Keresett kifejezés: verseny 332 találat

Póra magyar
Megjelent: 2011. July 06. | Forrás: Dávid Ferenc | Írások

A kezdeti nehézségeket hátunk mögött hagyva, elindultunk a VB. felkészülésünk rögös útján. Az információk alapján a bevezető írásomban kiválasztottunk három halfajt, balint, süllőt, harcsát, amely a VB. folyamán első hallomásra szóba jöhet, mint versenyhal. Megkezdődött a felszerelések ...

EnergoTeam Pontyfogó Kupa - Szelidi-tó
Megjelent: 2011. June 21. | Forrás: Bagi Gyula - fotók: Schill Tamás | Írások

ET Kupa Pontyfogó A Dunapataji Sporthorgász Egyesület rendezte meg az EnergoTeam Kupa pontyfogó versenyét a Szelidi-tavon május 25-29. között. Az időjárás is kegyeibe fogadta versenyre nevező 22 csapatot, hiszen szinte végig szikrázó napsütés és kellemes meleg tette élvezetessé a horgászatot. Kezdődik az eligazítás ...

Született harcos
Megjelent: 2011. June 20. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Mielőtt belecsapnék a lecsóba, talán megemlíteném, hogy miként keveredtem bele a ragadozós beállítottságom ellenére ebbe a finomszerelékes kalandba. Az egész a harcsákkal kezdődött és azzal, hogy nem volt elegendő csalihalam. A kétnaposra tervezett bajszosok utáni hajsza első estéjét különösebb események nélkül ...

Dévéres hétköznapok
Megjelent: 2011. June 15. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Dévéres hétköznapok - Energo Team Egy átlagos keszeghorgász számára igen vonzó lehet egy olyan pálya, ahol nagy biztonsággal lehet szép dévéreket fogni, s az esetek nagy részében a már érettebb etetésen megjelennek a pontyok is. Egy ilyen tó stégjén vertünk tanyát György Ferenccel. Süllyedő Carp Expert ...

Ki a kicsit nem becsüli...
Megjelent: 2011. June 13. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Ki a kicsit nem becsüli... - Talabér „Ki a kicsit nem becsüli... a nagyot nem érdemli" tartja a mondás, de valóban így is volna? Egy esős vasárnap délelőtt látogattam ki az egyik közeli tóra. A széllel bélelt keszegkergetés után vágytam egy igazi pontyos pecára, természetesen szigorúan finom szerelékkel! A Székesfehérvárhoz ...

Finom meccses nosztalgia
Megjelent: 2011. June 06. | Forrás: Sztahovits Péter - Fotók Faith Tímea | Írások

Régebben, mikor még a matchbotos peca volt számomra a favorit, volt két kedvenc horgászbotom. Karakterre hasonlítottak egymásra, mindkettő igen lágy, már-már „taknyos" bot volt, 10gr dobósúllyal. Igazi, angolos dévéres pálcák voltak ezek, melyekkel sok szép emléket gyűjtöttem mind a versenyeken, mind a hétköznapi horgászatokon ...

A tatai Derítő-tó kárászai
Megjelent: 2011. June 03. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

A tatai Derítő-tó kárászai Hónapok óta terveztük közös családi horgászatunkat a tatai Derítő tavon. Maga a tó csodaszép környezetben található, leginkább kapitális ponty és harcsa állományáról ismert. A festői környezetben eltöltött hétvége szívet-lelket melengető élményekkel ...

Straub Dezső, a pecás bonviván
Megjelent: 2011. May 25. | Forrás: Jakó László | Írások

Ki ne ismerné közülünk a vén Dunán nevelkedett, huncut szemű, örökifjú sporttársunkat? Ki tudja, hányszor derültünk sziporkázó humorán, a színpadon és a televízió képernyőjén egyaránt. Arról viszont kevesebbet tudunk, hogy a horgászat szeretete mikor és miként vert gyökeret zsigereiben. Mert bizony ...

