Keresett kifejezés: 5cm 82 találat
710 Ft
CARP EXPERT FLUO GUBANCGÁTLÓ
490 Ft

Amikor a természet csodát tesz… -  (…és azt az ember tönkreteszi)
Megjelent: 2011. March 23. | Forrás: Pintér Péter | Írások

Az Energofish Kft által kiírt pályázatra 29 pályamű érkezett. a következő napokban a három első helyezett írásaival ismerkedhetnek meg. Elsőként a harmadik helyezett, Pintér Péter cikke lát napvilágot. Íme... Amikor az ember gyerek, sok mindent elhisz. Hiszünk a télapóban, hisszük, hogy karácsonykor tényleg a ...

Ki a pergető a gáton? - Sebes-Körös I. forduló
Megjelent: 2010. June 23. | Forrás: Lukácsi Béla | Írások

Kis hazánkat érintő katasztrofális árvízhelyzet miatt, sokan kételkedtek benne, hogy a sebes-körösi fordulót meg tudjuk rendezni. A háromfordulósra tervezett sorozatból sajnos a zagyvai verseny elmaradt, a minden idők legmagasabb árvízszintje miatt, mely a térséget érintette. A vízállásjelentéseket figyelve bizakodásra adott okot, hogy a ...

Őnök választottak
Megjelent: 2009. June 12. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Nem könnyű túljárni az önök eszén. Én itt most nem Önökre gondolok, kik ezen sorokat olvassák, hanem a minden pergető horgász szívét megdobogtató, látványos rablásokat bemutató balinra, melyeket őnökként emlegetünk. Őn, ragadozó Őn, Őnhal, balin… számos megnevezését ismerjük ennek a ...

Pergetve történt
Megjelent: 2009. May 29. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Egy szombat este az interneten, egy lengyel műcsali gyártó cég, a Salmo honlapját böngésztem. Kerestem a 2009-es esztendő újdonságait, új modelljeit, színeit. Különösen érdekeltek a kisméretű wobblerek, mint amilyenek a Salmo Hornet-ek és az aprócska Tiny-k. Közben az asztalra kipakoltam a műcsalis dobozom bentlakóit és nézegettem melyik színből ...

Szezonnyitó horgászat –  Babat-tó
Megjelent: 2009. May 08. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Elérkeztünk horgásztúránk harmadik, egyben befejező napjához, melynek helyszíne a Gödöllőtől néhány kilométerre található másfél hektáros Babat-tó, melyet Krisztián barátomnak már egy tavalyi horgászat alkalmával volt szerencséje meglátogatni.Azt azért nem mondanám, hogy ismertük a vizet, de legalább ...

Szezonnyitó horgászat - Isaszegi horgásztó
Megjelent: 2009. April 29. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Az elmúlt hetek, hónapok beszélgetéseinek témája legtöbbször a tavalyi esztendő, horgászidény emlékeinek felelevenítéséről szólt. Ahogy azonban kezdett melegedni az idő és egyre több lehetőség kínálkozott a horgászatra, egyre gyakrabban került előtérbe a jövő és egyre többet kezdtünk beszélni az előttünk ...

Az év első csukái
Megjelent: 2009. March 02. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Végre eltakarodott a jég a vizekről. Állandó tettestársammal, Laci barátommal, el is határoztuk, hogy gyorsan elmegyünk csukázni, még mielőtt a tilalmi időszak eljönne. Pár, egész télen a stég előtt, hálóban aszalódott karikakeszegemet örömmel áldoztam fel a túra érdekében. A vízre hajló ...

Ipoly szipoly â- gondolatok felfedező horgászoknak 1/2
Megjelent: 2007. September 24. | Forrás: Pásztor István | Tesztek

Nem szoktam túl gyakran járni erre a kis folyóra, már csak a köztünk lévõ távolságok miatt sem, így külön öröm egy-egy találkozás.Ilyenkor lehet palástolni mindenféle szentimentális felhangokkal azt, ha nem fog az ember halat, de ez önbecsapás. Igenis azért megyünk, hogy fogjunk, aki pedig nem így gondolja, az hagyja otthon a botjait, ...