Keresett kifejezés: játék 17 találat

Téli horgászatok
Megjelent: 2018. November 14. | Forrás: Szabó Bence | Írások

A téli horgászatoknak megvan a maga varázsa, hiszen a leghidegebb napokon biztosan nem kell tumultustól tartanunk még az intenzíven telepített tavakon sem, így élvezhetjük a vízparti lét minden szépségét. Persze az előző állítás csak akkor állja meg a helyét, ha mindezt a megfelelő öltözetben tesszük, és nem arról szól a parton eltöltött néhány óra, hogy dideregve várjuk a kapást miközben a meleg szobára és a kandalló közelségére vágyunk. ...

Bemutatkoznak a gyors oldódású Benzár halibut pelletek
Megjelent: 2018. July 27. | Forrás: Szabó Bence | Írások

Az elmúlt időszakban bemutatott újdonságok sora a Benzár Black Halibut pelletekkel folytatódik. Ezek a termékek a már jól megszokott és horgászok ezrei által kedvelt, gabona alapú granulátumok legújabb típusai, melyek bármely módszer szerelmesei számára remek választást jelenthetnek, hiszen sokféleképpen lehet őket használni. Hogy mit érdemes tudni ezekről a termékekről? Ebből az írásból ez is kiderül! Termékeink között egy sor különböző ...

Carp Expert Competition Method Kosár, nem csak versenyhorgászoknak!
Megjelent: 2018. July 18. | Forrás: Szabó Bence | Írások

A method kosarak választéka manapság már-már végeláthatatlan, azonban időről-időre forgalomba kerülnek olyan típusok, amelyek valamivel többek, jobbak a már meglévőeknél. Így van ez természetesen a Carp Expert kosarai között is, hiszen mindig van néhány apróság, amit csiszolni lehet az évek óta keresett és kedvelt termékeken. Ez történt most is, hiszen egy új, kimondottan methodos versenyhorgászoknak készült, de nem kizárólag nekik ajánlott ...

Harcsára hangolódva
Megjelent: 2018. May 20. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Szeretett Dunámat járva egyre gyakrabban kapom fel fejemet a kuttyogató éles hangjára, de csurgói süllőportyáimon is rendre tapasztalom a harcsára próbálkozók töretlen lelkesedését. Szerencsére nemcsak horgászból, de harcsából is egyre több van felénk, melyek évről évre könnyedén gyarapítják súlyukat a bőséges takarmányhalon. Sok horgász próbálkozik a nyár derekától elcsípni egy-egy szép példányt, s bár láthatóan nem ez a faj a fő profiljuk ...

2018-as Horgászshow!
Megjelent: 2018. March 12. | Forrás: Dr. Kékkői Zoltán | Írások

Tömeg, tömeg és tömeg. Így lehetne összefoglalni a 2018-as Horgászshowt, mely hatalmas siker lett nem csak a látogatók szemszögéből, de a kiállítók oldaláról is. Nézzük, hogy mire is fogunk emlékezni! Hatalmas tömeg az Energofish standon Ha egy kicsit távolabbról indítjuk a Horgászshowról készülő beszámolónkat, akkor elmondhatjuk, hogy igen csak intenzívre sikerült a beharangozó kampány. Nem csak az óriásplakátok, a rádióspotok, de a ...

HorgászShow 2018
Megjelent: 2018. February 26. | Forrás: Energo Team | Írások

Miért érdemes kilátogatni az idei HorgászShowra? Egy biztos, számos Energofish újdonságunk, sztárhorgász előadóink, játékok és értékes nyeremények, s nem utolsó sorban a csábító főnyeremény, egy Suzuki Celerio is az érvek között szerepel . Az Energofish kínálatában a Benzár Mix újdonságok biztosan nagy érdeklődésre tartanak majd számot. A shown nem csak megvehetők ezek a forradalmi újítások, de maga Benzár Zsolt és Szabó Bence is ott lesz, ...

