Keresett kifejezés: 12 748 találat
SBS ZIPPZÁRAS KAPUCNIS GYEREK FELSŐ

Az új EnergoTeam fejlámpák
Megjelent: 2017. June 26. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Bizonyára a legtöbb horgász találkozott már a fejlámpák különféle változataival. Kétség sem férhet hozzá, az egyik legpraktikusabb kiegészítőről van szó. A vaksötét éjszakában, a legrosszabb látási viszonyok közepette érezzük és tapasztaljuk nap, mint nap a nélkülözhetetlenségét. Legyen szó horgászatról, kempingezésről, szárazföldi, vagy vízi túrázásról, ennek az eszköznek mindig hasznát élvezhetjük. Ha velünk van, azt természetesnek ...

Versenyeink
Megjelent: 2017. June 26. | Forrás: Szabó Bence | Írások

Alig egy hónappal a Top Mix-Preston Feeder Kupa után következett a hazai feederes élmezőny számára az év egyik legfontosabb versenye, a II. Feeder Klubcsapat Országos Bajnokság, melynek szintén a Balatonújlak melletti Mária csatorna biztosított helyszínt. Izgatottan vártuk a versenyt, hiszen 4 héttel korábban, a ranglistaversenyen, eltöltöttünk itt 3 napot, melyről azt gondoltuk, hogy remek felkészülés lehet az ob-ra. Mint utóbb kiderült, tévedtünk. De ne ...

Energofish Magazin, június
Megjelent: 2017. June 19. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Ismét itt az újabb Energofish Magazin Jéger Szabolcs csodálatos környezetben pecázva mesél a mostani adásról, melyben Benzár Zsolt praktikáit is meghallgathatjuk. Az előző adásunkban elkészítettünk egy óriás antennás úszót, amelynek használatát is bemutatjuk. Frankó Zoltán az új szinte súlytalan csali tüskét is bemutatja, ráadásul megmutatja hogyan lehet lapkás horogra is felrakni. Szabó Bence methodos praktikái után pedig Lukácsi Béla kapitális ...

Fókuszban a Neo Distance
Megjelent: 2017. June 16. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

2017-06-16 A pontyos orsók szegmensének egyik legígéretesebb típusához érkeztünk mai tesztünkben. Hatalmas dob, óriási zsinórbefogadó képesség, tökéletes zsinórkép és nagyon komoly terhelhetőség jellemzi a Carp Expert Neo Distance és Pro Distance orsóit. Nincs más hátra, dőljetek hátra, helyezkedjetek el kényelmesen, és tartsatok velünk egy igazi orsóboncolós vizuális kirándulásban, ahol a teljesség igényével tesztalanyaink műszaki megoldásaira is ...

Long Cast orsók újratöltve
Megjelent: 2017. June 13. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

2017-06-13 Korábbi írásomban említettem már a Carp Expert pontyos orsóinak rohamos fejlődését, az újabbnál új modellek megjelenését. És valóban, kis túlzással szinte minden hétre jut egy-egy boncolgatni való új típus. A távdobó orsók kedvelőinek, ha nem volt elég a Neo széria hatalmas tízezrese, azoknak ajánlom figyelmébe jelen írásunk főszereplőjét, a Carp Expert Long Cast 9000-et. Távdobásra fejlesztett CXP Long Cast 9000 ...

Végszerelék egy kicsit másképp!
Megjelent: 2017. June 13. | Forrás: Szabó Bence | Írások

2017_06_12 A feeder versenyszabályzat nagyon szigorú, természetesen nem véletlenül! Ahhoz, hogy végszerelékünk megfeleljen az előírásoknak, kritériumok sokaságát kell szem előtt tartanunk. Nem vagyunk azonban mindig versenyen, a hétköznapi pecák során lehetőségünk nyílhat kísérletezni a szabályzatnak nem megfelelő, ugyanakkor nagyon egyedi és, mint ez alkalommal is kiderült, roppant eredményes végszerelékekkel. Nem is olyan régen olvastam egy angol ...