Szeles keszegezés
Megjelent: 2011. May 11. | Forrás: Talabér Gergely | Írások

Mifelénk rendszeresen van remek horgászidő, általában ilyenkor nem jutok ki a vízpartra. Sokkal jellemzőbb, hogy a horgászatra szánt nap esik az eső, fúj a szél, hideg van, frontos az idő, illetve ezek különböző koktélok formájában tálalva. Nem volt ez másként szombat délután sem. Hallottuk a híreket homok viharról Pesten, lezárt ...

Fejben készülés a pergető VB.-re
Megjelent: 2011. May 09. | Forrás: Dávid Ferenc | Írások

Fejben készülés a pergető VB.-re Többször megkérdezték tőlem olyan sporttársak, kik csak néha-néha vesznek részt pergető versenyeken vagy egyáltalán horgász versenyeken, hogy mondjam már el nekik, mi az, ami engem meg a többi versenylázban égő pergetőt a versenyzésre motivál. Mi értelme van annak, hogy versenyről-versenyre bejárjuk az ...

Extrém matchhorgászat
Megjelent: 2011. May 06. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

Korábban már teszteltük az Energo Team Blade Match sorozatból a „Medium Heavy" 3,90-es botot. Már akkor leszögeztük, hogy egy kiemelkedően szigorú nyélről van szó. Mi a helyzet akkor a „Heavy" változattal? Talán nem árulunk el titkot, ha előzetesen megjegyezzük, hogy ehhez hasonló botot sem nagyon találni a hazai piacon. „Hand made" azaz kézzel ...

ET Excalibur Pole 6.00 - bemutató
Megjelent: 2011. April 12. | Forrás: EnergoTeam | Tesztek

ET Excalibur Pole 6.00 - bemutató - ET Gondolom, sokan vannak úgy, mint mi, hogy alig várták, hogy tűnjön el a jég, hogy melegedjenek a vizek, és rávethessük magunkat az első tavaszi keszegekre. Kapóra jött az Energo Team Excalibur Pole spiccbotjának teszteléséhez egy Tisza-tavi meghívás. Ráadásul a március 15-i négynapos hétvége meghozta az ...

Tisza-tavi kupasorozat, I. forduló
Megjelent: 2011. April 11. | Forrás: Teróczki László - Tisza-tavi Horgászegyesületek Szövetsége, Ügyvezető elnök | Írások

Tisza-tavi kupasorozat, I. forduló - Teróczki László - Tisza-tavi Horgászegyesületek Szövetsége, Ügyvezető elnök A 2010-es esztendőben, hagyományteremtő jelleggel útjára induló, 4 fordulós Tisza-tavi kupasorozat idei első állomására érkezett. Ezúttal a tiszafüredi Holt-Tiszán csónakos, úszós keszegező horgászatban ...

Márciusi keszegek és a gyerekek.
Megjelent: 2011. April 04. | Forrás: Bodnár Zoltán | Írások

Márciusi bodorkák - Bodnár Márciusban meglátogatott a családom, így már előre eltervezhettem, hogy horgászni kell mennem velük. Bátyámnak nagyobb gyermekei kíváncsiak voltak, miért is szeretem ezt a " horgászatot" annyira? Az biztos, hogy Benedek unokaöcsém várta legjobban a hétfőt, amikor keszegezni indultunk. Velünk tartott Bátyám ...

Kora tavaszi potykák
Megjelent: 2011. April 01. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Kora tavaszi potykák - Halmos Horgásztársaimhoz hasonlóan a hosszú téli böjt után én is ki voltam éhezve már egy kiadós kora tavaszi pontyozásra. Március közepére az egyre csak javuló, melegebbre forduló időjárás szabadította fel állóvizeinket a jég fogságából, ennek köszönhetően nagy ...

Horgászik a család
Megjelent: 2011. March 25. | Forrás: Fábián József | Írások

Az Energofish Kft által kiírt pályázatra beérkezett anyagok közül a következő írás érte el a második helyezést: Első generációs horgász vagyok. Hogy mit értek ez alatt? Azt, hogy úgy fertőzött meg a halfogás szeretete, hogy korábban senki nem kergette a halakat a környezetemben. Nem egy szülő, egy testvér, vagy egy barát ...

