Keresett kifejezés: általános 110 találat

Matchbottal a Hóri tavakon
Megjelent: 2013. June 17. | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

A romániai Hóri tavakra látogattunk el, ahol matchbottal horgásztunk. Természetesen ismét megpróbálunk néhány trükköt bemutatni, amivel Önök is eredményesebbek lehetnek. A kárászok és a keszegek mellé néhány szép ponty is beköszönt, így élvezetes fárasztásokat is láthatnak, ha megtekintik a ...

Egyszerűen feederbottal - feederkosarak
Megjelent: 2013. June 13. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Mindannyian, akik feederbotot ragadunk, javarészt kosárral juttatjuk be az etetőanyagot. Megszámlálhatatlanul sokféle fajta kosarat találunk a boltok polcain. Kezdő feederesként tanácstalanul álltam és is a sorok között, nézegettem egyiket, másikat, gubancgátlósat, csatos drótkosarat, csepp alakút, stb. Fogalmam sem volt, melyik mire jó, ezért elkezdtem ...

Végre tavasz!
Megjelent: 2013. June 11. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Egy igazi hamisítatlan tavaszi horgászatot láthatunk a következő adásunkban. A sok szép kárász és ponty mellé egy nagyobb ponty is beköszönt, ami a végén rendesen próbára tette horgászatunkat, mivel a szák mérete nem éppen erre a halra volt méretezve. Persze a jó horgász megoldja a lehetetlennek tűnő feledatot is, így a ...

Az időjárás győzött az I. Balaton Salmo Kupán
Megjelent: 2013. June 10. | Forrás: Balatoni Halgazdálkodási Nonprofit Zrt. | Események/Kiállítások

Első Balatoni Salmo Kupa beszámoló Nem kedvezett az időjárás az I. Balaton Salmo Kupán induló pergetőhorgászoknak. Május 25-én, szombaton az Energofish Kft. támogatásával rendezte meg a Balatoni Halgazdálkodási Nonprofit Zrt. az I. Balaton Salmo Kupa páros csónakos pergető versenyt Keszthelyen. 13 csapat vállalta a megmérettetést ...

Match, vagy feeder? Mindkettő!
Megjelent: 2013. June 05. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Egy nagyon érdekes koncepció tesztelésére vállalkoztunk. Az ET Extreme Match-Feeder bot az utolsó tag cseréjével - ahogy már a nevéből is sejthető -, könnyedén átalakítható matchbotból feederré. Az ötlet zseniális, de nézzük meg mit mutat a gyakorlatban! Ebből a "sorozatból" csak egy modell létezik Azt hiszem nem kell ...

Tél a tavaszban
Megjelent: 2013. June 03. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Igazából egy nyárias hangulatú filmet szerettünk volna forgatni Április közepén, az időjárás azonban nem a szebbik arcát mutatta felénk. Metsző északi szél és havazás várta Lázár Józsit, persze egy jó horgász mindenre felkészül. A tél utolsó leheletében is sikeres horgászatot hagyhattunk magunk ...

Spiccbotok tesztje
Megjelent: 2013. May 30. | Forrás: Halmos Mihály | Tesztek

Gyermekkorunk kedvenc horgászmódszere, a spiccbotozás 15 évvel ezelőtt még a legnépszerűbb halfogási stratégiának számított. Az idő azonban megváltoztatta ezt az állapotot. Jelenleg ott tartunk, hogy a feederes horgászat köré fonódott kultusz árnyékában, sok elfeledett és háttérbe szorított halűzési metódus ...

Kipróbáltuk Supreme Pole
Megjelent: 2013. May 28. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

A 2013-as esztendő egyik újdonsága az Energo Team vadonatúj spiccbot sorozata, a Supreme Pole. A DX-Kevlar erősítésű bottest még könnyű, de erejével akár nagyobb halak is megtarthatók - különösen, ha begumizunk 1-2 tagot. A DX-Kevlar erősítésű gyűrűs botokat már jól ismerjük régebbről Ebben a sorozatban négy darab bot ...

