Keresett kifejezés: energoteam 152 találat

Benzár, feeder és a nagypontyok
Megjelent: 2013. September 23. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Kevesen tudják, hogy Benzár Zsolt többszörös román finomszerelékes bajnok a feederezésben is megállja a helyét.Legutóbb bronzérmes lett a román feederbajnokságban. Most a nagypontyokat veszi üldözőbe sajátfejlesztésű csalijaival; mondhatni mester az etetőanyag összeállításában: az eredmény is ezt bizonyítja. A képes ízelítő és videóajánló után ajánljuk figyelmedbe a videót, amit a PVTV premier után, csütörtökön reggeltől (09.26.) az ...

Nagyküküllő pisztrángjai
Megjelent: 2013. September 16. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Egy igazi vérpezsdítő kuriózum következik, a pisztrángokat sokan a legyezéssel együtt emlegetik, pedig pergetve is kiválóan foghatóak. A WSB tagjai nem csak a tavak, folyók csukái, vagy a süllői megfogásában jeleskednek, a sebes patakokban is megtalálják a ragadozókat, a mi jelen esetben a pisztráng. ...

Picker bottal zavaros vizeken
Megjelent: 2013. September 09. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Sok horgászt visszatántorít a zavaros víz, a mi horgászaink azonban nem hátrálnak meg és megoldást keresnek a leglehetetlenebb helyzetre is. A mostani film is jó példa erre, a zavaros víz is rejt lehetőségeket, csak élni kell vele. Szép márnák, keszegek és szilvaorrúak kerültek horogra. ...

Harcsák a Tiszán
Megjelent: 2013. September 02. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Ha harcsahorgászatról van szó, sokunknak az Ebro, vagy a Pó folyó jut eszébe. Pedig nem kell messze menni egy élményszámba menő horgászathoz, ezt bizonyítja a Salmo Hungary csapata, akik a Tiszán fogtak gyönyörű harcsákat, ráadásul mindezt pergetve. Lukácsi Béla és Kovács Adrián tanácsai megszívlelendőek, persze csak akkor, ha valaki valóban szeretne harcsát fogni. ...

VII. Pergető találkozó Tiszaroff, 2013
Megjelent: 2013. August 27. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Folyóvízi pergetés szerelmeseinek, talán a legrégebbi múlttal rendelkező találkozója a tiszaroffi. Az idén nem ünnepeltünk jubileumot, de több változtatást is tettünk az előző évek tapasztalatai alapján, a minél sikeresebb lebonyolítás érdekében. Legjobban a gyerekek oktatását reformáltuk meg, mivel számukra, a nap záró felvonása, egy verseny, mely a pergetésre kiélezve, kevés sikert hozott az előző években tekintetében. Az idei évben is a ...

VI. Wizard kupa
Megjelent: 2013. August 19. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Ebben az évben is megrendezték a Wizard kupát. A nevéből már sejthető, hogy egy ragadozóhalas versenyről van szó, azon belül is a sülőkről. Tartsanak velünk ismét, ha kíváncsiak egy hangulatos Dunai süllőpergetőversenyre. ...

Óvatos dévérek
Megjelent: 2013. August 13. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Egy csodálatos júliusi vasárnap leültem kedvenc vizem, a Fehérvárcsurgói víztározó partjára dévért fogni. Nem is gondoltam, hogy fontos tapasztalatokat fogok begyűjteni horgokról, előkékről, bodorkákról és egyéb uszonyosokról. Hajnalban keltem, hogy elkerüljem az évzakra jellemző őrületes nappali meleget. Háromnegyed hatra értem a vízpartra, és kilenc-fél tíz felé terveztem befejezni a pecát. A vízfelszínen selytelmesen gomolygott a felszálló ...

Szentpál óriásai
Megjelent: 2013. August 12. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Ebből az adásból olyan dolgokat tudhatunk meg, amiről eddig nem nyilatkoztak sehol. A világbajnok román bojlis csapat oszlopos tagja Lukács Claudiu mutat most néhány trükköt. A Szentpáli pontyok nem adják könnyen magukat, de a jól megválasztott csali meghozza a szebbnél szebb pontyokat. ...

