Keresett kifejezés: SPICCBOT 46 találat

Angolosan tárazunk – avagy a Competiton testvérek nagy napja
Megjelent: 2012. January 23. | Forrás: Jakó László | Írások

Szalai Donát barátomat már nem kell bemutatnom senkinek, akik kedvelik a feederes módszert. Ő az, aki a nagytestű békés halak fogásában szokott jeleskedni oly módon, hogy az már szemet szúrt a legnagyobb neveknek is. A 2011-es évben is olyan fogásokat produkált, amiről az átlagos bojlisok is csak ábrándozhatnak. Megfogta többek közt harmadik 20 pluszos ...

A kis patak csukája
Megjelent: 2012. January 20. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Október egyik napsütéses szombat délutánján egy barátom nagyot gondolt. “Mi lenne, ha kiugranánk pergetni?” - kérdezte. Épp előtte szántam rá magam, hogy beszerzek egy igazi rablózáshoz való felszerelést, de épp máskorra terveztem a pecát. “Két óra és jövünk” - ki tudott volna ellenálni egy ilyen ...

Felhőtlen szórakozás
Megjelent: 2012. January 02. | Forrás: Pintér Péter | Írások

Nemrégen megesett velem az csúfság, hogy horgászboltban voltam kénytelen csalihalat vásárolni. Általában magamnak szerzem be az őszi süllőzésekhez a csalit, de akkor pont nem volt időm előtte a kishalfogással bajlódni. Másnap volt pár szabad órám, úgy döntöttem, hogy azt hasznosan töltöm el. Fogtam hát egy spiccbotot, és egy adag ...

Akcióban a Blade Pole
Megjelent: 2011. December 05. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Az egyszerűség és hatékonyság dominanciájának elve már-már örök érvényű tézis marad a horgászsportban is. Az eszközök technikai fejlődése során is nyomon követhető ez a szemlélet, ugyanis a maga korában tökéletesre alkotott eszköz tovább finomításával, anyagszerkezete megváltoztatásával, ...

Az őszi Dunán
Megjelent: 2011. November 23. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Legnagyobb folyónk az indián nyár kellemes, és stabil időjárása mellett hálásabbik arcát mutatja. A Dunán számtalan lehetőség mutatkozik, mi ebből egy jó kis úszós békéshalas horgászatra szavaztunk. Tímár Mixre alapuló etetőanyagot kevertem Akár egy 6-7 méteres spiccbottal is meg lehetne horgászni az ...

Vörösszárnyúak kontra Match
Megjelent: 2011. October 24. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Vörösszárnyúak kontra Match - Talabér Gergely Az ember néha egészen különleges helyekre juthat el. Ilyenkor úgy tűnik, minden együtt van. Tökéletes a víz, festői a környezet. De ne vágjunk a közepébe! A történetünk tavasszal kezdődött, az éves nyári szabadságunkat terveztük. Megegyeztünk, olyan helyre megyünk, ahol ...

ERDÉLYI HORGÁSZ – ENERGO TEAM KUPA
Megjelent: 2011. September 22. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Az idén ötödik alkalommal került megrendezésre a már hagyományt teremtő és sokak számára ismert ERDÉLYI HORGÁSZ – ENERGO TEAM KUPA nevet viselő „amatőr” horgászverseny. A verseny egyik érdekessége, hogy minden évben más színhelyen kerül megrendezésre, próbálva bejárni Erdély különböző ...

Nem kell mindig kaviár!
Megjelent: 2011. August 05. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Természetes, hogy az ember szeret mindig a lehető legjobb felszereléssel horgászni. Pedig az igazságot bevallva, gyakran nincs szükség 10+ csapágyra egy orsóban, és a botnak sem kell 10 deka alatt lenni ahhoz, hogy sok halat fogjunk, és jól érezzük magunkat. Ennek jegyében próbáltunk ki egy igencsak olcsó orsót, az Energo Team Monaco NG-t. A zsinór ...

