Keresett kifejezés: doboz 215 találat
ENERGOTEAM STYL ÓLOMKÉSZLET 100G 0,35-2,1 G
990 Ft
WIZARD PREDATOR MAX PERGETŐTÁSKA

Jeges január: vízparton a Benzár újdonságokkal
Megjelent: 2018. February 19. | Forrás: Ujszászi Dániel | Írások

2018-02-15 Tél van, a naptár szerint legalábbis az évszak jelenléte megkérdőjelezhetetlen. Szerencsére azonban, ha az időjárás viszonylatából tekintünk az idei hideg időszakra, a 2018-as esztendőben még egyetlen olyan napra sem kellett ébrednünk, amikor azt konstatálhattuk volna, hogy elérhető közelségünkben egyetlen olyan vizet sem találunk, ahová le tudnánk ülni egyet horgászni. Ennek pedig - több szempontból is - jó néhány pozitív hozadéka van, ...

Mert mindig van új a nap alatt, még télvíz idején is!
Megjelent: 2018. February 13. | Forrás: Szabó Bence | Írások

Télen nem könnyű a halfogás. A pontyok anyagcseréje lelassul, minimális a táplálékigényük, így jóval nehezebb őket kapásra bírni, mint az év többi időszakában. Persze a helyzet nem reménytelen, sőt! Némi helyismeret vagy jó érzékkel elkapott információ és máris megtudhatjuk, hogy melyek a kiválasztott vízterület legmélyebb pontjai, ahol jó eséllyel a halak ilyenkor „bandáznak". Fontos, hogy olyan technikát válasszunk, ami megfelel a hely és ...

Szeszélyes hortobágyi pontyok - feederrel
Megjelent: 2017. August 08. | Forrás: Szabó Bence | Írások

2017-08-08 Nagy pontyot fogni nehéz. Kiszámíthatatlanok, nagyon érzékenyek az időjárási viszontagságokra és, ha ez nem lenne elég, rafináltak is. Ahhoz, hogy álmaink halát tarthassuk a kezünkben, nagyon sok különböző dologra kell figyelnünk. Persze ez sem mindig elég, hiszen egy nagy adag szerencsére is szükségünk van. Szerencséje viszont csak annak lesz, aki tesz is érte! Az első és legfontosabb, hogy olyan vízterületet válasszunk, ahol jó esély ...

Long Cast orsók újratöltve
Megjelent: 2017. June 13. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

2017-06-13 Korábbi írásomban említettem már a Carp Expert pontyos orsóinak rohamos fejlődését, az újabbnál új modellek megjelenését. És valóban, kis túlzással szinte minden hétre jut egy-egy boncolgatni való új típus. A távdobó orsók kedvelőinek, ha nem volt elég a Neo széria hatalmas tízezrese, azoknak ajánlom figyelmébe jelen írásunk főszereplőjét, a Carp Expert Long Cast 9000-et. Távdobásra fejlesztett CXP Long Cast 9000 ...

Kikosarazva
Megjelent: 2017. March 22. | Forrás: Treznyák Tibor | Írások

Ha valaki a középkorban olyan kosarat kapott szíve hölgyétől, ami alul is nyitott volt, azzal nehezen jutott fel a vár tornyába. Mi viszont megelégszünk a vízparttal, ahol nyitott, zárt, vagy éppen bordás változatok várnak minket. Tekintsünk át közülük párat, hogy megtudhassuk, melyek azok a helyzetek, ahol a legeredményesebben használhatjuk őket. Rácsos kosár Egy jól ismert feeder kosár típus, amit az alábbi tulajdonságok alapján ...

Tavaszi HorgászShow – 2017
Megjelent: 2017. March 20. | Forrás: Szabó Bence | Írások

A tavaszi HorgászShow – az ígéretes horgászidő ellenére – több ezer látogatót vonzott. Ez nem csak a számtalan kiállítónak, vagy a sok új terméknek, fejlesztésnek, de a jó hangulatú beszélgetésnek, és a sok színvonalas, hasznos előadásnak is köszönhető volt. Nézzük hát, hogyan telt el ez a március eleji hétvége nálunk, az Energofish standon! Ahogy már megszokhatták a kedves látogatók, ez alkalommal ...

