Keresett kifejezés: energoteam 152 találat

Téli csoda
Megjelent: 2013. December 31. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

A Dunán az a tapasztalatom, a tél közeledtével, az áramlást kifejezetten kedvelő halfajok kivételével, a többség, valószínű főleg energiaspórolási okokból, felkeresi a folyam lassú, illetve álló jellegű vízrészeit és ott várja ki a tavaszi felmelegedést. A békés halakat részben követik a ragadozók is, melyek télen is táplálkoznak. E megfigyelésem okán járom végig a nagy víz mellékágait, öblözeteit egy szál pergető bottal csukák, süllők ...

Mormiska, műszúnyog és a sügérek
Megjelent: 2013. December 30. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Így tél idején sokkal kevesebb horgászati lehetőségünk marad, a vizeink sokszor befagynak, és mi elfelejtjük egészen tavaszig a horgászatot. Pedig nem kellene, a vérbeli horgász a jég hátán is megél, ezt bizonyítja Benzár Zsolt is aki a lékhorgászat rejtelmeibe vezet be bennünket. Apropó tudták, hogy már évek óta rendeznek lékhorgász Világbajnokságot is? Itt az ideje kipróbálni ezt a hangulatos sportot. Tartson most is velünk! Január 1-én 17:30 ...

2013 legszebb pillanatai
Megjelent: 2013. December 23. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Közeledik az év vége, szokásunkhoz híven felelevenítjük az elmúlt év legszebb pillanatait. Voltak most is kapitális halaink a horgokon, pontyok, harcsák és még sorolhatnánk az emlékezetes halakat. Voltak ismét vicces pillanatok, amelyek csak most kerülnek képernyőre, hogyan táncol egy horgász, vagy éppen hogyan úszik a jégen, ez mind benne lesz az év végi adásunkban. Tartson most is velünk! December 25-én 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a PV-TV ...

Egy bot két technika
Megjelent: 2013. December 16. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Így karácsony előtt jól esik egy kis pontyos történet még a melegebb időszakból. Most Szilágyi Zsolt mutat be nekünk egy bottal két technikát, talán már sokaknak ismerős lehet a Match bot, ami egyben lehet egy féder is, most ezt alkalmaztuk a pontyok ellen. Nézze most is műsorunkat! December 18-án 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a PV-TV műsorán az ismétlést pedig másnap december 19-én 10:00-as kezdettel láthatjuk. Természetesen csütörtök ...

Rejtsük el a horgot!
Megjelent: 2013. December 12. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Nem vitás, hogy a ragadozóhorgászat és az akadók, vízi búvóhelyek kérdése nagyon is összefügg. A ragadozók egyrészt maguk is rejtőzködnek általában, nem szeretik a rivaldafényt, s a táplálkozásukhoz is szívesen használnak rejtekhelyeket, különböző fedezékeket. Számos alkalommal fordul elő, hogy a rejtekükből nehezen csalhatók elő, s nekünk kell a nehezített körülményekkel megáldott helyen ...

Zápor, zivatar és a paducok
Megjelent: 2013. December 09. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Van olyan, hogy a mi számításunkat is keresztül húzza valami. Azonban az időjárás nem foghat ki rajtunk soha! Most az eső tett bennünket próbára! Sokan elmenekülnek a legkisebb esőtől, azonban a halak ekkor is aktívak, sőt! A paducokat üldözzük ebben a műsorunkban feederbottal. Nézze most is műsorunkat! December 4-én 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a PV-TV műsorán az ismétlést pedig másnap december 5-én 10:00-as kezdettel láthatjuk. ...

Az utolsó úsztatás
Megjelent: 2013. December 03. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Itt a hideg, de ne gondoljuk, hogy a nyáron szokásos horgászmódszerekről teljesen le kell mondanunk. Át kell gondolni, min érdemes változtatni, finomítani, lehet, hogy olyan sok halat sem fogunk, mint a legmelegebb hónapokban, de az élmény ritkán marad el. A folyóvízi horgászok kedvenc halai közé tartoznak a márnák, szilvaorrúk és a paducok. Még az évben utoljára az ő nyomukba indultunk - mégpedig úszós módszerrel. A terep mi lenne más, mint a ...

Ötös Thrill és a balinok
Megjelent: 2013. December 02. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Sok horgásznak nem kell bemutatni a Salmo Thrillt, azonban kijött a legkisebb verzió az 5 centiméteres változat, amelyről érdemes szót ejteni. Ehhez a Tiszára utaztunk el egy igazi vérbeli profival, Lukácsi Bélával aki mestere a Salmo csaliknak. A legkisebb Thril életre kelt kezében, ráadásul ismét elmond nekünk néhány trükköt amelyekkel eredményesebbek lehetünk a hétköznapi horgászataink során. Nézze most is műsorunkat! December 04-én 17:30 kor és ...

