Keresett kifejezés: etetőanyag 332 találat
990 Ft

Energofish magazinajánló
Megjelent: 2017. May 22. | Forrás: Energo Team | Írások

2017-05-22 Ismét itt az újabb Energofish Magazin, nézzük a tartalmat mit várhatunk. Bemutatjuk hogyan kell elkészíteni egy harcsázásra szánt óriásantennás úszót. Te hogyan tekered az orsódra a zsinórt? Halmos Mihály megmutatja Ő hogyan teszi ezt. A The One praktikákról Ács József beszél nekünk. Szabó Bence most az orsóválasztásban segít. Benzár Zsolt pedig az etetőanyagai között segít eligazodni. Tarts most is velünk, a premier május 24-én ...

Elkezdődött az első teljes szezonunk! – Tubertini Feeder Kupa
Megjelent: 2017. May 17. | Forrás: Szabó Bence | Írások

2017-05-17 Tavaly kóstolt bele igazán csapatunk, az Energofish Feeder Team a finomszerelékes feeder versenyek, a pontszerző ranglistaversenyek világába. Részt vettünk az egyéni feeder országos bajnokságon, a klub feeder országos bajnokságon, illetve az őszi Maros Mix Feeder Kupán. Ezeken, úgy érzem, hogy nem vallottunk szégyent, sőt, Lázár Józsinak egy igazán kiemelkedő eredmény is összejött, de erről már írtam korábban. Idén azonban, terveink szerint, ...

Match, feeder, rakós, vagy talán bóló?
Megjelent: 2017. May 16. | Forrás: Nagy Levente | Írások

2017-05-16 Ha filmet forgatunk, akkor a Módszerek háborúja" címet adtam volna. Melyik a legeredményesebb finomszerelékes módszer? Ezt hivatott eldönteni egy alig néhány perc alatt megszervezett, baráti „horgászverseny". Természetesen minden szituáció, minden horgászvíz más technikát „követel", így a fentiekben felvetett kérdésre a választ nem lehet általánosítani, egyértelműen eldönteni, hisz egy csomó minden befolyásolja, de maga a ...

Fókuszban a Neo Runner
Megjelent: 2017. May 03. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Ahogyan azt már előző orsópróbás cikkeinkből láthattátok, a Carp Expert Neo szériájával történő célzott pontyhorgászat egy kis időre sem állt meg. Mai írásunkban a soron következő orsó bemutatása következik, a CXP Neo családjának leguniverzálisabb darabjával ismerkedhettek meg közvetlen közelről. Ha velünk tartotok, egy remekül sikerült pontyhorgászat kellős közepébe csöppentek. Még meg sem száradtak a vízcseppek az előzően bemutatott Neo Long ...

Orsópróba: Long Cast Neo Feeder 6000
Megjelent: 2017. April 20. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

2017-04-20 Akár honnan is nézzük, nem megszokott az a tendencia, hogy egy szezonon belül több orsótípus is megjelenjen egy márkán, sőt egy azonos kategórián belül. A Carp Expertnél fedezhettük fel ezt a nem mindennapi áttörést. Nemhogy egy éven belül, de valóban azonos időben, egyszerre négy remek orsó is napvilágot látott az újdonságnak számító Neo családban. A Neo Feeder, Neo Runner és Neo Long Cast 10000 mellett a mai írásunkban a finomszerelékes ...

Elfelejtett Bányató
Megjelent: 2017. April 18. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Sokféle horgász létezik, mindenkinek más jelenti a kihívást, mindenki másban találja meg a szórakozási lehetőséget… Nekünk (Erdélyi Horgász) az jelenti a kihívást, szórakozási lehetőséget, ami éppen előttünk áll, amire éppen az adott szituációban lehetőségünk kínálkozik. Ha apró halas pályán horgászunk, akkor a darabszám, az összsúly, ami hajt előre, ha pontyos pálya van előttünk, akkor természetesen igyekszünk „nagyot" ...

Egyesületi vizeken
Megjelent: 2017. April 12. | Forrás: Szabó Bence | Írások

Egy egyesületi víz, ahonnan nem lehet halat elvinni. Igen, egy egyesületi víz, ahonnan nem lehet halat elvinni. Megmondom őszintén, elsőre nekem is hihetetlennek tűnt mindez, hiszen az „egyesületi tó" és a „nem lehet halat elvinni" kifejezések csak a legritkább esetben szerepelnek egymás után. Jól tudjuk azonban, hogy a kivétel erősíti a szabályt! Ebben az írásban a kivételek egyikén történt horgászatomról olvashattok. Frankó Zoltán, ...

A nagyszerű method
Megjelent: 2017. April 06. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A pontyhorgászatban alkalmazott végszerelékek ismertetésével foglalkozó sorozatunkban most egy kicsit elkanyarodunk a bojlis vonaltól, s az annyiak által kedvelt és eredményesen használt rövid előkés feeder technikát helyezzük nagyító alá. Igyekszünk most egy olyan általánosnak nevezhető method végszereléket részletesen bemutatni, amelynél megtalálható minden olyan modern kiegészítő, mely az eredményességet, a könnyű kezelhetőséget hivatott ...

