Keresett kifejezés: TÉLI 95 találat

Lékhorgászat EnergoTeam halradarral
Megjelent: 2008. February 05. | Forrás: ZéBé | Írások

Megvallom férfiasan, nem szoktam halradar segítségét igénybe venni semmilyen horgászatnál, aminek prózai oka van. Műszakilag meglehetősen alulképzett vagyok, az én életemben már az is családi ünneplésre ad okot, ha egy szöget tisztességgel beverek a falba.Fúrjuk a léketValahogy soha nem volt türelmem ennek a nem túl bonyolult szerkezetnek a ...

Csukakaland
Megjelent: 2008. January 14. | Forrás: Gotthard Ferenc | Írások

Vége van a nyárnak, és egyre beljebb megyünk az õszben is, errõl tanúskodnak a fák sárguló levelei és a hûvös párás reggelek is, szomorú tény, de sajnos, ezen a helyzeten mi nem változtathatunk. Ilyenkor a legtöbb horgász, igyekszik minden lehetséges alkalmat megragadni a horgászatra, hogy elég élményt halmozzon fel a téli ...

Egy kis pergetés a Maros felső szakaszán -1. rész
Megjelent: 2007. November 21. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Október vége. Bármerre is fordítsa fejét az ember, minden irányból hírek érkeznek a Duna-deltában történt eseményekrõl, kapitális fogásokról, a tavaly óta megváltozott körülményekrõl és új szálláslehetõségekrõl. Ez nem is csoda, hisz a horgászok nagy része éppen ott teszi ...

Tisza-tavas tőredékek 2. - Gumival és anélkül
Megjelent: 2007. November 13. | Forrás: Pásztor István | Írások

Öreg csónakmotorom kiszámíthatatlanná vált, a másnapot tehát Szasza hajójában kezdtem.Borzanatra igyekeztünk, de legalábbis valahova, ahol életünk és testi épségünk károsodása nélkül megúszhatjuk a délelõttöt.Rendesen korbácsolta a hullámokat a szél, s mire a tározónak erre a ...

Futottam még
Megjelent: 2007. October 20. | Forrás: Pásztor István | Írások

Voltam már mindenhol, de versenyen még sohaSzép, daliás gyerekek vettek rész a versenyenIgazán nem is tudom, hogyan kell kezdeni az ilyet. Talán ott, hogy egy 12. helyet nem nagyon kell kimagyarázni, mert nem is lehet, és megkockáztatom, hogy ha akarnám, akkor sem tudnám. Persze lehetett volna nagyobb szerencsém is, de most nem én vagyok a lényeg, hanem maga az esemény.Egy új ...

Októberi pontyok a Dunán
Megjelent: 2007. October 17. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Sok idõ elteltével jutottam le újra a folyóhoz. Megkésve, de nem késõn, hiszen hiába kopogtatott az ajtón a november: a pontyok így is megvártak a ruganynál. Október vége van. Meglehetõsen hideg, csípõs az idõ. Az ártéri fák már lehullajtották ruhájukat, és csupaszon hajladoznak a késõ õszi ...

Horgászverseny
Megjelent: 2007. October 17. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Na csak olyan házi. Eljött a többhetes általános tilalom ideje, amikor még a gilisztákat sem szabad úszni tanítani a Ráckevei Duna-ágon, ezért Totya barátommal elhatároztuk, hogy szezonvégi pontyfogó versenyt tartunk az utolsó napon. Itt a szigetszentmiklósi Kis-Duna szakaszon a szûk meder miatt, ha engedik a vizet, bizony elég erõs az ...

Futottam még
Megjelent: 2007. October 11. | Forrás: Pásztor István | Írások

Voltam már mindenhol, de versenyen még sohaSzép, daliás gyerekek vettek részt a versenyenIgazán nem is tudom, hogyan kell kezdeni az ilyet. Talán ott, hogy egy 12. helyet nem nagyon kell kimagyarázni, mert nem is lehet, és megkockáztatom, hogy ha akarnám, akkor sem tudnám. Persze lehetett volna nagyobb szerencsém is, de most nem én vagyok a lényeg, hanem maga az esemény.Egy új ...

Viharos hétkőznapok
Megjelent: 2007. September 21. | Forrás: Tóth Gábor | Írások

Még nem is olyan régen - utolsó írásomban -, a nagy hõségre, az extrém nyári kánikulára panaszkodtam. Alig telt el két hét és minden a feje tetejére állt. A hõmérõ higanyszála hatalmasat zuhant és a nyári forróságot felváltotta a késõ õszre jellemzõ hideg. Ezt a hideget a mindenhova ...

EnergoTeam halradar
Megjelent: 2007. June 28. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Megint egy új, intelligens termékkel lepte meg a horgászokat az Energofish Kft. Ráadásul még a zsebeket sem terheli meg túlságosan. Az EnergoTeam halradar egy zsebméretű halkereső, melynek működtetése egyszerű és gazdaságos. Egyaránt használható partról és csónakból, megkönnyítve a horgászok dolgát. Energiafogyasztása ...

Kicsit kékebb, kicsit sósabb, de az ővék! (2/1)
Megjelent: 2007. May 24. | Forrás: Pásztor István | Írások

Igen, ilyen a Balti-tenger nyugati határának öbölrengetege, a svéd keleti part. Fjordok és szigetek, tengerszinti fenyvesek, és elvileg nagy csukák várják a horgászokat. Minket is vártak, de elkerültük egymást…Svédország csak a magyar szemnek furcsa. Rend van és tisztaság, egységes építkezési kultúra, tájtervezés, ...

EnergoTem Gold Match
Megjelent: 2007. April 23. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Praschek Ágival reggel hatra beszéltük meg az indulás időpontját, mivel tudtuk, hogy több mint kétszáz kilométernyi utazás áll előttünk. Két és fél órahosszába telt, mire odaértünk. Hiába, messze van Hövej, a Győr-Moson-Sopron megyei Kapuvártól még nyolc kilométerre, de a látvány megéri a ...

Bakancs teszt
Megjelent: 2006. October 21. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Camou bakancsJó formaképzésű, terepszínű bakancs, vastag gumitalppal és gumi felsőrésszel. A boka feletti résztől, vastag gyöngyvászonnal és bőr kéreggel ötvözték. A szigetelt nyelv vízhatlan réteget képezve illeszkedik bele, így nyugodtan állhatunk akár bokáig is a vízben, lábunk száraz marad. A tökéletes belső ...

Spiccbottal a Velencei-tavon
Megjelent: -1. November 30. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A számtalan nemzetközi és hazai horgászverseny megrendezésére, lebonyolítására helyszínt biztosító velencei evezőspálya nemcsak a versenyhorgászok körében örvend nagy népszerűségnek. Frekventált elhelyezkedése a könnyű megközelíthetőséget, 2 km hosszú betonozott partja pedig a kényelmes horgászatot ...