Mert mindig van új a nap alatt, még télvíz idején is!
Megjelent: 2018. February 13. | Forrás: Szabó Bence | Írások

Télen nem könnyű a halfogás. A pontyok anyagcseréje lelassul, minimális a táplálékigényük, így jóval nehezebb őket kapásra bírni, mint az év többi időszakában. Persze a helyzet nem reménytelen, sőt! Némi helyismeret vagy jó érzékkel elkapott információ és máris megtudhatjuk, hogy melyek a kiválasztott vízterület legmélyebb pontjai, ahol jó eséllyel a halak ilyenkor „bandáznak". Fontos, hogy olyan technikát válasszunk, ami megfelel a hely és ...

FeHoVa 2018, a 25. alkalom
Megjelent: 2018. February 02. | Forrás: Energo Team | Írások

2018-02-02 Az elmúlt időszak az Energofish életében a jubileumokról szólt; a Pecapláza is már 6 éves lett, az Energofish Kft. pedig immáron 25 éves, emellett a FeHoVa kiállítás is 25. alkalommal lesz megrendezve 2018. február 15-18-án a Hungexpo területén. Várunk mindenkit szeretettel a 25. jubileumi FeHoVa kiállításon Aki rendszeresen kijár a kiállításra annak már megszokott lehet a kiállítás rendszere, bár az Energofish ebben az évben is ...

FeHoVa 2018, egy feeder horgász szemével
Megjelent: 2018. February 01. | Forrás: Frankó Zoltán | Írások

Véget ért a 25. Fegyver Horgász, Vadász Szakkiállítás és Vásár. Az Energofish dolgozói, a céghez kapcsolódó „sztárhorgászok", Koós Ferenc, Benzár Zsolt, Szilvási Szilárd, Deli Ibolya, Lukácsi Béla, a Feeder Team tagjai nem dolgoztak hiába, mert a horgászok hatalmas elismeréseként óriási tömeg látogatta meg a kiállítás G22-es standját. Voltak pillanatok, amikor valóban egy tűt nem lehetett volna leejteni. Vásárlók az Energofish ...

Wobblercsodák: a Salmo Sparky Shad
Megjelent: 2017. July 19. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A Sparky-val elejtett kapitális domolykóm csodálatos emlékképei táplálják mind a mai napig azt a tüzet, ami a szűnni nem akaró pergető fanatizmusom táptalajául szolgál immáron egy esztendeje. 2016. július huszonötödike nagy nap volt saját horgászpályafutásom és a Salmo Sparky Shad történetében. E négy centis lengyel csodának köszönhetően sikerült kapásra bírni, majd örömkönnyek közepette magamhoz ölelni azt a domolykót, mely a mai napig a ...

Versenyeink – 2017 Lantos Mix-Nevis Feeder Kupa, Tiszakécske
Megjelent: 2017. June 28. | Forrás: Szabó Bence | Írások

Az, hogy ismeretlen vízre megyünk versenyezni, egyáltalán nem újdonság számunkra. Közeledve az első teljes szezonunk vége felé, lassan, de biztosan eljutunk minden olyan versenypályára, ahol a rangos pontszerző versenyeket rendezik. A tiszakécskei Tisza-holtágon azonban korábban még nem jártunk. Rengeteg pozitív véleményt és tapasztalatot hallottunk erről a gyönyörű vízről, így izgatottan vártuk, hogy végre horgászhassunk is rajta! Alkalmat adott ...

Versenyeink
Megjelent: 2017. June 26. | Forrás: Szabó Bence | Írások

Alig egy hónappal a Top Mix-Preston Feeder Kupa után következett a hazai feederes élmezőny számára az év egyik legfontosabb versenye, a II. Feeder Klubcsapat Országos Bajnokság, melynek szintén a Balatonújlak melletti Mária csatorna biztosított helyszínt. Izgatottan vártuk a versenyt, hiszen 4 héttel korábban, a ranglistaversenyen, eltöltöttünk itt 3 napot, melyről azt gondoltuk, hogy remek felkészülés lehet az ob-ra. Mint utóbb kiderült, tévedtünk. De ne ...

