Keresett kifejezés: csuka 177 találat
490 Ft

Isac tavi csukák
Megjelent: 2016. May 23. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A Duna-delta egyik igen terhelt ágára látogatott el két pergetőhorgászunk. Sajnos a tó halászok által is erősen „szabályozott” ennek ellenére egész sok csukát sikerült fogni, természetesen ehhez kellett megtalálni a megfelelő részeket és a megfelelő csalikat is. Tartson most is velünk, a premier május 25-én 20:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap május 26-án 12:30-as kezdettel láthatjuk. ...

Csukapergetés áprilisban: soha nem mehetsz biztosra!
Megjelent: 2016. April 06. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Amilyen az áprilisi időjárás, olyan kiszámíthatatlan a csukák kapókedve is. Aki pergető bottal a kezében járja a vizeket, jól tudja, hogy biztosra soha nem mehetünk. Ha az elméletben mindent kereknek és összeálltnak ítélünk meg, azt a gyakorlat, vagyis az átpergetett hosszú órák tapasztalata egy csapásra írja felül. Minden szenvedélyes pergető nagy reményekkel várja a bolondok napját, mely a csuka fogási tilalmának végét jelenti. Kétfős lelkes ...

A 200 éves tó csukái
Megjelent: 2014. April 07. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Egy igazán öreg tó, már rejthet hatalmas ragadozókat. Nos nekünk sikerült találnunk, kétszáz éves tavat, és megnéztük milyen a ragadozó állománya. Talán nem véletlen hogy termetes csukák kerültek elő. A következő adásunkban az itt készült felvételeket láthatják. Ismét hatalmas csukák, és praktikus tanácsok a WSB tagjaitól. Nézze most is adásunkat, a premier április 09-én 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a PV-TV műsorán, az ...

Csukázás XXL csalikkal
Megjelent: 2013. September 30. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Sokaknak ismerős lehet a mondás: nagy csali nagy hal. Nos egy picit mi is ennek jártunk utána, jobban mondva a WSB tagjai. A Salmo csalik között nem volt nehéz olyan méretű csalit találni, amelyikre bizony ráillik az XXL jelző, ezekkel a különleges csalikkal eredtünk a csukák nyomába, akik bizony díjazták a különleges bemutatót. Nézze most is műsorunkat! Október 2-án 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba a PV-TV műsorán, az ismétlést pedig másnap ...

Puha plasztikok és az óvatos csukák
Megjelent: 2013. July 22. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A csukákat az év szinte bármelyik szakában megfoghatók, azonban van, hogy már talán túlságosan is óvatosak, így nehéz őket horogra csalni. Persze a jó horgász nem adja fel és megpróbál olyan trükköket kitalálni, amivel túljárhat a halak eszén. Most is egy hasonló esetet láthatunk ahol a megoldás kulcsa a puha Manns és Wizard plasztikcsalik. A műsor a szokásos időben július 24-én 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a PV-TV műsorán az ...

Nagy csukák nyomában.
Megjelent: 2013. April 23. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Nagy csukák nyomában a Salmo Hungary csapatával... Ki ne szeretne szebbnél-szebb csukákat fogni? Sokszor ott van a lehetőség előttünk csak élni kell vele. A következő adásunkban a Salmo Hungary csapata a Tisza-tavon próbált meg hasonló bravúrt. Persze nem árulunk el titkot azzal, hogy ez bizony sikerült! Érdemes most is velünk tartani, élvezni a ...

Hogyan pergessünk csukára
Megjelent: 2013. February 04. | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

PVTV4 Sok horgász fejében megfordul, hogy elkezdjen pergetni, erre kiváló az egyik legkönnyebben megfogható halfajunk a csuka. Persze nem ilyen egyszerű a helyzet, kell még pár apró dolog, amire ha odafigyelünk élménydús horgászatban lehet részünk. A következő adásunk is hasonlóról szól. A Lajosmizsei Füzes-tavon a Salmo Hungary egyik tagja, ...

