Keresett kifejezés: pro 935 találat

Rakós botot mindenkinek...
Megjelent: 2007. April 27. | Forrás: Tóth Gábor | Tesztek

A finomszerelékes horgászat és azon belül a rakós botos peca hosszú évtizedeken keresztül a tehetősebb horgászok kiváltsága volt. A jelentős anyagi áldozatok miatt nem sokan engedhették meg maguknak, hogy hódoljanak ennek a rendkívül izgalmas, összetett és igazán sok élményt nyújtó módszernek. Tőlünk nyugatabbra - nem meglepő ...

Gumicsónakkal a Rio Ebrón (video)
Megjelent: 2007. April 24. | Forrás: Szarvas Zoltán | Írások

Amikor a legutóbbi spanyol horgásztúránkhoz csónakot kerestünk, jó előre megfogalmaztuk magunknak a kívánalmakat. Olyan megoldást szerettünk volna találni, mely elfér egy nagyobbacska autó csomagtartójában (tehát ne kelljen utánfutóval húzni egy hosszabb trailert), elég nagy két személynek, elbír egy 20 lóerős motort, azaz ...

EnergoTem Gold Match
Megjelent: 2007. April 23. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Praschek Ágival reggel hatra beszéltük meg az indulás időpontját, mivel tudtuk, hogy több mint kétszáz kilométernyi utazás áll előttünk. Két és fél órahosszába telt, mire odaértünk. Hiába, messze van Hövej, a Győr-Moson-Sopron megyei Kapuvártól még nyolc kilométerre, de a látvány megéri a ...

A nyeletőfékes orsó használata

Szervizes kollégámmal beszélgetve, véletlenül szóba jöttek a nyeletőfékes orsók javításai. Elkeseredetten mesélte, hogy egyre több ilyen orsót kell javítania, pedig az orsók kiváló minőségűek. Egyszerűen a horgászok java része nem tudja, miként is kell használni ezeket. A fő probléma az, hogy össze-vissza ...

Fix2 Kupa
Megjelent: 2007. April 05. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Az idei évben két nagy versenyt is rendeznek a Győr-Moson-Sopron megyei Kapuvár melletti Hövejen, az Agrofavorit Horgásztavak kettes versenytaván. A versenyek kiemelt támogatója az Energofish Kft, a belga Fix2 versenyládák magyarországi forgalmazója. Az első verseny 2007. május 10.-én, a második pedig szeptember 16.-án kerül megrendezésre. A versenyekre 60-60 ...

Riport a bodorkával
Megjelent: 2006. December 05. | Forrás: ET | Írások

Újságíró:-Gyönyörűen indul ez a májusi nap, az idő csendes, ragyog a napfény, még egy szellő sem borzolja a tó felszínét. Az egyetlen dolog, ami beárnyékolja ezt az idilli képet, hogy már régóta itt ácsorgok, de a riportalanyom késik.Bodorka:-Hé. hé. újságíró úr, itt vagyok, nem késtem el. De tudod-e, ...

Gáspár
Megjelent: 2006. December 04. | Forrás: Bagi Gyula | Írások

Őszi hangulatot árasztott a ködös hajnal, amikor az öreg Gáspár a vízpart felé gyalogolt. Saci nevű kiskutyája fiatalos lendülettel szaladgált előre-hátra, tízszer akkora utat megtéve, mint gazdája. Gáspár egy nyárvégi estén talált rá, amikor etetni ment a folyóra. A kutya a csónakjában feküdt, félve remegett ...

Fix2
Megjelent: 2006. November 27. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Belgiumból, a finomszerelékes versenyhorgászat őshazájából érkeztek hozzánk a Fix2 horgászládák. Az SPS Products & Systems Engineering cég központja Sint-Truiden-ben, az Európa szívét jelentő Brüsszeltől mindössze 50 kilométerre található. Az 1998-ban alapított cég fő tevékenysége a különféle termékek ...

Ryobi Zauber
Megjelent: 0. November 23. | Forrás: Murányi János-Pál | Tesztek

Ritkán fajul odáig a dolog, hogy valamelyik horgászfelszerelésem hõstetteit egy külön cikkben „megénekeljem", de mivel az idei évem a Ryobi csúcsmodelljének a baráti társaságában telt, úgy érzem, hogy nem sérti a róla született eddigi írásokat, ha én is dicsérem kicsit… Õszintén szólva, nekem is ...

Nyaralás és pergetés a Balatonon
Megjelent: -1. November 30. | Forrás: Szebenyi Péter | Írások

Egy gyönyörű napsütéses, de kissé szeles napon érkeztünk meg Siófokra feleségemmel és kislányommal öt napos balatoni nyaralásunkra. 1. Mint később megtudtam a hasonlóan szeles időben érdemes a kövezések melletti sávot vallatni ragadozók reményében. Ezen a napon meg is vásároltam a 72 órás napijegyemet az egyik helyi horgászboltban ahol kértem némi iránymutatást is. Készségesen álltak rendelkezésemre és nyugtattak meg az infók, hisz ...

Spiccbottal a Velencei-tavon
Megjelent: -1. November 30. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A számtalan nemzetközi és hazai horgászverseny megrendezésére, lebonyolítására helyszínt biztosító velencei evezőspálya nemcsak a versenyhorgászok körében örvend nagy népszerűségnek. Frekventált elhelyezkedése a könnyű megközelíthetőséget, 2 km hosszú betonozott partja pedig a kényelmes horgászatot ...

Októberi csukázás Ír vizeken
Megjelent: -1. November 30. | Forrás: Bodnár Zoltán | Írások

Az elmúlt hónapban nem sok idõm jutott szeretett hobbim ûzésére, de azért eltöltöttem egy-két napot a vízen a vendégekkel. Sok új dolgot kipróbáltam a csukahorgászat eredményesebbé tételének érdekében. Persze, azért volt hogy vontattunk, de inkább pergettünk ebben a hónapban. Októberi vontatva ...