Keresett kifejezés: BOT 917 találat
KAPÁSJELZŐ CSŐ VILÁGÍTÓPATRONOS I.
490 Ft
KAPÁSJELZŐ CSŐ FLUORESZKÁLÓS IV.
590 Ft

Írások 1929 találat
Örömpontyozás
Megjelent: 2017. May 08. | Forrás: Energo Team | Írások

2017-05_08 Vannak helyzetek mikor minden eleme működik a horgászatnak, persze ehhez jól fel kell készülni és jó időpontban jó helyen kell lenni. Nem volt ez másképp Lázár Józseffel sem, aki beletrafált a dolgokba, legfőképpen a halak ízlésébe, nézd meg és használd eredményesen te is a Józsi által bemutatott csalikat és egyéb apró, de annál fontosabb dolgokat. Tartson most is velünk, a premier május 10-én 20:00-kor kerül adásba, a Fishing and ...

Fókuszban a Neo Runner
Megjelent: 2017. May 03. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Ahogyan azt már előző orsópróbás cikkeinkből láthattátok, a Carp Expert Neo szériájával történő célzott pontyhorgászat egy kis időre sem állt meg. Mai írásunkban a soron következő orsó bemutatása következik, a CXP Neo családjának leguniverzálisabb darabjával ismerkedhettek meg közvetlen közelről. Ha velünk tartotok, egy remekül sikerült pontyhorgászat kellős közepébe csöppentek. Még meg sem száradtak a vízcseppek az előzően bemutatott Neo Long ...

VI. Energofish Kupa Deseda
Megjelent: 2017. May 02. | Forrás: Kaposvári Sporthorgász Egyesület | Események/Kiállítások

Hazai győzelmet hozott a VI. Energofish Kupa. Az idei desedai erőpróba jellegét jól mutatja, hogy egyik reggelre mínusz két fokig süllyedt a hőmérő higanyszála. A harcsák népe is inkább csak ifjakat küldött mutatóba ... A horgászbarátságok ugyanis jól állták az időjárás viszontagságait és a névadó szponzor ezúttal is kitett magáért. Ráadásul vasárnap négy Bélának a fülét is meghúzhatták a résztvevők, bár egy termetesebb halnak minden ...

Energofish magazinajánló
Megjelent: 2017. April 25. | Forrás: Energo Team | Írások

Ismét itt az újabb Energofish Magazin, nézzük a tartalmat mit várhatunk. visszatekintünk a kiállításokra, egy tavaszi spiccbotos kárászozást is láthatunk a Tisza-tavon. Praktika sem marad el Halmos Mihály egy egyszerű trükköt mutat be arra, hogyan varázsolhatunk fehér csontiból sárgát. A játék előtt pedig nekiveselkedünk egy autónak, és teszteljük mit bír a Koós orsó bot és zsinór hármasa. Tartson most is velünk, a premier április16-án ...

Orsópróba: Long Cast Neo Feeder 6000
Megjelent: 2017. April 20. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

2017-04-20 Akár honnan is nézzük, nem megszokott az a tendencia, hogy egy szezonon belül több orsótípus is megjelenjen egy márkán, sőt egy azonos kategórián belül. A Carp Expertnél fedezhettük fel ezt a nem mindennapi áttörést. Nemhogy egy éven belül, de valóban azonos időben, egyszerre négy remek orsó is napvilágot látott az újdonságnak számító Neo családban. A Neo Feeder, Neo Runner és Neo Long Cast 10000 mellett a mai írásunkban a finomszerelékes ...

Streetfishing
Megjelent: 2017. April 18. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Ha 2015-ben, a Wizard pergető botcsalád megjelenésekor nekem valaki azt mondta volna, hogy még a Wizard Drop Shot-nál is könnyebb, élvezhetőbb bot fog megjelenni a Wizard családon belül, alighanem hangosan felnevettem volna. Magam sem gondoltam, hogy az UL kategória legfelső határát súroló mércét fokozni lehet. A képlet úgy látszik csak nekem volt bonyolult. A tervezők ígéretes receptet húztak elő a fiókból és gondoltak egy merészet: végy egy ...

Elfelejtett Bányató
Megjelent: 2017. April 18. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Sokféle horgász létezik, mindenkinek más jelenti a kihívást, mindenki másban találja meg a szórakozási lehetőséget… Nekünk (Erdélyi Horgász) az jelenti a kihívást, szórakozási lehetőséget, ami éppen előttünk áll, amire éppen az adott szituációban lehetőségünk kínálkozik. Ha apró halas pályán horgászunk, akkor a darabszám, az összsúly, ami hajt előre, ha pontyos pálya van előttünk, akkor természetesen igyekszünk „nagyot" ...

