Keresett kifejezés: gyerek 27 találat

Carp Expert Competition Method Kosár, nem csak versenyhorgászoknak!
Megjelent: 2018. July 18. | Forrás: Szabó Bence | Írások

A method kosarak választéka manapság már-már végeláthatatlan, azonban időről-időre forgalomba kerülnek olyan típusok, amelyek valamivel többek, jobbak a már meglévőeknél. Így van ez természetesen a Carp Expert kosarai között is, hiszen mindig van néhány apróság, amit csiszolni lehet az évek óta keresett és kedvelt termékeken. Ez történt most is, hiszen egy új, kimondottan methodos versenyhorgászoknak készült, de nem kizárólag nekik ajánlott ...

2018-as Horgászshow!
Megjelent: 2018. March 12. | Forrás: Dr. Kékkői Zoltán | Írások

Tömeg, tömeg és tömeg. Így lehetne összefoglalni a 2018-as Horgászshowt, mely hatalmas siker lett nem csak a látogatók szemszögéből, de a kiállítók oldaláról is. Nézzük, hogy mire is fogunk emlékezni! Hatalmas tömeg az Energofish standon Ha egy kicsit távolabbról indítjuk a Horgászshowról készülő beszámolónkat, akkor elmondhatjuk, hogy igen csak intenzívre sikerült a beharangozó kampány. Nem csak az óriásplakátok, a rádióspotok, de a ...

Mert mindig van új a nap alatt, még télvíz idején is!
Megjelent: 2018. February 13. | Forrás: Szabó Bence | Írások

Télen nem könnyű a halfogás. A pontyok anyagcseréje lelassul, minimális a táplálékigényük, így jóval nehezebb őket kapásra bírni, mint az év többi időszakában. Persze a helyzet nem reménytelen, sőt! Némi helyismeret vagy jó érzékkel elkapott információ és máris megtudhatjuk, hogy melyek a kiválasztott vízterület legmélyebb pontjai, ahol jó eséllyel a halak ilyenkor „bandáznak". Fontos, hogy olyan technikát válasszunk, ami megfelel a hely és ...

Sztárhorgászunk: Deli Ibolya
Megjelent: 2018. February 07. | Forrás: Energo Team | Írások

2016-08-30 Mi a foglalkozásod? 5 éve közel 20 éves pedagógus pályafutásomat adtam fel a horgászat kedvéért. Nem volt egyszerű a váltás bele kellett tanulnom a kemény üzleti világba. 5 év eltelte után mondhatom, hogy kezdem megtalálni a helyem, sőt… A horgászat a munkám, a sportom és a hobbim egyaránt. Csodálatos dolog, ha az ember azt csinálja, amit szeret. ...

FeHoVa 2018, a 25. alkalom
Megjelent: 2018. February 02. | Forrás: Energo Team | Írások

2018-02-02 Az elmúlt időszak az Energofish életében a jubileumokról szólt; a Pecapláza is már 6 éves lett, az Energofish Kft. pedig immáron 25 éves, emellett a FeHoVa kiállítás is 25. alkalommal lesz megrendezve 2018. február 15-18-án a Hungexpo területén. Várunk mindenkit szeretettel a 25. jubileumi FeHoVa kiállításon Aki rendszeresen kijár a kiállításra annak már megszokott lehet a kiállítás rendszere, bár az Energofish ebben az évben is ...

Versenyeink – 2017 Lantos Mix-Nevis Feeder Kupa, Tiszakécske
Megjelent: 2017. June 28. | Forrás: Szabó Bence | Írások

Az, hogy ismeretlen vízre megyünk versenyezni, egyáltalán nem újdonság számunkra. Közeledve az első teljes szezonunk vége felé, lassan, de biztosan eljutunk minden olyan versenypályára, ahol a rangos pontszerző versenyeket rendezik. A tiszakécskei Tisza-holtágon azonban korábban még nem jártunk. Rengeteg pozitív véleményt és tapasztalatot hallottunk erről a gyönyörű vízről, így izgatottan vártuk, hogy végre horgászhassunk is rajta! Alkalmat adott ...