10 termék, ami megkönnyíti az életünket
Megjelent: 2011. July 08. | Forrás: Energo Team | Írások

Benne vagyunk az igazi nyári horgászszezonban, és szeretnénk néhány jellegzetes, de talán nem mindenki által ismert terméket bemutatni. Ezek az eszközök hétköznapi termékek, nem is kell értük vagyonokat fizetni, de mégis sokunk felszereléséből hiányoznak. Némelyiküket szinte minden nap használhatjuk, azért fontosak, míg más ...

Dévéres hétköznapok
Megjelent: 2011. June 15. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Dévéres hétköznapok - Energo Team Egy átlagos keszeghorgász számára igen vonzó lehet egy olyan pálya, ahol nagy biztonsággal lehet szép dévéreket fogni, s az esetek nagy részében a már érettebb etetésen megjelennek a pontyok is. Egy ilyen tó stégjén vertünk tanyát György Ferenccel. Süllyedő Carp Expert ...

Bevetésen a Blade Pole
Megjelent: 2011. May 16. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A sokat dicsért Energo Team Blade sorozat spiccbotja járt nálunk egy gyakorlati próbán. Mivel egy kifejezetten tiszta, de sekélyvizű szakaszt horgásztunk meg, egy némileg hosszabb, 7 méteres modellt választottunk. A tiszta, sekély víz miatt nem árt, ha tartunk némi távolságot a halaktól, így kevésbé ülünk a nyakukra, s talán nem lesz ...

Tavaszi (Blade) meccs pontyokkal
Megjelent: 2011. April 22. | Forrás: Sztahovits Péter-Fotó-Faith Tímea | Írások

Különösen felszabadító érzés a szabadban lenni, mikor a hosszan tartó tél és a csontig hatoló komor hideg után előbukkannak az első melengető napsugarak. Érezni a levegőben, végre megérkezett a tavasz. Ez persze egy pergető horgásznak mást is jelent, mégpedig azt, hogy legtöbb ragadozó halunkat tilalom védi, így kénytelen másfajta ...

ET Excalibur Pole 6.00 - bemutató
Megjelent: 2011. April 12. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

ET Excalibur Pole 6.00 - bemutató - ET Gondolom, sokan vannak úgy, mint mi, hogy alig várták, hogy tűnjön el a jég, hogy melegedjenek a vizek, és rávethessük magunkat az első tavaszi keszegekre. Kapóra jött az Energo Team Excalibur Pole spiccbotjának teszteléséhez egy Tisza-tavi meghívás. Ráadásul a március 15-i négynapos hétvége meghozta az ...

Tisza-tavi kupasorozat, I. forduló
Megjelent: 2011. April 11. | Forrás: Teróczki László - Tisza-tavi Horgászegyesületek Szövetsége, Ügyvezető elnök | Írások

Tisza-tavi kupasorozat, I. forduló - Teróczki László - Tisza-tavi Horgászegyesületek Szövetsége, Ügyvezető elnök A 2010-es esztendőben, hagyományteremtő jelleggel útjára induló, 4 fordulós Tisza-tavi kupasorozat idei első állomására érkezett. Ezúttal a tiszafüredi Holt-Tiszán csónakos, úszós keszegező horgászatban ...

Márciusi keszegek és a gyerekek.
Megjelent: 2011. April 04. | Forrás: Bodnár Zoltán | Írások

Márciusi bodorkák - Bodnár Márciusban meglátogatott a családom, így már előre eltervezhettem, hogy horgászni kell mennem velük. Bátyámnak nagyobb gyermekei kíváncsiak voltak, miért is szeretem ezt a " horgászatot" annyira? Az biztos, hogy Benedek unokaöcsém várta legjobban a hétfőt, amikor keszegezni indultunk. Velünk tartott Bátyám ...

Horgászik a család
Megjelent: 2011. March 25. | Forrás: Fábián József | Írások

Az Energofish Kft által kiírt pályázatra beérkezett anyagok közül a következő írás érte el a második helyezést: Első generációs horgász vagyok. Hogy mit értek ez alatt? Azt, hogy úgy fertőzött meg a halfogás szeretete, hogy korábban senki nem kergette a halakat a környezetemben. Nem egy szülő, egy testvér, vagy egy barát ...