Methodos busázás
Megjelent: 2017. June 06. | Forrás: Energo Team | Írások

2016-08-30 Mostanában egyre népszerűbb a Method horgászat ami rendkívül hatékony és nem utolsó sorban gyorsan hozza a kívánt eredményt. A Method szó hallatán általában mindenki a pontyra gondol, de mi van ha más halunk is hatékonyan megfogható ezzel a módszerrel, sőt ez történetesen hazánk legnagyobbra növő békéshala, a busa. Szegedre látogattunk el és a Tisza busáit próbáltuk horogvégre csalni Jéger Szabolcs segítségével, aki az ottani ...

Célkeresztben a PVA Bomb
Megjelent: 2017. June 02. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A célzott pontyhorgászatban rengeteg hatékony etetési taktika létezik. A tradicionális növényi magvakkal való etetéstől kezdve egészen a különféle pelletekkel, bojlikkal történő csalogatásig sokféle módszert bevetünk a siker érdekében. Szerencsére egyre többen kezdik felismerni a PVA hálók nyújtotta előnyöket. Ezeket alkalmazva, a legfinomabb pontycsemegékkel töltögetve eltéveszthetetlenül pontosan, a horgunk közvetlen közelében fejtik ki a ...

Mag-mixek a pontyos etetésen
Megjelent: 2017. June 01. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A békés halas horgászat eredményességét meghatározó etetési technikák milyensége és minősége nemcsak a versenyzésben kulcskérdés, de úgy gondolom, a mindennapi horgászatban is meghatározó szempont hosszú évtizedek óta. Gyors, pörgős, apróhalakkal fűszerezett pecára kimondottan a változó finomságú szemcsés keverékek ajánlhatók, de a kimért, nyugodt, a nagytestű halak szelektálását preferáló horgászat egyértelműen a kevés etetőanyagot, ...

A mélység titkai
Megjelent: 2017. May 22. | Forrás: Szabó Bence | Írások

Egy hatalmas, égszínkék, pontyugrásokkal tarkított vízfelület. Ennyi és nem több az, amit elsőre egy bányatóból láthatunk. Sokan nem is gondolnák, hogy a bányászatnak köszönhetően milyen változatos mederalakulatokat rejt a mélység. A púpok, törések feltérképezése és pontos megetetése kulcsfontosságú a horgászat sikere szempontjából. De hogyan tudjuk megtalálni ezeket? A válasz egyszerű, markerúszó segítségével! Amikor megérkeztünk az ...

Energofish magazinajánló
Megjelent: 2017. May 22. | Forrás: Energo Team | Írások

2017-05-22 Ismét itt az újabb Energofish Magazin, nézzük a tartalmat mit várhatunk. Bemutatjuk hogyan kell elkészíteni egy harcsázásra szánt óriásantennás úszót. Te hogyan tekered az orsódra a zsinórt? Halmos Mihály megmutatja Ő hogyan teszi ezt. A The One praktikákról Ács József beszél nekünk. Szabó Bence most az orsóválasztásban segít. Benzár Zsolt pedig az etetőanyagai között segít eligazodni. Tarts most is velünk, a premier május 24-én ...

Elkezdődött az első teljes szezonunk! – Tubertini Feeder Kupa
Megjelent: 2017. May 17. | Forrás: Szabó Bence | Írások

2017-05-17 Tavaly kóstolt bele igazán csapatunk, az Energofish Feeder Team a finomszerelékes feeder versenyek, a pontszerző ranglistaversenyek világába. Részt vettünk az egyéni feeder országos bajnokságon, a klub feeder országos bajnokságon, illetve az őszi Maros Mix Feeder Kupán. Ezeken, úgy érzem, hogy nem vallottunk szégyent, sőt, Lázár Józsinak egy igazán kiemelkedő eredmény is összejött, de erről már írtam korábban. Idén azonban, terveink szerint, ...

