Keresett kifejezés: Vorosszarnyu-keszeg 228 találat

Úsztatva a Duna-ágon
Megjelent: 2011. May 20. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Úsztatva a Duna-ágon - Székely Nehéz kenyér mostanság úsztatva halat fogni a Ráckevei Duna-ág felső szakaszán. Egész télen nem fagyott be a víz, ide járt a környékről az összes kormorán, tonnaszám ették a keszeget, süllőt, csukát, minden halfélét, ami lefért a torkukon. Mire kitavaszodott, úgy megritkult a ...

Bevetésen a Blade Pole
Megjelent: 2011. May 16. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A sokat dicsért Energo Team Blade sorozat spiccbotja járt nálunk egy gyakorlati próbán. Mivel egy kifejezetten tiszta, de sekélyvizű szakaszt horgásztunk meg, egy némileg hosszabb, 7 méteres modellt választottunk. A tiszta, sekély víz miatt nem árt, ha tartunk némi távolságot a halaktól, így kevésbé ülünk a nyakukra, s talán nem lesz ...

Feederbottal a régi helyeken
Megjelent: 2011. May 13. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Feederbottal a régi helyeken - Halmos Biztos vagyok abban, hogy ahogyan bennem is, úgy minden kedves horgásztársam emlékében hűen él az első, kezdeti halfogások élménye, s mellette azok a csodás helyszínek képei, ahol horgásszá érésünk, a természet értékeit megbecsülő emberré válásunk folyamata elkezdődött. Ezeket ...

Szeles keszegezés
Megjelent: 2011. May 11. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Mifelénk rendszeresen van remek horgászidő, általában ilyenkor nem jutok ki a vízpartra. Sokkal jellemzőbb, hogy a horgászatra szánt nap esik az eső, fúj a szél, hideg van, frontos az idő, illetve ezek különböző koktélok formájában tálalva. Nem volt ez másként szombat délután sem. Hallottuk a híreket homok viharról Pesten, lezárt ...

Extrém matchhorgászat
Megjelent: 2011. May 06. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Korábban már teszteltük az Energo Team Blade Match sorozatból a „Medium Heavy" 3,90-es botot. Már akkor leszögeztük, hogy egy kiemelkedően szigorú nyélről van szó. Mi a helyzet akkor a „Heavy" változattal? Talán nem árulunk el titkot, ha előzetesen megjegyezzük, hogy ehhez hasonló botot sem nagyon találni a hazai piacon. „Hand made" azaz kézzel ...

ET Excalibur Pole 6.00 - bemutató
Megjelent: 2011. April 12. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

ET Excalibur Pole 6.00 - bemutató - ET Gondolom, sokan vannak úgy, mint mi, hogy alig várták, hogy tűnjön el a jég, hogy melegedjenek a vizek, és rávethessük magunkat az első tavaszi keszegekre. Kapóra jött az Energo Team Excalibur Pole spiccbotjának teszteléséhez egy Tisza-tavi meghívás. Ráadásul a március 15-i négynapos hétvége meghozta az ...

Szerelékek versenye
Megjelent: 2011. April 08. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Szerelékek versenye. - Székely Zoltán Legszebb nemzeti ünnepünk alkalmából végre ránk mosolygott a tavasz várva-várt melege, melynek eredményeként megpezsdült a Ráckevei Duna-ágban is a vízi élet. A hajnali vízfelszínen itt-ott halak löttyentek, sőt rablást is láttam, és mindenfelé snecik gyűrűztek a naptól ...

Márciusi keszegek és a gyerekek.
Megjelent: 2011. April 04. | Forrás: Bodnár Zoltán | Írások

Márciusi bodorkák - Bodnár Márciusban meglátogatott a családom, így már előre eltervezhettem, hogy horgászni kell mennem velük. Bátyámnak nagyobb gyermekei kíváncsiak voltak, miért is szeretem ezt a " horgászatot" annyira? Az biztos, hogy Benedek unokaöcsém várta legjobban a hétfőt, amikor keszegezni indultunk. Velünk tartott Bátyám ...

Blade Match-el a Tiszán
Megjelent: 2011. March 31. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Ezúttal Szarvas Zoltánnal érkeztünk meg a Tisza folyóra, hogy egy kora tavaszi keszegezéssel tegyük próbára az Energo Team Blade Match botját. Egy teljesen rendhagyó helyszínen, egy hasonlóan rendhagyó horgászatban lehetett részünk. Hajnal a tiszaörvényi Kormorán kikötőben - innen indultunk Először is néhány szót ...

Spiccbottal a csatornán
Megjelent: 2011. March 29. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Spiccbottal a csatornánÉs íme, elérkezett a pillanat, amikor felkerül oldalunkra a győztes pályázati anyag: A téli spiccbotozás minden bizonnyal nem a legkényelmesebb módja a kikapcsolódásnak. A hosszú kényszerpihenő azonban egyre inkább elviselhetetlenné válik. Nincs mese, az ember vágyik a vízpartra, a jó levegőre, csendre és nyugalomra. ...

Vadvizek varázsa
Megjelent: 2011. March 21. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Kora tavaszi hangulatot idéző melegebb levegőt, szikrázó napsütést hozott ajándékba március első hétvégéje. Az ablak előtt álló öreg fűz vékonyka ágai mozdulatlanul lógtak a levegőben a déli szélcsendben. Az őrült hétköznapok után a várt szabadnap nyugalma és a szobába betűző napsugár ...

Spiccbottal a Velencei-tavon
Megjelent: -1. November 30. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A számtalan nemzetközi és hazai horgászverseny megrendezésére, lebonyolítására helyszínt biztosító velencei evezőspálya nemcsak a versenyhorgászok körében örvend nagy népszerűségnek. Frekventált elhelyezkedése a könnyű megközelíthetőséget, 2 km hosszú betonozott partja pedig a kényelmes horgászatot ...