Keresett kifejezés: Lukácsi 23 találat

A domolykózás rejtelmei
Megjelent: 2014. February 03. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Nem árt időben felkészülni a tavaszra, ezért most egy igazi vadvízi domolykópergetős adással örvendeztetünk meg benneteket! A két profi horgász Lukácsi Béla, és Dr. Kovács Adrián kalauzol bennünket el gyönyörű tájakra ahol kapitális domolykók lapulnak a kristálytiszta vízben. Tartsatok velünk! Február 5-én 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a PV-TV műsorán az ismétlést pedig másnap február 6-án 10:00-as kezdettel láthatjuk. Természetesen ...

Ötös Thrill és a balinok
Megjelent: 2013. December 02. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Sok horgásznak nem kell bemutatni a Salmo Thrillt, azonban kijött a legkisebb verzió az 5 centiméteres változat, amelyről érdemes szót ejteni. Ehhez a Tiszára utaztunk el egy igazi vérbeli profival, Lukácsi Bélával aki mestere a Salmo csaliknak. A legkisebb Thril életre kelt kezében, ráadásul ismét elmond nekünk néhány trükköt amelyekkel eredményesebbek lehetünk a hétköznapi horgászataink során. Nézze most is műsorunkat! December 04-én 17:30 kor és ...

Harcsák a Tiszán
Megjelent: 2013. September 02. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Ha harcsahorgászatról van szó, sokunknak az Ebro, vagy a Pó folyó jut eszébe. Pedig nem kell messze menni egy élményszámba menő horgászathoz, ezt bizonyítja a Salmo Hungary csapata, akik a Tiszán fogtak gyönyörű harcsákat, ráadásul mindezt pergetve. Lukácsi Béla és Kovács Adrián tanácsai megszívlelendőek, persze csak akkor, ha valaki valóban szeretne harcsát fogni. ...

Télen is éjszaka?
Megjelent: 2013. January 03. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Köztudott, hogy számos ragadozófajunk szívesen táplálkozik éjszaka, s ezt mi horgászok sem hagyhatjuk figyelmen kívül. Nyáron kellemes a hűs időben az éjszakai horgászat, de kevesen gondolnák, hogy télen is igen eredményes lehet a sötét időszak. Sajnos a hideg hónapokban koránt sem olyan kellemes az időjárás. ...

Az én top 8 listám a Salmo csalik közül
Megjelent: 2012. November 05. | Forrás: Lukácsi Béla | Írások

8 kedvenc Sokan szeretnék tudni (köztük én is) hogy melyik, vagy melyek azok a csalik, amit érdemes a dobozunkba rakni, na és persze a lehetõ legeredményesebbek vagyunk velük. Ha elkezdjük sorra szedni, akkor nincs megállás, csak folyamatosan telik a dobozunk, és azt vesszük észre, már nem tudjuk mennyi wobblerünk van. Persze ezeket nem használjuk ki, éppen ezért ...

A Pó folyó visszavár – második rész
Megjelent: 2012. June 01. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Elérkeztünk horgásztúránk második hetéhez… hátunk mögött hét fárasztó éjszaka. Mérlegre tettük a dolgokat, de sajnos a több rontott kapás mellett, csupán egyetlen hal szólt a javunkra. Szerencsére ez nem szegte kedvünket, pozitívan álltunk a dolgok mellé és csak előre tekintettünk, hisz tudtuk, hogy ...

A Pó folyó visszavár – első rész
Megjelent: 2012. May 25. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Négy évvel ezelőtt az interneten találtam rá Kis József nevére, aki szállás- és horgászati lehetőséget hirdetett a Pó folyón és annak deltájában. Ajánlata nagyon felkeltette akkor érdeklődésemet, olyannyira, hogy 2009 nyarán barátaimmal és párommal, egy kirándulással egybekötött ...

Az olasz meló – Bujkáló halak
Megjelent: 2011. October 17. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

áta Több szempontból is érdemes volt elutaznom Olaszországig, hogy megkeressem a nagybajszú kedvenceimet. Élményekkel telve tértem haza, de ami számomra a legfontosabb volt, hogy az itthoni vizeken szerzett pergetõs tapasztalataimat ott is próbára tegyem. Kíváncsi voltam, hogy az ottani harcsák úgy viselkednek-e, mint a hazaiak. A hazai viszonyokhoz mérten jobb ...

Az olasz meló – Felszíni halak
Megjelent: 2011. October 14. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Talán nem tűnik túlzásnak az az állítás, miszerint a harcsa az a hal, amelynek a horgászatát a legtöbb mítosz övezi, a legtöbb utánajárást igényel, és a legszélesebb skálán mozog a megfogására alkalmas módszerek száma. Mindamellett, hogy minden módszerrel szívesen horgászom e nagytestű ragadozóra, ha ...

Újra a Pó Deltában - 3. rész
Megjelent: 2011. July 25. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Ígéretemhez hűen, a folytatásban kiemelnék néhány fontos dolgot, mellyel szembesülnünk kellett, és mellyel együtt kellet élnünk az ott töltött tíz nap alatt. A harcsapergetés, pláne egy ilyen horgászvízen, hol bármelyik dobásban benne lehet egy ötven, vagy akár egy száz kilós harcsa, csapatmunkára van, volt szükség. ...

Újra a Pó-deltában - 2. rész
Megjelent: 2011. July 22. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Mielőtt rátérnék az éjszakai pergetésre és folytatnám élménybeszámolómat, fontosnak tartok tisztázni néhány dolgot! Mindannyian már többéves pergetői tapasztalattal rendelkezünk viszont a harcsapergetésben még „tanoncok" vagyunk, így aki konkrétumokat próbál leszűrni soraimból annak tudnia kell, hogy ...

Írország - télen
Megjelent: 2011. February 23. | Forrás: Bodnár Zoltán | Írások

Már nagyon vártam, hogy tudjak írni egy aktuális cikket az Írországi csukahorgászatról. Különös, de itt - ugyanúgy, mint kis hazánkban -, az elmúlt fél évben nagyon sok váratlan meteorológiai jelenség történt. Otthon a rendkívüli hőingadozásokról láttam híreket, míg itt a kellemetlen hosszantartó ...