Keresett kifejezés: grip 24 találat

Lékelés rövid botokkal
Megjelent: 2011. January 09. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Lékelés rövid botokkal Mára már a horgászcikkek piaca igencsak specializálódott mindenféle horgászmódszerhez. Nincs ez másképpen a lékhorgászat esetében sem. Érdemes röviden áttekinteni, milyen előnyöket élvezhetünk, ha kifejezetten jég hátára való felszereléseket választunk. A Mora ...

Harcsatámadás
Megjelent: 2010. October 01. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Két-három naposra tervezett horgásztúrám kudarcba fulladt időhiány miatt. Valahogy semmi nem akart összejönni azokban a napokban. Lassan kezdtem összeomlani és folyamatosan azon agyaltam, hogy ha csak egyetlen éjszakára is, de végre vízpartra mehessek. Végül csak sikerült megoldanom a dolgot és egy éjszakai pergetésre elszabadulnom. Kellett ...

Csónakos cserkelő süllőzés.
Megjelent: 2010. August 23. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Az általam látogatott Ráckevei Duna-ági tartásokon, számomra érthetetlen okból, tavaly nagyon megritkult, idén teljesen eltűnt a süllő. Több kudarccal végződő próbálkozás után elhatároztam, megpróbálom a bedőlt fák, nádöblök, vízre hajló fák alatti árnyékos búvóhelyek ...

Excalibur Spin bottal csukára
Megjelent: 2010. May 19. | Forrás: EnergoTeam | Írások

A legtöbben ősszel pergetnek csukára, pedig a tavaszi, ívás utáni horgászatok is okozhatnak pozitív meglepetést. Az Energo Team Excalibur Spin pergetőbotot állítottuk csatarendbe, miközben Kovács Adriánnal, a Salmo Team Hungary tagjával indultunk csukázni. Reggeli szerelgetés a felújított csónakban A cél egy szabolcsi tó, ahol ...

Csukák a jég alól
Megjelent: 2010. March 01. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Kovács Adriánnal a Salmo Team Hungary oszlopos tagjával nyomoztuk a jégbe zárt csukák kapó kedvét. Kivittük jó pár tipikus léki botot magunkkal, annyi léket fúrtunk, hogy kezdő olajtársaság is megirigyelhette volna. Könnyű felszereléseket fabrikáltunk, mozgékony, friss bodorkákat kínáltunk a ragadozóknak, szóval minden ...

Lékre magyar!  De mivel, és hogyan?
Megjelent: 2010. February 15. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Mikor, ha nem most?! Röpködnek a mínuszok, mint dalos pacsirták nyáridőben. A tavak jege vastagra hízott, a csukák pedig aktívak. Így hát mi is azok leszünk! Irány lékelni! Csak akkor merészkedjünk jégre, ha annak vastagsága már megfelelő, legalább 12-15 cm Kovács Adriánnal vágtunk neki a mintegy 2,5 km hosszú ...

Csak keményen
Megjelent: 2009. December 07. | Forrás: Murányi János | Írások

Nem tudom, hogy a harcsapergetés pontosan beilleszthető-e a pergetőmódszerek kategóriájába, hiszen kissé pergetés, de kissé nagyhalas horgászat is ez – sőt a kettő között is inkább egy rafinált nagyvadas kaland, amikor kiváló minőségű felszereléssel, illetve nagy hozzáértéssel kell becserkésznünk egy átlagnál nagyobb ...

Kezdő csukák - 2. rész
Megjelent: 2008. September 24. | Forrás: Murányi János | Írások

A nap emelkedésével nem csak a csukák indultak be, de a sikeres műcsalik száma is emelkedett: a MINNOW és FANATIC fej-fej mellett haladt, majd a nap második felére megjelentek a gumihalak is - a DELALANDE MISS SHAD ismét történelmet írt. Jó dolog ennyi híresség körében lenni! Ahogy a reggeli pára szertefoszlott, azt hittem a kapások is alábbhagynak, de ...

Hétkőznapok a deltában - Harcsák után a Chilia-ágban
Megjelent: 2008. September 15. | Forrás: Zákonyi Botond | Írások

Régen sem lehetett ritka látvány, de az alatt az egy hét alatt, míg a Deltában voltam, mindennap találkoztam a folyás irányban evező, csurgó halászokkal, akik hosszú hálót vontattak, amelynek a másik vége majdnem a túlsó partig ért a folyó teljes szélességében húzva. Nemsokára visszafordultak, és ...

Csukák a tündérrózsából
Megjelent: 2008. August 29. | Forrás: Gotthard Ferenc | Írások

Ahányszor a Duna-deltájába utazom, legelőszőr mindig a csukák ellen indítok hadjáratot. Régi vágyam, hogy fogjak egy hatalmas példányt belőlük, de a csukák ezt rendre másképp gondolják. Az idei első Delta túrámon még kicsit se nagyon tudtam fogni, de ismét felébredt a remény, hisz két hetet készültem eltölteni ebben e ...

Csukázzunk! - Úszózás
Megjelent: 2007. December 17. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Az év elsõ és utolsó hónapjaiban, ha nincs valami különlegesen jó, esetleg melegvizes helyünk, akkor legcélszerûbb csukázással próbálkozni, hiszen ez a halfaj egész télen táplálkozik. A csuka, jellemzõen az álló-, illetve nagyon lassú vizeket kedveli. Másik szokása, ami több ragadozóhal fajnál is ...

Éjszakai pergetés a Chilia-ágon
Megjelent: 2007. October 05. | Forrás: ZéBé | Tesztek

Ahogy megyünk bele az õszbe, rövidülnek a nappalok, reggelenként párafátyol takarja a folyót, estefelé elõkerülnek a melegebb kabátok. A nap többi részéhez viszonyítva az esti órák a legfogósabbak. Errõl esik most röviden szó.A vizreérkezés pillanatában kapta elAz esti szürkület és a sötétedés ...

Nyaralás és pergetés a Balatonon
Megjelent: -1. November 30. | Forrás: Szebenyi Péter | Írások

Egy gyönyörű napsütéses, de kissé szeles napon érkeztünk meg Siófokra feleségemmel és kislányommal öt napos balatoni nyaralásunkra. 1. Mint később megtudtam a hasonlóan szeles időben érdemes a kövezések melletti sávot vallatni ragadozók reményében. Ezen a napon meg is vásároltam a 72 órás napijegyemet az egyik helyi horgászboltban ahol kértem némi iránymutatást is. Készségesen álltak rendelkezésemre és nyugtattak meg az infók, hisz ...