Egyesületi vizeken
Megjelent: 2017. April 12. | Forrás: Szabó Bence | Írások

Egy egyesületi víz, ahonnan nem lehet halat elvinni. Igen, egy egyesületi víz, ahonnan nem lehet halat elvinni. Megmondom őszintén, elsőre nekem is hihetetlennek tűnt mindez, hiszen az „egyesületi tó" és a „nem lehet halat elvinni" kifejezések csak a legritkább esetben szerepelnek egymás után. Jól tudjuk azonban, hogy a kivétel erősíti a szabályt! Ebben az írásban a kivételek egyikén történt horgászatomról olvashattok. Frankó Zoltán, ...

Vadvízi bodorkák
Megjelent: 2017. April 11. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Ki ne szeretné a vad vizeket? Természetesen mi is keressük a hasonló lehetőségeket, most egy igazi vadvízi helyzetet egy modern módszerrel horgászik meg Benzár Zolt, aki gyönyörű bodorkákat varázsol ki egy meseszép környezetben lévő vízből. Tartson most is velünk, a premier április 12-én 20:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap április 13-án 12:30-as kezdettel láthatjuk. Természetesen csütörtök reggel már ...

Óriás antennakészítés, tábori körülmények között
Megjelent: 2017. April 10. | Forrás: Koós Ferenc | Írások

Tavasz van. "Április elejére a hosszabbodó nappalok, az egyre magasabban járó nap felrázza a természetet. A színeit a fakóból élénkre, ragyogóvá változtatja. A lengedező szél langymelege mozgalmassá, hangossá varázsolja az erdőt, a vizeket. A vízi világot átjárja az élet. A táplálékhalak a gyorsabban felmelegedő sekély vizek rejtekeibe húzódnak. A legszéleken a gyökeres partoldalakban a fehér halak már a szaporodás örömtáncát gyakorolják. ...

Feeder generáció: Carp Expert Feeder Neo orsó
Megjelent: 2017. April 06. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

2016. különös év volt az orsógyártás történetében, a fejlesztők a feeder orsók új generációját alkották meg, a mai napig óriási népszerűségnek örvendő Double Speed személyében. Egy orsó akkor nyújt kiemelkedőt, ha valóban ki tudjuk használni az általuk nyújtott pluszt, a horgászatban ugyanis csak akkor lehetünk egyre jobbak, ha eszközeink minden létező előnyét a magunk javára tudjuk fordítani. Úgy látszik, nincs tavasz meglepetés ...

A nagyszerű method

A pontyhorgászatban alkalmazott végszerelékek ismertetésével foglalkozó sorozatunkban most egy kicsit elkanyarodunk a bojlis vonaltól, s az annyiak által kedvelt és eredményesen használt rövid előkés feeder technikát helyezzük nagyító alá. Igyekszünk most egy olyan általánosnak nevezhető method végszereléket részletesen bemutatni, amelynél megtalálható minden olyan modern kiegészítő, mely az eredményességet, a könnyű kezelhetőséget hivatott ...

Egy mindent tudó szerelék: a helikopter rig
Megjelent: 2017. March 29. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

2017-03-29 Pontyos sorozatunkban a mai napig töretlen népszerűségnek örvendő helikopter rig bemutatásához érkeztünk. Kedveltsége bizony nem alaptalan, az alatt a közel két évtized alatt, amióta megjelent az angol szaklapokban, bizony nem született olyan módszer, vagy megoldás, amellyel nagyobb dobástávolságot lehetett volna elérni. Húsz év pedig nem kevés, pláne, ha a horgászeszközök fejlődéstörténetét nézzük. A helikopter szerelék egyszerűen ...

Energofish magazin, Március
Megjelent: 2017. March 28. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Ismét itt az újabb Energofish Magazin, nézzük a tartalmat mit várhatunk. Most is friss tartalommal, érdekes praktikákkal, hírekkel jelentkezik, a megújult Energofish Magazin! Ezúttal hasznos tanácsokat kaphatnak a horgászbotok karbantartásához, és megmutatjuk, hogyan oktatják a horgászatot az iskolákban is. Szilvási Szilárd a spiccbot választáshoz és a szerelékek elkészítéséhez ad tanácsokat és harcsázó úszót is készítünk, majd természetesen új ...

Érdekességek a pontyos előkéről
Megjelent: 2017. March 22. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

2017-03-22 Az előző pontyos részekben bemutatásra kerültek a legnépszerűbbnek számító bojlis végszerelékek, mai írásunkban pedig a pontyos előkék kötésének legfontosabb kritériumait ismertetjük veletek. Ti is tudjátok, a körültekintően kiválasztott előkehossz és a csalihoz méretezett horogtípus még kevés a sikerhez, lássuk hát, milyen részletekre kell nagyon odafigyelni a bojlis előkék elkészítésénél. Hibátlan szájú tükrös, aki ...

Kikosarazva
Megjelent: 2017. March 22. | Forrás: Treznyák Tibor | Írások

Ha valaki a középkorban olyan kosarat kapott szíve hölgyétől, ami alul is nyitott volt, azzal nehezen jutott fel a vár tornyába. Mi viszont megelégszünk a vízparttal, ahol nyitott, zárt, vagy éppen bordás változatok várnak minket. Tekintsünk át közülük párat, hogy megtudhassuk, melyek azok a helyzetek, ahol a legeredményesebben használhatjuk őket. Rácsos kosár Egy jól ismert feeder kosár típus, amit az alábbi tulajdonságok alapján ...

