Keresett kifejezés: BOT 920 találat

Írások 1929 találat
Energofish magazinajánló - július
Megjelent: 2017. July 17. | Forrás: Energo Team | Írások

2017-07-17 A héten ismét Energofish magazin, amelyben az éjszakai horgászathoz adunk tippet, vagyis hogyan világítjuk meg horgászhelyünket. Szabó Bence a versenyzéssel kacérkodó horgászoknak ad tanácsot, Halmos Mihály ebben az adásban a Rod-Pod elhelyezésével kapcsolatban lát el bennünket praktikus tanácsokkal, Lukácsi Béla pedig bemutat egy vadonatúj orsót, elsősorban a pergetőhorgászok részére. Lesz még pecasuli és más egyéb meglepetés. Tartson ...

Sodrásban, River feederrel!
Megjelent: 2017. July 17. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

2017-07-18 Közismert aranyszabály, hogy a rendes folyóvízi halat a sodrásban kell keresnünk. Igen ám, de mit tegyünk, és milyen elv alapján horgásszunk ott, ahol a sodrás az úr? A rohanó víz feederbottal történő maghorgászása igazi kihívás nemcsak nekünk, de a felszerelésünknek is. A Dunát említve példaként, a Budapestnél (nyári „kisvíznél") mért átlagos 1600-1700 m3/s vízhozam is tiszteletet parancsoló. Hogy mindezt érzékeltessem, ...

Az ezüstérem története – beszélgetés Benzár Zsolttal
Megjelent: 2017. July 06. | Forrás: Szabó Bence | Írások

2017-07-06 Június utolsó hétvégéjén rendezték a VII. Feeder Világbajnokságot Portugáliában, melyen ezúttal 22 ország legjobb feederesei mérték össze erejüket. A verseny hihetetlenül izgalmas volt, egészen minimális különbségeken múlott az, hogy ki örült éremmel a nyakában és ki távozott csalódottan a verseny végén Európa egyik legnyugatibb országából. Az egész héten át tartó edzések és a kétnapos verseny végén Olaszország horgászai ...

EFTTEX 2017
Megjelent: 2017. July 05. | Forrás: Gaudi Nagy Bálint | Írások

2016-08-30 Idén június 29.-július 1. között került megrendezésre a 36. EFTTEX (European Fishing Tackle Trade Exhibition). Tudni kell, hogy ez Európa egyik legnagyobb kereskedői horgászkiállitása, ahol sok cég mutatja meg termékeit, újdonságait. Ez a neves szakkiállitás 1981-ben indult el Londonban, azóta minden évben megrendezésre kerül Európa más és más városaiban. Szerencsére idén nem kellett sokat utazni a magyar kiállítóknak, hiszen 2017-ben a ...

Bányatavi pontyozás
Megjelent: 2017. July 04. | Forrás: Energo Team | Írások

2017-07-04 Filmünkben a bánya- tavi pontyozás rejtelmeibe vezet be bennünket Szabó Bence. Egy mély, nagy kiterjedésű bányató általában gyönyörű pontyokat rejt, de ezeket megfogni nem egyszerű; ki kell választani a megfelelő helyet, amely az adott időszakban a legjobb. Természetesen nem elég a helyválasztás, kell egy megfelelő felszerelés és egy jó csaliválasztás is, elsősorban ez utóbbiakra érdemes figyelni ebben a filmünkben. Tartson most is velünk, ...

Álompontyozás Carp Finessával
Megjelent: 2017. July 04. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Nem titkolom, sokat vártam tőle, de amit kaptam a Carp Feinessától, azt nehéz lesz elfogultság nélkül átadnom. A pontyokkal ajándékozott közös horgászatok után azon a véleményen voltam, ha nem lesz már jobb feeder bot az elkövetkezendő harminc évben, nekem már az se fáj… A trónkövetelők: ET. Carp Finessák 330, 360 és 390 cm-es hosszban Az új Benzár Mix Competition feeder széria mellett megjelenő Finessa család katalógusadataiból a ...

