Keresett kifejezés: PELLET 301 találat
Premium Spod Juice
The Original Whisky Link
SBS PVA TASAK

Ha egy erős spiccbot kell...
Megjelent: 2012. April 11. | Forrás: Energo Team | Írások

A tavaszi horgászatok elengedhetetlen kelléke a spiccbot. Ilyenkor a hideg vízben a halak kapókedve még nem töretlen, így igyekezni kell a lehető legfinomabb megoldásokkal becserkészni őket. Ehhez egy jó spiccbot a legegyszerűbb megoldás. De mi van, ha jobb halak is jöhetnek? Kapkodjunk azonnal a matchbot után? Nem feltétlenül... Két újfajta etetőanyagot ...

Meglepetés! Energofish a Horgász Szakkiállítás és vásáron!
Megjelent: 2012. February 28. | Forrás: EnergoTeam - Lukácsi | Események/Kiállítások

Akik ismerik a kiállításokat, azok tudják, hogy eddig az Energofish Kft csak a Fehován képviseltette magát. Ez ebben az évben megváltozik, ugyanis jelen leszünk a Horgászkiállítás és Vásáron, vagyis a HIT Csarnokban. Kiállítás, ami csak a horgászoké A Fehova kiállítás rendkívül népszerű ...

FeHoVa Kiállítás 2012
Megjelent: 2012. February 23. | Forrás: Lukácsi Béla | Események/Kiállítások

Ebben az évben is – a hagyományokhoz híven – képviselte magát az Energofish kft a fegyver Horgász vadász kiállításon. A 2011 –es évben egy teljesen új kiállító térrel jelentkeztünk, a stand a sikeres bemutatkozás után most ismét megmutatta magát, benne rengeteg újdonsággal, amikkel most találkozhatott első ...

Feeder fogta csuka
Megjelent: 2012. January 27. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Augusztus utolsó hetére érkezett meg az igazi nyári kánikula. Állat és ember egyként menekült a fák árnyékának hűsébe, igyekezett minél kevesebb időt eltölteni a tűző napsütésben. A vizek szinte forrtak a pipáló halaktól, akik így próbáltak a mélyebb, oxigén hiányos vízből felemelkedve egy kis ...

A tó ajándéka
Megjelent: 2012. January 25. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Október elején megérkezett az igazi ősz. A levegő hűvös és nehéz volt a reggeli párától. Hideg szél fújt, miközben a székesfehérvári Vidámparki tó felé kerekeztem. A fák egykedvűen tűrték az újabb és újabb rohamokat. Megszokták már, a királyok városa meglehetősen szeles-viharos hely, ...

A kis patak csukája
Megjelent: 2012. January 20. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Október egyik napsütéses szombat délutánján egy barátom nagyot gondolt. “Mi lenne, ha kiugranánk pergetni?” - kérdezte. Épp előtte szántam rá magam, hogy beszerzek egy igazi rablózáshoz való felszerelést, de épp máskorra terveztem a pecát. “Két óra és jövünk” - ki tudott volna ellenálni egy ilyen ...

Horgásszunk a horizonton!
Megjelent: 2011. September 26. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

A finomszerelékes horgászmódszer kétségkívül a legérzékenyebb technika. Segítségével az óvatosan kapó halakat is könnyen horogra csalhatjuk. De mi történik, ha uszonyos barátaink az agyonhorgászott part menti vizekből a mélyebb, távolabbi területekre húzódnak. Ez gyakran megesik az időjárásnak ...

Pontyozás feederbottal: a method feeder
Megjelent: 2011. September 19. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Amióta kezembe vettem első feederbotomat, álló és folyóvízen egyaránt a hosszú előkés, nyitott kosaras technikát alkalmaztam. A módszer kis hazánkban is nagyon rövid idő alatt óriási népszerűségre tett szert, mivel a végletekig lefinomított szerelék, a technikával maximálisan kivitelezhető pontosság lehetővé tette a ...

Dübörög a pontyszezon
Megjelent: 2011. August 10. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Dübörög a pontyszezon, igaz nem nálam, de azért nem bírom megállni, hogy barátaim sikeréről ne írjak, ha már ajánlottam nekik egy igencsak fogós pontyozó párost. Bent járva az Energofish polcai között, megakadt a szemem egy aránylag új, saját fejlesztésű pontyozó pálcán, a Rubin Carp három méteres és ...

Vigaszpontyok
Megjelent: 2011. August 03. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

A sors fintora, hogy az idei évben kedvenceimmel, a ragadozóhalakkal nincs különösebb szerencsém. Túráimat többnyire az útonállók köré szervezem, de bármerre indulok mindig mellém szegődik a balszerencse. Amennyiben sikerül horogra csalnom néhány jobb példányt, azok rendre leakadnak mielőtt a kezem rájuk tehetném. A sorozatos kudarcaimat a ...

Pontyparádé
Megjelent: 2011. July 04. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

A korábbi írásomban említettem, hogy a matchbotozás mellett a feedert is bevetettem az egyre sűrűsödő pontyugrások láttán. A szituáció adott volt, tehát nem készültem különösebben a pontyokra, csupán annyi etetőanyag meg csali állt rendelkezésemre, amivel néhány csalihalat meg tudtam fogni, és ebből a kevésből, ami kisült, az ...

Májusi hajnalok
Megjelent: 2011. June 24. | Forrás: Pintér Péter | Írások

Bár a naptár szerint még csak május van, az időjárás erről tudomást sem véve nyárivá vált a napokban. Hajnalban is enyhe az idő, és délutánonként zivatarok teszik változatossá az időjárást. Napközben a hőmérő higanyszála nemegyszer harminc fok környékére emelkedik. Ilyenkor a délutáni viharok ...