A keszegek is imádják a fokhagymát
Megjelent: 2013. May 27. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A keszegek is szeretik a fokhagymát A fokhagyma ízesítéssel kapcsolatban a legtöbb horgásznak a pontyok jutnak eszébe. Pedig a keszegek is szeretik ezt az ízvilágot. Egy matchbotos horgászatra kísértük el Bogdan Vuculescut egy csodás kis tavacskára, a célhal mi is lehetne más, mint a keszegek. A műsor a szokásos időben május 29-én 17:30-kor és ...

Duna-ági pontyok után kutatva
Megjelent: 2013. May 25. | Forrás: Székely Zoltán | Események/Kiállítások

Sejtem, lesznek, akik azt mondják a cikk láttán, jókor írja, már elkezdődött a pontytilalom, ezért mentegetőzéssel kezdem. A történet még április közepén kezdődött, mikor a hosszúra nyúlt tél után hirtelen beköszöntött a koranyár és megindultak a pontyok. Mikor megtaláltam őket, ami nem volt könnyű, boldogan kaptam ...

A hónap csalija: Salmo Thrill
Megjelent: 2013. May 24. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Gondolom senkinek nem árulok el azzal nagy titkot, ha azt mondom, hogy a balin egy rendkívül óvatos és ravasz hal. Vannak olyan élő vizek, ahol szinte minden létező műcsalival becsapható és jól fogható, de egyes vízterületeken csak a „legfajspecifikusabb” csalikkal verhető át. Ilyen a sokak által a mai napig csodált és nagy becsben tartott Salmo Thrill. A ...

Válasszunk botzsákot
Megjelent: 2013. May 21. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

black_spider_elektromos_kapasjelzo Kedvenc hobbink féltve őrzött eszközeit illik védeni szállítás közben, vagy használaton kívül is. Talán a legérzékenyebbek a botok, melyeket megfelelő botzsákban tartva megóvhatunk a sérülésektől. A botzsákok választéka viszont hatalmas, ezért próbálunk egy kis itinert adni, hogy milyen ...

Domolykók a bokrok árnyékából
Megjelent: 2013. May 20. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A domolykók imádják a bokrok árnyékát, no nem csak azért, mert ott hűsölnek. A táplálkozás is vezényli őket, várják a bokrokról bepottyanó csemegéket. Horgászaink ezt kihasználva próbálták meg becsapni őket, elsősorban Salmo woblerekkel. A műsor a ...

Bojlis horgok az Energofish kínálatában
Megjelent: 2013. May 16. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Ma a pontyhorgászatban használatos horgokról, előkékről lesz szó. Hazánkban egyre nagyobb teret hódít a bojlis horgászmódszer. Maga a pontyozás nem új keletű dolog. A célzott nagy pontyok horgászata Angliából indult, napjainkra széles körben szerez újabb és újabb híveket az öreg kontinensen. A bojli, ez a különleges ...

Úszózás nádszélben
Megjelent: 2013. May 14. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

amikor a durvabb a jobb A tegnapi sikeres fenekezés megdobta a hangulatomat. Erre rátett az a locsogás, amit nyitott ablak mellett aludva észleltem éjszaka, sejtettem, megkezdődött a dévérek ívása. Tapasztalatom szerint ilyenkor más fajok is kilátogatnak a szélvízre, talán ikrafalási, talán hormonális késztetés okán, a nagyobb ragadozók ...

Pickerrel a Zoltán és Diana tavon
Megjelent: 2013. May 13. | Forrás: EnergoTeam | Írások

black_spider_elektromos_kapasjelzo Sokszor nem kellenek nagy halak ahhoz hogy jól szórakozunk egy horgászat alkalmával. Elég ha megfelelően felkészülünk felszereléssel, csalikkal. A mostani adásuk is egy hasonló horgászatról szól, ahol Lázár József a Zoltán és Diana tó kárászait veszi célba. A műsor a szokásos időben ...

