Keresett kifejezés: meglepetés 15 találat

Profi pergető botok - olasz módra
Megjelent: 2014. February 25. | Forrás: Halmos Mihály | Tesztek

Nem volt nehéz kitalálni az olasz Lineaeffe cég szándékát és célkitűzését, a legújabb fejlesztésű pergető botjainak piacra dobásával a legrangosabb helyeket elfoglaló márkák számára üzent. Megismerve az új, remekbe szabott botok tulajdonságait, nem egy ártatlan, kifordítható tartalmú üzenetről lehetett itt szó, a Lineaeffe DropShot pergetőbot család egyértelműen a trónt követeli magának a kategóriájában. A Lineaeffe ...

21. FeHoVa, ott a helyünk!
Megjelent: 2014. February 10. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A tavasz előjelének tekinthetjük a FeHoVa kiállítást is, mivel már megszokott, hogy az aktuális év újdonságait ezen a kiállításon láthatják először a horgászok. Most sem lesz ez másként, rengeteg újdonsággal és óriási kínálattal várják az érdeklődőket. Ráadásul az előző évben az előadások is magas szintet ütöttek meg, ezt a szintet nehéz lesz tartani, a mérce azonban még magasabbra lett rakva! Mint a ...

Szezonvégi domolykók
Megjelent: 2013. December 24. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Legkedvesebb halam fogásáról a hideg hónapok beköszöntével sem vagyok hajlandó lemondani. Nyáron képes voltam a nyakig érő csalánosban csörtetni utánuk, egy-egy jobb hal, vagy csak remélt kapás érdekében valamiféle állattá avanzsáltam át, és csúszva-bújva osontam kedvenc patakom partjának bokrai tövében. Sok mindent feláldoztam értük, a tiszta ruhán, az anyagi költségeken, a csalán okozta csípések, faágak, bokrok karcolásain túl sok-sok ...

Az utolsó úsztatás
Megjelent: 2013. December 03. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Itt a hideg, de ne gondoljuk, hogy a nyáron szokásos horgászmódszerekről teljesen le kell mondanunk. Át kell gondolni, min érdemes változtatni, finomítani, lehet, hogy olyan sok halat sem fogunk, mint a legmelegebb hónapokban, de az élmény ritkán marad el. A folyóvízi horgászok kedvenc halai közé tartoznak a márnák, szilvaorrúk és a paducok. Még az évben utoljára az ő nyomukba indultunk - mégpedig úszós módszerrel. A terep mi lenne más, mint a ...

Nagyító alatt: a Gold Star wobblerek I. rész
Megjelent: 2013. November 21. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Azon a tényszerűségen, hogy a Gold Star csoport is gyárt wobblereket, bizonyára a tapasztalt, rutinos, minőségi finomságokhoz szokott pergető horgászok arcára széles derű kerekedik. Jómagam is kételkedve fogtam kézbe az első darabokat, de a kíváncsiság, a minden új iránti fokozott érdeklődésem legyőzte a bennem munkálkodó előítéletet, s az elején csak hébe-hóba a műcsalis dobozból kezem ügyébe kerülő „goldik" később egyre többször ...

Csónakos Pergető Országos Bajnokság 2013 – V. forduló – Tisza-tó
Megjelent: 2013. November 19. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Az előző cikkben beharangozott folytatáshoz érkeztünk, mely az idei Országos Bajnokság záró fordulóját jelentette. A helyszín a kétnapos esemény bázisát adó Városi Kikötő előtti holtág a Tiszafüredi Holt-Tisza. Talán nem lenne az sem túlzó, ha ennek a víznek a nevét végig nagy betűkkel írnánk. Akik itt horgásznak ismerik adottságait, évről-évre megújuló halállományát, szép süllőivel és csukáival horgászainak okozott meglepetéseit. Nem ...

Pontyvadászat nappal és éjjel
Megjelent: 2013. September 10. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Különös jelenségre jöttem rá. Amióta a Nagy-Duna alacsony vízállása miatt nem áramlik a Ráckevei-Dunaágban a víz, a pontyok – főleg éjszaka – kijárnak táplálkozni a nádasok táplálékban gazdag sekélyebb vizébe. Az tűnt fel, miközben bámultam mederbe dobott fenekezőim mozdulatlan kapásjelzőit, hogy a csónakkikötőm melletti nádban többször megrezzentette valami a sás és nádszálakat Először apró kárászokra gyanakodtam, de néha ...

