Keresett kifejezés: DUPLA 103 találat

Carp Expert Feeder - belső értékek
Megjelent: 2013. October 10. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Előkaptunk egy vadonatúj Carp Expert Feeder 5000-es orsót, hogy darabjaira szedve feltérképezzük a zsírozási pontokat, s a belső szerkezet. Nem kell minden horgásznak ezermesternek lenni, de időnként elvégezhetünk egy-egy karbantartást, vagy kisebb hibát, talán magunk is megpróbálhatunk orvosolni. Ehhez nyújthat segítséget ennek a modellnek a szétszerelése. Az 5000-es orsó könnyedén elfér a dobozában. ...

Jim Hill
Megjelent: 2013. October 06. | Forrás: Halmos Mihály | Tesztek

A türelmetlen kíváncsiság jóleső érzése hatalmasodott el a csapaton, amikor végre hiteles belső forrás megerősítette a legendás pergető orsó utódjának számító példány 2013. őszére várható érkezését. A debütálásig előttem álló pár hét nem ment el tétlenül, Jim Hill ügyben próbáltam alaposan felkészülni, minden létező információt magamba szívtam az orsógyártás történetének eddigi legnagyobb koreai csodájáról. Az szinte ...

A pontyok 48 órája
Megjelent: 2013. August 03. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Idén is megrendezésre került a Székesfehérvárhoz közel eső Hajnal horgásztó 48 órás pontyfogó versenye. Június utolsó hétvégéjén kilenc kétfős csapat gyűlt össze, hogy próbára tegye csaliját, taktikáját és persze szerencséjét. A pontyhorgászat oltárán áldozva Sógival mi is beneveztünk a péntek déltől vasárnap délig tartó megmérettetésre. Kellemes, meleg idő és a szokásos szél fogadott a ...

Válasszunk botzsákot
Megjelent: 2013. May 21. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

black_spider_elektromos_kapasjelzo Kedvenc hobbink féltve őrzött eszközeit illik védeni szállítás közben, vagy használaton kívül is. Talán a legérzékenyebbek a botok, melyeket megfelelő botzsákban tartva megóvhatunk a sérülésektől. A botzsákok választéka viszont hatalmas, ezért próbálunk egy kis itinert adni, hogy milyen ...

Black Spider orsók tesztje
Megjelent: 2013. May 02. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

rovid_pergeto_botok_tesztje Mint a virágágyást a nyári zivatar, úgy forgathatja fel a hazai horgászorsók piacát egy-egy újonnan beköszönő termék. Ahhoz, hogy megvethesse a lábát egy újdonság az amúgy is telített szegmensben, mindenképpen előnyöket kell felmutatnia. A figyelmet többféleképpen vonhatja magára egy ...

Egyszerűen feederbottal - szilikon csalirögzítők
Megjelent: 2013. April 22. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

feeder alapok Ki ne ismerné közülünk a szilikon csalirögzítőket? A horgászcikkek fejlődésével egyre gyakrabban találkozhatunk velük a boltok polcain. Ezúttal ezekről az egyszerű, de sokoldalú termékekről lesz szó, Vagyis hogy mit, miért és hogyan kezdjünk velük. Lássuk, hogyan fordíthatjuk a technológiát a hasznunkra! Egyszerű ...

5 hasznos finomszerelékes kiegészítő
Megjelent: 2013. February 06. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A tél még ereje teljében van, de már nagyon sokan várjuk a tavaszt, hogy végre nyílt, melegedő vízfelületeken horgászhassunk. Az elsők célhalak között lesznek a keszegek, így most hadd ajánljunk figyelmükbe 5 nagyon hasznos finomszerelékes kiegészítőt. Úszó kisúlyozó A kis zárral rögzíthetjük az ...