French Nymph Fishing
Megjelent: 2013. August 05. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A legyes horgászok sem maradhatnak szárazon; eddig egy picit háttérben voltak adásaink során, de most előhozakodunk egy speciális technikával. A technika lényege, hogy itt monofil zsinórral kell a dobásokat végrehajtani, ezáltal gyorsabban és pontosabban meg tudjuk horgászni az ígéretes helyeket. Gyönyörű tájak szép halak, tartsanak hát ismét velünk! A műsor a szokásos időben augusztus 7-én 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a PV-TV műsorán az ...

Match vagy feeder?
Megjelent: 2013. July 30. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Matchbotként már teszteltük az ET Extreme Match-Feeder botot, és elégedettek voltunk vele. Ígéretünkhöz híven eljött az ideje, hogy feeder mivoltában mutassa meg mire képes. A próba horgászatra a Tisza folyón kerítettünk sort. A varázslatos helyszín A folyó tisztulása még zajlott, de már a 30 cm feletti átlátszóság, és a korábbi napok eredményei bizakodásra adtak okot. Egy partvédő, ún. depónia kövezést ...

Puha plasztikok és az óvatos csukák
Megjelent: 2013. July 22. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A csukákat az év szinte bármelyik szakában megfoghatók, azonban van, hogy már talán túlságosan is óvatosak, így nehéz őket horogra csalni. Persze a jó horgász nem adja fel és megpróbál olyan trükköket kitalálni, amivel túljárhat a halak eszén. Most is egy hasonló esetet láthatunk ahol a megoldás kulcsa a puha Manns és Wizard plasztikcsalik. A műsor a szokásos időben július 24-én 17:30 kor és 22:00-kor kerül adásba, a PV-TV műsorán az ...

Fővárosi sügérek
Megjelent: 2013. July 18. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Van néhány sügérben igen gazdag vízterület hazánkban, s az egyik bizony fővárosunk ölelésében rejtőzik - sokan nem is tudják. Az újpesti öböl nyugalmával, tiszta vizével, megannyi nagy hajójával, kajakosaival, BKV járataival egy igen mozgalmas jelenség. Azoknak, akik szeretik az UL pergetést, és a kis sügérek a kedvenceik közé tartoznak, érdemes egyszer ellátogatni ide. A főszereplők Azon gondolkodtam, hogy ...

Harsányi dévérek
Megjelent: 2013. July 15. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A Harsányi-tó hallatán a legtöbb horgásznak a kapitális pontyok jutnak eszébe. Mintegy mellékesként fognak a nagyhalra áhítozók szép dévéreket. Igen ám, de mi van, ha mi konkrétan dévérezni szeretnénk? Nos, mi ezt is kipróbáltuk! Tartsatok velünk a következő adásunkban is ahol Lázár Józsi próbálja megfogni a Harsányi-tó dévéreit. A műsor a szokásos időben július–17-én 17:30 kor és 22:00-kor ...

Arany- és bronzérem a Szerbiai Európa-bajnokságról
Megjelent: 2013. July 12. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Bizonyára már sokan hallottak a horgászsport legújabb szenzációs eredményéről. A magyar csapat az előkelő harmadik helyet szerezte meg a Európa-bajnokságon, míg a legjobban szereplő versenyzőnk, Szilvási Szilárd lett az újdonsült Európa-bajnok! Szilárdot kérdeztük ő miként élte meg a versenyt, így egy picit a verseny légkörébe is betekinthetünk. Beért a kitartó munka, a jutalom egy ...

Black Spider Spin 6000 - felrobbantva!
Megjelent: 2013. July 09. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Na nem valódi robbanásra kell számítani, csupán egy "robbantott ábrát" hoztunk létre a BS Spin nagydarab modelljének. Gyermeki vágyainkat is kiélve, alkatrészeire szedtük a 6000-es orsót. Nem kizárólag öncélú performansz ez, jó tudni, milyen alkatrészekből áll, és esetleges karbantartás, zsírozás hogyan lehetséges. Az orsó még egyben, kicsomagolás után. Megszámoltuk a csapágyakat, és némi ismeretre tettünk ...