Versenyeink – 2017 Top Mix-Preston Feeder Kupa, Balatonújlak
Megjelent: 2017. June 28. | Forrás: Szabó Bence | Írások

2016-08-30 Alighogy véget ért a Tubertini Kupa Szegeden, a Maty-éren, máris lehetett készülni az újabb megmérettetésre, a Top Mix-Preston Feeder Kupára, amely a ranglista második állomása volt idén. A versenyt, a szokásoknak megfelelően, a Balatonújlak melletti Mária-csatornán rendezték. Nem kertelek, nem a Mária a szívünk csücske. Nagyon nem. Ugyanakkor ez is egy olyan pálya, ahol sokat lehet tanulni és fejlődni, még akkor is, ha a sorsolásnak itt jóval ...

Versenyeink – 2017 Lantos Mix-Nevis Feeder Kupa, Tiszakécske

Az, hogy ismeretlen vízre megyünk versenyezni, egyáltalán nem újdonság számunkra. Közeledve az első teljes szezonunk vége felé, lassan, de biztosan eljutunk minden olyan versenypályára, ahol a rangos pontszerző versenyeket rendezik. A tiszakécskei Tisza-holtágon azonban korábban még nem jártunk. Rengeteg pozitív véleményt és tapasztalatot hallottunk erről a gyönyörű vízről, így izgatottan vártuk, hogy végre horgászhassunk is rajta! Alkalmat adott ...

Az új EnergoTeam fejlámpák
Megjelent: 2017. June 26. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Bizonyára a legtöbb horgász találkozott már a fejlámpák különféle változataival. Kétség sem férhet hozzá, az egyik legpraktikusabb kiegészítőről van szó. A vaksötét éjszakában, a legrosszabb látási viszonyok közepette érezzük és tapasztaljuk nap, mint nap a nélkülözhetetlenségét. Legyen szó horgászatról, kempingezésről, szárazföldi, vagy vízi túrázásról, ennek az eszköznek mindig hasznát élvezhetjük. Ha velünk van, azt természetesnek ...

Versenyeink
Megjelent: 2017. June 26. | Forrás: Szabó Bence | Írások

Alig egy hónappal a Top Mix-Preston Feeder Kupa után következett a hazai feederes élmezőny számára az év egyik legfontosabb versenye, a II. Feeder Klubcsapat Országos Bajnokság, melynek szintén a Balatonújlak melletti Mária csatorna biztosított helyszínt. Izgatottan vártuk a versenyt, hiszen 4 héttel korábban, a ranglistaversenyen, eltöltöttünk itt 3 napot, melyről azt gondoltuk, hogy remek felkészülés lehet az ob-ra. Mint utóbb kiderült, tévedtünk. De ne ...

Energofish Magazin, június
Megjelent: 2017. June 19. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Ismét itt az újabb Energofish Magazin Jéger Szabolcs csodálatos környezetben pecázva mesél a mostani adásról, melyben Benzár Zsolt praktikáit is meghallgathatjuk. Az előző adásunkban elkészítettünk egy óriás antennás úszót, amelynek használatát is bemutatjuk. Frankó Zoltán az új szinte súlytalan csali tüskét is bemutatja, ráadásul megmutatja hogyan lehet lapkás horogra is felrakni. Szabó Bence methodos praktikái után pedig Lukácsi Béla kapitális ...

Fókuszban a Neo Distance
Megjelent: 2017. June 16. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

2017-06-16 A pontyos orsók szegmensének egyik legígéretesebb típusához érkeztünk mai tesztünkben. Hatalmas dob, óriási zsinórbefogadó képesség, tökéletes zsinórkép és nagyon komoly terhelhetőség jellemzi a Carp Expert Neo Distance és Pro Distance orsóit. Nincs más hátra, dőljetek hátra, helyezkedjetek el kényelmesen, és tartsatok velünk egy igazi orsóboncolós vizuális kirándulásban, ahol a teljesség igényével tesztalanyaink műszaki megoldásaira is ...