Kikosarazva
Megjelent: 2017. March 22. | Forrás: Treznyák Tibor | Írások

Ha valaki a középkorban olyan kosarat kapott szíve hölgyétől, ami alul is nyitott volt, azzal nehezen jutott fel a vár tornyába. Mi viszont megelégszünk a vízparttal, ahol nyitott, zárt, vagy éppen bordás változatok várnak minket. Tekintsünk át közülük párat, hogy megtudhassuk, melyek azok a helyzetek, ahol a legeredményesebben használhatjuk őket. Rácsos kosár Egy jól ismert feeder kosár típus, amit az alábbi tulajdonságok alapján ...

Tavaszi HorgászShow – 2017
Megjelent: 2017. March 20. | Forrás: Szabó Bence | Írások

A tavaszi HorgászShow – az ígéretes horgászidő ellenére – több ezer látogatót vonzott. Ez nem csak a számtalan kiállítónak, vagy a sok új terméknek, fejlesztésnek, de a jó hangulatú beszélgetésnek, és a sok színvonalas, hasznos előadásnak is köszönhető volt. Nézzük hát, hogyan telt el ez a március eleji hétvége nálunk, az Energofish standon! Ahogy már megszokhatták a kedves látogatók, ez alkalommal ...

Halak a jég széléből
Megjelent: 2017. March 20. | Forrás: Nagy Levente | Írások

2017-03-20 De nagyon vártuk már ezt a pillanatot…Elérkezett! Kaptuk a hírt egy átutazótól, hogy a közeli víztározó jege néhány méterre eltávolodott a parttól. Erre vártunk már hónapok óta, így alig telt el néhány óra és az elsők között már kint is voltunk a vízparton... Az elmúlt napok enyhülést hoztak és ennek köszönhetően a hegyekben felgyülemlett hóréteg olvadni kezdett, a patakok vízhozama órák alatt a többszörösére nőtt, ...

Amikor csak a method működik
Megjelent: 2017. February 28. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A mostani horgászatkor hagyományos feeder szerelékkel kezdtük a pecát, a kiváló etetőanyag és csali ellenére hosszú ideig azonban csak egyetlen halat sikerült fogni. Ekkor átváltottunk a Method módszerre és hirtelen egymás után jöttek a kapások. Tartson most is velünk, a premier március 1-én 20:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap március 2-án 12:30-as kezdettel láthatjuk. Természetesen csütörtök reggel ...

Ahogyan mi láttuk: FeHoVa 2017
Megjelent: 2017. February 15. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

2016-02-15 Amennyire vártuk és készültünk rá, annyira gyorsan szaladt el az a négy nap, melyet az esztendő első és egyben legnagyobb horgászkiállításán tölthettünk. Bizonyára nem vagyunk egyedül a gondolattal, az annyiak által várt FeHoVa színvonalas programjaival, az ismert horgászok előadásaival, az óriás akváriumnál és a pergető medencénél kapott élményekkel csak úgy rohant velünk az idő. Csütörtökön és pénteken is érezhető volt a ...

Energofish magazin, Február
Megjelent: 2017. February 14. | Forrás: EnergoTeam | Írások

2017-01-19 Elérkeztünk az újabb magazinunkhoz. A mostani magazinban, megnézzük mi a helyzet a kormoránok háza táján, Szabó Bencével előkéket kötünk a tavaszi időszakra, körbejárjuk a sötét etetőanyag előnyeit, és a tél utolsó pillanatait egy menyhalas pecával töltjük el, de közben ismét figyelünk egy picit a komfort érzetünkre is. A tavaszi időszakra pedig egy orsó tisztítási praktikával készülünk. A végén természetesen játék! Tartson ...

FEHOVA programok 2017
Megjelent: 2017. February 06. | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

Az esztendő első és egyben az egyik legnagyobb horgászkiállítása napokon belül megrendezésre kerül. Nézzük milyen programokat ajénlunk neked! Hatalmas választék, még nagyobb érdeklődés Horgász színpad HORGÁSZ SZÍNPAD Koós Feri neve legendának számít a legnagyobb hazai ragadozóra horgászók között, érdekes előadás keretében leshetitek el Ti is a harcsás alapokat. Minden szavára érdemes figyelni! (Az előadások kb. 20 ...

Bemutatjuk: Benzár Zsolt
Megjelent: 2017. February 06. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Benzár Zsoltot és a Benzár Mix etetőanyagokat, az elért sikereket sokan ismerik már, most kicsit magáról faggattuk Zsoltot: hogy kezdődött nála a horgászat iránti szerelem, hogyan éri el a sikereit a versenyeken, a pecázáskor és az etetőanyagok fejlesztésében, gyártásában. Zsolt számos kialításon felbukkan, ahol bemutatják termékeit. Forduljanak hozzá bizalommal, hisz mindenkinek szívesen segít! Mióta horgászol, hogyan kezdted? Ki ...

