Keresett kifejezés: BOT 918 találat
KAMASAKI SUPER ALU MERÍTŐ
CARP EXPERT PRO CARBON MERÍTŐHÁLÓ FEJ
CARP EXPERT BOJLIS MERÍTŐHÁLÓ - 1X1M FEJ + 1,8M NYÉL
WIZARD PREDATOR MERITŐHÁLÓ (GUMIROZOTT)
KAMASAKI SUPER MERÍTŐNYÉL

Írások 1929 találat
Bemutatkozik a CXP Digital Combo szett
Megjelent: 2018. February 27. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Kétség sem férhet hozzá, a pontyhorgász felszerelések bázisa, a rendszer lelke a megbízható, minden körülmény között helytálló rod-pod. Mivel én is ennek a szemléletnek vagyok a híve, így határtalan örömmel konstatáltam, hogy az általam hosszú évek óta a legnagyobb megelégedéssel nyúzott háromlábú bottartó állványom, a CXP Deluxe kapott helyet a Digital Combo szettben is. Aki nyomon követte eddigi írásaimat, bizonyára felfigyelt már a cikkekben ...

HorgászShow 2018
Megjelent: 2018. February 26. | Forrás: Energo Team | Írások

Miért érdemes kilátogatni az idei HorgászShowra? Egy biztos, számos Energofish újdonságunk, sztárhorgász előadóink, játékok és értékes nyeremények, s nem utolsó sorban a csábító főnyeremény, egy Suzuki Celerio is az érvek között szerepel . Az Energofish kínálatában a Benzár Mix újdonságok biztosan nagy érdeklődésre tartanak majd számot. A shown nem csak megvehetők ezek a forradalmi újítások, de maga Benzár Zsolt és Szabó Bence is ott lesz, ...

Energofish Magazin február

Műsorunkban már a tavasz hangulatában indítunk, ugyanis egy tavasszal is kiváló csalit mutatunk be a Benzár Jelly Bait csalijait melyek az év bármely szakaszában problémamentesen tárolhatunk. A tilalom előtti legutolsó pillanatokat is kihasználtuk, és egy apró de annál agresszívebb halra, a sügérre vadásztunk Lukácsi Béla segítségével. A végén pedig megtudhatjuk az Energofish Feeder Team ez évi tervét. Tartson most is velünk, a premier február ...

Jeges január: vízparton a Benzár újdonságokkal
Megjelent: 2018. February 19. | Forrás: Ujszászi Dániel | Írások

2018-02-15 Tél van, a naptár szerint legalábbis az évszak jelenléte megkérdőjelezhetetlen. Szerencsére azonban, ha az időjárás viszonylatából tekintünk az idei hideg időszakra, a 2018-as esztendőben még egyetlen olyan napra sem kellett ébrednünk, amikor azt konstatálhattuk volna, hogy elérhető közelségünkben egyetlen olyan vizet sem találunk, ahová le tudnánk ülni egyet horgászni. Ennek pedig - több szempontból is - jó néhány pozitív hozadéka van, ...

Mert mindig van új a nap alatt, még télvíz idején is!
Megjelent: 2018. February 13. | Forrás: Szabó Bence | Írások

Télen nem könnyű a halfogás. A pontyok anyagcseréje lelassul, minimális a táplálékigényük, így jóval nehezebb őket kapásra bírni, mint az év többi időszakában. Persze a helyzet nem reménytelen, sőt! Némi helyismeret vagy jó érzékkel elkapott információ és máris megtudhatjuk, hogy melyek a kiválasztott vízterület legmélyebb pontjai, ahol jó eséllyel a halak ilyenkor „bandáznak". Fontos, hogy olyan technikát válasszunk, ami megfelel a hely és ...

