Keresett kifejezés: 12 746 találat

Vita FishMax folyékony aroma
Megjelent: 2007. April 23. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Megjött a jó idő, ránk szakadt az áprilisi nyár. Kaptam egy fülest, miszerint a csepeli versenypályán szép számmal fogják a nagy dévéreket. Mivel az ilyen csodálatos időben az irodai munka amúgy is fárasztóbbnak tűnik, mint máskor, úgy döntöttem, hogy lemegyek tesztelni. Reggel még beugrottam az irodába hogy elintézzem a legfontosabb ...

Vitamin-beszéljünk a vitaminos aromákról

A Vita FishMax poraroma, mint ahogy neve is utal rá, vitaminokat tartalmaz. Nézzük, mire valók ezek a vitaminok, és versenykörülmények között hogyan válnak be? Mint minden élőlénynek, a halaknak is szükségük van vitaminokra és ásványi anyagokra. A B1-vitamin számos táplálékban megtalálható. Ilyen például az ...

EnergoTem Gold Match
Megjelent: 2007. April 23. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Praschek Ágival reggel hatra beszéltük meg az indulás időpontját, mivel tudtuk, hogy több mint kétszáz kilométernyi utazás áll előttünk. Két és fél órahosszába telt, mire odaértünk. Hiába, messze van Hövej, a Győr-Moson-Sopron megyei Kapuvártól még nyolc kilométerre, de a látvány megéri a ...

Kingdom villantók

Ma már Magyarországon is kapható a Kingdom márkájú támolygó és körforgó villantók hatalmas választéka. A cég széles termékskáláján ugyanúgy megtalálhatók a legmodernebb kialakítású újdonságok, mint a klasszikus, régebbről ismert formák. Személyes tapasztalataim szerint, ha ...

Fix2
Megjelent: 2006. November 27. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Belgiumból, a finomszerelékes versenyhorgászat őshazájából érkeztek hozzánk a Fix2 horgászládák. Az SPS Products & Systems Engineering cég központja Sint-Truiden-ben, az Európa szívét jelentő Brüsszeltől mindössze 50 kilométerre található. Az 1998-ban alapított cég fő tevékenysége a különféle termékek ...

Nyaralás és pergetés a Balatonon
Megjelent: -1. November 30. | Forrás: Szebenyi Péter | Írások

Egy gyönyörű napsütéses, de kissé szeles napon érkeztünk meg Siófokra feleségemmel és kislányommal öt napos balatoni nyaralásunkra. 1. Mint később megtudtam a hasonlóan szeles időben érdemes a kövezések melletti sávot vallatni ragadozók reményében. Ezen a napon meg is vásároltam a 72 órás napijegyemet az egyik helyi horgászboltban ahol kértem némi iránymutatást is. Készségesen álltak rendelkezésemre és nyugtattak meg az infók, hisz ...

Bolós erőpróba pontyokkal
Megjelent: -1. November 30. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Bolognai botos cikksorozatom legelső, nyitó részében már beharangoztam, hogy hazai folyóinkon szerzett tapasztalataimat fogom veletek megosztani hétről hétre. Ehhez képest kakukktojásnak is beillő mai írásom állóvízről és izzasztó pontyfárasztásokról fog szólni, jelezvén azt, hogy ha megfelelő bot van a kezetekben, bizony nem lehetetlen többkilós pontyokra horgászni bolóval, sőt olyan élményekben lesz részetek, melyre mindig szívesen fogtok ...

Válasszunk pergető szettet. Én megtettem:  WIZARD CARBON SOLID SPIN & WIZARD HIGH SPEED ASP
Megjelent: -1. November 30. | Forrás: Szebenyi Péter | Írások

Miként válasszunk pergető szettet magunknak? A kérdés nem egyszerű. Sok tényezőt kell figyelembe vennünk. Most leírom a lépéseket és kritériumokat amiket figyelembe veszek, ezzel remélhetőleg segítve a pergető szett választás előtt álló sporttársakat. Első lépésként vizsgáljuk meg a vizet ahol horgászunk. Esetemben ez egy 300 hektáros bányatóra értendő az esetek 90 %-ában. Ez a tó a megye egyike a legöregebb tavainak egyike, ahol jelenleg is aktív ...

Spiccbottal a Velencei-tavon
Megjelent: -1. November 30. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A számtalan nemzetközi és hazai horgászverseny megrendezésére, lebonyolítására helyszínt biztosító velencei evezőspálya nemcsak a versenyhorgászok körében örvend nagy népszerűségnek. Frekventált elhelyezkedése a könnyű megközelíthetőséget, 2 km hosszú betonozott partja pedig a kényelmes horgászatot ...

Októberi csukázás Ír vizeken
Megjelent: -1. November 30. | Forrás: Bodnár Zoltán | Írások

Az elmúlt hónapban nem sok idõm jutott szeretett hobbim ûzésére, de azért eltöltöttem egy-két napot a vízen a vendégekkel. Sok új dolgot kipróbáltam a csukahorgászat eredményesebbé tételének érdekében. Persze, azért volt hogy vontattunk, de inkább pergettünk ebben a hónapban. Októberi vontatva ...