Keresett kifejezés: wizard 180 találat

Fővárosi sügérek
Megjelent: 2013. July 18. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Van néhány sügérben igen gazdag vízterület hazánkban, s az egyik bizony fővárosunk ölelésében rejtőzik - sokan nem is tudják. Az újpesti öböl nyugalmával, tiszta vizével, megannyi nagy hajójával, kajakosaival, BKV járataival egy igen mozgalmas jelenség. Azoknak, akik szeretik az UL pergetést, és a kis sügérek a kedvenceik közé tartoznak, érdemes egyszer ellátogatni ide. A főszereplők Azon gondolkodtam, hogy ...

Bullet ólmos rendszerek
Megjelent: 2013. May 09. | Forrás: EnergoTeam | Írások

black_spider_elektromos_kapasjelzo Az amerikai pergetők, még ha néha nagyon specializáltnak is tűnik az érdeklődésük (fekete sügér), számos kiváló módszert és végszereléket találtak ki a horgászsportnak. Ezek közül nem egy Európában és hazánkban is nagyon sikeres lehet. Ilyenek a bullet ólmos, azaz csúszó ...

5 hasznos ragadozós kiegészítő
Megjelent: 2013. January 31. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A mindennapos horgászatokon a legfontosabb kellékek, vagy inkább fogalmazzunk úgy, hogy a legnagyobb figyelmet kapó eszközök, a botok és az orsók. Majd általában a zsinórok és a csalik következnek. Pedig ha jobban utánagondolunk, számos olyan kiegészítőt hordunk magunknál, melyek nélkül sokkal nehezebb dolgunk lenne. Most ezekből választottunk ...

Harcsák és süllők a ködben
Megjelent: 2012. March 21. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A tavalyi év horgászatára és eredményeire az esztendő utolsó napjaiban elejtett ragadozók tették fel azt a bizonyos koronát. Nap, mint nap azon tűnődtünk, hogy vajon kijuthatunk-e a vízre a jegesedés előtt, vagy a még bennünk munkálkodó zsákmányszerzési és bizonyítási vágy maximális kiélése előtt le kell ...

Rubin Spin és a balinok
Megjelent: 2012. February 27. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A tél bizony tud keserves is lenni a horgásznak, ha megjön a hideg. A folyók befagynak, és a pergetőbotok a szögre kerülnek. Azért mi még a fagyos órák előtt belevetettük magunkat a horgászatba, mert lékelni is szeretünk, de a balin horgászatot még jobban. Na milyen ruha jár hozzá? Rubin... Egy új bot került elő a bottartó ...

FeHoVa Kiállítás 2012
Megjelent: 2012. February 23. | Forrás: Lukácsi Béla | Események/Kiállítások

Ebben az évben is – a hagyományokhoz híven – képviselte magát az Energofish kft a fegyver Horgász vadász kiállításon. A 2011 –es évben egy teljesen új kiállító térrel jelentkeztünk, a stand a sikeres bemutatkozás után most ismét megmutatta magát, benne rengeteg újdonsággal, amikkel most találkozhatott első ...

Kapások télen
Megjelent: 2012. February 15. | Forrás: Energo Team | Írások

Érdekes összefüggésekre derülhet fény, ha megvizsgáljuk a nyári és a téli ragadozóhorgászat sajátosságait. Amíg a békés halak esetében a legfogósabb időszak napon belül nagyon szoros összefüggésben van a vízhőmérséklettel, így azzal is, hogy tél van, vagy nyár; addig a ragadozóknál ez ...

Drop shot és a védett szerelés
Megjelent: 2012. January 16. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Manapság horgászberkekben az egyik hype (legfelkapottabb dolog) kétségtelenül a drop shotos módszer. Mindent kapni már hozzá, könnyedén beszerezhetők a "hozzávalók" és a net is tele van oktató, bemutató videókkal, élménybeszámolókkal. Európában a német és a holland horgászok járnak élen ebben a ...

Az UL horgászat örömei
Megjelent: 2011. December 21. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Az utóbbi 4-5 évben valódi létjogosultságot nyert a hazai berkekben is az UL (Ultra Light) horgászat. A rendkívül könnyű felszereléssel megfogott kisebb testű halak is képesek azt a horgászati élményt produkálni, amit a jóval erősebb botokkal és orsókkal megakasztott nagyobb testű halak. Egy eldugott kis tiszai holtágban horgásztunk Nem ...

Plasztikos csukák
Megjelent: 2011. December 06. | Forrás: Energo Team | Írások

Vitathatatlanul az ősz legnépszerűbb hala a csuka. Szerencsések vagyunk, hisz az ország telis tele van olyan horgászvízzel, ahol a csukák műcsalival is jól foghatók. Vannak körülmények, amikor a jigfejes, plasztikcsalis horgászat adhatja a legjobb eredményt. Mi most ezzel próbálkoztunk. Egy borongós sötét napon jutottunk le a vízhez Ahogy az idő ...

Tiszaalpáron jártunk
Megjelent: 2011. November 18. | Forrás: Energo Team | Írások

Szeptember végét írtuk, amikor egy alsóbb Tisza szakaszhoz tartozó vízterületet, a tiszalpári Holt-Tiszát látogattunk meg. Demeter Zsolt, magyar bajnok pergetőt kísértük el, aki az országos bajnokság első fordulójára készült. Tiszaalpár vadregényes holtága Az alpári holtág egy régi Tisza meder, mely ...

Nehéz időkben - Pergetett apróságok
Megjelent: 2010. August 18. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Az idei nyár nem a korlátlan lehetőségekről szólt, legalábbis ami a pergetést, a műcsalis horgászatot illeti. Már napok óta erre várok… Nagyon meg kellet gondolnia az embernek, hogy hová megy horgászni. Szinte egész nyáron, néhány nap kivételével a vizek nagy része alkalmatlan volt a pergetésre. Persze az igazi pergető ...

Nyaralás és pergetés a Balatonon
Megjelent: -1. November 30. | Forrás: Szebenyi Péter | Írások

Egy gyönyörű napsütéses, de kissé szeles napon érkeztünk meg Siófokra feleségemmel és kislányommal öt napos balatoni nyaralásunkra. 1. Mint később megtudtam a hasonlóan szeles időben érdemes a kövezések melletti sávot vallatni ragadozók reményében. Ezen a napon meg is vásároltam a 72 órás napijegyemet az egyik helyi horgászboltban ahol kértem némi iránymutatást is. Készségesen álltak rendelkezésemre és nyugtattak meg az infók, hisz ...