Versenyeink
Megjelent: 2017. June 26. | Forrás: Szabó Bence | Írások

Alig egy hónappal a Top Mix-Preston Feeder Kupa után következett a hazai feederes élmezőny számára az év egyik legfontosabb versenye, a II. Feeder Klubcsapat Országos Bajnokság, melynek szintén a Balatonújlak melletti Mária csatorna biztosított helyszínt. Izgatottan vártuk a versenyt, hiszen 4 héttel korábban, a ranglistaversenyen, eltöltöttünk itt 3 napot, melyről azt gondoltuk, hogy remek felkészülés lehet az ob-ra. Mint utóbb kiderült, tévedtünk. De ne ...

Végszerelék egy kicsit másképp!
Megjelent: 2017. June 13. | Forrás: Szabó Bence | Írások

2017_06_12 A feeder versenyszabályzat nagyon szigorú, természetesen nem véletlenül! Ahhoz, hogy végszerelékünk megfeleljen az előírásoknak, kritériumok sokaságát kell szem előtt tartanunk. Nem vagyunk azonban mindig versenyen, a hétköznapi pecák során lehetőségünk nyílhat kísérletezni a szabályzatnak nem megfelelő, ugyanakkor nagyon egyedi és, mint ez alkalommal is kiderült, roppant eredményes végszerelékekkel. Nem is olyan régen olvastam egy angol ...

Feltolós úszózás
Megjelent: 2017. May 17. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Emlékeztek még a pontyhorgászat örök klasszikusára, a feltolós úszós horgászatra? Való igaz, a modern technikák megjelenése és azok rohamos fejlődése bizony háttérbe szorították ezt az ősi módszert, de a feltolós nádi pontyozás minden szépségére szerintem nagyon sokan tisztán emlékszünk még. Bennem is kristálytiszták azok a hangok, azok a színek, azok az emlékképek, amelyek a feltolós úszós pontyozás varázsát jelentették. Tagadhatatlan, hogy ...

Ahogyan mi láttuk: FeHoVa 2017
Megjelent: 2017. February 15. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

2016-02-15 Amennyire vártuk és készültünk rá, annyira gyorsan szaladt el az a négy nap, melyet az esztendő első és egyben legnagyobb horgászkiállításán tölthettünk. Bizonyára nem vagyunk egyedül a gondolattal, az annyiak által várt FeHoVa színvonalas programjaival, az ismert horgászok előadásaival, az óriás akváriumnál és a pergető medencénél kapott élményekkel csak úgy rohant velünk az idő. Csütörtökön és pénteken is érezhető volt a ...

FEHOVA programok 2017
Megjelent: 2017. February 06. | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

Az esztendő első és egyben az egyik legnagyobb horgászkiállítása napokon belül megrendezésre kerül. Nézzük milyen programokat ajénlunk neked! Hatalmas választék, még nagyobb érdeklődés Horgász színpad HORGÁSZ SZÍNPAD Koós Feri neve legendának számít a legnagyobb hazai ragadozóra horgászók között, érdekes előadás keretében leshetitek el Ti is a harcsás alapokat. Minden szavára érdemes figyelni! (Az előadások kb. 20 ...

Amit nem szabad kihagyni: FeHoVa 2017!
Megjelent: 2017. January 30. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Az esztendő első és egyben az egyik legnagyobb horgászkiállítása napokon belül megrendezésre kerül. A 2017-es Fegyver Horgász Vadász Szakkiállítás és Vásár, vagy ahogy csak emlegetni szoktuk, a FeHoVa talán a legtöbbek által várt „télűző" horgászesemény. Rangja méltón emelkedett jól megérdemelt szintjére, szépszámú hazai közönsége mellett a határainkon túlról érkező vendégek köre is egyre bővül! Természetesen az idei FeHoVa sem ...