Örömpeca!
Megjelent: 2013. November 25. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Szilvási Szilárd újdonsült Európa bajnokunk most kedvére horgászhatott! A Rakós botot azonban most sem tette le, mert bármennyire is meglepő ez az egyik kedvenc módszere. Érdemes megnézni az élményszámba menő horgászatot! Nézze most is műsorunkat! November 28-án 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a PV-TV műsorán az ismétlést pedig másnap november 29-én 10:00-as kezdettel láthatjuk. Természetesen csütörtök reggel már itt az Energofish ...

Csónakos Pergető Országos Bajnokság 2013 – V. forduló – Tisza-tó
Megjelent: 2013. November 19. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Az előző cikkben beharangozott folytatáshoz érkeztünk, mely az idei Országos Bajnokság záró fordulóját jelentette. A helyszín a kétnapos esemény bázisát adó Városi Kikötő előtti holtág a Tiszafüredi Holt-Tisza. Talán nem lenne az sem túlzó, ha ennek a víznek a nevét végig nagy betűkkel írnánk. Akik itt horgásznak ismerik adottságait, évről-évre megújuló halállományát, szép süllőivel és csukáival horgászainak okozott meglepetéseit. Nem ...

Bolognai bottal a Tiszán
Megjelent: 2013. November 18. | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

Sok horgásznak ismerős lehet a Tisza kiskörei része, azon belül is az alvíz. Számtalan lehetőség rejlik ebben a részben, melyből most a keszegeket vettük célba, úszós módszerrel. A bolognai botos módszer ezek közül talán a legideálisabb erre a pályára, így most ez kerül előtérbe. Nézze most is műsorunkat! November 20-án 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba a PV-TV műsorán, az ismétlést pedig másnap November 21-én 10:00-as kezdettel láthatjuk. ...

Plasztikokkal a Duna-deltában
Megjelent: 2013. November 11. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A legutóbbi pergetésről szóló adásunkban a sügéreket és a vörösszárnyú keszegeket vették célba a WSB tagjai. Az igazi pergető horgász azonban nem csak az apróbb halakat célozza meg, a Duna-deltában maradva, most egy picit más területen próbálkoztak, az eredmény természetesen nem maradt el, szép süllők és balinok csábultak el a csalikra. Nézze most is műsorunkat! November 13-án 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a PV-TV műsorán az ...

Őszi Dévérek nyomában
Megjelent: 2013. November 07. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Legutóbbi horgászatunk helyszíne a Duna folyó volt. Egy őszi feederezésre készültünk, s ehhez szerettünk volna egy hozzáillő felszerelést összeválogatni. Csaliarzenál: csontik, pinki és giliszta A Duna ugye megy, mint a gyorsvonat, tehát itt nem a finomabb cuccok jönnek számításba, hanem azok a botok, amelyekben van némi tartalék. A kínálatban kutakodva szembe jött az Excalibur sorozat combosabb modellje, a Carp ...

Nyékládházi süllők
Megjelent: 2013. November 04. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Az éjszaka közeledtével néhány ragadozó halunk sokkal aktívabb, mint nappal, ilyen a süllő is. Most egy éjszakai süllőzére mentünk el, a süllőkhöz híven már az alkony után jelentkeztek az első kapások. Érdemes figyelni, mert hasznos apróságok, kiegészítők és persze trükkök vannak mostani műsorunkban is. Nézze most is műsorunkat! November 06-án 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a PV-TV műsorán az ismétlést pedig másnap November ...

Sügér és vörösszárnyú a Duna-deltából
Megjelent: 2013. October 28. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Amikor a mostani filmet forgattuk, még nem tudhattuk, amit ma már igen. Az elsősorban WSB tagjaiból álló román pergető válogatott bronzérmes lett az Írországban megrendezett pergető világbajnokságon. A versenyen nagy jelentősége volt a sügéreknek, a mostani adásunk így akár felkészülés is lehetne: hogyan szerepeljünk jól egy világversenyen. Érdemes megfigyelni a két profi horgász technikáit, taktikáit, rendeteget tanulhatunk tőlük! Nézze ...

Kényelmesen a vízparton - a horgászernyő
Megjelent: 2013. October 22. | Forrás: Talabér Gergely | Tesztek

Az egyik tényező, ami igazán mostohává teheti a horgászatot, az időjárás. Elázni a vízparton nem tartozik a legkellemesebb élmények közé, de említhetnénk akár a forró nyári napokat, mikor a tűző sugarak elől a legtöbbször nincs hova bújni. Teljesen kivédeni nem lehet minden kellemetlenséget, de szerencsére akad néhány hasznos kiegészÍtő, melyek segítségével elviselhetőbbé tehetjük a sanyarú horgászsorsot. Az egyik ilyen a horgászernyő. ...