Végszerelék egy kicsit másképp!
Megjelent: 2017. June 13. | Forrás: Szabó Bence | Írások

2017_06_12 A feeder versenyszabályzat nagyon szigorú, természetesen nem véletlenül! Ahhoz, hogy végszerelékünk megfeleljen az előírásoknak, kritériumok sokaságát kell szem előtt tartanunk. Nem vagyunk azonban mindig versenyen, a hétköznapi pecák során lehetőségünk nyílhat kísérletezni a szabályzatnak nem megfelelő, ugyanakkor nagyon egyedi és, mint ez alkalommal is kiderült, roppant eredményes végszerelékekkel. Nem is olyan régen olvastam egy angol ...

A nehézbombázó: CXP Neo Long Cast 10000
Megjelent: 2017. May 09. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A Neo széria legnagyobbjához, a minden létező elemében távoli horgászatra tervezett CXP Neo Long Cast 10000 bemutatásához érkeztünk ma. Az erőtől duzzadó monstrum nemcsak a katalógusfotókon látszik nagynak, a valóságban egészen egyszerűen megdöbbentőek a méretei. A legmeghatározóbb képet persze akkor mutatta, amikor a 73 mm (!) átmérővel rendelkező dobján több, mint 600 méter 0,25-ös monofil feszült. Mondhatni, ha nem ismertem volna, megijedtem volna ...

Energofish magazinajánló
Megjelent: 2017. April 25. | Forrás: Energo Team | Írások

Ismét itt az újabb Energofish Magazin, nézzük a tartalmat mit várhatunk. visszatekintünk a kiállításokra, egy tavaszi spiccbotos kárászozást is láthatunk a Tisza-tavon. Praktika sem marad el Halmos Mihály egy egyszerű trükköt mutat be arra, hogyan varázsolhatunk fehér csontiból sárgát. A játék előtt pedig nekiveselkedünk egy autónak, és teszteljük mit bír a Koós orsó bot és zsinór hármasa. Tartson most is velünk, a premier április16-án ...

Elfelejtett Bányató
Megjelent: 2017. April 18. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Sokféle horgász létezik, mindenkinek más jelenti a kihívást, mindenki másban találja meg a szórakozási lehetőséget… Nekünk (Erdélyi Horgász) az jelenti a kihívást, szórakozási lehetőséget, ami éppen előttünk áll, amire éppen az adott szituációban lehetőségünk kínálkozik. Ha apró halas pályán horgászunk, akkor a darabszám, az összsúly, ami hajt előre, ha pontyos pálya van előttünk, akkor természetesen igyekszünk „nagyot" ...

Energofish magazin, Március
Megjelent: 2017. March 28. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Ismét itt az újabb Energofish Magazin, nézzük a tartalmat mit várhatunk. Most is friss tartalommal, érdekes praktikákkal, hírekkel jelentkezik, a megújult Energofish Magazin! Ezúttal hasznos tanácsokat kaphatnak a horgászbotok karbantartásához, és megmutatjuk, hogyan oktatják a horgászatot az iskolákban is. Szilvási Szilárd a spiccbot választáshoz és a szerelékek elkészítéséhez ad tanácsokat és harcsázó úszót is készítünk, majd természetesen új ...

Energofish magazin, Február
Megjelent: 2017. February 14. | Forrás: EnergoTeam | Írások

2017-01-19 Elérkeztünk az újabb magazinunkhoz. A mostani magazinban, megnézzük mi a helyzet a kormoránok háza táján, Szabó Bencével előkéket kötünk a tavaszi időszakra, körbejárjuk a sötét etetőanyag előnyeit, és a tél utolsó pillanatait egy menyhalas pecával töltjük el, de közben ismét figyelünk egy picit a komfort érzetünkre is. A tavaszi időszakra pedig egy orsó tisztítási praktikával készülünk. A végén természetesen játék! Tartson ...