Bemutatjuk: Szilvási Szilárd
Megjelent: 2017. January 30. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A legnagyobb kiállításokon könnyű megtalálni! Előadóként a színpadon, és az Energofish standon is. 42 éves vagyok Mi a foglalkozásod? Szerencsés embernek tartom magam, mert a hobbim a szenvedélyem és részben a munkám is. Vállalkozóként horgászboltot és halcsali-gyártó üzemet üzemeltetek. Mióta horgászol, hogyan kezdted? Ki volt az, akivel először mentél pecázni? Gyerekkoromban kezdtem el horgászni, 11-12 évesen ...

MI LEGYEN AZ AJÁNDÉK-AJÁNDÉK ÖTLETEK KARÁCSONYRA 2..
Megjelent: 2016. December 12. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Itt az ideje figyelmet fordítani családtagjainkra, szeretteinkre, barátainkra. Lassan kezdjünk el gondolkodni azon, milyen ajándékkal lepjük meg őket, hiszen mindannyian tudjuk: adni jó. Felemelő érzés, amikor azt tapasztaljuk, hogy valakinek sikerült örömet szereznünk. Ez azonban nem egyszerű feladat, hiszen nehéz kitalálni, szeretteink milyen ajándéknak örülnének igazán. Egy dolog biztos: ha valakit a hobbijához kötődő ajándék várja a karácsonyfa ...

MI LEGYEN AZ AJÁNDÉK-AJÁNDÉK ÖTLETEK KARÁCSONYRA 4.

ldeje figyelmet fordítani családtagjainkra, szeretteinkre, barátainkra. Lassan azon is elkezdünk gondolkodni, milyen ajándékkal lepjük meg őket, hiszen mindannyian tudjuk: adni jó. Felemelő érzés, amikor azt tapasztaljuk, hogy valakinek sikerült örömet szereznünk. Ez azonban nem egyszerű feladat, hiszen nehéz kitalálni, szeretteink milyen ajándéknak örülnének igazán. Egy dolog biztos: ha valakit a hobbijához kötődő ajándék várja a karácsonyfa alatt, az ...

Beszámoló a horgász ötpróba versenyről
Megjelent: 2016. October 17. | Forrás: Biri Imre | Események/Kiállítások

2016-08-30 Második alkalommal tartottuk meg a Horgász-suliprogram részét képező Horgász ötpróba verseny megyeidöntőjét. A versenyen kilenc településáltalános iskoláinak legjobb kishorgászai, kiélezett küzdelembenmérték összetudásukat. Újra Rakamaz csapata nyerte a versenyt, de már jelentkeztek az új trónkövetelők. Itt csak az a csapat győzhetett, akik minden versenyszámban a legjobbak közé tudtak kerülni, ezért külön elismerés illeti a ...

A legfinomabb bolognai
Megjelent: 2016. September 20. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A folyóvízi úszós horgászat legélvezetesebb, és egyben legeredményesebb műfaja a bolognai botos horgászat. Mai cikkünkben az Energo Team három legújabb hosszú gyűrűs botját mutatjuk be, hasznos gyakorlati tapasztalatokkal, és persze szebbnél szebb dunai halakkal megfűszerezve. Az új bolók mind a Slim vonalhoz tartoznak Az új bolognai botok neveinek előtagja nem véletlenül viseli az angol slim szócskát. A magyarul, vékony, karcsú jelző ...

XXII. Fish-Fantom Kupa május 08. Kiserdei Víztározó Derecske
Megjelent: 2016. May 25. | Forrás: Szilágyi Zsolt | Események/Kiállítások

Immár 22. alkalommal rendeztük meg egyesületünk tavaszi szezonnyitó horgászversenyét. Mivel saját vízterülettel nem rendelkezünk, minden évben más-más vízkezelőnél vendégeskedünk versenyeink alkalmával. Az idei évben a közel 10 ha-os derecskei Kiserdei Víztározó adott otthont rendezvényünknek. A vadregényes, festői szépségű patkó alakú tó változatos halállománynak ad otthont. A vadregényes, festői ...