Bullet ólmos rendszerek
Megjelent: 2013. May 09. | Forrás: EnergoTeam | Írások

black_spider_elektromos_kapasjelzo Az amerikai pergetők, még ha néha nagyon specializáltnak is tűnik az érdeklődésük (fekete sügér), számos kiváló módszert és végszereléket találtak ki a horgászsportnak. Ezek közül nem egy Európában és hazánkban is nagyon sikeres lehet. Ilyenek a bullet ólmos, azaz csúszó ...

Gold Star műcsalis szettek
Megjelent: 2013. May 07. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Hányszor voltam már úgy, hogy nem kifejezetten pergetni indultam el a vízre, de menet közben kiderült (a heves rablásokat látva), hogy kihagyhatatlan lehetőség pottyant az ölembe. Ilyenkor jönne jól egy kis helyen is elférő, akár a csónak egy szegletében is otthagyható szett, amivel csodát tehetünk, ha megfelelő a szituáció. Igen, nem mindig van az ...

Bodorkák az akadóból
Megjelent: 2013. May 06. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Sok esetben van szükség extrém ötletekre, a sikeres halfogás érdekében. Nekünk is hasonlóan extrém ötletünk támadt, spiccbottal horgásztunk bodorkára egy bedőlt fa ágai között. A döntés jónak bizonyult, mert szebbnél szebb bodorkák akadtak horogra. Tartsanak, velünk ismét a következő Horgászat határok ...

Black Spider orsók tesztje
Megjelent: 2013. May 02. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

rovid_pergeto_botok_tesztje Mint a virágágyást a nyári zivatar, úgy forgathatja fel a hazai horgászorsók piacát egy-egy újonnan beköszönő termék. Ahhoz, hogy megvethesse a lábát egy újdonság az amúgy is telített szegmensben, mindenképpen előnyöket kell felmutatnia. A figyelmet többféleképpen vonhatja magára egy ...

Az év első kárászai.
Megjelent: 2013. April 29. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A nehezen induló horgászszezonban, végre sikerült egy kis bányatavon kárászokat fognunk, a felmelegedő vízben, a pontyok is értékelték a kárászoknak felkínált etetőanyagot és csalit. Egy igazi hamisítatlan tavaszi kárászozást láthatnak a héten, tartsanak velünk most is. A műsor a szokásos időben, május 1-én ...

I. Barátság-PVTV horgászverseny
Megjelent: 2013. April 25. | Forrás: EnergoTeam | Események/Kiállítások

Számtalan olyan hírt hallhatunk, amely arról szól rokkant, vagy fogyatékos embereknek milyen lehetőségeik vannak arra, hogy beilleszkedjenek társadalmunkba. Csodálatos eredményeket láthatunk sportban, művészetben, munkában olyan emberektől, akik jelentős hátránnyal, de hatalmas kitartással és erővel indulnak neki mindennapjaiknak. Minden embernek közös ...

Nagy csukák nyomában.
Megjelent: 2013. April 23. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Nagy csukák nyomában a Salmo Hungary csapatával... Ki ne szeretne szebbnél-szebb csukákat fogni? Sokszor ott van a lehetőség előttünk csak élni kell vele. A következő adásunkban a Salmo Hungary csapata a Tisza-tavon próbált meg hasonló bravúrt. Persze nem árulunk el titkot azzal, hogy ez bizony sikerült! Érdemes most is velünk tartani, élvezni a ...

Egyszerűen feederbottal - szilikon csalirögzítők
Megjelent: 2013. April 22. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

feeder alapok Ki ne ismerné közülünk a szilikon csalirögzítőket? A horgászcikkek fejlődésével egyre gyakrabban találkozhatunk velük a boltok polcain. Ezúttal ezekről az egyszerű, de sokoldalú termékekről lesz szó, Vagyis hogy mit, miért és hogyan kezdjünk velük. Lássuk, hogyan fordíthatjuk a technológiát a hasznunkra! Egyszerű ...