Mágikus pelletek
Megjelent: 2013. October 21. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Manapság a pelletek már szinte minden horgász eszköztárában megtalálhatóak, azonban nem ennyire egyszerű a dolog. A gyártók mára annyira elkényeztettek bennünket, hogy számtalan variációban kaphatóak a horgászboltokban. Mostani filmünkben egy olyan pelletcsaládot mutatunk be, amelyik némely tulajdonságával kiemelkedik a kínálatból; ilyen például a horogállóság, valamint a számtalan íz és szín ami közül válogathatunk. Nézze most is ...

Az öregtó halai
Megjelent: 2013. October 14. | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

Amikor azt mondjuk egy tóra, hogy öreg, akkor bizony a kapitális halakra gondolunk. De nem minden esetben van ez így! A Nyékládházai öreg tavat nem régen vette át új tulajdonos, aki sok figyelmet fordít arra, hogy megfelelő mennyiségű hal legyen a tóban. Ezt kihasználva, elmentünk egy teszthorgászatra, és feederbotokkal vettük üldözőbe a tó békéshalait. A filmben érdemes az apró dolgokra is figyelni, mert a sikerhez azok is kellenek. ...

Carp Expert Feeder - belső értékek
Megjelent: 2013. October 10. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Előkaptunk egy vadonatúj Carp Expert Feeder 5000-es orsót, hogy darabjaira szedve feltérképezzük a zsírozási pontokat, s a belső szerkezet. Nem kell minden horgásznak ezermesternek lenni, de időnként elvégezhetünk egy-egy karbantartást, vagy kisebb hibát, talán magunk is megpróbálhatunk orvosolni. Ehhez nyújthat segítséget ennek a modellnek a szétszerelése. Az 5000-es orsó könnyedén elfér a dobozában. ...

Európa-bajnoki praktikák
Megjelent: 2013. October 07. | Forrás: EnergoTeam | Írások

2013 finomszerelékes Európa-bajnoka Szilvási Szilárd lett. Kíváncsiak voltunk arra, hogy mi kell ahhoz, hogy valaki ilyen eredményt érjen el. Visszamentünk a verseny helyszínére, és rendkívül érdekes válaszokat kaphattunk az újdonsült Európa-bajnoktól. Ezt nem lehet kihagyni! Addig is nézze meg képes előzetesünket és videóajánlónkat! ...

Jim Hill
Megjelent: 2013. October 06. | Forrás: Halmos Mihály | Tesztek

A türelmetlen kíváncsiság jóleső érzése hatalmasodott el a csapaton, amikor végre hiteles belső forrás megerősítette a legendás pergető orsó utódjának számító példány 2013. őszére várható érkezését. A debütálásig előttem álló pár hét nem ment el tétlenül, Jim Hill ügyben próbáltam alaposan felkészülni, minden létező információt magamba szívtam az orsógyártás történetének eddigi legnagyobb koreai csodájáról. Az szinte ...

Zsinórválasztás felsőfokon 2. rész
Megjelent: 2013. October 03. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A természetes anyagokból (len, pamut, kender és selyem) készült horgászzsinórok évtizedekig meghatározta a horgászsport életét. Az igazi fejlődést, a nagy áttörést a műanyag zsinórok megjelenése indította el, miután a DuPont cég 1937-ben felfedezte a műanyag szálat. A kőolajszármazékokból, vegyipari eljárással előállított poliamid zsinórok megjelenése jelentette az igazi változást és előrelépést, ugyanis a végtelen hosszúságban ...

Csukázás XXL csalikkal
Megjelent: 2013. September 30. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Sokaknak ismerős lehet a mondás: nagy csali nagy hal. Nos egy picit mi is ennek jártunk utána, jobban mondva a WSB tagjai. A Salmo csalik között nem volt nehéz olyan méretű csalit találni, amelyikre bizony ráillik az XXL jelző, ezekkel a különleges csalikkal eredtünk a csukák nyomába, akik bizony díjazták a különleges bemutatót. Nézze most is műsorunkat! Október 2-án 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba a PV-TV műsorán, az ismétlést pedig másnap ...

Az univerzális Salmo Minnow
Megjelent: 2013. September 26. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A lengyel wobblergyártó igen komoly szakértelemmel fejleszti műcsalijait, így nem meglepő világsikere. A Salmo palettáján ma már komoly választék segíti, hogy mindenféle szituációra találjunk megfelelő wobblert. Most az egyik legnépszerűbb egyrészesét vettük górcső alá, a Minnowt. Fogós színek a Salmo Minnow választékából Ebben a családban 5, 6 , 7 és 9 cm-es méretben találhatunk felúszó és süllyedő ...