FEHOVA programok 2017
Megjelent: 2017. February 06. | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

Az esztendő első és egyben az egyik legnagyobb horgászkiállítása napokon belül megrendezésre kerül. Nézzük milyen programokat ajénlunk neked! Hatalmas választék, még nagyobb érdeklődés Horgász színpad HORGÁSZ SZÍNPAD Koós Feri neve legendának számít a legnagyobb hazai ragadozóra horgászók között, érdekes előadás keretében leshetitek el Ti is a harcsás alapokat. Minden szavára érdemes figyelni! (Az előadások kb. 20 ...

Energofish magazin, a második!
Megjelent: 2017. January 18. | Forrás: EnergoTeam | Írások

2017-01-18 Az első magazinunk után, amiben érdekes témákat feszegettünk, sok pozitív visszajelzést kaptunk. Természetesen most sem maradunk érdekesség nélkül. Bekukkantunk az 5 éves szülinapját ünneplő Peca Plázába; egy érdekes versenyt is megnézhetünk, ahol ugyanazzal a csalival kellett mindenkinek horgásznia. Ízelítőt kapunk a téli feederezés lehetőségeiről; a Dunán a kősüllők nyomába eredtünk. A mostani jeges időre való tekintettel egy igazi ...

Energofish magazin
Megjelent: 2016. December 19. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Legújabb műsorunk havonta fog jelentkezni, érdekes témákkal, összefoglalókkal, ajánlatokkal, játékokkal. Tartson velünk az első adástól, amiben a horgásznagykövetek találkozójáról, a Desedán megrendezett Salmo kupáról, az ebben az évben alakult Energofish Feeder Teamról, Szilvási Szilárd VB beszámolójáról lesz szó és visszatekintünk az őszi Horgász Showra, valamint a pergető szezon egy nagy újdonságáról is beszélünk. Végül játékkal ...

MI LEGYEN AZ AJÁNDÉK-AJÁNDÉK ÖTLETEK KARÁCSONYRA 4.
Megjelent: 2016. December 12. | Forrás: Nagy Levente | Írások

ldeje figyelmet fordítani családtagjainkra, szeretteinkre, barátainkra. Lassan azon is elkezdünk gondolkodni, milyen ajándékkal lepjük meg őket, hiszen mindannyian tudjuk: adni jó. Felemelő érzés, amikor azt tapasztaljuk, hogy valakinek sikerült örömet szereznünk. Ez azonban nem egyszerű feladat, hiszen nehéz kitalálni, szeretteink milyen ajándéknak örülnének igazán. Egy dolog biztos: ha valakit a hobbijához kötődő ajándék várja a karácsonyfa alatt, az ...

Feederbottal az őszi vizeken
Megjelent: 2016. November 11. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Az október elején érkezett szokatlan hideg alaposan átírta a fejemben gondosan összerakott őszi forgatókönyvet. Nagyon szerettem volna még egy komolyabb dévéres-pontyos pecát összehozni, de az alig pár fokos hajnalok nem sok jóval kecsegtettek. A drasztikus hőmérsékletváltozás, vizeink rohamos lehűlése napról napra csökkentette a dévér és pontyfogás reális esélyeit. Nem volt mit tenni, a télen is fogós legfeketébb, legaromásabb etetőanyagokkal vettem ...

A VI. Maros Mix Feeder Kupa – talán mégsem behozhatatlan a lemaradás?!
Megjelent: 2016. November 04. | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

Történt ugyanis, hogy már a nyár végi, első ízben megrendezett Feeder Klubcsapat Országos Bajnokságon is tapasztaltunk bizakodásra okot adó jeleket, ugyanis a két nap alatt a csapatnak sikerült egy 5-öst és egy 8-ast horgásznia a 23 fős szektorokban. Nem is az a lényeg, hogy melyikünk volt az, aki ezt kivitelezte, hanem sokkal inkább az, hogy rá tudtunk érezni a pályára, tudtunk találni olyan apró finomságokat, melyekre a pontyok kedvező visszajelzéseket ...