Csukák nyomában a Velencei tavon
Megjelent: 2012. September 27. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

csukazas a velencei tavon Hazánk második legnagyobb kiterjedésû természetes állóvize, a Velencei-tó számtalan horgászmódszer alkalmazására, kipróbálására nyújt lehetõséget. A fõ horgászhal természetesen itt is - mint bárhol az országban - a ponty, de tekintélyes mennyiségû ragadozó hal is ...

Júniusi csukák Írországból
Megjelent: 2012. July 03. | Forrás: Bodnár Zoltán | Írások

Most, így nyár elején jó visszagondolni az áprilisi csukázásaimra, melyek Murányi Tóni barátomnak köszönhetően nagyon izgalmasra sikeredtek. Tóni vezetett be a ma legyező horgászat rejtelmeibe és rabul ejtett ez a felfedezés. Csukázásaim nagy részét ma már ezzel a módszerrel hajtom végre. Házilag gyártott ...

Süllők és csukák között
Megjelent: 2012. May 30. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Az új, ismeretlen vizeken való horgászat lehetősége mindig különös érzésekkel tudja inspirálni az embert. A kalandvágy, a felfedezés iránti szenvedély egészen meg tudja szédíteni a gondolatainkat, végtelen fantáziánknak köszönhetően szinte azonnal magunk előtt látjuk a halakkal teli álmaink folyóját, vagy tavát. ...

Feeder fogta csuka
Megjelent: 2012. January 27. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Augusztus utolsó hetére érkezett meg az igazi nyári kánikula. Állat és ember egyként menekült a fák árnyékának hűsébe, igyekezett minél kevesebb időt eltölteni a tűző napsütésben. A vizek szinte forrtak a pipáló halaktól, akik így próbáltak a mélyebb, oxigén hiányos vízből felemelkedve egy kis ...

A kis patak csukája
Megjelent: 2012. January 20. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Október egyik napsütéses szombat délutánján egy barátom nagyot gondolt. “Mi lenne, ha kiugranánk pergetni?” - kérdezte. Épp előtte szántam rá magam, hogy beszerzek egy igazi rablózáshoz való felszerelést, de épp máskorra terveztem a pecát. “Két óra és jövünk” - ki tudott volna ellenálni egy ilyen ...

Tisza-tavi csukák
Megjelent: 2011. December 14. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Egykoron minden kétséget kizáróan a Tisza-tó volt hazánk legnagyobb, és egyik legeredményesebb csukás vize. "Csuka-paradicsomnak" hívták az osztrák és német vendégek, akik az ősz beköszöntével tömött sorokban indultak meg Kelet-Magyarország felé. A rendes őszi vízleeresztés idején néha egyáltalán nem ...

Plasztikos csukák
Megjelent: 2011. December 06. | Forrás: Energo Team | Írások

Vitathatatlanul az ősz legnépszerűbb hala a csuka. Szerencsések vagyunk, hisz az ország telis tele van olyan horgászvízzel, ahol a csukák műcsalival is jól foghatók. Vannak körülmények, amikor a jigfejes, plasztikcsalis horgászat adhatja a legjobb eredményt. Mi most ezzel próbálkoztunk. Egy borongós sötét napon jutottunk le a vízhez Ahogy az idő ...

Ha nincs sügér, jó a csuka is
Megjelent: 2011. November 09. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

-Apa, nálad van a fekete Salmo Tiny?- kérdezte nagyfiam a vacsora után komoly, őszinte választ váró tekintettel. A feltett kérdés hangsúlyában, s azokban a nagy, barnán csillogó szemekben a viszont látás vágya, az el nem veszítés reménye volt összegyúrva. Megnyugtatóan bólintottam. Az asztaltól felállva szorgos léptekkel ...