Feltolós úszózás
Megjelent: 2017. May 17. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Emlékeztek még a pontyhorgászat örök klasszikusára, a feltolós úszós horgászatra? Való igaz, a modern technikák megjelenése és azok rohamos fejlődése bizony háttérbe szorították ezt az ősi módszert, de a feltolós nádi pontyozás minden szépségére szerintem nagyon sokan tisztán emlékszünk még. Bennem is kristálytiszták azok a hangok, azok a színek, azok az emlékképek, amelyek a feltolós úszós pontyozás varázsát jelentették. Tagadhatatlan, hogy ...

Megérkezett- BENZAR COMPETITION FEEDER
Megjelent: 2017. May 17. | Forrás: Nagy Levente | Írások

2017_05_18 Hosszú várakozás után, végre megérkezett a BENZAR termékpaletta legújabb, BENZAR COMPETITION FEEDER névre keresztelt, három tagot számláló botcsaládja! Akik már fogták a kezükben a botcsalád valamely darabját, azok hamar rájöttek, hogy ezekre a botokra megérte várni! Akik még nem találkoztak vele és szeretnének többet megtudni ezekről a pálcákról, azoknak az alábbiakban megpróbálom részletesen bemutatni a bot tulajdonságait. ET ...

Match, feeder, rakós, vagy talán bóló?
Megjelent: 2017. May 16. | Forrás: Nagy Levente | Írások

2017-05-16 Ha filmet forgatunk, akkor a Módszerek háborúja" címet adtam volna. Melyik a legeredményesebb finomszerelékes módszer? Ezt hivatott eldönteni egy alig néhány perc alatt megszervezett, baráti „horgászverseny". Természetesen minden szituáció, minden horgászvíz más technikát „követel", így a fentiekben felvetett kérdésre a választ nem lehet általánosítani, egyértelműen eldönteni, hisz egy csomó minden befolyásolja, de maga a ...

A nehézbombázó: CXP Neo Long Cast 10000
Megjelent: 2017. May 09. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A Neo széria legnagyobbjához, a minden létező elemében távoli horgászatra tervezett CXP Neo Long Cast 10000 bemutatásához érkeztünk ma. Az erőtől duzzadó monstrum nemcsak a katalógusfotókon látszik nagynak, a valóságban egészen egyszerűen megdöbbentőek a méretei. A legmeghatározóbb képet persze akkor mutatta, amikor a 73 mm (!) átmérővel rendelkező dobján több, mint 600 méter 0,25-ös monofil feszült. Mondhatni, ha nem ismertem volna, megijedtem volna ...

Örömpontyozás
Megjelent: 2017. May 08. | Forrás: Energo Team | Írások

2017-05_08 Vannak helyzetek mikor minden eleme működik a horgászatnak, persze ehhez jól fel kell készülni és jó időpontban jó helyen kell lenni. Nem volt ez másképp Lázár Józseffel sem, aki beletrafált a dolgokba, legfőképpen a halak ízlésébe, nézd meg és használd eredményesen te is a Józsi által bemutatott csalikat és egyéb apró, de annál fontosabb dolgokat. Tartson most is velünk, a premier május 10-én 20:00-kor kerül adásba, a Fishing and ...

Fókuszban a Neo Runner
Megjelent: 2017. May 03. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Ahogyan azt már előző orsópróbás cikkeinkből láthattátok, a Carp Expert Neo szériájával történő célzott pontyhorgászat egy kis időre sem állt meg. Mai írásunkban a soron következő orsó bemutatása következik, a CXP Neo családjának leguniverzálisabb darabjával ismerkedhettek meg közvetlen közelről. Ha velünk tartotok, egy remekül sikerült pontyhorgászat kellős közepébe csöppentek. Még meg sem száradtak a vízcseppek az előzően bemutatott Neo Long ...