Tavaszi HorgászShow – 2017
Megjelent: 2017. March 20. | Forrás: Szabó Bence | Írások

A tavaszi HorgászShow – az ígéretes horgászidő ellenére – több ezer látogatót vonzott. Ez nem csak a számtalan kiállítónak, vagy a sok új terméknek, fejlesztésnek, de a jó hangulatú beszélgetésnek, és a sok színvonalas, hasznos előadásnak is köszönhető volt. Nézzük hát, hogyan telt el ez a március eleji hétvége nálunk, az Energofish standon! Ahogy már megszokhatták a kedves látogatók, ez alkalommal ...

Halak a jég széléből
Megjelent: 2017. March 20. | Forrás: Nagy Levente | Írások

2017-03-20 De nagyon vártuk már ezt a pillanatot…Elérkezett! Kaptuk a hírt egy átutazótól, hogy a közeli víztározó jege néhány méterre eltávolodott a parttól. Erre vártunk már hónapok óta, így alig telt el néhány óra és az elsők között már kint is voltunk a vízparton... Az elmúlt napok enyhülést hoztak és ennek köszönhetően a hegyekben felgyülemlett hóréteg olvadni kezdett, a patakok vízhozama órák alatt a többszörösére nőtt, ...

A gubanc gátló csőre épített végszerelék
Megjelent: 2017. March 16. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

2017-03-16 Miután az előző részekben megismerkedhettetek a leadcore-ra épülő ólomkapcsos és klipszes fix szerelékek kedvelt és eredményes változataival, térjünk át egy kicsit a gubanc gátló cső alapjaira épülő szerelékek ismertetésére. A változó hosszúságú csöveken nyugvó, vagy belső zsinórvezetéses - inline - ólmos rendszerünket megszerelhetjük leadcore-ra, vagy akár közvetlenül a főzsinórunkra is. Ezeknek a szerelékeknek az előnyei - a fix ...

Amikor a horgászat az életet jelenti
Megjelent: 2017. March 14. | Forrás: EnergoTeam | Írások

2017-03-14 Nem is gondolnánk, hogy a horgászat mi-mindent jelenthet nekünk: Csendet. Kikapcsolódást. Feltöltődést. Magányt. Barátokat és megannyi mást is, amit lehet, hogy csak a horgászat adhat nekünk. Ismerjenek meg egy történetet és benne egy fiatalembert, akinek a horgászat az Életet jelenti! Tartson most is velünk, a premier Március 15-én 20:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap ...

Az ólomklipszes szerelék
Megjelent: 2017. March 02. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Előző írásunkban a leadcore-ra épülő egyik legáltalánosabb ólomkapcsos végszerelék elkészítésének lépéseit mutattuk be. Mai cikkünkben ismét maradunk a leadcore adta lehetőségek alapjainál, az ólombetétes zsinór segítségével olyan szereléket készítünk, amelyben egyesül a praktikum, az eredményességet megalapozó egyszerűség és a hallal szembeni kíméletes bánásmód! A botok és a jelzők beélesítve, már csak a csali és ...

Amikor csak a method működik
Megjelent: 2017. February 28. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A mostani horgászatkor hagyományos feeder szerelékkel kezdtük a pecát, a kiváló etetőanyag és csali ellenére hosszú ideig azonban csak egyetlen halat sikerült fogni. Ekkor átváltottunk a Method módszerre és hirtelen egymás után jöttek a kapások. Tartson most is velünk, a premier március 1-én 20:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap március 2-án 12:30-as kezdettel láthatjuk. Természetesen csütörtök reggel ...

Az ólomkapcsos végszerelék
Megjelent: 2017. February 22. | Forrás: EnergoTeam | Írások

2016-08-30 Nem vagyok egyedül azzal a véleménnyel, hogy a modern nagyponty-horgászat sikere és lényege a finomhangoláson, az apróságnak tűnő részleteken múlik. Figyelni kell tehát a felszerelés kiválasztásától kezdve egészen a szerelék összeállításának minden egyes momentumára, mert legtöbbször elegendő csupán egyetlen kis homokszem a gépezetben ahhoz, hogy a várt, remélt pontyóriás kapása elmaradjon, vagy a megmerítés előtt távozzon a ...

A Fókuszban a PVA termékek
Megjelent: 2017. February 20. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A Fókuszban a PVA termékek c. írásunkban már megfogalmaztuk a PVA-k előnyét, fokozott jelentőségét a modern pontyhorgászatban. Használatuk óriási segítséget jelent a partközeli és a távoli helyek meghorgászásánál egyaránt. Nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy segítségükkel az etetési technikák óriásit fejlődtek. S mint azt tudjuk, a pontosan és precízen megvalósított etetési, csali felkínálási stratégia jelenti napjaink pontyhorgászatának ...