" pavilonjában. Ahogy már az előző években is megtapasztalhatták a látogatók, ez a rendezvény nem csak egy hagyományos kiállítás lesz, hanem annál sokkal több! Együtt a legnagyobb sztárok, a legújabb trendek, a The Fishing and Hunting Channel ...

Bojlistopperek a gyakorlatban
Megjelent: 2016. March 03. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Előző cikkünkben a bojlis kiegészítőket vettük alaposan szemügyre, a praktikus és hasznos bojlifúrók és fűzőtűk használatával ismerkedhettünk meg. Jelen cikkünk pedig a kemény csalik, tehát a bojlik és pelletek leghatékonyabb rögzítési eszközeit vesézi ki. A Kamasaki cég gyártásában a színes esernyő és kukorica alakú stopperek mellett megtalálhatók ...

FEHOVA 2016!
Megjelent: 2016. February 26. | Forrás: Energo Team | Írások

Évente több horgászkiállításon vehetünk részt, de FeHoVa csak egy van. Ráadásul minden évben ez az első nagy horgászkiállítás, így nem véletlen, hogy a már tavaszodó időben évről évre rengeteg horgász látogat ki erre a kiállításra. Az Energofish rendületlenül részt vesz ezen a kiállításon, és a már megszokott és jól bevált termékeken kívül próbál olyan termékekkel előrukkolni, amelyek meghatározóak lehetnek a magyar vagy akár ...

A törősziták jelentősége a horgászatban
Megjelent: 2016. January 18. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Legyen szó a békés halas horgászat bármelyik módszeréről, az alkalmazott etetőanyagok megfelelő előkészítéséhez a törősziták nélkülözhetetlen fontossággal bírnak. A versenyhorgászok mellett a hobbijukat nagy szenvedéllyel űző, minden részletnek figyelmet szentelő pecások körében is kulcsfontosságú a halfogás eredményességét alapvetően meghatározó gyakorlat, az etetőanyagok gondos kiválasztása mellett annak legprecízebb bekeverése és ...

Év végi összegzés
Megjelent: 2015. December 29. | Forrás: Deli Ibolya és Szilvási Szilárd | Írások

Itt az ideje, hogy visszanézzünk a lassan-lassan mögénk kerülő 2015-ös esztendő eseményeire. Mozgalmas, küzdelmes és igen emlékezetes év van mögöttünk. Sikerekben, kudarcokban egyaránt volt részünk, de a képeket válogatva szerintem a mérleg inkább a siker felé billen. A legszebb pillanatok egyike Hosszú előkészületi munka után végre polcokra kerültek a Champion etetőanyagok és pelletek.x ...

A 2015-ös év legszebb pillanatai
Megjelent: 2015. December 23. | Forrás: Energo Team | Írások

Ismét röpültek a hetek és a hónapok, és megint eltelt egy év. Ismét rengeteg kalandban volt részünk, kettős érzelemmel vettük tudomásul, hogy horgászaink egyre profibbak, és egyre kevesebbet hibáznak, ez egyfelől jó, másfelől ha az év végi bakikat keressük hiányérzetünk lehet. Éppen ezért az év végi adásunkat, most a legsikeresebb termékeink, és legszebb fogásaink köré építettük. Tartson most is velünk, a premier December 23-án ...

HorgászShow 2015, ősz
Megjelent: 2015. October 29. | Forrás: Energo Team | Írások

Befejeződött az őszi HorgászShow. Ismét sikerült számos újdonságot bemutatnunk, amelyekre nagy érdeklődés. Aki nem tudott eljönni, annak némi ízelítőt nyújtunk ezekből és a kiállítás életképeiből. Természetesen sztárhorgászaink ismét képviseltették magukat, és előadásaikkal színesítették a programot. Benzár Zsolt, Szilvási Szilárd, Bokor Károly, Koós Ferenc és nem utolsósorban, Lukácsi Béla és Dr. Kovács Adrián páros volt az ...

Pontyra finoman
Megjelent: 2015. October 15. | Forrás: Energo Team | Események/Kiállítások

Ebben a videóban azt láthatjuk, hogy egy telepített tavon, ahol egyre óvatosabban táplálkoznak a potykák, egészen apró trükköket alkalmazva lehetünk eredményesek, most a végszerelék végletekig kikönnyítése volt a kulcs. No meg persze ismét volt némi etetőanyag és hozzá tartozó apró trükk is, egyenesen Benzár Zsolttól. Tartson most is velünk, a premier Október 14-én 20:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig ...

Hogy kicsoda POM POM?
Megjelent: 2015. October 12. | Forrás: Treznyák Tibor | Írások

A horgászat során kiemelt jelentőséget kell tulajdonítanunk az etetőanyag és a csali aromázottságának. Tavasszal és ősszel, a felmelegedő és lehűlő vizekben jobb eredményeket érhetünk el, ha az általunk felkínált csali kicsit intenzívebb aromával rendelkezik. Milyen hatást érhetünk el akkor, ha ez a csali szinte csak aromából áll? Erre a kérdésre adunk most választ! Használjunk bármilyen csalit is, a horgászat eredményessége már a ...

Method pelletek tesztelése
Megjelent: 2015. September 15. | Forrás: Energoteam | Események/Kiállítások

Minden saját márkás termékünket hosszasan teszteltetjük, lehetőség szerint az adott horgászmódszer ismert szaktekintélyeivel, mielőtt a boltok polcaira kerülnének. Benzár Zsolt számos „teszthorgászatot" is a háta mögött tudhat. Ezen a héten adásba kerülő videónkban megnézhetitek, milyen hatással volt Zsolt és a kipróbált method pelletek a pontyokra! Ne szegje kedveteket az első 3 ponty! Nézzd most is adásunkat! A premier szeptember 16-án ...

Feederből jeles! Bemutatjuk a Kamasaki Super Feeder szettet
Megjelent: 2015. August 26. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A nyárutó közeledtét mi sem jelzi jobban, mint a nagytestű halak egyre nagyobb számban történő megjelenése vizeinken. Horgászsikerek tekintetében talán a legjobb hónapok jönnek, melyeket nem érdemes a régi, leselejtezésre váró felszerelésekkel kezdeni. A pikkelyesek év végi nagy rohamára fel kell készülni, ehhez kínálunk egy olyan feederes összeállítást, mellyel álló és folyóvízen egyaránt eredményesek lehetünk. A sikert a kiváló bot-orsó ...

Óriási siker az Efttex kiállításon!
Megjelent: 2015. June 18. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A múlt hétvégén megrendezett Forma 1-es futamon a Manor Marussia két versenyzője végzett az élen, vagyis Will Stevens, és Robert Mehri! Kicsit furcsán hangzik a hír, és ha valóban igaz lenne, mindenki felkapná a fejét! Hogyan történhetett ez meg, mit találtak ki? Nekünk is van hasonló hírünk, az Energofish két termékének az Efttex kiállításon a Soft/Dough Bait kategóriában az első két helyet sikerült megszereznie. A díjak értékét még növeli, ...