Olt-völgyi kalandok
Megjelent: 2018. February 13. | Forrás: Energo Team | Írások

2018-01-25 Az Olt folyóban, jellemzően a felső vízfolyások halai laknak, mint például a márna vagy éppen a paduc. Ezeket a vizeket azonban nem egyszerű meghorgászni, Benzár Zsolt, most két módszerrel horgássza meg az Olt folyó vízét, amelyekkel nem is az apróbb halakat tudta horogra csalni. Tartson most is velünk, a premier február 14 -én 20:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting műsorán, az ismétlést pedig másnap február 15 -én 12:30-as kezdettel ...

Sztárhorgászunk: Deli Ibolya
Megjelent: 2018. February 07. | Forrás: Energo Team | Írások

2016-08-30 Mi a foglalkozásod? 5 éve közel 20 éves pedagógus pályafutásomat adtam fel a horgászat kedvéért. Nem volt egyszerű a váltás bele kellett tanulnom a kemény üzleti világba. 5 év eltelte után mondhatom, hogy kezdem megtalálni a helyem, sőt… A horgászat a munkám, a sportom és a hobbim egyaránt. Csodálatos dolog, ha az ember azt csinálja, amit szeret. ...

FeHoVa 2018, a 25. alkalom
Megjelent: 2018. February 02. | Forrás: Energo Team | Írások

2018-02-02 Az elmúlt időszak az Energofish életében a jubileumokról szólt; a Pecapláza is már 6 éves lett, az Energofish Kft. pedig immáron 25 éves, emellett a FeHoVa kiállítás is 25. alkalommal lesz megrendezve 2018. február 15-18-án a Hungexpo területén. Várunk mindenkit szeretettel a 25. jubileumi FeHoVa kiállításon Aki rendszeresen kijár a kiállításra annak már megszokott lehet a kiállítás rendszere, bár az Energofish ebben az évben is ...

FeHoVa 2018, egy feeder horgász szemével
Megjelent: 2018. February 01. | Forrás: Frankó Zoltán | Írások

Véget ért a 25. Fegyver Horgász, Vadász Szakkiállítás és Vásár. Az Energofish dolgozói, a céghez kapcsolódó „sztárhorgászok", Koós Ferenc, Benzár Zsolt, Szilvási Szilárd, Deli Ibolya, Lukácsi Béla, a Feeder Team tagjai nem dolgoztak hiába, mert a horgászok hatalmas elismeréseként óriási tömeg látogatta meg a kiállítás G22-es standját. Voltak pillanatok, amikor valóban egy tűt nem lehetett volna leejteni. Vásárlók az Energofish ...

Trükkök süllőpergetéshez
Megjelent: 2018. January 25. | Forrás: Lukácsi Béla | Írások

A cím persze nem teljes, talán jobb lenne a tippek a süllő plasztik csakis pergető módszeréhez. Persze ez már túlmagyarázott lenne, így maradtam az egyszerűbbnél. Itt nem világmegváltó dolgokra kell gondolni, hanem egyszerű de annál fontosabb apróságokra, kiegészítőkre amelyek alkalmazásával eredményesebbek lehetünk ebben a módszerben. Normál jigelésnél is van apróság ami sokat ér Mint mondtam egyszerű, nem véletlen, mert valóban az, és ...

Fényt az éjszakába!
Megjelent: 2018. January 24. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

2016-08-30 A legrövidebb téli nappalok óhatatlanul arra sarkallják a horgászt, hogy a nélkülözhetetlennek bizonyuló, jól bevált fényforrásainak valamelyike állandó jelleggel a zsebe, vagy táskája mélyén lapuljon. A modern kemping és fejlámpák beépített áramforrásaival megkímélhetjük magunkat a lemerülő félben lévő elemek által okozta bosszúságok egész sorától, nem beszélve lámpáink minőségi akkumulátorainak használatával az idegsejtek ...

Csukák a jég alól
Megjelent: 2018. January 18. | Forrás: Energo Team | Írások

A téli horgászidőszak nagyon szeszélyes tud lenni, van hogy szinte minden vizünk befagy, ekkor vagy egy meleg vizű tavat keresünk, amely bírja a hideg támadásait, vagy ha kellően vastag a jég, akkor irány a jég háta. Itt is több lehetőségünk van, mi ebben az adásban a ragadozókat vettük célba elsősorban azért, hogy bemutassuk ennek a módszernek a lehetőségeit. Tartson most is velünk, a premier január 17 -én 20:00-kor kerül adásba, a Fishing and ...