Long Cast orsók újratöltve
Megjelent: 2017. June 13. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

2017-06-13 Korábbi írásomban említettem már a Carp Expert pontyos orsóinak rohamos fejlődését, az újabbnál új modellek megjelenését. És valóban, kis túlzással szinte minden hétre jut egy-egy boncolgatni való új típus. A távdobó orsók kedvelőinek, ha nem volt elég a Neo széria hatalmas tízezrese, azoknak ajánlom figyelmébe jelen írásunk főszereplőjét, a Carp Expert Long Cast 9000-et. Távdobásra fejlesztett CXP Long Cast 9000 ...

Végszerelék egy kicsit másképp!
Megjelent: 2017. June 13. | Forrás: Szabó Bence | Írások

2017_06_12 A feeder versenyszabályzat nagyon szigorú, természetesen nem véletlenül! Ahhoz, hogy végszerelékünk megfeleljen az előírásoknak, kritériumok sokaságát kell szem előtt tartanunk. Nem vagyunk azonban mindig versenyen, a hétköznapi pecák során lehetőségünk nyílhat kísérletezni a szabályzatnak nem megfelelő, ugyanakkor nagyon egyedi és, mint ez alkalommal is kiderült, roppant eredményes végszerelékekkel. Nem is olyan régen olvastam egy angol ...

Methodos busázás
Megjelent: 2017. June 06. | Forrás: Energo Team | Írások

2016-08-30 Mostanában egyre népszerűbb a Method horgászat ami rendkívül hatékony és nem utolsó sorban gyorsan hozza a kívánt eredményt. A Method szó hallatán általában mindenki a pontyra gondol, de mi van ha más halunk is hatékonyan megfogható ezzel a módszerrel, sőt ez történetesen hazánk legnagyobbra növő békéshala, a busa. Szegedre látogattunk el és a Tisza busáit próbáltuk horogvégre csalni Jéger Szabolcs segítségével, aki az ottani ...

Célkeresztben a PVA Bomb
Megjelent: 2017. June 02. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A célzott pontyhorgászatban rengeteg hatékony etetési taktika létezik. A tradicionális növényi magvakkal való etetéstől kezdve egészen a különféle pelletekkel, bojlikkal történő csalogatásig sokféle módszert bevetünk a siker érdekében. Szerencsére egyre többen kezdik felismerni a PVA hálók nyújtotta előnyöket. Ezeket alkalmazva, a legfinomabb pontycsemegékkel töltögetve eltéveszthetetlenül pontosan, a horgunk közvetlen közelében fejtik ki a ...

Mag-mixek a pontyos etetésen
Megjelent: 2017. June 01. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A békés halas horgászat eredményességét meghatározó etetési technikák milyensége és minősége nemcsak a versenyzésben kulcskérdés, de úgy gondolom, a mindennapi horgászatban is meghatározó szempont hosszú évtizedek óta. Gyors, pörgős, apróhalakkal fűszerezett pecára kimondottan a változó finomságú szemcsés keverékek ajánlhatók, de a kimért, nyugodt, a nagytestű halak szelektálását preferáló horgászat egyértelműen a kevés etetőanyagot, ...

A mélység titkai
Megjelent: 2017. May 22. | Forrás: Szabó Bence | Írások

Egy hatalmas, égszínkék, pontyugrásokkal tarkított vízfelület. Ennyi és nem több az, amit elsőre egy bányatóból láthatunk. Sokan nem is gondolnák, hogy a bányászatnak köszönhetően milyen változatos mederalakulatokat rejt a mélység. A púpok, törések feltérképezése és pontos megetetése kulcsfontosságú a horgászat sikere szempontjából. De hogyan tudjuk megtalálni ezeket? A válasz egyszerű, markerúszó segítségével! Amikor megérkeztünk az ...