A prémium kényelme Blade Pole
Megjelent: 2013. July 04. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Az Energo Team top spiccbot sorozata azt a nevet viseli, mint a pergető szegmens legjobb darabjai is. A Blade Pole jelenleg 3 modellel várja a vásárlókat, mi ebből a legkisebb, 6-os botot vetettük be, s próbáltuk megfogalmazni, milyen is egy prémium szegmensbe tartozó bottal horgászni, s meghatározni, kiknek is való ez igazából. A bot hihetetlenül karcsú A spiccbotos módszer több szempontból is nagyon fontos. Nagyon nagy ...

Benzár Zsolt és a finomszerelék
Megjelent: 2013. June 24. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Van hogy a finomabb felszerelések kellenek ahhoz, hogy igazán eredményesek legyünk, a mostani műsorunkban is hasonló a helyzet. Benzár Zsolt mesterhorgász már számtalanszor bizonyított, most ismét elénk tárja tudásának egy szeletét. Szép keszegek és kárászok bánják Zsolt horgászatát, tartsanak most is velünk. A műsor a ...

Matchbottal a Hóri tavakon
Megjelent: 2013. June 17. | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

A romániai Hóri tavakra látogattunk el, ahol matchbottal horgásztunk. Természetesen ismét megpróbálunk néhány trükköt bemutatni, amivel Önök is eredményesebbek lehetnek. A kárászok és a keszegek mellé néhány szép ponty is beköszönt, így élvezetes fárasztásokat is láthatnak, ha megtekintik a ...

Egyszerűen feederbottal - feederkosarak
Megjelent: 2013. June 13. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Mindannyian, akik feederbotot ragadunk, javarészt kosárral juttatjuk be az etetőanyagot. Megszámlálhatatlanul sokféle fajta kosarat találunk a boltok polcain. Kezdő feederesként tanácstalanul álltam és is a sorok között, nézegettem egyiket, másikat, gubancgátlósat, csatos drótkosarat, csepp alakút, stb. Fogalmam sem volt, melyik mire jó, ezért elkezdtem ...

Végre tavasz!
Megjelent: 2013. June 11. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Egy igazi hamisítatlan tavaszi horgászatot láthatunk a következő adásunkban. A sok szép kárász és ponty mellé egy nagyobb ponty is beköszönt, ami a végén rendesen próbára tette horgászatunkat, mivel a szák mérete nem éppen erre a halra volt méretezve. Persze a jó horgász megoldja a lehetetlennek tűnő feledatot is, így a ...

Match, vagy feeder? Mindkettő!
Megjelent: 2013. June 05. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Egy nagyon érdekes koncepció tesztelésére vállalkoztunk. Az ET Extreme Match-Feeder bot az utolsó tag cseréjével - ahogy már a nevéből is sejthető -, könnyedén átalakítható matchbotból feederré. Az ötlet zseniális, de nézzük meg mit mutat a gyakorlatban! Ebből a "sorozatból" csak egy modell létezik Azt hiszem nem kell ...

Tél a tavaszban
Megjelent: 2013. June 03. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Igazából egy nyárias hangulatú filmet szerettünk volna forgatni Április közepén, az időjárás azonban nem a szebbik arcát mutatta felénk. Metsző északi szél és havazás várta Lázár Józsit, persze egy jó horgász mindenre felkészül. A tél utolsó leheletében is sikeres horgászatot hagyhattunk magunk ...

Kipróbáltuk Supreme Pole
Megjelent: 2013. May 28. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

A 2013-as esztendő egyik újdonsága az Energo Team vadonatúj spiccbot sorozata, a Supreme Pole. A DX-Kevlar erősítésű bottest még könnyű, de erejével akár nagyobb halak is megtarthatók - különösen, ha begumizunk 1-2 tagot. A DX-Kevlar erősítésű gyűrűs botokat már jól ismerjük régebbről Ebben a sorozatban négy darab bot ...

Bullet ólmos rendszerek
Megjelent: 2013. May 09. | Forrás: EnergoTeam | Írások

black_spider_elektromos_kapasjelzo Az amerikai pergetők, még ha néha nagyon specializáltnak is tűnik az érdeklődésük (fekete sügér), számos kiváló módszert és végszereléket találtak ki a horgászsportnak. Ezek közül nem egy Európában és hazánkban is nagyon sikeres lehet. Ilyenek a bullet ólmos, azaz csúszó ...