Pickerbottal a Fehérvárcsurgói víztározón
Megjelent: 2012. December 29. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Erős szelet jósoltak a hétvégére. Mégis hajnali pára gomolygott a tó felszínén, melyet lassan oszlatott el az égre hágó novemberi Nap gyengülő ereje. Tapintható csend ereszkedett a tájra az ezernyi titkot rejtő víz felett. Nád meredt mozdulatlanul az égre, mögötte le-le bukva kacsák úsztak táplálék után kutatva az ...

Az amerikai bajnok
Megjelent: 2012. November 02. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A cím, noha sejtető, szándékosan nem utaltam mással rögtön eme írásom tárgyára, de csupán azért, hogy feltehessek nektek egy találós kérdést itt az elején. Az USA-ból származik, neve ötbetűs, és egy indián törzsfőnök fejét ábrázolja a cég logója, mi az? Bizonyára sokan ...

Match bot teszt
Megjelent: 2012. September 11. | Forrás: Halmos Mihály | Tesztek

Már rögtön az elején tényként leszögezhetjük és elkönyvelhetjük azt az általános közvélemény szerinti megállapítást, hogy a hazai forgalmazók kínálatában is egyre több remek horgászbotot lehet felfedezni. Sokszor a szemnek is fárasztó a boltok polcain felsorakoztatott nyeleket végigpásztázni, nemhogy ...

Etetőanyag kisokos
Megjelent: 2012. September 04. | Forrás: EnergoTeam | Írások

etetőanyag kisokos Sokan álmodoznak arról, hogy összeállítják azt az etetőanyag receptet, mely mindenhol, mindenféle körülmények között eredményes lesz. Nos, ilyen aligha van. A legjobb, ha megismerkedünk a legismertebb összetevők tulajdonságaival, majd átnézzük, mik a legfontosabb szempontok a kész keverékek előkészítése ...

Vendégváró Kákafoki holtág
Megjelent: 2012. July 26. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

igarpusztai_pontyok_nyomában Május végén lehetőségem adódott a Szarvasi Holt-Körösön, a Kákafoki holtágon horgászni. Izgalmasnak tűnt egy teljesen ismeretlen, felfedezetlen vízen tölteni pár napot. A holtágról szóló hírek alapján pesszimista voltam, de annál eltökéltebb! Sógoromék lent voltak egész héten, ...

Igarpusztai pontyok nyomában
Megjelent: 2012. July 16. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

igarpusztai_pontyok_nyomában Június közepén ránk köszöntött az igazi nyár. A hőmérő higanyszála lassan, de biztosan kúszott egyre feljebb. Alig vártam a hétvégét! A hosszú téli szünet és a tavaszi esős-szeles pecák után végre nem a széldzsekié és esőkabáté a főszerep. A halak is jobban ...

A kis patak csukája
Megjelent: 2012. January 20. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Október egyik napsütéses szombat délutánján egy barátom nagyot gondolt. “Mi lenne, ha kiugranánk pergetni?” - kérdezte. Épp előtte szántam rá magam, hogy beszerzek egy igazi rablózáshoz való felszerelést, de épp máskorra terveztem a pecát. “Két óra és jövünk” - ki tudott volna ellenálni egy ilyen ...

Állóvízi süllők
Megjelent: 2011. November 11. | Forrás: Energo Team | Írások

Ahogy hűlnek a vizek, mind inkább előtérbe kerülnek a ragadozóhalas horgászatok. Ezúttal egy tiszai holtágba látogattunk el süllőfogás reményében. Szerettük volna műcsalival, egész pontosan wobblerekkel becsapni a süllőt. Micsoda hajnal volt! Ennek érdekében egy könnyű pergető felszerelést állítottunk össze. A bot egy 210 centis, ...

Kishal kell a süllőnek!
Megjelent: 2011. September 30. | Forrás: Murányi Antal | Írások

A nyári vizek horgászata viszonylag egyszerű feladatot jelent: mindenütt él a víz, sok kishal mozog a felszín közelében, és nyomukban ott vannak a ragadozók. Általában minden méretű rablóhalat tisztelettel veszek kézbe, de nem titkolom, hogy mindig a nagyobb egyedeket keresem, és ezekre gondolok elsősorban, amikor felkötök egy wobblert. Nyári ...