Bemutatjuk: Benzár Zsolt
Megjelent: 2017. February 06. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Benzár Zsoltot és a Benzár Mix etetőanyagokat, az elért sikereket sokan ismerik már, most kicsit magáról faggattuk Zsoltot: hogy kezdődött nála a horgászat iránti szerelem, hogyan éri el a sikereit a versenyeken, a pecázáskor és az etetőanyagok fejlesztésében, gyártásában. Zsolt számos kialításon felbukkan, ahol bemutatják termékeit. Forduljanak hozzá bizalommal, hisz mindenkinek szívesen segít! Mióta horgászol, hogyan kezdted? Ki ...

Újra fókuszban: a Mann’s gumik
Megjelent: 2016. December 20. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Korábbi írásainkban már megismerkedhettetek a Mann’s csalik legváltozatosabb típusaival, mostani cikkünkben, pedig rendhagyó módon a híres plasztik család legfogósabb twistereinek alkalmazásáról, variálhatóságuk módjáról, a változatos felhasználási területek lehetőségeiről lesz szó. E bemutató szóljon hát az eredményesség, a még több süllőkapás jegyében! Színes, minden igényt kielégítő választék Mann’s-ből Bizony ...

MI LEGYEN AZ AJÁNDÉK-AJÁNDÉK ÖTLETEK KARÁCSONYRA 5.
Megjelent: 2016. December 14. | Forrás: Nagy Levente | Írások

2016-08-30 ldeje figyelmet fordítani családtagjainkra, szeretteinkre, barátainkra. Lassan azon is elkezdünk gondolkodni, milyen ajándékkal lepjük meg őket, hiszen mindannyian tudjuk: adni jó. Felemelő érzés, amikor azt tapasztaljuk, hogy valakinek sikerült örömet szereznünk. Ez azonban nem egyszerű feladat, hiszen nehéz kitalálni, szeretteink milyen ajándéknak örülnének igazán. Egy dolog biztos: ha valakit a hobbijához kötődő ajándék várja a karácsonyfa ...

MI LEGYEN AZ AJÁNDÉK-AJÁNDÉK ÖTLETEK KARÁCSONYRA 2..
Megjelent: 2016. December 12. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Itt az ideje figyelmet fordítani családtagjainkra, szeretteinkre, barátainkra. Lassan kezdjünk el gondolkodni azon, milyen ajándékkal lepjük meg őket, hiszen mindannyian tudjuk: adni jó. Felemelő érzés, amikor azt tapasztaljuk, hogy valakinek sikerült örömet szereznünk. Ez azonban nem egyszerű feladat, hiszen nehéz kitalálni, szeretteink milyen ajándéknak örülnének igazán. Egy dolog biztos: ha valakit a hobbijához kötődő ajándék várja a karácsonyfa ...

MI LEGYEN AZ AJÁNDÉK-AJÁNDÉK ÖTLETEK KARÁCSONYRA 3.

ldeje figyelmet fordítani családtagjainkra, szeretteinkre, barátainkra. Lassan azon is elkezdünk gondolkodni, milyen ajándékkal lepjük meg őket, hiszen mindannyian tudjuk: adni jó. Felemelő érzés, amikor azt tapasztaljuk, hogy valakinek sikerült örömet szereznünk. Ez azonban nem egyszerű feladat, hiszen nehéz kitalálni, szeretteink milyen ajándéknak örülnének igazán. Egy dolog biztos: ha valakit a hobbijához kötődő ajándék várja a karácsonyfa alatt, az ...

