Keresett kifejezés: wolfram 32 találat
CARP EXPERT GO GREEN FORGÓS KÖRTE STUBBY

WFFC - Műlegyező Világbajnokság - Szlovénia
Megjelent: 2012. June 20. | Forrás: Pálfai Gábor | Események/Kiállítások

Untitled Document Másnap, kezdődik a verseny. Horgászat, ahol a cél nem az út maga, hanem a megfogott hal. Koncentráltan, az első perctől az utolsóig, mert a legóvatosabb húzás is jelentheti azt az éppen 20 centis halat, amivel akár szektorelsők lehetünk, vagy éppen elkerüljük a betlit. A gyakorlat persze sokkal színesebb. ...

A pergetés felszerelései kezdőknek
Megjelent: 2012. March 14. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Sokat gondolkodtam, megírjam-e ezt a fejezetet. Több szempontból elodázhattam volna, hiszen most jönnek a ragadozó halak ívási tilalmai, a horgászatot nem igazán a pergetéssel érdemes elkezdeni, no meg ez a horgászat legköltségigényesebb ága, de mivel én szeretett hobbimat egy komplex egésznek tartom és az esetleges specializálódást ...

Gumicsukák, avagy csukás gumik
Megjelent: 2012. January 30. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Írások

Itt az ősz, és elérkezett az őszi csukázások ideje. Mindig szívesen bóklászok az őszi tájban a kacsacsőrű ragadozók után. A táj szépsége ad egy pluszt a csukahorgászat varázslatához, így a kettő együtt feledhetetlen napokat eredményez, melyeket az ember szívesen jegyez be a horgásznaplóba. A párás hajnalok, a ...

Halban gazdag téli napok
Megjelent: 2012. January 13. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

Előző horgászatunk színhelyére mihamarabb vissza kellett térni. A sügérek mellett a csukák indították be igazán a fantáziánkat és izzították fel pergető horgász vérünket. A korábban tapasztalt eseményekből levonva a konzekvenciát, új, a módszerhez speciálisabb felszereléssel és töretlen lelkesedéssel ...

Mindenhol jó, de a legjobb a Gaján
Megjelent: 2012. January 09. | Forrás: Halmos Mihály | Írások

A mára szállóigévé érett kijelentést - melyet jelenlegi íráson címének választottam – Béla barátom intézte hozzám köszönés képpen azon a napon, mikor egy közös horgászat megbeszélése után meglátott a fagyos szürkeségben kedvenc folyócskánk partján. Derültsége, ...

Harapásálló előke készítése
Megjelent: 2011. August 26. | Forrás: Sztahovits Péter | Írások

A csuka pergetésének egyik alapfeltétele a jó minőségű harapásálló előke. Bizonyára sokan tapasztalták, hogy ilyet igen nehéz találni a piacon. Én is így vagyok ezzel, ezért pár éve magam készítem el az előkéket saját ízlésem szerint. Az első németországi horgásztúrám során ismerkedtem ...

Mivel fogunk csukázni 2011-ben?
Megjelent: 2011. January 31. | Forrás: Murányi Antal | Írások

Miközben idehaza is egyre többen ismerik fel a csukában az ideális legyes halat, a rendelkezésünkre álló eszközök is egyre sokasodnak. Az előttünk álló szezonban új Vision felszerelések lesznek a társaink, nyilván a jól bevált régiek mellett. A csukalegyes felszerelés összeállítása a bot ...

Tapogatott ragadozók
Megjelent: 2009. November 04. | Forrás: Gotthárd Ferenc | Írások

Legszívesebben műcsalikkal horgászom a ragadozókra, de néha előállnak olyan helyzetek, mikor az élő kishallal történő horgászat több eredményhez vezet. Igaz, hogy ritkán folyamodom ehhez a szükségmegoldáshoz, de ha pergetve nem sikerül kapást kicsikarni, akkor nem idegenkedek más módszertől sem. Az aktív horgászat kedvelője vagyok, nem bírok ...

Csukás történet
Megjelent: 2009. May 25. | Forrás: Nagy Levente | Írások

Az idei esztendő pergetés szempontjából nehezen, vagy mondhatnám inkább, gyengén látszott indulni. Az első alkalommal nulláztam! Ez benne van, hisz az ember ilyenkor még vakon tapogatózik, keresi a haltartó helyeket és legtöbbször csak a tavalyi emlékeire, tapasztalataira támaszkodik, melyek nem biztos, hogy az idén is megállják a helyüket.A második ...

Tavaszi napsugarak
Megjelent: 2009. March 25. | Forrás: Gotthád Ferenc | Írások

Végre elérkezett az a pillanat, amit már az ősz óta várok. Elolvadt minden jég a környező vizekről, mehetek pergetni. Első számú célpontjaim a süllők voltak, de ha esetleg csuka veszi el a gumihalat, azért sem fogok haragudni. Mielőtt bárki betörné a fejemet, hogy ívási időszak a csukának, meg miegymás, gyorsan leszögezem, hogy ahová igyekeztem ott ...

Mi kell a csukának?
Megjelent: 2009. February 11. | Forrás: Murányi Antel | Írások

Alig volt még pár óra sötétedésig, amikor csónakba szálltam. Ha minden terv szerint működik, akkor ez a pár óra is elég eseménydús lehet – fontolgattam magamban, miközben ellöktem a csónakot. A rossz idő nekem pont jó, ilyenkor pattanok csónakba A szemerkélő eső általában sokat ront a hangulatomon, de ezen a ...

Csukakaland
Megjelent: 2008. January 14. | Forrás: Gotthard Ferenc | Írások

Vége van a nyárnak, és egyre beljebb megyünk az õszben is, errõl tanúskodnak a fák sárguló levelei és a hûvös párás reggelek is, szomorú tény, de sajnos, ezen a helyzeten mi nem változtathatunk. Ilyenkor a legtöbb horgász, igyekszik minden lehetséges alkalmat megragadni a horgászatra, hogy elég élményt halmozzon fel a téli ...

Csukázzunk! - Úszózás
Megjelent: 2007. December 17. | Forrás: Székely Zoltán | Írások

Az év elsõ és utolsó hónapjaiban, ha nincs valami különlegesen jó, esetleg melegvizes helyünk, akkor legcélszerûbb csukázással próbálkozni, hiszen ez a halfaj egész télen táplálkozik. A csuka, jellemzõen az álló-, illetve nagyon lassú vizeket kedveli. Másik szokása, ami több ragadozóhal fajnál is ...

Botpróba műhalakkal
Megjelent: 2007. October 03. | Forrás: Gotthárd Ferenc Alpár | Tesztek

Nemrég, az egyik horgászüzletben figyeltem fel a SPIN BLADE botcsalád egyik könnyû pergetõbotjára, amely a 240 centijével és 10-30 gramm dobósúlyával megtestesítette azt, amelyre már oly régen vágytam. Hát így találtam meg a nagy Õ-t, a sors is egymásnak rendelt bennünket! Elsõ látásra megtetszett ez az igényesen ...