Dévérezés lékről Benzár Zsolttal
Megjelent: 2018. January 03. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A telek rendkívül kiszámíthatatlanok, van mikor az enyhe tél miatt szinte jeget sem látunk, de van olyan is mikor a kemény télnek köszönhetően jéghátán van az egyetlen lehetőség, hogy kedvenc szenvedélyünknek hódolhassunk. Benzár Zsolt most egy új rendkívül eredményes módszert mutat be amivel bebizonyítja a jó horgász a jég hátán is eredményes. ...

Methodozás télen? De mennyire!
Megjelent: 2017. December 21. | Forrás: Szabó Bence | Írások

„Mi a jó abban, ha egész nap ülsz a nulla fokban a botod mellett vacogva és még halat sem biztos, hogy fogsz?" Ugye, nem csak nekem tették már fel 1000-szer ezt a kérdést? A hidegvízi horgászatoknak megvan a maga varázsa, ami semmihez sem hasonlítható! Nem is olyan régen, életemben először, szakadó hóesésben hódolhattam szenvedélyemnek, ami egészen fantasztikus, életre szóló élmény volt, pláne úgy, hogy még halakat is tudtam fogni! Persze a siker ...

Versenyfeederezés kis csavarral
Megjelent: 2017. December 05. | Forrás: Energo Team | Írások

Manapság egyre népszerűbb a feederes horgászat, ez mellet a versenyzés is rohamosan fejlődik, persze a speciális versenyszabályokat nem kell szorosan venni egy mindennapi horgászat során, de alkalmazni az ott tapasztaltakat érdemes, mert sok esetben hozhat áttörést a horgászatban, ez pedig egyértelműen több fogott hallal, és nagyobb élménnyel fog járni. Tartson most is velünk, a premier december 06 -án 20:00-kor kerül adásba, a Fishing and Hunting ...

Kényelemre hangolódva
Megjelent: 2017. December 04. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A horgászatban – mint azt jól tudjuk – se biztos recept, se két egyforma nap nincsen. Megesik, hogy egymást érik a kapások, és megállni sincs időnk, máskor pedig kénytelenek vagyunk hosszasan ülni bevetett készségeink mellett. Mivel szent meggyőződésem, hogy kedvenc szenvedélyünk a rekreációról, a búfelejtő feltöltődésről szól, éppen ezért egyáltalán nem elhanyagolható kérdés, hogy a kapás nélküli időszakot hogyan vagyunk kénytelenek ...

Kukoricázás a Maty-éren
Megjelent: 2017. November 29. | Forrás: Frankó Zoltán | Írások

November 11-e, szombat. Maty-ér. Egész ősszel szépen lehetett kukoricával fogni a pontyokat a tározóban. Ezen a napon is ezzel próbálkozom. Az elmúlt évek enyhe telei megtanítottak arra, hogy egész évben lehet pontyot fogni. Kukoricával is. Mindig is az egyszerű, hagyományos csalik híve voltam, hiszen ezek alkalmazhatóak a finomszerelékes versenyhorgászatban. A Maty-ér az ország jelenleg legjobb versenypályája, remekül halasított víz, rengeteg ponty és ...

Keszegek, kárászok, Jelly Baits
Megjelent: 2017. November 24. | Forrás: Frankó Zoltán | Írások

Augusztusban, pontyhorgászat kapcsán került a kezembe a Benzár Jelly Baits Luminophore worm csali. Kicsit kétkedve szemléltem, tökéletes utánzat, sőt annál is több, de hogy a hal meg is eszi? Amikor az első ponty elcsavarta a feederbot spiccét az igen meggyőző volt. Ezután már kerestem az alkalmat, hogy foglalkozzak a Jelly Baits termékekkel. Ezek a csalik négy évszakosak, nem egyszerűen pótolják az éppen hiányzó élő csalit, hanem lágy anyaguk, könnyű ...