A tatai Derítő-tó kárászai
Megjelent: 2011. June 03. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

A tatai Derítő-tó kárászai Hónapok óta terveztük közös családi horgászatunkat a tatai Derítő tavon. Maga a tó csodaszép környezetben található, leginkább kapitális ponty és harcsa állományáról ismert. A festői környezetben eltöltött hétvége szívet-lelket melengető élményekkel ...

Szeles keszegezés
Megjelent: 2011. May 11. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Mifelénk rendszeresen van remek horgászidő, általában ilyenkor nem jutok ki a vízpartra. Sokkal jellemzőbb, hogy a horgászatra szánt nap esik az eső, fúj a szél, hideg van, frontos az idő, illetve ezek különböző koktélok formájában tálalva. Nem volt ez másként szombat délután sem. Hallottuk a híreket homok viharról Pesten, lezárt ...

Az Energofish csapata az Ebro-n
Megjelent: 2010. December 21. | Forrás: Lukácsi Béla | Írások

Bizonyára már mindenki halott az Ebro folyóról, annak harcsáiról, talán az ott élő pontyokról is. Na de a süllőkről már kevesen halhattak, pedig szép számban él a süllő is az Ebróban. Ennek a hihetetlen halbőségnek jártunk utána, és persze annak milyen módszerekkel lehetünk eredményesek egy távoli vízen. ...

Kipróbáltuk: ET Carp Blade 3,60
Megjelent: 2010. November 11. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Október talán az egyik legjobb pontyos hónap, amikor a halak már nem csak éjszaka, de nappal is folyamatosan kapásra bírhatók. A hideg téli hónapok előtt még nagyon intenzíven táplálkoznak, hogy minél több tartalékot halmozzanak fel a szűkösebb időszakra. A bot legfontosabb adatai olvashatók a ruhán A Blade botsorozat az Energo Team ...

Árvízi tesztelés
Megjelent: 2010. September 20. | Forrás: Bagi Gyula | Írások

Pontyozó mesterhorgászunkkal, Csernák Petivel és kedvesével, Erzsivel még áprilisban elhatároztuk, hogy eleget teszünk Golyán Laci meghívásának és a ludányhalászi élménytóra megyünk egy hosszú hétvégére tesztelni az EnergoTeam újonnan érkezett pontyos termékeit. Minden készen áll, ...

Fókuszban a Banax Blitz
Megjelent: 2010. July 28. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Végre a Duna vízállása lehetővé tette, hogy egy régi, jól beállt helyre menjünk feederes horgászatra. Az élő vizek varázsa itt maximálisan érvényesül, s még halat is szoktunk fogni. Ez bizony így együtt igencsak megbecsülendő. Az alapanyagok még horgászat előtt Korábban próbáltuk már a kifejezetten feederes horgászathoz kifejlesztett ET Power Feeder 5000-es orsóját, ami viszont nagy lett volna a Picker ...

Folyóvízen feederrel
Megjelent: 2010. June 16. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Végre megszűntek a monszunokhoz hasonlatos esőzések, kiültem hát a stégemre, a Ráckevei-Soroksári-Duna-ág partjára kicsit sütkérezni a régen látott napfényben. Természetesen horgászbottal, nálam a napozás is csak így képzelhető el. Az eső ellenére is néha szórtam a pályát, kíváncsi voltam kitartottak-e ...

Carp Expert etetőanyagok
Megjelent: 2009. September 30. | Forrás: EmergoTeam | Tesztek

Ezúttal a Carp Expert általános, 800 grammos etetőanyagait kínáltuk fel a halaknak tesztelésre. Nem egy dúsan telepített tavat, nem egy könnyű pályát választottunk, hanem a fővárosi élő Dunát. A Carp Expert etetőanyagot folyóvízi Tímár Mixszel együtt használtuk Itt aztán több körülmény ...

A Pó másik arca II.
Megjelent: 2009. September 04. | Forrás: Pálfai Gábor | Írások

Fogtunk szép dévéreket, márnákat, és egy gyönyörű amurt már a folyón, de egy szép nyurgával viszont még adósunk maradt a Pó. Így Csönge Feri barátom bevetette sok évtizedes balatoni tapasztalatát és harcba indult a nyurgák ellen. Feri nem bonyolította túl a dolgot, leült horgászni a tábor kikötőjében ...

Kipróbáltuk: ET Picker Blade 10”
Megjelent: 2009. August 12. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A nagysikerű Blade pergetőbot-sorozat után a békés halakra vágyó horgászok számára készített Picker Blade botot dobtuk be a mélyvízbe. No, nem szó szerint, szerencsére csak a feederes végszerelék landolt rendre a Dunában, a bot rendeltetésszerűen a kezünk ügyében maradt. Előkészületek: Zoli csontit ragaszt ...

A jó bot kis helyen is elfér
Megjelent: 2009. July 29. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Alapvető dilemma bot vásárlásnál, hogy teleszkóposat, vagy rakós rendszerűt vegyünk. a teleszkópos mellett szól a kis szállítási hossz, viszont ellene, hogy a sok illesztés miatt lényegesen kényesebb a koszra. A rakós rendszer előnye a nagyobb szilárdság, tartósság, de a szállítás problémás lehet, főleg egy hosszabb ...

Somogyország kincse
Megjelent: 2009. July 15. | Forrás: Jancsek János | Írások

Üdvözletem a kedves olvasóknak! Egyszerű ember lévén nekem is sokat kell dolgoznom a mindennapi betevőért, de egy nap kis családommal és barátommal arra gondoltunk, hogy pihenésképp pecázunk egyet! Szép kis tó a dombok között A Szántódi révtől 25 Km-re található Andocs, és tőle 1 Km-re a Sziget ...