Keresett kifejezés: STRONG 350 találat

Valami új kezdete! – I. Energofish Feeder Race
Megjelent: 2017. September 20. | Forrás: Szabó Bence | Írások

2016-08-30 Tavaly januárban, amikor létrejött az Energofish feeder csapata, még mi magunk sem gondoltuk, hogy szűk másfél év alatt mennyi minden fog velünk történni. Belekóstoltunk a „profik" világába, sorra gyűjtöttük az értékes tapasztalatokat a rangosabbnál rangosabb versenyeken. Aztán az idén úgy gondoltuk, hogy kipróbáljuk magunkat valami egészen új dologban is, mégpedig a versenyszervezésben! Az ötletgazda Jéger Szabolcs és Lukácsi Béla ...

Methoddal kapitális halakra
Megjelent: 2017. August 31. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A pontycsalik sűrűjében egyre nehezebb eligazodnunk, sokunkban fogalmazódik meg a kérdés napi szinten, hogy a tucatnyi természetes alapú, vagy mesterséges horogcsalik közül melyek felelnek meg arra az esetre, ha egyértelműen a ponty szelektív horgászata a cél, és azon belül is a kapitális egyedek horogra csábítása. A bojlis vonal adta lehetőségeket talán nem kell bemutatni, de mi a helyzet akkor és hogyan járunk el helyesen, ha feederrel szeretnénk ...

Bolognai bottal folyókon
Megjelent: 2017. August 08. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

2017-08-08 A nyári szezon legkellemesebb időtöltése sokunk számára a hosszú gyűrűs bottal történő úsztatás. A rekkenő hőségben felüdülést jelent vízben állva bolognai bottal horgászni, hátha még paducok, márnák fárasztásával van spékelve a dolog, azt hiszem nem is kívánhatnánk magunknak kellemesebb felfrissülést. Ennek apropóján mutatnánk be nektek a tavalyi esztendőben debütáló karcsú és pillekönnyű Slim bolók néhány legendásan jó ...

Az ezüstérem története – beszélgetés Benzár Zsolttal
Megjelent: 2017. July 06. | Forrás: Szabó Bence | Írások

2017-07-06 Június utolsó hétvégéjén rendezték a VII. Feeder Világbajnokságot Portugáliában, melyen ezúttal 22 ország legjobb feederesei mérték össze erejüket. A verseny hihetetlenül izgalmas volt, egészen minimális különbségeken múlott az, hogy ki örült éremmel a nyakában és ki távozott csalódottan a verseny végén Európa egyik legnyugatibb országából. Az egész héten át tartó edzések és a kétnapos verseny végén Olaszország horgászai ...

Versenyeink – 2017 Top Mix-Preston Feeder Kupa, Balatonújlak
Megjelent: 2017. June 28. | Forrás: Szabó Bence | Írások

2016-08-30 Alighogy véget ért a Tubertini Kupa Szegeden, a Maty-éren, máris lehetett készülni az újabb megmérettetésre, a Top Mix-Preston Feeder Kupára, amely a ranglista második állomása volt idén. A versenyt, a szokásoknak megfelelően, a Balatonújlak melletti Mária-csatornán rendezték. Nem kertelek, nem a Mária a szívünk csücske. Nagyon nem. Ugyanakkor ez is egy olyan pálya, ahol sokat lehet tanulni és fejlődni, még akkor is, ha a sorsolásnak itt jóval ...

Versenyeink – 2017 Lantos Mix-Nevis Feeder Kupa, Tiszakécske

Az, hogy ismeretlen vízre megyünk versenyezni, egyáltalán nem újdonság számunkra. Közeledve az első teljes szezonunk vége felé, lassan, de biztosan eljutunk minden olyan versenypályára, ahol a rangos pontszerző versenyeket rendezik. A tiszakécskei Tisza-holtágon azonban korábban még nem jártunk. Rengeteg pozitív véleményt és tapasztalatot hallottunk erről a gyönyörű vízről, így izgatottan vártuk, hogy végre horgászhassunk is rajta! Alkalmat adott ...