Télen is bolognai
Megjelent: 2011. March 04. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Vidám napsütéssel, enyhülést hozó kósza szellővel köszöntött ránk a február. A kora tavaszt idéző tizenegynéhány fokos meleg sok energiával töltött fel, nagy reményekkel vágtam hát neki csatornaportyáimnak. Mi, horgászok, a vizek szerelmesei túl könnyen elhittük a ciklonok jóleső játékát, a tél ...

Műlegyezés matchbottal
Megjelent: 2010. November 17. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Most bizonyára sokan felkapják a fejüket, hogy miként lehet machbottal műlegyezni, és vannak, akik azért hökkennek meg, hogy ezt a szentségtörést mi módon lehet elkövetni. Remélem nemsokára mindenki számára világos lesz, hogy miért jutottam el eddig a lépésig, és talán a megkövezést is megúszom. Mióta jobban ...

Álomból a rémálomba
Megjelent: 2010. October 25. | Forrás: Dávid Ferenc | Írások

Csónakos pergető OB. I. forduló Gyöngyös 2010. Mint ígértem a Mátrai Pergetők versenye után, az idei csónakos pergető OB. I. fordulójáról szeretném beszámolómmal tájékoztatni a pergetés elkötelezett híveit. Az előjáték után, mely a mi versenyünk volt az OB. -t megelőző hétvégén, már ...

Tiszai matchezés
Megjelent: 2010. October 22. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Az Energo Team 2010-es vadonatúj matchorsóját, a Carp Expert Match 3000-t vittük el egy intenzív próbára. A helyszín a Tisza-tó volt, ahol a megállapodott, kedvező vízállás hatására a hírek szerint igencsak étvágyuknál voltak a halak. Egy jó horgászatért mindent, irány a víz! ET Carp Expert Match 3000-es ...

IV. Erdélyi Horgász - Energo Team Kupa
Megjelent: 2010. October 08. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Ami késik, nem múlik címszó alatt került megrendezésre október első vasárnapján a már hagyománnyá vált IV. Erdélyi Horgász - Energo Team Kupa, melyhez a korábbi évekhez hasonlóan az idei esztendőben is az Energofish Kft. adta nevét és hozzá az értékes díjak nagy részét. A késői időpont és a hideg ...

Árvízi tesztelés
Megjelent: 2010. September 20. | Forrás: Bagi Gyula | Írások

Pontyozó mesterhorgászunkkal, Csernák Petivel és kedvesével, Erzsivel még áprilisban elhatároztuk, hogy eleget teszünk Golyán Laci meghívásának és a ludányhalászi élménytóra megyünk egy hosszú hétvégére tesztelni az EnergoTeam újonnan érkezett pontyos termékeit. Minden készen áll, ...

Tisza-tavi Horgász Kupa második forduló, Kisköre
Megjelent: 2010. September 13. | Forrás: EnergoTeam | Írások

Az idén hagyományteremtő szándékkal kiírt, négyfordulós Tisza-tavi Horgász Kupa második versenyére került sor 2010. augusztus 28-án, Kiskörén - az Energofish támogatásával. A legendás versenypályán, ahol sorozatos versenycsúcsok születtek a hivatalos magyar bajnokságokon, ezúttal folyóvízi keszegezésből kellett ...

Energo Team Kupa - egyéni döntő 2010
Megjelent: 2010. September 03. | Forrás: Lukácsi Béla | Írások

Az Energo Team Kupa döntőit mindig nagy figyelem kíséri, de az összes közül a legnagyobb figyelmet az egyéni döntő kapja. Ebben az évben is az Alsópetényi Cser-tavon került megrendezésre a döntő, most is bővelkedett izgalmakban a verseny és még az utolsó pillanatokra is maradt izgalom. A reggeli eligazításra minden versenyző sikeresen megérkezett, nagy szó ...