Plasztik csalik bűvöletében: a Mann’s csalik
Megjelent: 2017. November 23. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Ahogy a nyári meleg hónapok pergetései a wobblerezésről szólnak, úgy az őszi lehűlésektől a tavaszi felmelegedésig tartó szezon a különféle plasztik csalik ideje inkább. Októbertől nagyon sok pergető horgász akasztja kapcsába a merülő, mélyen járó wobblerek helyett a twisterek, gumihalak jól bevált változatait. Az amerikai Mann’s plasztikok a legbeváltabb márkák egyikei, a legfogósabb csukás, süllős gumik között megtalálhatók a ...

Energofish Magazin november
Megjelent: 2017. November 22. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A tél derekán már a pergetés felé kacsingatunk egy kicsit, Lukácsi Béla a balatoni balinokat zargatta, természetesen fogott belőle néhányat a kamerának is. Bizonyára sokan halottak már róla, hogy ebben az évben 25 éves lett az Energofish kft, erről is megemlékezünk. Horgásznagykövetek ebben az évben is találkoztak most a Maconkai-víztározó adott helyszínt ennek a rangos eseménynek. Szabó Bence pelletes tanácsaival látja el a ...

A rod-podok királya: CXP Giant
Megjelent: 2017. November 21. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Valószínűnek tartom, hogy a Carp Expert új bojlis állványainak fejlesztői is hallották már arról az elcsépelt közhelyről, amely úgy hangzik, hogy „nem a méret a lényeg". Hát persze hogy nem, ezt mi is jól tudjuk. És persze azzal is teljesen tisztában vagyunk, hogy tárgyaink nagysága mennyire meghatározó tud lenni, legyen szó lakásról, autóról, vagy a horgászat mezsgyéjén maradva csónakról, sátorról, bojlis ágyról, vagy természetesen akár ...

Feederes barangolások: a CXP Pro Power Feeder

Feederes barangolásunkat most újra folytatjuk a legújabb Carp Expert orsók között. Ma a CXP Pro Power Feeder 5000-re helyezzük a figyelmünk középpontját, ugyanis alig telt el egy hónap a megjelenése óta, máris sokan érdeklődnek az átlagosnak nem éppen nevezhető, a mezőnyből messze kiemelkedő tulajdonságai felől. Ha a szükség úgy kívánja orsónk a Benzár Method feederrel óriási távolságok leküzdésére képes! Nemcsak a ház anyaga, de ...

Versenyeink – 2017 Maros Mix Feeder Kupa, Szeged
Megjelent: 2017. November 20. | Forrás: Szabó Bence | Írások

Az idei ősz bővelkedett a Maty-éri horgászatokban, hiszen az I. Energofish Feeder Race után alig egy hónappal ismét Szegedre vezetett a magyar finomszerelékes feeder mezőny útja. Az apropó ezúttal a 2017-es szezon utolsó pontszerző versenye, a Maros Mix Feeder Kupa volt. A viadal végére kialakult a 2018-as válogatott keret, valamint a ranglista első három helyezettjének kiléte is kikristályosodott, így a tét óriási volt! Csapatunkból Béla, Józsi, Zoli és én is ...

Nagy pontyok nagy távolságból – Floating Pellettel
Megjelent: 2017. November 17. | Forrás: Szabó Bence | Írások

A bojlis horgászok legkedveltebb időszaka az ősz, hiszen a folyamatosan hűlő vizekben aktívak csak igazán a nagytestű pontyok, így ekkor kínálkozik a legnagyobb esély a megfogásukra. Persze 10 pluszos pontyot fogni nem csak pontyozó bottal lehet, így a feederesek számára is igazán remek lehetőségeket kínál az ősz egy-egy impozáns jószág horogvégre csalására. Mindössze egy megfelelő helyszín, a nagy pontyok megfogásához alkalmas taktika, etetőanyagok és ...