VI. Energofish Kupa Deseda
Megjelent: 2017. May 02. | Forrás: Kaposvári Sporthorgász Egyesület | Események/Kiállítások

Hazai győzelmet hozott a VI. Energofish Kupa. Az idei desedai erőpróba jellegét jól mutatja, hogy egyik reggelre mínusz két fokig süllyedt a hőmérő higanyszála. A harcsák népe is inkább csak ifjakat küldött mutatóba ... A horgászbarátságok ugyanis jól állták az időjárás viszontagságait és a névadó szponzor ezúttal is kitett magáért. Ráadásul vasárnap négy Bélának a fülét is meghúzhatták a résztvevők, bár egy termetesebb halnak minden ...

Energofish magazinajánló
Megjelent: 2017. April 25. | Forrás: Energo Team | Írások

Ismét itt az újabb Energofish Magazin, nézzük a tartalmat mit várhatunk. visszatekintünk a kiállításokra, egy tavaszi spiccbotos kárászozást is láthatunk a Tisza-tavon. Praktika sem marad el Halmos Mihály egy egyszerű trükköt mutat be arra, hogyan varázsolhatunk fehér csontiból sárgát. A játék előtt pedig nekiveselkedünk egy autónak, és teszteljük mit bír a Koós orsó bot és zsinór hármasa. Tartson most is velünk, a premier április16-án ...

Orsópróba: Long Cast Neo Feeder 6000
Megjelent: 2017. April 20. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

2017-04-20 Akár honnan is nézzük, nem megszokott az a tendencia, hogy egy szezonon belül több orsótípus is megjelenjen egy márkán, sőt egy azonos kategórián belül. A Carp Expertnél fedezhettük fel ezt a nem mindennapi áttörést. Nemhogy egy éven belül, de valóban azonos időben, egyszerre négy remek orsó is napvilágot látott az újdonságnak számító Neo családban. A Neo Feeder, Neo Runner és Neo Long Cast 10000 mellett a mai írásunkban a finomszerelékes ...

Streetfishing
Megjelent: 2017. April 18. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Ha 2015-ben, a Wizard pergető botcsalád megjelenésekor nekem valaki azt mondta volna, hogy még a Wizard Drop Shot-nál is könnyebb, élvezhetőbb bot fog megjelenni a Wizard családon belül, alighanem hangosan felnevettem volna. Magam sem gondoltam, hogy az UL kategória legfelső határát súroló mércét fokozni lehet. A képlet úgy látszik csak nekem volt bonyolult. A tervezők ígéretes receptet húztak elő a fiókból és gondoltak egy merészet: végy egy ...

Feeder generáció: Carp Expert Feeder Neo orsó
Megjelent: 2017. April 06. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

2016. különös év volt az orsógyártás történetében, a fejlesztők a feeder orsók új generációját alkották meg, a mai napig óriási népszerűségnek örvendő Double Speed személyében. Egy orsó akkor nyújt kiemelkedőt, ha valóban ki tudjuk használni az általuk nyújtott pluszt, a horgászatban ugyanis csak akkor lehetünk egyre jobbak, ha eszközeink minden létező előnyét a magunk javára tudjuk fordítani. Úgy látszik, nincs tavasz meglepetés ...

Energofish magazin, Február
Megjelent: 2017. February 14. | Forrás: EnergoTeam | Írások

2017-01-19 Elérkeztünk az újabb magazinunkhoz. A mostani magazinban, megnézzük mi a helyzet a kormoránok háza táján, Szabó Bencével előkéket kötünk a tavaszi időszakra, körbejárjuk a sötét etetőanyag előnyeit, és a tél utolsó pillanatait egy menyhalas pecával töltjük el, de közben ismét figyelünk egy picit a komfort érzetünkre is. A tavaszi időszakra pedig egy orsó tisztítási praktikával készülünk. A végén természetesen játék! Tartson ...