VI. Energofish Kupa Deseda
Megjelent: 2017. May 02. | Forrás: Kaposvári Sporthorgász Egyesület | Események/Kiállítások

Hazai győzelmet hozott a VI. Energofish Kupa. Az idei desedai erőpróba jellegét jól mutatja, hogy egyik reggelre mínusz két fokig süllyedt a hőmérő higanyszála. A harcsák népe is inkább csak ifjakat küldött mutatóba ... A horgászbarátságok ugyanis jól állták az időjárás viszontagságait és a névadó szponzor ezúttal is kitett magáért. Ráadásul vasárnap négy Bélának a fülét is meghúzhatták a résztvevők, bár egy termetesebb halnak minden ...

Energofish magazinajánló
Megjelent: 2017. April 25. | Forrás: Energo Team | Írások

Ismét itt az újabb Energofish Magazin, nézzük a tartalmat mit várhatunk. visszatekintünk a kiállításokra, egy tavaszi spiccbotos kárászozást is láthatunk a Tisza-tavon. Praktika sem marad el Halmos Mihály egy egyszerű trükköt mutat be arra, hogyan varázsolhatunk fehér csontiból sárgát. A játék előtt pedig nekiveselkedünk egy autónak, és teszteljük mit bír a Koós orsó bot és zsinór hármasa. Tartson most is velünk, a premier április16-án ...

Orsópróba: Long Cast Neo Feeder 6000
Megjelent: 2017. April 20. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

2017-04-20 Akár honnan is nézzük, nem megszokott az a tendencia, hogy egy szezonon belül több orsótípus is megjelenjen egy márkán, sőt egy azonos kategórián belül. A Carp Expertnél fedezhettük fel ezt a nem mindennapi áttörést. Nemhogy egy éven belül, de valóban azonos időben, egyszerre négy remek orsó is napvilágot látott az újdonságnak számító Neo családban. A Neo Feeder, Neo Runner és Neo Long Cast 10000 mellett a mai írásunkban a finomszerelékes ...

Streetfishing
Megjelent: 2017. April 18. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Ha 2015-ben, a Wizard pergető botcsalád megjelenésekor nekem valaki azt mondta volna, hogy még a Wizard Drop Shot-nál is könnyebb, élvezhetőbb bot fog megjelenni a Wizard családon belül, alighanem hangosan felnevettem volna. Magam sem gondoltam, hogy az UL kategória legfelső határát súroló mércét fokozni lehet. A képlet úgy látszik csak nekem volt bonyolult. A tervezők ígéretes receptet húztak elő a fiókból és gondoltak egy merészet: végy egy ...

Elfelejtett Bányató
Megjelent: 2017. April 18. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Sokféle horgász létezik, mindenkinek más jelenti a kihívást, mindenki másban találja meg a szórakozási lehetőséget… Nekünk (Erdélyi Horgász) az jelenti a kihívást, szórakozási lehetőséget, ami éppen előttünk áll, amire éppen az adott szituációban lehetőségünk kínálkozik. Ha apró halas pályán horgászunk, akkor a darabszám, az összsúly, ami hajt előre, ha pontyos pálya van előttünk, akkor természetesen igyekszünk „nagyot" ...

Egyesületi vizeken
Megjelent: 2017. April 12. | Forrás: Szabó Bence | Írások

Egy egyesületi víz, ahonnan nem lehet halat elvinni. Igen, egy egyesületi víz, ahonnan nem lehet halat elvinni. Megmondom őszintén, elsőre nekem is hihetetlennek tűnt mindez, hiszen az „egyesületi tó" és a „nem lehet halat elvinni" kifejezések csak a legritkább esetben szerepelnek egymás után. Jól tudjuk azonban, hogy a kivétel erősíti a szabályt! Ebben az írásban a kivételek egyikén történt horgászatomról olvashattok. Frankó Zoltán, ...