Amit nem szabad kihagyni: FeHoVa 2017!
Megjelent: 2017. January 30. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Az esztendő első és egyben az egyik legnagyobb horgászkiállítása napokon belül megrendezésre kerül. A 2017-es Fegyver Horgász Vadász Szakkiállítás és Vásár, vagy ahogy csak emlegetni szoktuk, a FeHoVa talán a legtöbbek által várt „télűző" horgászesemény. Rangja méltón emelkedett jól megérdemelt szintjére, szépszámú hazai közönsége mellett a határainkon túlról érkező vendégek köre is egyre bővül! Természetesen az idei FeHoVa sem ...

Bemutatjuk: Szilvási Szilárd
Megjelent: 2017. January 30. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A legnagyobb kiállításokon könnyű megtalálni! Előadóként a színpadon, és az Energofish standon is. 42 éves vagyok Mi a foglalkozásod? Szerencsés embernek tartom magam, mert a hobbim a szenvedélyem és részben a munkám is. Vállalkozóként horgászboltot és halcsali-gyártó üzemet üzemeltetek. Mióta horgászol, hogyan kezdted? Ki volt az, akivel először mentél pecázni? Gyerekkoromban kezdtem el horgászni, 11-12 évesen ...

Fagyos kárászok
Megjelent: 2017. January 19. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Az elmúlt hetek időjárása megviccelt rendesen bennünket. A kemény mínuszok, napokig tartó havazások nehezítették hétköznapi életünket. Horgászat… napokig szóba sem jöhetett, nemhogy horgászni még az utcára is alig merészkedtek ki az emberek. És úgy tűnik ezzel nincs vége… Az időjárás csöppet sem szólt a horgászat mellet, mégis néhány cimborámmal egy tőlünk néhány kilométerre található, a közelmúltban megnyílt ...

Dunai márnák nyomában
Megjelent: 2016. December 16. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A folyóvizek izomkolosszusai, a márnák bizony minden horgász szívét képesek megdobogtatni. Horogra kerítésük, tartózkodási helyük felderítése nem kevés tapasztalatot igénylő feladat, szákba terelésük, kifárasztásuk, pedig igazi férfimunka, mely fizikai erőnlétet és némi rafináltságot is igényel. Le kell szögeznünk tehát, hogy a márna célzott horgászatára alaposan fel kell készülni, mely a helyválasztással indul és a kellőképpen erős, de ...

MI LEGYEN AZ AJÁNDÉK-AJÁNDÉK ÖTLETEK KARÁCSONYRA 4.
Megjelent: 2016. December 12. | Forrás: Nagy Levente | Írások

ldeje figyelmet fordítani családtagjainkra, szeretteinkre, barátainkra. Lassan azon is elkezdünk gondolkodni, milyen ajándékkal lepjük meg őket, hiszen mindannyian tudjuk: adni jó. Felemelő érzés, amikor azt tapasztaljuk, hogy valakinek sikerült örömet szereznünk. Ez azonban nem egyszerű feladat, hiszen nehéz kitalálni, szeretteink milyen ajándéknak örülnének igazán. Egy dolog biztos: ha valakit a hobbijához kötődő ajándék várja a karácsonyfa alatt, az ...

Feederbottal az őszi vizeken
Megjelent: 2016. November 11. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Az október elején érkezett szokatlan hideg alaposan átírta a fejemben gondosan összerakott őszi forgatókönyvet. Nagyon szerettem volna még egy komolyabb dévéres-pontyos pecát összehozni, de az alig pár fokos hajnalok nem sok jóval kecsegtettek. A drasztikus hőmérsékletváltozás, vizeink rohamos lehűlése napról napra csökkentette a dévér és pontyfogás reális esélyeit. Nem volt mit tenni, a télen is fogós legfeketébb, legaromásabb etetőanyagokkal vettem ...

Egy bajnok ajánlásával-Benzár Mix receptek-második rész
Megjelent: 2016. November 08. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Az előző részben a pontyos, amuros etetőanyag keverékeket szedtem egy csokorba, ígéretemhez hűen, ebben a részben viszont a keszegfélék horgászatánál eredményesen használható keverékeké lesz a főszerep, hisz számos horgász legyen az úszós, feederes, az apróbb termetű halak megfogásában is megtalálja a számára élményt nyújtó szórakozást. Zsolt nem csak a nagytestű pontyok, amurok, hanem a keszegfélék horgászatára is nagy hangsúlyt ...

Duplakukac HE első horgászversenye!
Megjelent: 2016. November 07. | Forrás: Duplakukac | Események/Kiállítások

Nap mint nap hallani, hogy tavasztól őszig, szinte minden hétvégére jut egy horgászverseny. Bátran állíthatom, hogy szinte minden horgász megtalálhatja a szenvedélyének megfelelő versenykategóriát, még azok is, akik nem szeretnek versenyezni, de a hangulatért és a barátokért mégis elmennek, hiszen kipróbálhatják a „titkos" csalikat és etetőanyagokat. Egy baráti beszélgetés ötlete valósult meg idén nyár végén. A Duplakukac ...