Keresett kifejezés: team 210 találat

Óvatos kárászok
Megjelent: 2017. January 04. | Forrás: EnergoTeam | Írások

2017_01_04 A kárászok a horgászok első halai között szerepelnek, sokaknak most is nagy kedvence a kora tavaszi horgászatoknál. A sekély kristálytiszta vízben a halak nagyon óvatosak, de különböző fortélyokkal sikerül őket horogra csalni, a spiccbotos és a match módszer erre tökéletes. Tartson most is velünk, a premier január 4-én 20:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap Január 5-én 12:30-as kezdettel láthatjuk. ...

Energofish magazin
Megjelent: 2016. December 19. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Legújabb műsorunk havonta fog jelentkezni, érdekes témákkal, összefoglalókkal, ajánlatokkal, játékokkal. Tartson velünk az első adástól, amiben a horgásznagykövetek találkozójáról, a Desedán megrendezett Salmo kupáról, az ebben az évben alakult Energofish Feeder Teamról, Szilvási Szilárd VB beszámolójáról lesz szó és visszatekintünk az őszi Horgász Showra, valamint a pergető szezon egy nagy újdonságáról is beszélünk. Végül játékkal ...

Csizmában a legnagyobb hidegben is

A horgászat alatti komfortérzetünk nagyban hozzájárul ahhoz, hogy milyen élményekkel távozunk a vízpartról. Ha nem szépen parkosított halastavon vagyunk éppen, hanem elevenebb élményekre vágyunk, bizony a vízálló lábbeli ez egyik legjobb barátunk. Kézenfekvő megoldás egy csizma használata, melybe a megérkezés után csak belebújunk és kezdődhet is a „tánc". Régebben erre egyszerű gumicsizmát használtunk, mely nyáron egy esőzés utáni felpuhult ...

Dunai márnák nyomában
Megjelent: 2016. December 16. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A folyóvizek izomkolosszusai, a márnák bizony minden horgász szívét képesek megdobogtatni. Horogra kerítésük, tartózkodási helyük felderítése nem kevés tapasztalatot igénylő feladat, szákba terelésük, kifárasztásuk, pedig igazi férfimunka, mely fizikai erőnlétet és némi rafináltságot is igényel. Le kell szögeznünk tehát, hogy a márna célzott horgászatára alaposan fel kell készülni, mely a helyválasztással indul és a kellőképpen erős, de ...

MI LEGYEN AZ AJÁNDÉK-AJÁNDÉK ÖTLETEK KARÁCSONYRA 5.
Megjelent: 2016. December 14. | Forrás: Nagy Levente | Írások

2016-08-30 ldeje figyelmet fordítani családtagjainkra, szeretteinkre, barátainkra. Lassan azon is elkezdünk gondolkodni, milyen ajándékkal lepjük meg őket, hiszen mindannyian tudjuk: adni jó. Felemelő érzés, amikor azt tapasztaljuk, hogy valakinek sikerült örömet szereznünk. Ez azonban nem egyszerű feladat, hiszen nehéz kitalálni, szeretteink milyen ajándéknak örülnének igazán. Egy dolog biztos: ha valakit a hobbijához kötődő ajándék várja a karácsonyfa ...

MI LEGYEN AZ AJÁNDÉK-AJÁNDÉK ÖTLETEK KARÁCSONYRA 2..
Megjelent: 2016. December 12. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Itt az ideje figyelmet fordítani családtagjainkra, szeretteinkre, barátainkra. Lassan kezdjünk el gondolkodni azon, milyen ajándékkal lepjük meg őket, hiszen mindannyian tudjuk: adni jó. Felemelő érzés, amikor azt tapasztaljuk, hogy valakinek sikerült örömet szereznünk. Ez azonban nem egyszerű feladat, hiszen nehéz kitalálni, szeretteink milyen ajándéknak örülnének igazán. Egy dolog biztos: ha valakit a hobbijához kötődő ajándék várja a karácsonyfa ...

Duplakukac HE első horgászversenye!
Megjelent: 2016. November 07. | Forrás: Duplakukac | Események/Kiállítások

Nap mint nap hallani, hogy tavasztól őszig, szinte minden hétvégére jut egy horgászverseny. Bátran állíthatom, hogy szinte minden horgász megtalálhatja a szenvedélyének megfelelő versenykategóriát, még azok is, akik nem szeretnek versenyezni, de a hangulatért és a barátokért mégis elmennek, hiszen kipróbálhatják a „titkos" csalikat és etetőanyagokat. Egy baráti beszélgetés ötlete valósult meg idén nyár végén. A Duplakukac ...