Vadvizek varázsa
Megjelent: 2011. March 21. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Kora tavaszi hangulatot idéző melegebb levegőt, szikrázó napsütést hozott ajándékba március első hétvégéje. Az ablak előtt álló öreg fűz vékonyka ágai mozdulatlanul lógtak a levegőben a déli szélcsendben. Az őrült hétköznapok után a várt szabadnap nyugalma és a szobába betűző napsugár ...

Jégmente után
Megjelent: 2011. March 15. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Ahogy telik az idő, gondolom minden horgásznak egyre jobban elege lesz a télből, és mindenki egyre jobban várja már a tavaszt, hogy végre kimehessen a kedvenc horgászvizére és hódolhasson szenvedélyének. Nos, az igazi tavasz még kissé odébb van, viszont az elmúlt napokban az időjárás annyira kegyes volt hozzánk, hogy folyóvizeink megnyíltak ...

Fagyban, hóban
Megjelent: 2011. February 02. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Január közepére úgy megenyhült az időjárás, hogy némi halszagot kezdtem érezni a levegőben. Rá is akadtam egy mellékágra melynek felszínéről félig-meddig eltakarította a melegedés és a szél a jeget. Álmosan mozdult az úszó, hol le, hol fel, ennek megfelelően féltenyérnyi-tenyérnyi karikák, sügerek, ...

Tél végén itt a bodorka!
Megjelent: 2011. January 17. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Ez a zöldes hátú, búzaszemszínű, alul narancsos uszonyú, leggyakrabban félkilóig megnövő keszegféle jelzi nekem a tavaszt. Tudom, hogy evvel a megállapítással kicsit becsapom magam, mert sok vermelő helyen télen is lehet fogni, de nyáron, sőt ősszel is gyakran ékesítheti horgunkat. A télvégi bodorkázás azonban más. Annak külön ...

Energo Team Kupa - egyéni döntő 2010
Megjelent: 2010. September 03. | Forrás: Lukácsi Béla | Írások

Az Energo Team Kupa döntőit mindig nagy figyelem kíséri, de az összes közül a legnagyobb figyelmet az egyéni döntő kapja. Ebben az évben is az Alsópetényi Cser-tavon került megrendezésre a döntő, most is bővelkedett izgalmakban a verseny és még az utolsó pillanatokra is maradt izgalom. A reggeli eligazításra minden versenyző sikeresen megérkezett, nagy szó ...

Gyereknapi horgászverseny
Megjelent: 2010. July 09. | Forrás: Bokor Károly | Írások

A tavalyi esztendőben kaptuk az ötletet, hogy a gyermeknapon a legfiatalabb korosztályt, a még nem horgászó gyermekeket is próbáljuk a vízpartra csábítani. Nem titkolt célunk egy horgászverseny rendezésével az volt, hogy igyekezzünk a horgászatot megismertetni, megszerettetni a gyermekekkel. A támogatóink jóvoltából csak Baranya megyében, ezer ...

Tíz nap a Pó-deltában - második rész
Megjelent: 2010. June 18. | Forrás: Nagy Levente | Írások

A legtöbb horgász, ki a Pó folyóra utazik, hanyagolja a finomszerelékes horgászatban rejlő lehetőségeket, mondván, hogy az „apróságot otthon is meglehet fogni". Szinte mindenki a nagyobb testű harcsákra, amurokra és pontyokra fekteti a fő hangsúlyt, pedig a folyó és a számtalan csatorna kiváló edzőpályát biztosít a ...

Egy tavaszi délután
Megjelent: 2010. May 17. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Cimboráimmal egy újonnan megnyílt kis horgásztóra igyekeztünk. A vízről keveset tudtunk, csupán néhány információval rendelkeztünk, ami a ránk váró körülményeket és a tavat benépesítő halakat illeti, így nyugodtan mondhatom, hogy „sötétben" tapogatóztunk. Csongor most ismerkedik a feederbotos ...