Folyton folyvást
Megjelent: 2011. September 16. | Forrás: Jakó László | Írások

Több mint egy évtizede már, hogy hetente legalább két alkalommal keresem fel a környékbeli kisebb folyókat, patakokat, pergető bottal a kézben. Valami oknál fogva mindig jobban vonzottak a vad, nehezen megközelíthető pályák az unalmas állóvizeknél. Jóllehet, a zsákmány kevésbé ígéretes, hiszen a tavak csukái, harcsái, ...

A plasztik csalik bűvöletében
Megjelent: 2011. September 12. | Forrás: Pintér Péter | Írások

Hosszú évek óta a pergetés jelenti számomra az igazi kikapcsolódást. Sokféle műcsalit használok, de kedvenceim a különféle twisterek és gumihalak. Talán azért is alakult ez így, mert az első sikereimet is twisterekkel értem el. A hosszú évek alatt egy kisebb táskányi plasztik csodát halmoztam fel, amelyeknek egy kis része a ...

Salmo, te drága!
Megjelent: 2011. August 29. | Forrás: Jakó László | Írások

Bátran mondhatom, végigpergettem már néhány kontinenst, pár száz tavat és több tucatnyi folyót. Volt a kezemben bot, orsó, nem kevés. Amerika vizein élvezettel használtam a kicsiny, 1.90-es Quantum lite botomat, amihez el sem tudtam volna képzelni a Mitchell Copperhead orsónál jobbat. Akkor még a Fireline zsinór volt a nagy sláger, szinte mindenki azzal ...

Harapásálló előke készítése
Megjelent: 2011. August 26. | Forrás: Sztahovits Péter | Írások

A csuka pergetésének egyik alapfeltétele a jó minőségű harapásálló előke. Bizonyára sokan tapasztalták, hogy ilyet igen nehéz találni a piacon. Én is így vagyok ezzel, ezért pár éve magam készítem el az előkéket saját ízlésem szerint. Az első németországi horgásztúrám során ismerkedtem ...

Vissza az Ír vizekre
Megjelent: 2011. July 13. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Az írországi csukák keresése állandó kísérletezés jegyében telt. Rengeteg újdonság került hozzánk az elmúlt évben, amelyet ki szerettünk volna próbálni ezeken a szép vizeken. Ezáltal mi is okosodtuk némileg, meg a csukák is. A túra slágere egyértelműen az új Energo Team belly boat volt. Ritka, hogy az ember ...

Érzékeinkre hangolva
Megjelent: 2011. June 27. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Igazán szerencsésnek mondhatják magukat a Székesfehérváron élő horgászok, ugyanis horgászvizekben nagyon gazdag vidéknek számít a település és annak közvetlen környezete is. A sokszínűségnek és a változatosságnak köszönhetően mindenki megtalálhatja magának a legkedvesebb módszeréhez illő helyszínt. ...

Dévéres hétköznapok
Megjelent: 2011. June 15. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Dévéres hétköznapok - Energo Team Egy átlagos keszeghorgász számára igen vonzó lehet egy olyan pálya, ahol nagy biztonsággal lehet szép dévéreket fogni, s az esetek nagy részében a már érettebb etetésen megjelennek a pontyok is. Egy ilyen tó stégjén vertünk tanyát György Ferenccel. Süllyedő Carp Expert ...

Szeles keszegezés
Megjelent: 2011. May 11. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Mifelénk rendszeresen van remek horgászidő, általában ilyenkor nem jutok ki a vízpartra. Sokkal jellemzőbb, hogy a horgászatra szánt nap esik az eső, fúj a szél, hideg van, frontos az idő, illetve ezek különböző koktélok formájában tálalva. Nem volt ez másként szombat délután sem. Hallottuk a híreket homok viharról Pesten, lezárt ...