A legfinomabb októberi meccs
Megjelent: 2016. November 03. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A telet idéző októberi időjárás a legfinomabb szerelék alkalmazását követelte meg a matchboton is. A vizek hőmérsékletének drasztikus csökkenése a legtöbb békés halat megviselte, fogásukhoz az ilyentájt még jól működő bevált szerelékeket, technikákat és a csali felkínálást el lehetett felejteni. A hirtelen 10 fokosra hűlő víz igencsak komplikálttá tette a halfogást, rettentően figyelni kellett a vízbe juttatott etetőanyag és élő csali ...

Maros új arca
Megjelent: 2016. October 24. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Untitled Document Két értelemben is vehetjük a címet, hiszen a Maros folyót egy kicsit új oldaláról mutatjuk meg, illetve Jéger Szabolcs most horgászik először ezen a szakaszon, így joggal mondhatjuk. - Új arc a pályán. A Maros nagyon változatos tud lenni, egy adott szakasz teljesen más halfajt tud megtartani. Most egy fölsőbb szakaszt vallatunk meg, a célhalak pedig a keszegek. Tartson most is velünk, a premier október 26-án 20:00-kor kerül adásba a ...

Őszi HorgászShow 2016
Megjelent: 2016. October 20. | Forrás: EnergoTeam | Írások

2016-08-30 Kicsit már a következő évre készülünk, de még nem ért véget a 2016-os esztendő, ebben a hangulatban telt az idei Őszi Horgászshow. Voltak újdonságok, amelyek még bőven erre az évre szóltak és voltak olyanok is amelyek, már a tavaszt célozták meg. Nézzük milyen volt a kiállítás az Energofish szemszögéből! Nagy érdeklődés övezte a Horgász Aukciót, ahol akár az eredeti árának töredékéért is vihettek haza értékes ...

Melyiket válasszam? - Legyen WIZARD SKILL!
Megjelent: 2016. October 17. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Melyiket válasszam? - Legyen WIZARD SKILL! Egy jó horgászbolt legfontosabb ismérve (legalábbis az kellene legyen), hogy a kiszolgált vásárlók elégedetten hagyják el a helyiséget, majd elégedetten is térjenek vissza. Ehhez természetesen szükségesek azok a termékek, melyek a mai modern világ igényeit mind minőségben, mind pedig ár-érték arányban kielégítik. Kicsit túlzással és viccel fűszerezve, olyan világban élünk, ahol nekünk, embereknek minden ...

Csurgó keszegei
Megjelent: 2016. October 11. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A Fehérvárcsurgói-tározónak kiváló halállománya van, híres a harcsáiról, pontyairól de szép keszegállománya is van a tónak. Az utóbbiakat vettük célba egy szó szerint viharos horgászat során. A Energofish Feeder Team legújabb tagja Szabó Bence szerepel mostani adásunkban, aki már elsőre kiválóan megoldotta a feladatot, köszönhetően a jól összeállított felszerelésnek, és jól megválasztott etetőanyagnak. Tartson most is velünk, a premier ...

Feederezés Aradon
Megjelent: 2016. September 26. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Arad belvárosában a Maros folyó legnépszerűbb szakaszán! A népszerű feeder módszer, amely minden évszakban működik. Bogdan Vuculescu próbált szerencsét, aki hasznos trükökket mutat be nekünk. Tartson most is velünk, a premier Szeptember 28-án 20:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap Szeptember 29 -én 12:30-as kezdettel láthatjuk. Természetesen csütörtök reggel már itt az Energofish videó galériájában is ...

Mitől fogós egy plasztik?

Ezt a kérdést kutatta és elemezte a két profi pergető horgász Lukácsi Béla és Dr Kovács Adrián, mikor megalkotta a legújabb, L&K terméket, a Soft Lures családba tartozó legújabb plasztikokat. Valóban mitől ennyire fogósak, és mitől tud egy plasztik fogós lenni? Béla és Andrián elmondása szerint, már 20 éve használják a plasztik csalikat és ez idő alatt végig követhették a plasztikok fejlődését, és számos olyan apró trükk felhalmozódott ...

A legfinomabb bolognai
Megjelent: 2016. September 20. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A folyóvízi úszós horgászat legélvezetesebb, és egyben legeredményesebb műfaja a bolognai botos horgászat. Mai cikkünkben az Energo Team három legújabb hosszú gyűrűs botját mutatjuk be, hasznos gyakorlati tapasztalatokkal, és persze szebbnél szebb dunai halakkal megfűszerezve. Az új bolók mind a Slim vonalhoz tartoznak Az új bolognai botok neveinek előtagja nem véletlenül viseli az angol slim szócskát. A magyarul, vékony, karcsú jelző ...