Csukák a hőségben
Megjelent: 2011. November 02. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Az egész éjszakát végighorgásztam, ennek értelmében reggel igen lelassult állapotban éreztem magam. Nem is volt erőm horgászbotot fogni, bármennyire eredményes a hajnali, kora reggeli időszak. A földön elterülve igyekeztem kipihenni kissé magam, hogy legalább két lábon tudjak állni, ne mint őseink, mikor lejöttek a fáról. Reggel 9 ...

Ír nyár és a csukázás
Megjelent: 2011. October 19. | Forrás: Bodnár Zoltán | Írások

Ez a nyár is eltelt és most visszagondolva talán az idén szántam rá először magam, hogy pergetve is próbálkozzak a csukák becserkészésével. Sok mindent próbálgattunk horgászataink során és azt kell mondanom, hogy nyáron, mint tavasszal a felszín közelében voltak foghatóak. Ha pedig ott nem fogtunk, a mélyben sem jártunk ...

Kóbor süllők nyomában
Megjelent: 2011. September 28. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Semmivel össze nem hasonlítható, különös hangulata van az éjszakai wobblerezésnek. Amikor a város, falu fáradt népe aludni készül, mi, süllős-fejrázós tusákra vágyó pergetőhorgászok akkor mondhatjuk, hogy eljött az időnk. Ahogy lelki szemeink előtt, szelíd gondolatainkban a leszálló sötétség vonzza éhes ...

Harapásálló előke készítése
Megjelent: 2011. August 26. | Forrás: Sztahovits Péter | Írások

A csuka pergetésének egyik alapfeltétele a jó minőségű harapásálló előke. Bizonyára sokan tapasztalták, hogy ilyet igen nehéz találni a piacon. Én is így vagyok ezzel, ezért pár éve magam készítem el az előkéket saját ízlésem szerint. Az első németországi horgásztúrám során ismerkedtem ...

Csukás-balinos végletek, mezőföldi végeken
Megjelent: 2011. August 22. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Kósza szél kergette fejem fölött a felhőket, miközben pergető botommal és a műcsalis dobozzal ballagtam régi, jól megszokott helyeim felé kedves kis folyóm partján. Baloldalamon a patak, jobbon pedig a Sárréti táj nyárba öltözött rétje kísért már kilométerek óta. Gyermekkorom óta járom ezt a vidéket, de soha nem ...

Áprilisi csukák
Megjelent: 2011. April 29. | Forrás: Pintér Péter | Írások

Végre megérkezett az április és véget ért csukatilalom. Már nagyon vártam, hogy ismét pergethessek a kedvenc kis patakom csukáira. Szerencsére a tilalom végére megjött a jó idő is, így kellemes napsütésben indulhattam, ezen a vasárnap délutánon. Egy bot, egy merítő, és a pergető táskám volt az összes ...

Márciusi csukák
Megjelent: 2011. March 17. | Forrás: Bodnár Zoltán | Írások

Márciusi csukázás? Otthon a tilalmi idő miatt márciusban nem lehet csukázni, de Írországban nincs tilalmi idő. Itt a természet úgy oldja meg, hogy az ívás előtti időszakában a csukák nem táplálkoznak, így hiába is horgásznánk rájuk, úgy sem sikerülne horogra csábítani őket. Első csukám egy ...

Ki korán kel...
Megjelent: 2011. February 25. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Ahogy egyre teltek a napok a legutolsó horgászat óta, úgy erősödött bennem a késztetés, hogy újra pergetőbotot ragadva induljak mielőbb a vízpartok felé. Tagadhatatlanul az elmúlt időszak fogásai okozta élmények hatása alatt voltam még mindig, és az emlékek olyan erővel törtek elő, hogy fizikai fájdalommá nőtte ki magát a ...

Mivel fogunk csukázni 2011-ben?
Megjelent: 2011. January 31. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Miközben idehaza is egyre többen ismerik fel a csukában az ideális legyes halat, a rendelkezésünkre álló eszközök is egyre sokasodnak. Az előttünk álló szezonban új Vision felszerelések lesznek a társaink, nyilván a jól bevált régiek mellett. A csukalegyes felszerelés összeállítása a bot ...