Energofish magazinajánló
Megjelent: 2017. May 22. | Forrás: Energo Team | Írások

2017-05-22 Ismét itt az újabb Energofish Magazin, nézzük a tartalmat mit várhatunk. Bemutatjuk hogyan kell elkészíteni egy harcsázásra szánt óriásantennás úszót. Te hogyan tekered az orsódra a zsinórt? Halmos Mihály megmutatja Ő hogyan teszi ezt. A The One praktikákról Ács József beszél nekünk. Szabó Bence most az orsóválasztásban segít. Benzár Zsolt pedig az etetőanyagai között segít eligazodni. Tarts most is velünk, a premier május 24-én ...

Elkezdődött az első teljes szezonunk! – Tubertini Feeder Kupa
Megjelent: 2017. May 17. | Forrás: Szabó Bence | Írások

2017-05-17 Tavaly kóstolt bele igazán csapatunk, az Energofish Feeder Team a finomszerelékes feeder versenyek, a pontszerző ranglistaversenyek világába. Részt vettünk az egyéni feeder országos bajnokságon, a klub feeder országos bajnokságon, illetve az őszi Maros Mix Feeder Kupán. Ezeken, úgy érzem, hogy nem vallottunk szégyent, sőt, Lázár Józsinak egy igazán kiemelkedő eredmény is összejött, de erről már írtam korábban. Idén azonban, terveink szerint, ...

Feltolós úszózás
Megjelent: 2017. May 17. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Emlékeztek még a pontyhorgászat örök klasszikusára, a feltolós úszós horgászatra? Való igaz, a modern technikák megjelenése és azok rohamos fejlődése bizony háttérbe szorították ezt az ősi módszert, de a feltolós nádi pontyozás minden szépségére szerintem nagyon sokan tisztán emlékszünk még. Bennem is kristálytiszták azok a hangok, azok a színek, azok az emlékképek, amelyek a feltolós úszós pontyozás varázsát jelentették. Tagadhatatlan, hogy ...

Megérkezett- BENZAR COMPETITION FEEDER
Megjelent: 2017. May 17. | Forrás: Nagy Levente | Írások

2017_05_18 Hosszú várakozás után, végre megérkezett a BENZAR termékpaletta legújabb, BENZAR COMPETITION FEEDER névre keresztelt, három tagot számláló botcsaládja! Akik már fogták a kezükben a botcsalád valamely darabját, azok hamar rájöttek, hogy ezekre a botokra megérte várni! Akik még nem találkoztak vele és szeretnének többet megtudni ezekről a pálcákról, azoknak az alábbiakban megpróbálom részletesen bemutatni a bot tulajdonságait. ET ...

Match, feeder, rakós, vagy talán bóló?
Megjelent: 2017. May 16. | Forrás: Nagy Levente | Írások

2017-05-16 Ha filmet forgatunk, akkor a Módszerek háborúja" címet adtam volna. Melyik a legeredményesebb finomszerelékes módszer? Ezt hivatott eldönteni egy alig néhány perc alatt megszervezett, baráti „horgászverseny". Természetesen minden szituáció, minden horgászvíz más technikát „követel", így a fentiekben felvetett kérdésre a választ nem lehet általánosítani, egyértelműen eldönteni, hisz egy csomó minden befolyásolja, de maga a ...

A nehézbombázó: CXP Neo Long Cast 10000
Megjelent: 2017. May 09. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A Neo széria legnagyobbjához, a minden létező elemében távoli horgászatra tervezett CXP Neo Long Cast 10000 bemutatásához érkeztünk ma. Az erőtől duzzadó monstrum nemcsak a katalógusfotókon látszik nagynak, a valóságban egészen egyszerűen megdöbbentőek a méretei. A legmeghatározóbb képet persze akkor mutatta, amikor a 73 mm (!) átmérővel rendelkező dobján több, mint 600 méter 0,25-ös monofil feszült. Mondhatni, ha nem ismertem volna, megijedtem volna ...