FEHOVA programok 2017
Megjelent: 2017. February 06. | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

Az esztendő első és egyben az egyik legnagyobb horgászkiállítása napokon belül megrendezésre kerül. Nézzük milyen programokat ajénlunk neked! Hatalmas választék, még nagyobb érdeklődés Horgász színpad HORGÁSZ SZÍNPAD Koós Feri neve legendának számít a legnagyobb hazai ragadozóra horgászók között, érdekes előadás keretében leshetitek el Ti is a harcsás alapokat. Minden szavára érdemes figyelni! (Az előadások kb. 20 ...

Kell egy CSAPAT, mert e nélkül ma már nem megy!
Megjelent: 2017. January 18. | Forrás: Szabó Bence | Írások

Bizonyára mindenki hallotta már, hogy sok egyéni sportoló, teniszező, úszó a nagy sikerei után rendre hangsúlyozza, hogy a mögötte álló és az őt támogató csapat nélkül nem érhette volna el ezt az eredményt. Mielőtt valaki azt gondolná, hogy ezek csak a szokásos tiszteletkörök és igazából kizárólag magának köszönheti a sikert, ki kell, hogy ábrándítsam, csapat nélkül valóban nem lehet hosszú távon sikeresnek lenni. Első ránézésre a horgászat ...

Fókuszban: a PVA termékek
Megjelent: 2017. January 10. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A PVA termékek megjelenése új utat, új irányt mutatott a horgászsport fejlődésében. Széles körű elterjedése a legújabb generációs etetési technikák tökélyre fejlesztését jelentette a pontyhorgászatban. A PVA termékek térhódításával egyre több horgász ismeri fel a benne rejlő lehetőségeket, egy-egy sikeres horgásznap után joggal csettintünk elégedetten; a PVA hálók és tasakok segítségével véghezvitt etetésnél talán nincs is ...

Fonott zsinórok a gyakorlatban

2 Nemcsak a kezdő, még a haladó horgászok is sokszor elbizonytalanodnak, amikor egy-egy új technika kipróbálása, vagy a módszerváltás gondolata a fonott zsinórok kiválasztása elé állítja az embert. A dilemma érthető, a modernkori fonott zsinórok piacán bizony horgász legyen a talpán, aki eligazodik! A pergetés legszebb, legsportosabb módszere is nagyon sok kritériumot ír elő a felszerelés kiválasztásánál. Jelen írással Ariadné módjára kivezetjük az ...

Óvatos kárászok
Megjelent: 2017. January 04. | Forrás: EnergoTeam | Írások

2017_01_04 A kárászok a horgászok első halai között szerepelnek, sokaknak most is nagy kedvence a kora tavaszi horgászatoknál. A sekély kristálytiszta vízben a halak nagyon óvatosak, de különböző fortélyokkal sikerül őket horogra csalni, a spiccbotos és a match módszer erre tökéletes. Tartson most is velünk, a premier január 4-én 20:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap Január 5-én 12:30-as kezdettel láthatjuk. ...

Csukázzunk támolygó villantókkal!
Megjelent: 2016. December 20. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Talán nem vagyok egyedül azzal a gondolattal, hogy a pergető horgászat szépségét a változatossága adja. A nagy nyári melegek wobblervégre kapott süllői, domolykói után az őszi vizek támolygó kanalakkal való átfésülése következik, hogy azután a legmélyebben fekvő, jó haltartó részek gumihalas pecája jöhessen a téli mínuszokban. S valóban, nincs ősz, amely „kanalazás" nélkül múlna el. A támolygó villantókkal történő csukapergetést ...