VII. Pergető találkozó Tiszaroff, 2013
Megjelent: 2013. August 27. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Folyóvízi pergetés szerelmeseinek, talán a legrégebbi múlttal rendelkező találkozója a tiszaroffi. Az idén nem ünnepeltünk jubileumot, de több változtatást is tettünk az előző évek tapasztalatai alapján, a minél sikeresebb lebonyolítás érdekében. Legjobban a gyerekek oktatását reformáltuk meg, mivel számukra, a nap záró felvonása, egy verseny, mely a pergetésre kiélezve, kevés sikert hozott az előző években tekintetében. Az idei évben is a ...

Az első paducozás a Dunán
Megjelent: 2013. August 08. | Forrás: Székely Zoltán | Események/Kiállítások

Az állandó magas vízállás, majd a nagy áradás miatt igencsak eltolódott az úsztatós szezon kezdete, pedig már nagyon vártuk gyakori tettestársammal, a paducmániás Józsi barátommal. Az első túra is csalódást okozott, ugyanis annyi volt a szúnyog, hogy hazamenekültünk, mert még levegőt is bajos volt tőlük venni. A Rubin Bolo 4000-est szinte gyorsvízi úsztatásra találták ki. ...

Arany- és bronzérem a Szerbiai Európa-bajnokságról
Megjelent: 2013. July 12. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Bizonyára már sokan hallottak a horgászsport legújabb szenzációs eredményéről. A magyar csapat az előkelő harmadik helyet szerezte meg a Európa-bajnokságon, míg a legjobban szereplő versenyzőnk, Szilvási Szilárd lett az újdonsült Európa-bajnok! Szilárdot kérdeztük ő miként élte meg a versenyt, így egy picit a verseny légkörébe is betekinthetünk. Beért a kitartó munka, a jutalom egy ...

Télvégi „match”
Megjelent: 2013. February 26. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

cikk Nem akar kitavaszodni. Esik, havazik, fagy és a szürke fellegek dacos gomolygással hirdetik, ne is reménykedjek, hogy a simogató, melengető napfény életet csalogat a didergő vízparti tájba. Február vége felé járunk és semmi jele a rügyfakasztó megújulásnak. Talán mintha a szomorúfűz vízbe nyújtozó ágai kicsit ...

Meglepetés! Energofish a Horgász Szakkiállítás és vásáron!
Megjelent: 2012. February 28. | Forrás: EnergoTeam - Lukácsi | Események/Kiállítások

Akik ismerik a kiállításokat, azok tudják, hogy eddig az Energofish Kft csak a Fehován képviseltette magát. Ez ebben az évben megváltozik, ugyanis jelen leszünk a Horgászkiállítás és Vásáron, vagyis a HIT Csarnokban. Kiállítás, ami csak a horgászoké A Fehova kiállítás rendkívül népszerű ...

Elkezdődött
Megjelent: 2011. May 04. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Mint régóta várt kedves, hű barát, úgy érkezett meg idén is a hosszú, hideg tél után. Az oly sokáig tartó távollétért nem győzött kárpótolni bennünket, mutatva azt, hogy hamar feledtetni akarja velünk a fázós és egyhangú szürke napokat. Friss illatot árasztó meleg szellőjével tudatosította ...

Fókuszban a Banax Blitz
Megjelent: 2010. July 28. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Végre a Duna vízállása lehetővé tette, hogy egy régi, jól beállt helyre menjünk feederes horgászatra. Az élő vizek varázsa itt maximálisan érvényesül, s még halat is szoktunk fogni. Ez bizony így együtt igencsak megbecsülendő. Az alapanyagok még horgászat előtt Korábban próbáltuk már a kifejezetten feederes horgászathoz kifejlesztett ET Power Feeder 5000-es orsóját, ami viszont nagy lett volna a Picker ...

Karácsonyi meglepetés
Megjelent: 2008. December 31. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Az alábbi írásomnak nyugodtan adhattam volna azt a címet, hogy „Léki pontyozás”, de nem tettem, hisz nem erre készültem. A legmerészebb álmomban sem gondoltam volna, hogy a tél első lékhorgászata egy emlékezetes pontyhorgászatba torkollik, de lám az lett belőle. Ezért szép a horgászat, kiszámíthatatlan és tele van ...

Válasszunk pergető szettet. Én megtettem:  WIZARD CARBON SOLID SPIN & WIZARD HIGH SPEED ASP
Megjelent: -1. November 30. | Forrás: Szebenyi Péter | Írások

Miként válasszunk pergető szettet magunknak? A kérdés nem egyszerű. Sok tényezőt kell figyelembe vennünk. Most leírom a lépéseket és kritériumokat amiket figyelembe veszek, ezzel remélhetőleg segítve a pergető szett választás előtt álló sporttársakat. Első lépésként vizsgáljuk meg a vizet ahol horgászunk. Esetemben ez egy 300 hektáros bányatóra értendő az esetek 90 %-ában. Ez a tó a megye egyike a legöregebb tavainak egyike, ahol jelenleg is aktív ...