Fókuszban az új Wizard Skill pergetőbotok
Megjelent: 2016. April 26. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A Energo Team gyártásában az elmúlt szezonban megjelenő ET. Wizard pergető botcsalád tagjai, az általam sokszor egekbe magasztalt Drop Shot és Classic Jig botok egybe fonódtak a könnyű pergetés kultuszt jelentő kategóriájával. E remek botok mellé azonban még hiányzott egy leheletfinom, vérbeli ultra light pálca, mely a csekély súlya mellett a modern megjelenésével, kényelmével, tökéletes ergonómiájával nyűgöz le, és úgy hat az UL módszer ...

FEHOVA 2016!
Megjelent: 2016. February 26. | Forrás: Energo Team | Írások

Évente több horgászkiállításon vehetünk részt, de FeHoVa csak egy van. Ráadásul minden évben ez az első nagy horgászkiállítás, így nem véletlen, hogy a már tavaszodó időben évről évre rengeteg horgász látogat ki erre a kiállításra. Az Energofish rendületlenül részt vesz ezen a kiállításon, és a már megszokott és jól bevált termékeken kívül próbál olyan termékekkel előrukkolni, amelyek meghatározóak lehetnek a magyar vagy akár ...

Nagyító alatt: a horogszabadítók
Megjelent: 2016. February 12. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Untitled Document Szinte végtelen formában, színben és méretben állnak a rendelkezésünkre a jobbnál jobb horogszabadítók, funkciójukat tekintve azonban mindegyik darab megegyezik: a horogszabadítás alatt a halban a legkisebb sérülést okozzuk, emellett a folyamat legyen gyors és precíz, s mindezen felül a zsinórunk ne sérüljön a sokszor tényleg csak egy pillanatig tartó művelet alatt. Egy kis rutinnal - a versenyhorgászokhoz hasonlóan – szinte ...

Már csak pár hét a FeHoVa kiállításig!
Megjelent: 2016. February 03. | Forrás: Energo Team | Írások

2016. február 18-21 között 23. alkalommal nyitja meg kapuit a HUNGEXPO Vásárközpontban a FeHoVa vagyis a Fegyver, Horgászat, Vadászat nemzetközi kiállítás. Jöjjön el Ön is családjával, barátaival a Kárpát-medence vadászainak, horgászainak és természetkedvelőinek legnagyobb és leghangulatosabb találkozójára! Talán az egyik legfontosabbal indítanánk, mivel ebben az évben is kedveskedünk a vásárlóinknak, mégpedig egy FeHoVa belépési ...

Kötöttségek nélkül: ET Outdoor Fish Finder halradar a gyakorlatban
Megjelent: 2015. December 17. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Kétség sem férhet hozzá, hogy kínálatunk egyik legsikeresebb halradarja a vezeték nélküli ET Outdoor Fish Finder. Töretlen népszerűségét a kedvező ár mellett annak köszönheti, hogy a legegyszerűbb, legátláthatóbb felépítésen túl a legmobilabb eszközeink egyike. Használata valóban korlátlan szabadságot biztosít, nagyon gyorsan megtanulható a használata, a megismerni kívánt vízi alakulatokról teljesen reális, jól és könnyen értelmezhető ...

Szávai VB ezüstök – élménybeszámoló riport Szilvási Szilárd válogatott kerettaggal
Megjelent: 2015. October 09. | Forrás: Energo Team | Események/Kiállítások

Bizonyára már sokakhoz eljutott az örvendetes hír, miszerint a szlovéniai Radeceben, a Száva folyón szeptember 12-13-án megrendezett felnőtt férfi édesvízi úszós horgász VB-n a magyar csapat a dobogó második fokára állhatott, egyéniben pedig Walter Tamás nyakába került egy ezüst. Óriási a fegyvertény, a magyarok horgásztudása újra előkelő helyre sorolódott a világ számos kiváló „horgásznemzete” között és előtt. Szilvási Szilárd ...