Csizmában a legnagyobb hidegben is
Megjelent: 2016. December 19. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A horgászat alatti komfortérzetünk nagyban hozzájárul ahhoz, hogy milyen élményekkel távozunk a vízpartról. Ha nem szépen parkosított halastavon vagyunk éppen, hanem elevenebb élményekre vágyunk, bizony a vízálló lábbeli ez egyik legjobb barátunk. Kézenfekvő megoldás egy csizma használata, melybe a megérkezés után csak belebújunk és kezdődhet is a „tánc". Régebben erre egyszerű gumicsizmát használtunk, mely nyáron egy esőzés utáni felpuhult ...

Egy bajnok ajánlásával-Benzár Mix receptek-harmadik rész
Megjelent: 2016. December 19. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Mint ahogy már megszokhattuk, az idei évben is számos újítás, újdonság látta meg a napvilágot. Nem maradtak ki ezen sorból a Benzar Mix terméknév alatt felsorakozó etetőanyagok sem, melyek az idei évben egy új, elsősorban a feeder (de nem csak) horgászoknak kifejlesztett etetőanyag családdal bővültek. A történet talán akkor kezdődött, amikor Zsolt a 2014-ben megrendezett feeder világbajnokságon egyéniben az előkelő negyedik helyet érte el, nagyon ...

Cuda kések: a horgászok szolgálatában!
Megjelent: 2016. December 16. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A tengerentúlon jeles múltra visszatekintő Cuda kések végre elérkeztek hozzánk. A csúcsminőségű Cuda termékek szülőatyja, az amerikai Rick Constantine bizonyára minden tekintetben elégedett volt az eredménnyel, tudta, hogy ezekkel a késekkel a horgászok és a vadászok népes táborának minden igényét maximálisan kielégíti, amikor az eszközeire élethosszig tartó garanciát vállalt! A rendkívüli tisztaságú, nagy modulszámú német rozsdamentes acél ...

Csukázás egyszerűen, eredményesen

Csukahorgászatról lévén szó, a lendületes, sportos, és nem utolsó sorban fantáziadús pergető horgászat mellett nem feledkezhetünk meg nagyon sok horgász legkedveltebb őszi-téli ragadagozó halas módszeréről, az élő halas csukázásról. Ez utóbbi módszert érdemes a késő őszi lehűlések elején elkezdeni, amikor is vizeink hőmérsékletének drasztikus csökkenése a táplálékhalak bandázását, vonulását eredményezi. A tartós reggeli fagyok, a ...

MI LEGYEN AZ AJÁNDÉK-AJÁNDÉK ÖTLETEK KARÁCSONYRA 2..
Megjelent: 2016. December 12. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Itt az ideje figyelmet fordítani családtagjainkra, szeretteinkre, barátainkra. Lassan kezdjünk el gondolkodni azon, milyen ajándékkal lepjük meg őket, hiszen mindannyian tudjuk: adni jó. Felemelő érzés, amikor azt tapasztaljuk, hogy valakinek sikerült örömet szereznünk. Ez azonban nem egyszerű feladat, hiszen nehéz kitalálni, szeretteink milyen ajándéknak örülnének igazán. Egy dolog biztos: ha valakit a hobbijához kötődő ajándék várja a karácsonyfa ...

MI LEGYEN AZ AJÁNDÉK-AJÁNDÉK ÖTLETEK KARÁCSONYRA 1.
Megjelent: 2016. December 07. | Forrás: Nagy Levente | Írások

2016-08-30 Itt az ideje figyelmet fordítani családtagjainkra, szeretteinkre, barátainkra. Lassan kezdjünk el gondolkodni azon, milyen ajándékkal lepjük meg őket, hiszen mindannyian tudjuk: adni jó. Felemelő érzés, amikor azt tapasztaljuk, hogy valakinek sikerült örömet szereznünk. Ez azonban nem egyszerű feladat, hiszen nehéz kitalálni, szeretteink milyen ajándéknak örülnének igazán. Egy dolog biztos: ha valakit a hobbijához kötődő ajándék várja a ...