MI LEGYEN AZ AJÁNDÉK-AJÁNDÉK ÖTLETEK KARÁCSONYRA 4.
Megjelent: 2016. December 12. | Forrás: Nagy Levente | Írások

A VI. Maros Mix Feeder Kupa – talán mégsem behozhatatlan a lemaradás?!
Megjelent: 2016. November 04. | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

Történt ugyanis, hogy már a nyár végi, első ízben megrendezett Feeder Klubcsapat Országos Bajnokságon is tapasztaltunk bizakodásra okot adó jeleket, ugyanis a két nap alatt a csapatnak sikerült egy 5-öst és egy 8-ast horgásznia a 23 fős szektorokban. Nem is az a lényeg, hogy melyikünk volt az, aki ezt kivitelezte, hanem sokkal inkább az, hogy rá tudtunk érezni a pályára, tudtunk találni olyan apró finomságokat, melyekre a pontyok kedvező visszajelzéseket ...

Egy bajnok ajánlásával-Benzár Mix receptek-első rész
Megjelent: 2016. November 04. | Forrás: Nagy Levente | Írások

A mai horgászpiac etetőanyag kínálata elképesztően gazdag, sokoldalú, már-már zavarba ejtő. Különböző gyártók kínálják a jobbnál jobb etetőanyagokat, adalékokat, aromákat, csalikat, melyek helyes felhasználásával úgy a hétköznapi horgászatban, mint a versenyhorgászatban is eredményesek lehetünk. Melyek legyenek azok az etetőanyag típusok, adalékanyagok, aromák melyekből összealítsuk az adott szituációhoz illő, sikerhez vezető ...

A fogós Mann’s plasztikok -- Pergető fegyver a nagy rablóhalak ellen!
Megjelent: 2016. October 18. | Forrás: Bokor Károly | Írások

2016-08-30 Az Egyesült Államokban Tom Mann, több mint hatvan éve alapította világhírű műcsali gyárát. Napjainkban a népszerű termékeket ötven országba exportálják. A Mann’s soft lures családjának darabjait én tizenkét éve ismertem meg. Hosszú idő elteltével, rengeteg gumis pergetés után, számtalan kapitális hal fogásának élményével tekinthetek vissza a tapasztalatokra. Nem tagadom, némiképpen elfogult vagyok. Máig első számú nagyhalas gumim ...

Tavat kerestem, de folyót találtam
Megjelent: 2016. September 27. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Az új, az ismeretlen felfedezésének különleges vonzalma nem csak a gyermeki kíváncsiság meghatározó motivációja. Persze, csak elhatározás kérdése minden, a komoly, felnőtté érett férfiembert is könnyedén magával ragadhatja a hév, a felfedezés vágya. Az új élmények hajszolása előhozza belőlünk a felfedezőt, a kalandort, a kérdésekre választ kereső, mindenre kíváncsi gyermeket. Augusztusra már én sem bírtam magammal, kellett az új, vágytam ...

Pergető apróságok, pofi módon tálalva
Megjelent: 2016. September 26. | Forrás: Lukácsi Béla | Írások

Az utóbbi időben egyre népszerűbbek az apró csalik, ennek megvan a maga oka, ugyanis egyre jobban fejlődik a horgászat, és ma már nem lehetetlen az apró táplálékhalak utánzása sem. Persze ehhez kell némi minőségi ugrás, ugyanis minél apróbb egy csali annál nehezebb olyanra elkészíteni, hogy tökéletes legyen a mozgása. Persze mint mindenre erre is van megoldás! Egy nem túl kapitális de gyönyörű domi Ismerős a kép, mikor egy kifolyónál a ...

Maconkai reváns
Megjelent: 2016. September 07. | Forrás: Szabó Bence | Események/Kiállítások

2016-09-08 Mikor januárban megláttam a MOHOSZ versenynaptárban, hogy az idei évben megrendezik az I. Method Feeder Országos Bajnokságot, rögtön tudtam, hogy számomra ez lesz az idei év egyik, ha nem a legfontosabb megmérettetése. Később aztán a helyzet némileg változott, hiszen lehetőséget kaptam, hogy az Energofish Feeder Team tagjaként horgásszam végig a szezont, így részt vehettem a „hagyományos" feeder ob-n, valamint megyünk az I. Klub Feeder Országos ...