A spiccbotos horgászat lehetőségei
Megjelent: 2016. September 13. | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

A spiccbotos horgászat a legegyszerűbb módszer talán a horgászatban, persze vannak határai, mert egy jobb ponty a rövid zászlón könnyen megtéphet bennünket. Természetesen ezeket a határokat kinyújthatjuk, ha ismerünk pár trükköt. Nos, szinte szó szerint megnyújtottuk a spicc botot, a részleteket pedig megtudhatod a legújabb adásunkból. Tartson most is velünk, a premier Szeptember 14-én 20:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ...

I. Feeder Klubcsapat Országos Bajnokság
Megjelent: 2016. September 07. | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

2016-08-30 Az idei év elején, amikor a MOHOSZ közzétette a 2016-os versenynaptárat, a sok, már-már megszokottnak nevezhető verseny mellett két újdonságnak számító megmérettetés kelthette fel az ország feeder horgászainak figyelmét. Az egyik a Method Feeder OB, a másik pedig az I. Feeder Klubcsapat Országos Bajnokság. Előbbivel egy korábbi írásomban már foglalkoztam, így a mostani bekezdésekben arról fogok írni, hogy az Energofish Feeder Team hogyan ...

Maconkai reváns
Megjelent: 2016. September 07. | Forrás: Szabó Bence | Események/Kiállítások

2016-09-08 Mikor januárban megláttam a MOHOSZ versenynaptárban, hogy az idei évben megrendezik az I. Method Feeder Országos Bajnokságot, rögtön tudtam, hogy számomra ez lesz az idei év egyik, ha nem a legfontosabb megmérettetése. Később aztán a helyzet némileg változott, hiszen lehetőséget kaptam, hogy az Energofish Feeder Team tagjaként horgásszam végig a szezont, így részt vehettem a „hagyományos" feeder ob-n, valamint megyünk az I. Klub Feeder Országos ...

Csillag-tó aranyhalai
Megjelent: 2016. August 30. | Forrás: EnergoTeam | Írások

2016-08-30 Ezzel az alkalommal a Csillag-tóra látogatunk el Szilágyi Zsolt társaságában, ahol gyönyörű koi pontyokat lehet fogni. Természetesen most sem maradhatnak el az újdonságok, a Benzár kukoricák mellet további meglepetéseket láthat majd a videóban. Tartson most is velünk, a premier augusztus 31-én 20:00-kor kerül adásba a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap, szeptember 1-én 12:30-as kezdettel láthatjuk. Természetesen csütörtök ...

Hidegvízi pontyok
Megjelent: 2016. August 15. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Benzár Zsolt, a method technikával célozza meg a pontyokat, egyben bemutatja legújabb Allround feederbotját és a POM-POM csalit is, amely egy pici trükkel lebegővé is varázsolható, a műsorból minden kiderül. Tartson most is velünk, a premier augusztus 17-én 20:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap augusztus 18-án 12:30-as kezdettel láthatjuk. Természetesen csütörtök reggel már itt az Energofish videó ...

Óvatos süllők
Megjelent: 2016. July 29. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A Raduta-tározó sokak által ismert víz, amelynek kiváló a ragadozó állománya: esősorban süllő és sügér, de akad bőven meglepetés is pergetés közben. A tározó süllő állománya olykor rendkívül agresszívan támadja a csalikat, de van hogy óvatosabbak. Ez az adás inkább az óvatosságról szól. Tartson most is velünk, a premier augusztus 3-án 20:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap, augusztus 4-én ...

Sügerek nyomában a Duna-deltában
Megjelent: 2016. July 04. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A Duna-delta rendkívül látványos és rejtelmes is egyben. Az egyik ragadozó, ami nagy számban fogható és horgászata aktív és élvezetes, az a sügér. Mostani adásunkban is őket kergetjük pergető bottal a kezünkben. Két típusú csalival keressük őket: az egyik csoport a wobblerek, a másik pedig a plasztik csalik. Tartson most is velünk, a premier július 6-án 20:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap július ...

Methodozás PomPommal
Megjelent: 2016. June 20. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Tavasszal érkezett meg a Benzár PomPom csali, amely érdekes új utat mutat a feeder és a method horgászoknak. Mellé természetesen a feederes eszközök kerülnek ismét terítékre. A célhal pedig mi lehetne más, mint a ponty. Tartson most is velünk, a premier Június 22-én 20:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap Június 23-án 12:30-as kezdettel láthatjuk. Természetesen csütörtök reggel már itt az Energofish videó ...

Két feeder két horgász és a paducok
Megjelent: 2016. June 05. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Két mesterhorgász és egyben barát is, a paducok nyomába eredt, mint a cím már sejteti a mostanában egyre népszerűbb feeder technikát használták. A parton a körülmények nem éppen kényelmesek, de a sok kapás és a megfogott halak kárpótolták horgászainkat. Tartson most is velünk, a premier Június 08-án 20:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap Június 09-én 12:30-as kezdettel láthatjuk. Természetesen ...