Az univerzális bot
Megjelent: 2016. August 15. | Forrás: Szabó Bence | Írások

Sokan gondolják, hogy azok a dolgok, amik mindenre alkalmasnak vannak kikiáltva, sokszor valójában semmire sem jók. Alapvetően ezzel az állítással én is egyetértek, de kíváncsi horgász révén kíváncsian vártam, hogy a sokakat kíváncsisággal eltöltő, új, 330-as Benzar All Round Feeder hogyan muzsikál kíváncsi kezeim között. Ha Te is kíváncsi vagy arra, hogy mitől is All Round Feeder ez a peca, akkor ne habozz, hanem görgess! Hossz, tagok ...

Apró műcsalikkal a kis vizeken
Megjelent: 2016. July 29. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Nem is gondolnánk, hogy a legapróbb patakok, folyócskák mennyi izgalmat rejtenek. A sokszor alig észrevehető kis vízfolyások tele vannak élettel, ha nyitott szemmel járunk, magunk is részesei lehetünk a csodának. Ezeknek az élményeknek a felfedezéséhez invitállak most benneteket, ragadjunk együtt pergető botot, cserkésszünk domolykó és sügér után! Az utóbbi hetek nagy esőzései nagyobb folyóinkon tartósan magas vízállást eredményeztek, de az ...

Night Wasp-pel az éjszakában
Megjelent: 2016. July 25. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Köztudott, hogy az éjszakai kapásészlelésben a világítópatronok elsődleges szerepet töltenek be. Saját tapasztalataink és a horgászok visszajelzése szerint a Night Wasp által kínált minőség felelt meg leginkább az igényeknek. Az elégedettség érthető, a Night Wasp élettartama a tesztek során átlagosan 80 százalékkal haladta meg az általános patronokét, mely elsősorban a folyadék-por kettős reagens teljesítménynövelő hatásának köszönhető. A ...

Benzár csalik a horgon
Megjelent: 2016. June 01. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Az a rohamléptékű fejlődés, ami az elmúlt időszakban volt tapasztalható a horgászeszközök és kiegészítők gyártásában, nem kerülhette el a horogcsalikat sem. Azelőtt soha nem látott fajtájú, színű és ízesítésű csodacsalik jelentek meg 2016 első negyedévében. A legkülönfélébb, legegyedibbnek mondható horogra valók most is a pontyos szekcióban fedezhetők fel. Ilyen csalogatók láttán bizonyára szegény Matula hátrahőkölt volna akkoriban, az ...

Csukapergetés áprilisban: soha nem mehetsz biztosra!
Megjelent: 2016. April 06. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Amilyen az áprilisi időjárás, olyan kiszámíthatatlan a csukák kapókedve is. Aki pergető bottal a kezében járja a vizeket, jól tudja, hogy biztosra soha nem mehetünk. Ha az elméletben mindent kereknek és összeálltnak ítélünk meg, azt a gyakorlat, vagyis az átpergetett hosszú órák tapasztalata egy csapásra írja felül. Minden szenvedélyes pergető nagy reményekkel várja a bolondok napját, mely a csuka fogási tilalmának végét jelenti. Kétfős lelkes ...

Süllőre finoman, drop shottal, bullet ólommal
Megjelent: 2016. January 01. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Süllős pergetésnél gyakorta megesik, hogy kedvenceink nem hajlandók elhagyni a tartásaikat, az ágas-bogas helyek nyújtotta biztonságot adó menedéket. A helyzetünk így sem egyszerű, s hogy még nehezebb legyen a dolgunk, sokszor jön még egy aprónak nem nevezhető akadály: vastag, durva szerelékkel esélytelen, hogy kapást érjünk el. Meggyőződésem, hogy a finom drop shotos botot és a monofil, lágy előkés - bullet ólmos szereléket ilyenkor kell ...